Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Centrál TTE > R

#21 15.05.2014 12:13:06

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: Centrál TTE > R


Navrc.WR-F:

Překopej přepákování.

 offline 

 

#22 15.05.2014 13:13:06

Vojtas
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1318
Založená vlákna
Motorka: FE450
Věk: 25
Tel: NokiaN8
7 0

Re: Centrál TTE > R


tryskáč:
v manualu na TTR to bylo... byl tam údaj (plácnu orientačně) že přitažení matice o 21,5mm odpovídá nastavení na 75 kg
u TTS by to v manualu mohlo být taky


Baseball, basketball and football...
....all require one ball...
...ENDURO REQUIRES TWO!!!

 offline 

 

#23 15.05.2014 13:15:08

Vojtas
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1318
Založená vlákna
Motorka: FE450
Věk: 25
Tel: NokiaN8
7 0

Re: Centrál TTE > R


NoEnd napsal(a):

Navrc.WR-F:

Překopej přepákování.

překopaní přepáčka ti neřeší velikost zdvihu.. tlumič ti bude chodit po dorazech tak i tak


Baseball, basketball and football...
....all require one ball...
...ENDURO REQUIRES TWO!!!

 offline 

 

#24 15.05.2014 15:00:31

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: Centrál TTE > R


Vojtas napsal(a):

NoEnd napsal(a):

Navrc.WR-F:

Překopej přepákování.

překopaní přepáčka ti neřeší velikost zdvihu.. tlumič ti bude chodit po dorazech tak i tak

Velikost zdvihu tlumiče samozřejmě ne, ale velikost zdvihu zadního kola určitě ano. A pokud by předělal přepákování komplet celý, tak může být charakteristika celého podvozku ovlivněna dost výrazně. Jestli to ale bude k lepšímu a nebo k horšímu, . . . to už je ale věc jiná.  big_smile 

Editoval NoEnd (15.05.2014 15:01:44)

 offline 

 

#25 16.05.2014 05:50:54

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Centrál TTE > R


NoEnd:

no, při zachování centrálu by šlo upravit přepákování, ale asi by to vyšlo na víc než jinej centrál wink 


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#26 16.05.2014 11:07:54

bobkuuu
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1287
Založená vlákna
Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
Motorka: 690
Věk: 35
Tel: +421904249455
1 2

Re: Centrál TTE > R


chlopi ja som dotiahol pružinu  key  na H-fest a nasadám z obrubníka  lol  jazdím prevažne cestu, tak mi nevadí že je to o kúsok tvrdšie skôr naopak... a vysoké jak koza   a1 


dnešok je včerajší zajtrajšok!!!
lidi jsou kurvy, mrdej a kradou
kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)

 offline 

 

#27 16.05.2014 11:52:38

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Centrál TTE > R


bobkuuu:

TT-R mělo podvozek suprovej, tos utahoval nadoraz zbytečně. Ale TT-E nemá ten centrál nicmoc


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#28 16.05.2014 20:50:32

tryskáč
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 134
Založená vlákna
Místo: Martin
Motorka: TT 600e 1999
Věk: 43
Tel: 0905 311902
4 0

Re: Centrál TTE > R


NoEnd, nejako nerozumiem ako sa dá prekopať prepákovanie.
Čo vieš reálne zmeniť na duralových častiach prepákovania?
Vojtas, vďaka "dokopal" si ma aby som sa prihlásil na Motorkároch - tam je manuál na TTS kde je napísané
Dľžka pružiny                                                         pre porovnanie u TTE
štandart 223 mm                                                       222 mm
minimum 214 mm                                                      210 mm
max. 232 mm                                                            238 mm
No podľa foto na prvej strane by mala byť pružina u TTE o cca 15-20 mm kratšia.
Čo je dobré tak na mojej moto som nameral /pri zdvihnutom zadku moto/ 230 mm, takže to môžem o cca 5 otáčok pritiahnúť a uvidím čo to spraví.
Janek myslíš, že ten návod je vhodný aj motorky s váhou okolo 160 kg?
Navrc na predok TTE - USD vidla zdvih 270 mm nemôžem povedať žiadnu výtku, zvládol pár krát aj to čo som si myslel, že neustojím.
Áno origo zadok TTE - Sachs zdvih 207 mm bol nič moc, no tento z TTS už je iná káva.

Editoval tryskáč (16.05.2014 20:51:34)

 offline 

 

#29 16.05.2014 22:08:57

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: Centrál TTE > R


tryskáč:

Né uprvovat originalni díly.  a21  Ale vyrobit jiné s jinými rozměry a tvary.

 offline 

 

#30 20.07.2016 14:55:46

Re: Centrál TTE > R


TONYTT napsal(a):

Neřešil tady někdo už kam s tou regulační nadobkou? Jestli ji dát spše někam k motoru, ale to je zas dlouhá zbytečně hadice....nebo tam jak ji má "S" ale tam zas zavazí ručka a možná i ten rám co je pod baterií  hmm 

Nádobka by se vešla i nad výfuk pod plast, ale je tam teplo + bláto + špatný přístup vzduchu. Nakonec jsem ji dal na rám podobně jak to má TTR.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/355_2016-07-19_221937.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/355_2016-07-19_221944.jpg

 offline 

 

#31 20.07.2016 15:57:49

Vojtas
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1318
Založená vlákna
Motorka: FE450
Věk: 25
Tel: NokiaN8
7 0

Re: Centrál TTE > R


Nebude vadit noze? Nebude se při kontaktu s botou protáčet na doraz k výfuku a opírat se o něj?


Baseball, basketball and football...
....all require one ball...
...ENDURO REQUIRES TWO!!!

 offline 

 

#32 20.07.2016 21:36:02

Re: Centrál TTE > R


Přesnou pozici ještě ladím. Výfuku se nedotýká, ale i tak pro sichr svod omotam nějakou izolací.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/355_20160720_200234.jpg

 offline 

 

#33 20.07.2016 23:13:43

Stanďour
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 533
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: LC4, ex XT600Z
Věk: 40+
Tel: komurkowy
3 0

Re: Centrál TTE > R


RadoTP:

tu zadní jednotku ti závidim  cool  Nevejde se na podsedlák nad koncovku výfuku? Když bude na straně, kolo o to asi nezavadí.
Pod nádrž to je marný a na tom boku to podle fotky taky nedopadlo ideálně, co?


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#34 21.07.2016 10:31:58

Re: Centrál TTE > R


Stanďour napsal(a):

RadoTP:

tu zadní jednotku ti závidim  cool  Nevejde se na podsedlák nad koncovku výfuku? Když bude na straně, kolo o to asi nezavadí.
Pod nádrž to je marný a na tom boku to podle fotky taky nedopadlo ideálně, co?

Nad koncovku výfuku se expanzka vejde a celou by ji schoval podsedlový plast. Ale musela by být položená přímo na výfuku...  hmm  Na boku jsem ji vmáčknul víc k motorce a nepřekáží. Ale bude asi dost trpět.

Pod origo nádrž by se možná někam vešla, ale pod tuto ani omylem. Pak je varianta dát delší hadici a nádobku umístit k zadnímu nosiči.

Jinač tlumič je perfektní, měl jsem ho pořídit už dávno a vykašlat se na repasi origo SACHSe smile 

 offline 

 

#35 06.09.2017 22:00:35

Re: Centrál TTE > R


Přidám svojí čerstvou zkušenost, (Instalace tlumiče z S - konečně něco co tlumí)

Nejdřív jsem zkusil umístění jak vyobrazuje RadoTP, záhy jsem ale zjistil, že se nádobka dost zahřívá od svodu.
Nakonec jsem se snažil co nejvíc napodobit místo uchycení na "R" a dopadlo to - viz. obrázek , přehřívání je pryč, zároveň je nádobka vcelku dobře kryta a dál od nohou, takže nepřekáží.

.... takže teď už jen pořešit věčně tekoucí vidle big_smile


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5406_2017-09-06_183522.jpg

 offline 

 

#36 07.09.2017 23:30:39

tryskáč
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 134
Založená vlákna
Místo: Martin
Motorka: TT 600e 1999
Věk: 43
Tel: 0905 311902
4 0

Re: Centrál TTE > R


A prečo nádobku nedať tak ako je na tts ?
Po montáži na tte je predok trochu strmšie a je trochu citlivejší ako predtým.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů