INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Yamaha T7
- luke21
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 419
- Založená vlákna
- Místo: Praha 5
- Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
- Věk: 37
- Tel: placatej
- 0 0
Re: Yamaha T7
Alexanderovic:
kdyz to bude mit 200kg+ tak to nic moc.. stejne je na tom transalp
parada by byla kolem 150kg, a urco to musi jit.. i takovy dr650 z 98 bylo pod 150kg!
- bobkuuu
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1287
- Založená vlákna
- Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
- Motorka: 690
- Věk: 35
- Tel: +421904249455
- 1 2
Re: Yamaha T7
148 má ktm690 odľahčená už v sérii aj na kabeláži šetrili, kto chce ľahšiu tak namiesto Námahy počkať si na 2val od KTM
dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Yamaha T7
Cestovnější dvouvál do 150kg, vyráběnej sériově za normální prachy je jen mokrej sen Jinak takhle se mi tahle motorka líbí, škoda že ve finále bude vypadat jinak.
- luke21
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 419
- Založená vlákna
- Místo: Praha 5
- Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
- Věk: 37
- Tel: placatej
- 0 0
Re: Yamaha T7
Alexanderovic:
namichano to bylo jen jako priklad ze lehky motorky co neco zvladnou uz udelat slo.. a ted jsou i lepsi materialy, technika..
// ja chci wr450R !!
- luke21
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 419
- Založená vlákna
- Místo: Praha 5
- Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
- Věk: 37
- Tel: placatej
- 0 0
Re: Yamaha T7
SethX:
novou asi ne, to by mne zena zabila... pockam si na nejakou pole louky jetou
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Yamaha T7
.
Editoval MotoDriver (24.08.2017 04:40:09)
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- blejdamint
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 536
- Založená vlákna
- Motorka: Honda xr 650r
- Věk: 50
- 2 0
Re: Yamaha T7
tak vytazek z mistniho platku
Zatímco by bylo poněkud vyčerpávajícím způsobem vyvodit závěry z krátkého pohledu na koncepční kolo s mnoha nevýrobními díly, počáteční zprávy jsou pozitivní. Testery Biebricher a Thorsten Dentges mají velkou chválu pro motor - přímou součást motoru MT-07, což činí 56 kW - stejně jako extrémně nízká hmotnost a velmi schopné terénní schopnosti. Některé z nich se shodují s díly, které se používají výlučně na koncepci, která zahrnovala vidlici WR450, hliníkovou palivovou nádrž a spoustu komponentů z uhlíkových vláken.
Motorrad vážil model T7 na skalnatém 185kg kompletním s palivem v nádrži. Toto číslo jistě stoupá na výrobní verzi, pravděpodobně dosahuje 210-220kg připravené k jízdě a plné pohonné hmoty.
"Všechno probíhalo hladce po silnici a na cestách. Jemná ergonomie, dobrá charakteristika motoru, téměř zázračná váha pro dobrodružství - enduro - to vše vám okamžitě dává velkou důvěru v Yamaha T7, "řekl Biebricher.
Výrobní model bude mít nižší sedadlo, částečně díky mírně méně extrémnímu zavěšení, ale také kvůli silnější orientaci sedadla, která by nahradila soutěžní lavičku prototypu, která v současné době měří ve výšce 990 mm. Zkousání a závěs by měl snížit výšku sedadla až na 900 mm - stále vznešené, ale ne tak zastrašující jako koncept T7.
Kromě zavěšení bude brzdění finálního brzdění motocyklu změněno, přičemž se očekává, že přidá druhý disk spolu s ABS. Karoserie bude samozřejmě plastová, spíše než uhlíková vlákna, a palivová nádrž se předpokládá, že bude vyměněna buď z plastu, nebo z oceli. Nádrž pravděpodobně narůstá, aby se zlepšil celkový rozsah, který spolu s dolním sedadlem změní proporce motocyklu pryč od vzhledu prototypu kampaně a směrem k dobrodružství-tourer.
To, co momentálně není známo, je, jak dalece dojde na cestu Yamahou. Vzhledem k tomu, že firma již má své turné-orientované Tracer 700 ve své sestavě, založené na stejném motoru a mírně dobrodružství-tourer postoj, očekáváme, že firma udělá Ténéré 700 docela schopný off-roader.
Očekává se, že T7 je konstruován s dvojitým kolébkovým rámem přímo na výrobní kolo, což je slibný start pro ty, kteří chtějí vidět zcela novou registraci značky Yamaha s některými originálními off-road pověřeními.
Očekáváme, že Yamaha vytáhne kryty z finální produkční verze na jednom z letošních mezinárodních přehlídek předtím, než se v roce 2018 objeví showroomy.
Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc
- mart
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1193
- Založená vlákna
- Motorka: WR400F, exTT600R
- Věk: 5X
- 3 1
Re: Yamaha T7
jen k tý váze - Yamaha XSR 700 má pohotovostní hmotnost 186 kg, je v nadsázce reálný v případě T7 nabrat cca 30 kg "jen" výměnou kol (18/21), tlumičů s delšími zdvihy a přidáním trocha materiálu na rámu, nádrži a několika plastů?
modrá je dobrá ;-)
Re: Yamaha T7
blejdamint: nemáš někde originál, tohle se nadá číst. Jinak, podle mě už ten prototyp je šitej horkou jehlou a ve finále z toho muže být úplně něco jiného.
- blejdamint
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 536
- Založená vlákna
- Motorka: Honda xr 650r
- Věk: 50
- 2 0
Re: Yamaha T7
Kome:
Yamaha T7 – Unleashed at the 2016 EICMA show in Milan, it’s the long-awaited machine that will eventually morph into the Ténéré 700 production bike. And Germany’s Motorrad magazine has bagged an exclusive ride on it!
While it would be rash to draw any conclusions from a brief blat on a concept bike featuring many not-for-production parts, initial reports are positive. Testers Biebricher and Thorsten Dentges have high praise for the engine – a direct part from the MT-07, making 56kW – as well as the bike’s ultra light weight and very capable off-road abilities. Some of this comes down to the parts used purely on the concept, which included a WR450 fork, an aluminium fuel tank and plenty of carbon fibre components.
Motorrad weighed the T7 at a skimpy 185kg complete with some fuel in the tank. That figure is sure to rise on the production version, probably reaching 210-220kg ready to ride and fully fuelled.
“Everything went smoothly on the road and on trails. Fine ergonomics, good-natured engine characteristics, an almost miraculous weight for an adventure-enduro – all this immediately gives you great confidence in the Yamaha T7,” Biebricher said.
The production model will get a lower seat, partly thanks to slightly less extreme suspension, but also due to a more road-oriented seat design to replace the competition-style bench of the prototype – which currently measures in at a towering 990mm. The perch and suspension tweaks should cut the seat height down to under 900mm – still lofty, but not as intimidating as the T7 concept.
As well as the suspension, the final production bike’s brakes will be changed, with a second disc expected to be added, along with ABS. The bodywork will, of course, be plastic rather than carbon fibre, and the fuel tank is expected to be remade in either plastic or steel. The tank is likely to grow, too, to improve the overall range, which along with the lower seat will shift the bike’s proportions away from the rally campaigner look of the prototype and towards a more adventure-tourer style.
What isn’t known at the moment is how far down that road Yamaha will go. Given the firm already has the touring-oriented Tracer 700 in its line-up, based on the same engine and with a slightly adventure-tourer stance, we’re expecting the firm to make the Ténéré 700 a fairly capable off-roader.
The T7’s purpose-built, double-cradle frame is expected to be carried straight across to the production bike, which is a promising start for those wanting to see an all-new registrable Yamaha with some genuine off-road credentials.
We’re expecting Yamaha to pull the covers off the final production version at one of this year’s international shows, before it hits showrooms in 2018.
Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc
- mart
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1193
- Založená vlákna
- Motorka: WR400F, exTT600R
- Věk: 5X
- 3 1
Re: Yamaha T7
blejdamint:
už aby se pochlubili s civilní verzí nějak moc to natahujou...
modrá je dobrá ;-)
- bobkuuu
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1287
- Založená vlákna
- Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
- Motorka: 690
- Věk: 35
- Tel: +421904249455
- 1 2
Re: Yamaha T7
Už nech je cena a hmotnosť na svete
dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)
- blejdamint
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 536
- Založená vlákna
- Motorka: Honda xr 650r
- Věk: 50
- 2 0
Re: Yamaha T7
No psali tam že mají velké obavy z váhy,pramen uvádí cenu kolem 11.800 usd tak jsem zvědav velmi, jsou hodně skeptičtí k civilní verzi a spíše to vypadá že k tomu bude odlehčovací kit za ranec tak jak je to u 701cky,bude dobře porovnání z ktm 800 adv. Litra teď dělali taliani že staré SE 950 a dostali se na 180kg se vsema naplněma,toz tak.pockame.....
Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc
|