dala do toho úsilí a lidi, co jí fandili řeknou "škoda, zasloužila by si dojet až do cíle" a přijde Janek a začne psát filosofické eseje o tom, že si to vlastně nezasloužila... Janku, zasloužil bys přes hubu
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
Tak jsem si to našel sám. Jen pro info. kdyby to náhodou někoho zajímalo.
Nikolaev - velké disky, kotoučové brzdy Mardeev - automatická převodovka Sotnikov - nový 13 litrový motor (od dalšího roku ho pojedou všichni) Shibalov - dosavadní řešení (16 litr)
Rusáci mají fištróna na každém autě testujou něco a potom z toho postaví jedno a budou nedostižní. Pořád nevim, proč už nejede Shibalov, nikde se o tom nepíše, nemluví.
Nikolajev jen jednu sekundu pred Villagrou na Ivecu. To je mazec Vcera Kolomy 2. a top 10 na dosah Macik ztraci, ale porad fantesticky vysledek Ale nevim, jestli si to oba zaslouzi nebo nezaslouzi, az co reknou mistni znalci pomeru
Rusáci mají fištróna na každém autě testujou něco a potom z toho postaví jedno a budou nedostižní. Pořád nevim, proč už nejede Shibalov, nikde se o tom nepíše, nemluví.
Shibalov byl vyloučen,v etapě mu začalo hořet auto ( prasklá palivová pumpa ) a asi neprojel několik kontrolních bodů,tak ho vyloučili ( neověřeno )
Citace z FB Kamaz Master Team
Спортивная команда "КАМАЗ-мастер" přidal(a) 12 nových fotek. 17 leden v 5:55 ·
Антон Шибалов, пилот экипажа 515 «Мы ехали в русле высохшей реки, когда почувствовали запах солярки. Но место для остановки было настолько неудобное, что здесь можно было увязнуть, поэтому протянули еще немного, чтобы встать на жестком месте. Выскочив из машины уже увидели, что из воздухозаборников полыхнуло пламя. «КАМАЗ» был как огнедышащий дракон. Мы сразу достали огнетушители и довольно быстро потушили пламя. Мимо проезжал экипаж С. Вязовича, они также отдали нам свои огнетушители. Причина возгорания – трещина в трубке топливного насоса. Повезло, что электропроводка не сильно пострадала. Вторую часть этапа по мотору все-таки чувствовалось, что последствия пожара какие-то есть. Мы стартовали и практически сразу финишировали. Понимаем, что получим штрафы, но для нас важнее остаться в гонке. Сейчас будем разбираться в технических проблемах и восстанавливать машину к завтрашнему старту». Иван Романов, механик экипажа 515 Антона Шибалова «По ходу этапа попытались поставить на колеса экипаж Мартина Коломы. Его грузовик лежал на боку. Подъехали. Зацепили трос за проушину в верху кузова. Но когда начали тянуть она оторвалась. Коломы махнул нам рукой, мол, езжайте дальше».
Спортивная команда "КАМАЗ-мастер" přidal(a) 2 nové fotky. Včera v 4:15 ·
Весь день отметки прохождения контрольных точек экипажем Антона Шибалова появлялись в системе мониторинга организаторов гонки. Но в финальной таблице результатов и в таблице генеральной классификации по итогам дня время экипажа 515 не было отражено. Причина становитя понятной уже поздним вечером. Судьи приняли решение о снятии экипажа Антона Шибалова с гонки. Напомним, после пожара на первом вчерашем спецучастке, экипаж Шибалова смог ликвидировать последствия возгорания своими силами и выйти на старт второго вчерашнего спецучастка. Далее экипаж, поняв, что пожар все же имел последствия для грузовика, принял решение финишировать не взяв все контрольные точки. Обычная судейская практика в таких случаях – пенализация с присуждением штрафного времени. Поэтому снятие экипажа с гонки, причем экипажа не претендующего на подиум, - это по мнению экспертов чрезмерно строгое и неоднозначное решение, которое однозначно ослабит российскую команду. Функции быстрой технички решением руководителя команды Владимира Чагина возложены на экипаж Дмитрия Сотникова. В гонке остается три российских экипажа. Впереди три дня гонки.
Editoval MotoDriver (19.01.2018 13:08:38)
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
Newsflashes - 19/01 12:09 [GMT -3] - Bike Brabec exits the rally!
Stuck at the 52 km point on the special for the last four hours, Ricky Brabec has eventually decided to give up. The official HRC rider has not been able to repair his Honda, which had caught fire.
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
Newsflashes - 19/01 12:09 [GMT -3] - Bike Brabec exits the rally!
Stuck at the 52 km point on the special for the last four hours, Ricky Brabec has eventually decided to give up. The official HRC rider has not been able to repair his Honda, which had caught fire.
Nemel hypoteku ...... zaslouzil si vubec, aby dojel?
Milan Engel, několikanásobný endurový mistr České republiky a účastník Šestidenní, podle svých slov "nepřijel do Jižní Ameriky dojet, ale závodit“. „Než dojet na jistotu někde 35. až 40., je lepší skončit s pocitem, že jsem do toho dal vše a byl konkurencí pro světovou špičku,“ nechal se slyšet před startem letošního Dakaru. A svá slova i naplnil. Etapu po etapě se zlepšoval a měl našlápnuto do první dvacítky celkového pořadí Snad pristi rok
The competitors of the #Dakar2018 are getting close to the finish... Keep the adventure going and star in the world's most famous rally raid on your mobile! 📲 Take on the challenge! Download the game now and live the ultimate adventure. Android 👉 po.st/JeuDakarGooglePlayEN iOS 👉 po.st/JeuDakarAppstoreEN 🇵🇪🇧🇴🇦🇷 Zobrazit překlad
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
tak to bude možná ještě hodně zajímavé. V sestřihu na ČTku, mluvil Krajčovič o tom, jak vyfotili Paina, jak se u něho měnil motor. A sám Veselý dneska musel sám vařit kyvku pod dohledem organizátora. Prý s tím půjdou na trh až po skončení, tak jsem zvědavý co uhádají. Pokud se to podaří, tak by malle moto vyhrál Lyndon Poskytt.
Jsou někde výsledky malle moto nebo dokonce marathon? a co je to za kategorii o které mluví Pabiška, že je na 3.místě? nějaké info.?