Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 zimni plan#1 17.12.2009 10:13:21
zimni planTakze v Albanii jsem malicko dorazil podvozek, takze se mam zas pres zimu v cem hrabat Budu menit:loziska v zadnim kole, v krku rizeni, s tim udelam aji gufera a olej ve vidlici, + mi popraskaly prachovky... offline #2 17.12.2009 10:57:14
Re: zimni planpodle me je lepsi loziska kupit, nekde v prodejne napr (ZKL nebo SKF) origos budou 200x drazsi! Editoval muck (17.12.2009 10:58:09) offline #3 17.12.2009 11:04:47
Re: zimni planWenca24: offline #4 17.12.2009 11:49:31
Re: zimni planJak píše muck, není problém sehnat ložiska a gufera v nějaké prodejně. Nyní se tím zabývá řada soukromníků a dokážou sehnat cokoli. Problém bývá s jehlovými ložisky do přepákování, protože jsou to většinou atypy a s kulovými ložisky do tlumičů. Ty většinou musíš koupit v originálu. Za ložiska a dvojbřité gufera do kol zaplatíš oproti originálu možná třetinu a výdrž v tom kole bude stejná. Něco jiné je třeba ložiska do motoru na kliku, tam bych asi volil original. offline #5 17.12.2009 11:52:22
Re: zimni planJinak prachovky, gufera, olej i ložiska do krku umíme. Jen ložiska do kol neee. Dej koním pít... offline #6 17.12.2009 13:06:09
Re: zimni planviteka 32: offline #7 17.12.2009 13:51:17
Re: zimni planWenca24: Dej koním pít... offline #8 17.12.2009 19:21:25
Re: zimni planJá mám celý motor s ZKL ložisek a naprosto v pohodě (na kliku i s označením C3 - což je s vůlí) - tak že bych se toho vůbec nebál. Cokoli jde nakoupit neorigo bych v ložiscích neřešil a nakoupil. I do krku řízení bych to dal, kdybych věděl rozměry - sice sem to měnil, ale po navařování housenky na spodní ložisko abych ho vůbec dostal ven byly stejně čísla zničené - a navíc mám starší verzi, tak že bych ti nepomohl. offline #9 17.12.2009 20:08:48
Re: zimni planNa kliku bych ZKL nedal... za prvý je tam potřeba hodně dobrá přesnost a za druhý je hodně tepelně namáhaný a to obyčejný ložisko nezvládá... Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline #10 17.12.2009 21:45:13
Re: zimni plan
Přesnost: záměrně se na kliku dává c3 - což je přesná vůle už od výroby, aby když se tam ložisko napere aby nebylo moc těsné a hned ze začátku než si sedne se "špatně nezajelo" Editoval riderccm (17.12.2009 21:56:23) offline #11 17.12.2009 21:58:53
Re: zimni planVím, že ložiska se dělají provozuschopné do určité teploty (nevím přesně) a ložiska určená na kliku mají tuto teplotu o dost větší. Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline #12 17.12.2009 22:03:13
Re: zimni plan
To nevím, ale u motorek které točí 6 - 7 tisíc bych to neřešil. offline #13 17.12.2009 22:03:58
Re: zimni plan
Mám doma vyvažovák, kterej měl chycený ložisko. Někdy ti to vyfotím... Je jasný, že 100x častěji to přidřeš na pístu, jak se ti něco stane s těma ložiskama. S tou klikovkou je to fakt... pohledám ti ty hodnoty, aby jsi to viděl. Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline #14 17.12.2009 22:16:55
Re: zimni planOd známých ze strojírenského odvětví ( já sem kuchař - nerozumím tomu - v motorkách se hrabu ze zábavy ) slyšívám, že zkl je na špičkové úrovni, akorát je to české tak tomu nikdo nevěří, ale prý to špička vždy byla a bude a že šmrncovní je tam mít dnes na všem made in japan - ale fakt nevím sou to možná hospodské keci. offline #15 17.12.2009 22:18:16
Re: zimni planriderccm: offline #16 17.12.2009 22:36:02
Re: zimni plan
Dali ste tam c3 o kterých sem mluvil -co jsou od výroby s vůli? To byl právě vždy důvot chyceného ložiska bo tam lidi dali obyč a při nalisování na kliku a vložení do kartru ložisko bylo tak těsné, že se po pár kilometrech chytlo. Mám dojem že ty origo sou s vůlí ale nepíše se to tam bo je to podle katalogového čísla - nikdo to tam neřeší, je to kus pod číslem. offline #17 18.12.2009 11:10:10
Re: zimni planriderccm: offline |