jak už jsem psal pobavit to mělo a taky pobavilo a slyšet od kámoše looser znamená víc než cokoliv jinýho od tebe, kdyby jsi nějaký kámoše měl tak to pochopíš už z toho spacáka vylez a zkus něco o sobě tohle je nuda...
roxteedy: K tomu cervene psanymu pro dementa ze zvlastni skoly - top speed je vzdy top speed a je jedno, kde a za jakych podminek - zkratka to vic nejede +160 ano, ale ne zmenou prevodu, ty na tve moto na dane trati, kde jsi jel 143.12 s ptevodem 13/48
Ja resil jen ruzny prevod a tebou udavany rychlosti 143.12 , +160 x stejny podminky a stejna moto - stejny vyfuk, trysky a pruzina ne privere na to vliv mit nebude, protoze kdybys ji nemel vubec, tak bude stejne otevrena do plnejch.... To uz ma vic vliv treba retez, hodne pneu a tlak, kvalita benzinu a podstatne hodnoty max vykonu a max tociveho momentu v danych otackach. Z toho mi TVEJCH +160 nevychazi ani nahodou a je upe klidne mozny, ze s tezsim prevodem 14/48 by moto v podminkach tveho treninku nemusela jet ani tolik, co s prevodem 13/48. Zalezi na dalsich okolnostech.....
Proste zas tvuj standard - vymejslet si pohadky. Ty v teorii trochu makni, at te pri kazdy mozny konfrontaci nepodela kdejakej drzvolant
Ale ja vim, jak to myslis, prostě v terenu to jede cca 130, ale když budu chtit, tak po pekny ceste potom, co prestrojim moto na silnicni prevod, to jede uplne jinak. S tím se nedá nesouhlasit Jenze ja pochytil hlavne v lese, ze na 300 se jede prevod 13/50 a jeste casteji 13/52, tlaky v pneu od 0.3 do 0.8, nejvic cca 0.5, gumy zvejky atd. atd atd. a zkus na tom jet nejakou kudlu pres 130 ...
Krom toho seriovy silnicni ingot gpz 500 ma bez uprav maximalku 200, takze u ostryho motoru 449 E2 nebo 300 2t, ktery je jeste o kategorii vejs E3, maximalka zadna slava - jen sranda
Náhodou poslední dobou jezdím s kámošem co má Husku 250 2006 a jedním s GG300 2010. V porovnání se 4t (mj i s kámošovou EXC 450 2017) má 2t rozhodně o dost delší jedničku a dvojku, tudíž asi co kdy Rox jezdil na dvojku na 2t, tak 4t má dost (omezovač) a musí řadit trojku. A nechápu, proč tu řešíte TOP SPEED. 2t má delší jedničku a pak kvalty blíž sobě, 4t kratší jedničku a tudíž i na dvojku nepojede stejnou rychlostí jako 2t.
roxteedy: Spousta tvých blábolů o ničem, vrať se k podstatě tvýho příspěvku, kde píšeš, že při tréninku 13/48 143.12 a kdybys dal převod 14/48, tak + 160 Když už nevíš, jak z toho ven, tak vymyšlíš, žes to myslel jinak .... úroveň borce jezdícího po schodech na moto, aby sbíral lajky na instagramu od zastydlých puberťáků --- Kolik je ti prosím let?
roxteedy napsal(a):
No to jsi toho moc ještě neviděl top speed z GPS ještě na mojí první 300 při treninku s převodem 13/48 s 14/48 to jede 160+
Dobře, píšu, že 4t 450 jede v terénu +170, takže Hoždy má pravdu, protože 300 jede 160+
nemyslel jsem to jinak myslel jsem to tak jak jsem to napsal: top speed z GPS ještě na mojí první 300 při treninku s převodem 13/48 s 14/48 to jede 160+ takže ti to zjednoduším když jsi tak tupej: na tom tréninku jsem jel 143,12 podle GPS a nepokoušel jsem se o maximálku motorky takže jsem nejel maximální rychlostí na převod 13/48 (ten obrázek byla jen odpověd na to že ve 130 z 300 litaj šroubky) a když jsem tam měl převod 14/48 tak maximálka motorky byla 160+ ale ne na tomhle treninku dva převody najednou neumím jezdit ani já
takže celá ta tvoje sračka s počtama a chytračením byla uplně k ničemu protože jsi neměl relevantní udaje a od tý doby co ti to došlo se to snažíš co nejvíc zamotat aby to nebylo vidět takže jako vždy jsi tady jen předvedl trotla co se prostě chce za každou cenu hádat a dokazovat jak jsou všichni ostatní mimo i když sám jsi ozkoušel absolutní hovno...
Náhodou poslední dobou jezdím s kámošem co má Husku 250 2006 a jedním s GG300 2010. V porovnání se 4t (mj i s kámošovou EXC 450 2017) má 2t rozhodně o dost delší jedničku a dvojku, tudíž asi co kdy Rox jezdil na dvojku na 2t, tak 4t má dost (omezovač) a musí řadit trojku. A nechápu, proč tu řešíte TOP SPEED. 2t má delší jedničku a pak kvalty blíž sobě, 4t kratší jedničku a tudíž i na dvojku nepojede stejnou rychlostí jako 2t.
Píšu, než se ztrapní zase roxana a bude psát, že máš pravdu a já nic nevím nebo neumím najít info ....
Co takhle se spokojit se závěrem, že to jede +/- stejně a ve většině případů je u KTM dvojka delší u 4taktů Pokud roxaně jela EXC 300 údajně víc, tak je to jen vyššíma otáčkama motoru, ale ne delším převodem převodovky na nižší kvalty ....
Gas Gas 300 rok 12 ..................................13/48....................56.3 kmúhod
XCF americká verze 5 kvalt se seriovým převodem 14/52 ........65.1 km/hod
EXC 6D usa rok 17 6 kvalt serie 14/45 ...................................64.9 km/hod EXC 6D usa rok 17 ...................14/48 ...................................60.9 km/hod
Janek: Dobrá no, přesnější z mé strany by bylo říct, jak jsi právně podotknul, že 2t se vytočí do daleko vyšších otáček a proto na tu zmiňovanou dvojku vyvine větší rychlost, čím je potvrzeno, co říkal Východočeský Jarvis. Nebo to tak není?
Janek: Dobrá no, přesnější z mé strany by bylo říct, jak jsi právně podotknul, že 2t se vytočí do daleko vyšších otáček a proto na tu zmiňovanou dvojku vyvine větší rychlost, čím je potvrzeno, co říkal Východočeský Jarvis. Nebo to tak není?
Takže jsi to zase myslel jinak
Sednout z 2 t na 4t a chtít jezdit stejným stylem a potom se tomu divit, je stejně hloupý, jako je hloupý roxana To samý platí obráceně při sednutí ze 4t na 2t
Upřímně záleží na tom, kolik těch otáček motor dokáže vyvinout, co je pojem daleko větší otáčky, Třeba 450sx od ktm točí až 11500 otáček EXC bude možná 10500??? a to je sakra kalup, aby i východočeský jarvis neměl málo Představ si, že je to rychlost na dvojku cca +80 km/hod v lese ve výjezdu .... docela šílená představa
Potom ještě víc na tom, kolik otáček motoru dovede přeněst do trakce a kolik zbytečně protočí bezúčelně mimo.
A taky si myslím, že když má nekdo roztočenou 2 k omezovači a dokáže to ukočírovat, tak si může zařadit o kvalt výš a motor to pobere a nemusí skuhrat, že slyší omezovač.
Janek: Dobrá no, přesnější z mé strany by bylo říct, jak jsi právně podotknul, že 2t se vytočí do daleko vyšších otáček a proto na tu zmiňovanou dvojku vyvine větší rychlost, čím je potvrzeno, co říkal Východočeský Jarvis. Nebo to tak není?
Takže jsi to zase myslel jinak
Sednout z 2 t na 4t a chtít jezdit stejným stylem a potom se tomu divit, je stejně hloupý, jako je hloupý roxana To samý platí obráceně při sednutí ze 4t na 2t
Upřímně záleží na tom, kolik těch otáček motor dokáže vyvinout, co je pojem daleko větší otáčky, Třeba 450sx od ktm točí až 11500 otáček EXC bude možná 10500??? a to je sakra kalup, aby i východočeský jarvis neměl málo Představ si, že je to rychlost na dvojku cca +80 km/hod v lese ve výjezdu .... docela šílená představa
Potom ještě víc na tom, kolik otáček motoru dovede přeněst do trakce a kolik zbytečně protočí bezúčelně mimo.
A taky si myslím, že když má nekdo roztočenou 2 k omezovači a dokáže to ukočírovat, tak si může zařadit o kvalt výš a motor to pobere a nemusí skuhrat, že slyší omezovač.
Janku co ty si myslíš o ježdění a jezdeckým stylu je dost irelevantní protože jak se ukázalo na drapáku ty jezdit moc neumíš
edit: "Představ si, že je to rychlost na dvojku cca +80 km/hod v lese ve výjezdu .... docela šílená představa"
koukám že prokluz kola a jeho využívání ve výjezdu se k tobě ještě přes všechnu teorii nestihl dostat
Ale tady nez o tom, jak kdo jezdi, si spis piseme o relevantnich datech a o tom, co pobere hlava. Kdyz si nekdo mysli, ze ujeceny 2t toci daleko vic nez moderni 4t motory, ktery zvukovou kulisu v omezovaci doprovazi jen nudny kuckani pri otackach nad 10000, tak je to tezky. Ty jsi ve fazi emoci - holka, ja v reci cisel a faktu - cave men