Valec bude v poriadku , ale naozaj niekto spáchal bujačinu . Staré modely mali ojnicu 132 , novšie 129 mm rozteč. Staré modely mali piest komp výšku 29,7mm , novšie 38mm . Keď si odrátaš 3mm na ojnici a prirátaš 8,3mm na pieste , tak by si mal dohnať tých cca 5mm čo Ti chýba .
ALE na novšie modely nejde zohnať piest 67,5 , takže asi niekto popáchal dokopy , ako mu to prišlo najlacnejšie/najlepšie ????? Alebo šroubikátor obecný spáchal to na čo mu rozum stačil...
Najlepšie by bolo vymeniť ojnicu , vymeniť vložku vo valci na 66,4mm a dať príslušný piest.
Alebo vymeniť ojnicu a použiť piest z hondy cr250 02-04 , ten sa robí aj v rozmere 67,5 , prípadne rm250 89-99 ale ten ma vypuklé dno.
Wossner:
cr250 - 8066d110 - aj keď pozor na umiestnenie zámkov (možno rm25089/99 8022d050 úprava hlavy potrebná)
ojnice prox 03.6310 - 132mm
03.6320 - 129mm
V dnešnej dobe , keď nikto nechce vrážať do starej vraždy sa takýmto veciam moc nedivím.