Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 2 Chladeni motoru#21 04.06.2013 15:05:34
Re: Chladeni motorupeeco81: "Môžeš mať všetko, za čo si ochotný bojovať." PM moto offline #22 04.06.2013 16:13:15
Re: Chladeni motoruJá mám na TTr chladič z XT a je to dobrý. Nepřehřívá se,ani není zaplácaný bahnem. Nejpěknější zásah do přírody je drapákem. offline #23 04.06.2013 17:13:42
Re: Chladeni motoruXRko má origo a super Pixel Crew offline #24 09.11.2016 20:24:32
Re: Chladeni motorupánové chci dodělat přídavný chladič, ale chci to mít víc domyšlený než tam jen prdnout chladič. Chtěl bych mít i větrák, pokud se vejde a hlavně termostat, abych nejezdil na studený olej. Co jsem tak koukal, tak nějaký universální termostaty to je docela pálka. Neválí se někomu doma, nebo nevíte do jakých aut ho dávali ? Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline #25 09.11.2016 22:25:32
Re: Chladeni motoruwáca: Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady! offline #26 10.11.2016 10:04:49
Re: Chladeni motoruMám starou XL600 a jezdím s ní i těžký terén, na který ten stroj určitě není, výjezdy, bahno, oraniště na plnej a nikdy, opravdu nikdy jsem neměl problém s přehřátým motorem. Určitě bych chladič nedával, protože to jenom přidělám něco co se může rozbít. Raději začít později, nežli vůbec ! offline #27 10.11.2016 13:04:13
Re: Chladeni motoruwáca: Wáco na tu Afriku? .. Ta přece termostat má na vodním okruhu .. a pokuď bys tam za každou cenu chtěl dobastit i chlazení oleje tak bych větrák připojil paralelně na tu hlavní saharu ... tím se vyhneš aby to běželo za studena . Jinak já na XR650L mám přídavný chladič oleje ... a mám i teploměr zasunutý v nádobce s olejem a je pravda že při jízdě na nižší kvalty i když to jen tak šmudlám po polňačce cca kolem 40-60km/h má olej 140 stupňů za chvilku .... což už je začátek červeného pole toho měřáku ... tak nevím jaká je maximální možná teplota kdy olej ještě funguje dobře ... ? Možná jsem neměl kupovat ten měřák a byl bych víc v klidu :-) offline #28 10.11.2016 17:28:59
Re: Chladeni motoruBerry78: offline #29 10.11.2016 21:26:40
Re: Chladeni motorutu je toho kopec, ale aká kvalita to neviem. offline #30 10.11.2016 21:48:44
Re: Chladeni motorumám to na XL 600LM a když si vzpomenu v jakých teplitách jsem se pohyboval s dominátorem, tak si myslím že ten chladič není od věci. V terénu běžně okolo 130 a nebyl problém přes 140. jak píše Berry. Na ventilátor kašlu, ale ten termostat by se mi líbyl. Chladič bych rád za přední masku, jako to má třeba bmw 1150. jelikož všude jinde je na ráně. Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline #31 10.11.2016 22:44:58
Re: Chladeni motoruwáca kde meriaš tú teplotu? Cez 140 stupňov je už dobrý hic. offline #32 11.11.2016 09:50:27
Re: Chladeni motoruwáca: Wáco a co teda bude spínat ten termostat když nebudeš mít ventilátor ? .. nebo tys myslel termostat jako ventil co ti bude pouštět olej bud přes by-pass a nebo přes chladič podle teploty ? .. Na to bych se vyprdnul ... to už bude zbytečně složitý .. offline #33 11.11.2016 09:54:44
Re: Chladeni motorutryskáč: Já tu teplotu měřím bohužel nahoře v rámu ... je to teploměr který je našroubovaný do otvoru na dolevání a kontrolu oleje .. ale ještě to zkusím zkontrolovat infračerveným bezkontaktním teploměrem ... offline #34 11.11.2016 14:41:07
Re: Chladeni motoruwáca: "Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás" „Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.” offline #35 11.11.2016 17:54:09
Re: Chladeni motoruTaky jsem měl ten teploměr, co se vymění za měrku oleje nahoře v rámu. Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline #36 11.11.2016 18:59:40
Re: Chladeni motoruwáca: Na berga jsem zkoušel kontaktní termospínač - zasunout jen do žeber chladiče .... Fungoval dobře, ale měl hrozně dlouhý doběh při vypnutí motoru. Zapojit do elektriky tak, aby se vypnul se spínačkou, bylo by to jednoduchý a funkční. 2,5 A je dost na 35W větrák. offline #37 11.11.2016 21:42:56
Re: Chladeni motoruJanek:to je chytrý, to by stačilo ;-) .....já už přemýšlel i nad větrákem nebo dvěma ( jelikož jsou menší) z RC modelů, ty jsou kolikrát dost výkoný aby to uchladily a žerou uplný hovno a velikostně by krásně pasovaly na šířku těch uzkých chladičů, co dávaj na ty jednovály Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline #38 15.11.2016 16:01:13
Re: Chladeni motoruKdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline |