Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 39
Tel: 774154754
53
Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018
xfany napsal(a):
Prochal11 napsal(a):
Honza:
Jj s tím to vůbec nejede je třeba origo nebo fmf grandly ale stejně to nepojede jako karbec na vršku si myslim
Budete muset holt cekat nez se svezete a budete mit svuj nazor, ze ten nebo ten povidal ze mu povidal nema smysl ...nikdy to nemelo smysl, koor "recenze" od urcitých lidi
|To že to nepojede s homologačním výfukem s katíkem vim na 100% ani na tom nemusim jet. To že to tolik u 2T jako karbec říkal jeden rakušák co to ted koupil ale říkal že to bude muset poladit ma najeto 2Mth každopádně tvrdil že je to celkově klidnější a hodně dobře dávkovatelné uvidíme jak to pujde ladit at už přívěrou nebo mapováním nechame se překvapit
Jj s tím to vůbec nejede je třeba origo nebo fmf grandly ale stejně to nepojede jako karbec na vršku si myslim
Budete muset holt cekat nez se svezete a budete mit svuj nazor, ze ten nebo ten povidal ze mu povidal nema smysl ...nikdy to nemelo smysl, koor "recenze" od urcitých lidi
|To že to nepojede s homologačním výfukem s katíkem vim na 100% ani na tom nemusim jet. To že to tolik u 2T jako karbec říkal jeden rakušák co to ted koupil ale říkal že to bude muset poladit ma najeto 2Mth každopádně tvrdil že je to celkově klidnější a hodně dobře dávkovatelné uvidíme jak to pujde ladit at už přívěrou nebo mapováním nechame se překvapit
No a ja zase videl na vlastni oci tpi drncet pred dvema mesici, jako syrovou kocicku, dnes ma najeto cca 40 mth bez problemu. Dalsi cerstva moto kvici 10 mth a zadne vykonove propady ci jine problemy se nepozorujou, jede nadherne podvozek krasa spotreba jak 350 17, rani starty na brnk, zadna dymovnice ani ve velkych kopcich. No snad tu nekdo objevi ameriku za rok :-D
Ja som na zavodoch videl novu husku te 300 2mth a nestartoval ani na el.starter ani na kick a museli ho roztlacat.moto za cca 9500euro by ma jeblo zarucene
To mě taky proto jsem šel do 450 která je už ozkousena neumím si představit táhnout se 1000km na závody zaplatit desítku a ráno před startem čumět jak puk že to nejede jezdit jen hubou na fóru jako místní testovací jezdec HQ europe tak to možná risknu za barákem na poli není moc co ztratit...
Ja som na zavodoch videl novu husku te 300 2mth a nestartoval ani na el.starter ani na kick a museli ho roztlacat.moto za cca 9500euro by ma jeblo zarucene
Pilotovi doporucuju prostudovat motorku nebo manual ci doporuceni prodejce, kdyz uz za to dal 9500e Ze se k tomu neumi chovat neznamena chybu motorky.
Budete muset holt cekat nez se svezete a budete mit svuj nazor, ze ten nebo ten povidal ze mu povidal nema smysl ...nikdy to nemelo smysl, koor "recenze" od urcitých lidi
|To že to nepojede s homologačním výfukem s katíkem vim na 100% ani na tom nemusim jet. To že to tolik u 2T jako karbec říkal jeden rakušák co to ted koupil ale říkal že to bude muset poladit ma najeto 2Mth každopádně tvrdil že je to celkově klidnější a hodně dobře dávkovatelné uvidíme jak to pujde ladit at už přívěrou nebo mapováním nechame se překvapit
No a ja zase videl na vlastni oci tpi drncet pred dvema mesici, jako syrovou kocicku, dnes ma najeto cca 40 mth bez problemu. Dalsi cerstva moto kvici 10 mth a zadne vykonove propady ci jine problemy se nepozorujou, jede nadherne podvozek krasa spotreba jak 350 17, rani starty na brnk, zadna dymovnice ani ve velkych kopcich. No snad tu nekdo objevi ameriku za rok :-D
Přesně jsi se trefil sám do sebe: "Budete muset holt cekat nez se svezete a budete mit svuj nazor, ze ten nebo ten povidal ze mu povidal nema smysl ...nikdy to nemelo smysl, koor "recenze" od urcitých lidi wink "
Měl jsi pravdu s tím kolik jsi toho tady namlel a kolik z toho jsi potvrdil tvoje recenze opravdu nemají moc smysl ukázáná platí jak jsi s oblibou říkal jen jsi za posledni rok ukázal jen to že nic ukázat neumíš, viděl jsi nastartovany tpi wow to už je něco !!!
Tak este inak od nas co ide europu to dostal od sponzora ale v 250de a vyjadril sa ze proste to nema taky nastup ako karbec a ze bude treba pockat na pal.mapy a preto on aj ostatna spica ide dalej karbec.dalej bola unas testovacka ktm tpi tak tam chalani zobrali exc17 a porovnavali to tym stylom ze kolo na karbeci a kolo na tpi a rezult asi taky ze moto je krasne plynula netrase sa /ale to ani 17ka/ ALE proste sa jej za plynom tak nechce ako karbiku.toto su postrehy chalanov co nieco idu cize nie hobykov.od nas to chalan kupil v 300ke a viezol som sa natom a realne som to videl cely den jazdit a poviem to asi tak ze ta moto ma brutalny spodok zrovnatelny zo 4t ale stym rozdielom ze ju nezaslapis.zda sa ti ze motor mele z posledneho ale stale ide s dokonalov trakciou.sklamalo ma ked som zatocil sulec naplno tak som sa stoho neposral ale to mozno len preto ze som cakal nieco brutalne od tpi ale ono to tak asi ma bit
Ja vím že na rozdil od tebe k těm motorkam přístup ma a okolo lidi taky jezdil na nich v době, kdy ty jsi se ještě rozplýval nad TPI TPi. a diky němu maj lidi kolem něj nove motorky Navíc vyšel vstřic klukum ode mě co maji 701 vyřešit jim problemy a bez kecu ke spokojenosti. Až pojedeš zas na zavody tak dej vědět a mužeš třeba někoho vyzvednout doma naložit mu moto a dovest je na misto kde to maš už načteny z předešlych zavodu a proved je a něco jim předej. Ještě že tvy stary třikilo vyjelo z linky dokonale a když vařilo vubec nekoktalo a nemělo diru ale to jsi v te době neměl jak si čas pozorovat pač to sis nedokazal ani přezout gumu. škoda že tyhle všeobecně negativni řeči vznikaji jen od lidi co jdou nahodou kolem a nevědomosti majitelu co si nedokaží ani přečíst navod k motorke za deveť a pol tisíc eur a kupí ju treba jen u překupniku ktery ví o tom hovno.
Tak este inak od nas co ide europu to dostal od sponzora ale v 250de a vyjadril sa ze proste to nema taky nastup ako karbec a ze bude treba pockat na pal.mapy a preto on aj ostatna spica ide dalej karbec.dalej bola unas testovacka ktm tpi tak tam chalani zobrali exc17 a porovnavali to tym stylom ze kolo na karbeci a kolo na tpi a rezult asi taky ze moto je krasne plynula netrase sa /ale to ani 17ka/ ALE proste sa jej za plynom tak nechce ako karbiku.toto su postrehy chalanov co nieco idu cize nie hobykov.od nas to chalan kupil v 300ke a viezol som sa natom a realne som to videl cely den jazdit a poviem to asi tak ze ta moto ma brutalny spodok zrovnatelny zo 4t ale stym rozdielom ze ju nezaslapis.zda sa ti ze motor mele z posledneho ale stale ide s dokonalov trakciou.sklamalo ma ked som zatocil sulec naplno tak som sa stoho neposral ale to mozno len preto ze som cakal nieco brutalne od tpi ale ono to tak asi ma bit
Presne tak. Plynulost zadne vibrace a zadna divocina do rukou a hlavne to nestartovat jako karbec protoze je to tpi.
Xfany: A to uz snad ostríleni matadori znaji ze 4T střikaček jak se věci při startu maji ne?¨ Nebo u TPI je to jinak? Nevim?
Jasne ze stejny, ale vysvetluj to v pralese karbecovejm klukum, to se muzes tady vratit do hystorie offmota jak tu resily startovani na xr xt ttr Seridit karbe dat jelu, trysku, dvakrat plyn sytic a startj a na vstriku hlavne s plynem, to je pak s toho sracka co nestartuje.