INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
jehla, trysky, směs, FCR WR450 2006
jehla, trysky, směs, FCR WR450 2006
Ahoj, moje WR450 2006 mám problém s průběhem výkonu. V rozmezí 1/8 až 3/4 mám díru-možná propast. Viz video. Pomalu otacim plynem az cca v poslednich 4 s videa. Mohl jsme jej natocit lepe, ale snad pro nazornost to bude stacit.
http://youtu.be/7csay-llA-c
Zejména to jde znát, pokud motorka není projeta a pořádně zahřátá. Je to neklidne, strili, cuka, dusi se. Na sytic je to bez problemu a kdyz na nej zkusim jet, je to sametová neucukaná jízda. Nikdy jsme na to nejel déle jako minutu. Tuším, že by se to nemělo. Karburátor jsem čistil ultrazvukem a měl by byt v pořádku. Respektive bez nečistot. Vyměnil jsem hadičky. Jeho nastaveni je dle
https://drive.google.com/file/d/0ByrhJz … sp=sharing
Mám otevřenej výfuk leex mxe (nový-starý Loe Vince X3 se rozpadnul, předchozí majítel jej tam nějak dopasovával ně nějakého motarda tuším)), gray wire mod, odestranejne AIS, odestraneny snorchl v sani, odstraneny doraz na plynu, o-ring mod ale problemem je zrejme spatne natriskovani. Uz jsem trochu laboroval a zkousel si hrat s fuel-screw-koupil jsme ten prodlouzeny. Vsichni na internetu uvadeli cca 1 a púl otacky od zasroubovaneho stavu, ale ja musim mit tak o 3 vice. Asi to mam chude. Jehla je tam nejaka s jenm zarezem, nemuzu ji tedy zvyšit. Největší problém je asi když pomalu zvyšují otáčky, klidně i na volnobhě na stojanu, tak ve středních otáčkách je ucukané a nepoužitelné. Při prudkém přidání mám taktéž špatnou reakci. Prosím o radu, co by se s tím dalo dělat. Rád bych si trysky/jehlu koupil, ale nevím jaké/jakou a ani kde aby to solidně fungovalo. Jehla bude asi hlavní problém. Jsem lokality z hané-tedy trujuhelnik Prostějov, Olomouc, Prerov a okolí, klidně někam dorazím. Za jakékoliv rady, pomoc, nabídku natryskovaní nebo cokoliv budu vděčný. Děkuji
Editoval ForestGo (17.04.2014 19:19:13)
- Motors
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1144
- Založená vlákna
- Místo: Vepřov
- Motorka: WR250F
- Věk: Víc než Ježíš
- 3 0
Re: jehla, trysky, směs, FCR WR450 2006
ForestGo:
Napiš uživateli RSWR, ten Ti zaručeně poradí, je od Zlína a dokáže to i poladit.
Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu
Re: jehla, trysky, směs, FCR WR450 2006
Motors:
Díky za tip, psal jsem mu o víkendu na motorkarich.cz, zatim se k tomu asi nedostal, tak to zkousim tady
Re: jehla, trysky, směs, FCR WR450 2006
Otevřený sání, bez šedýho drátku, výfuk akrap, bez emisí Main jet - 185 Pilot jet - 45 Starter jet - 65 Leak jet - 40 jehla origo. bohatost směsi 2 - 2, 3/4 - podle počasí
Editoval novej (18.04.2014 10:17:50)
Re: jehla, trysky, směs, FCR WR450 2006
novej:
Tak to mam až na main jet, tu mam 178 a jehla nevim jaka to je. Ma jen jeden zarez a neda se polohovat. Origo jehla je jaka prosim? OBDUS? Na jake pozici ji mas?
Palo7:
To by bylo super, snad se ozve a nejak to dame dohromady
Editoval ForestGo (22.04.2014 11:55:26)
Re: jehla, trysky, směs, FCR WR450 2006
Díky za nasměrování, už je poladěno. Velké díky RSWR!
Re: jehla, trysky, směs, FCR WR450 2006
ForestGo: Tak se poděl s ostatníma
Re: jehla, trysky, směs, FCR WR450 2006
novej:
Problém byl v jehle, byla tam zajíždění, takže to tím bylo "zadušeno". Problém to dělalo po vytažení restrikce sání a přidáním otevřeného výfuku. Bylo to prostě chudé.
Re: jehla, trysky, směs, FCR WR450 2006
Caute, pisem sem, nech nezakladam novu temu, potrebujem poradit, skusim to co najpodrobnejsie popisat:
Moto WR450/06, odblokovane vsetky obmedzenia(airbox, sedy kabel, vyfuk, .. karbec - Oring -mod./drotom/, AIS demontovane a otvory dobre utesnene).
Moj problem: klasika, po ubrati plynu striela do vyfuku.. - bez rychlosti na mieste takmer nie, - ked akoby brzdim motorom pri zavretom plyne, tak postupne ako klesaju otacky sa rozstriela tak, ze pri vyssich pocut sem tam silnu ranu /1-2x, to by bolo mozno este ok/ a ako sa znizuju otacky, skorej tak v poslednej mozno 1/3 otacok, tak pocut ranu v podstate pri kazdom odpaleni ale taku slabu..
ked pri deceleracii drzim malicko pridane, mozno tak 1/8 plynu, tak moto nestriela prakticky vobec.
fuel screw /ziady tuningovy, je tam origo mosadz/som skusal nastavovat, pri 48 tryske: ca.1-1,5ot. to nedava tie silne rany, ale v nizsich ot. to nepretrzite slabo striela od 1,5 hore sa pridava silne strielanie vo vyssich otackach, v podstate by som povedal ze sa to este zhorsi..
Mam to moc bohate na volnobehu ?? A chudobne v strede ? Alebo je nieco zle ? Zeby nakoniec ACV ventil (membrana je ok)?
Sytic funguje dobre. Volnobeh moto drzi. Manzeta medzi karb. a valcom je ok. Filter novy, naolejovany. Vata vo vyfuku vyzera byt trochu uz vypraskana.. vyfuk vyzera, ze tesni. Sviecka nova, stara bola ok, ale vymenil som preventivne.
Moto chyta za studena na 1-2 kop, tepla tak isto. Po pridani z volnobehu ide do otaciek bez diery - po O-ring mode.
main jet 165 leak jet 50 pilot jet: povodne 45, dal som 48 starter jet 68 fuel screw +/-1,5 ot.
Ihla neviem, nemal som rozobrate, predavajuci tvrdil, ze je karbec natryskovany, ale moto bola este pri kupe v podstate komplet zablokovana, a trysky vyzeraju byt tiez pôvodne. Moto ma nabehane 4tis. km, celkovo v dobrom stave, motor nebol nikdy otvarany, tak to na nejaky zasadny problem nevyzera, bude to skorej blbost, len to neviem najst..
Mal som to nastavene nejak tak, ze moto pri uberani sem tam strelila silno a pri nizzsich otackach strielala stale slabo, no pri poslednej jazde sa mi to nejak zase rozstrielalo, co sa mi zda divne /jedine ze by sa zapchal filter, ale tak rychlo ? v priebehu 1 hodiny ? Dnes ho vycistim ako prvy, aby som toto vylucil../.
uf.,je toho dost, ak niekto viete poradit, budem vdacny.
Re: jehla, trysky, směs, FCR WR450 2006
Indian:
No tryska sa ti v pohode pripchá aj v priebehu jednej sekundy. Keď ti to išlo predtým v pohode tak myslím že tam nieje moc čo riešiť.
Re: jehla, trysky, směs, FCR WR450 2006
kunna:
myslel som to tak, že ani pred tým to nešlo úplne v pohode, tiež to strielalo. Teraz pri poslednej jazde sa to zhoršilo tak, že moto strieľa nie len pri decelerácii, ale aj na neutráli po ubratí. Aj keď je to také to tichšie strieľanie..
+ ešte jeden príznak, keď zhasnem horúci motor, po asi 1-2 sek. si ešte slabo strelí do výfuku, spraví to také "pufff".
Takže najprv vyčistim filter, a potom skontrolujem ešte trysky, to je to nejmenej.
Editoval Indian (17.08.2016 14:09:29)
Re: jehla, trysky, směs, FCR WR450 2006
Asi som postupne prišiel k riešeniu/neriešeniu... Včera som vyčistil ešte raz pilot jet, skontroloval fuel screw, bol na 1,5-2 ot, dal som malicko menej, asi 1-1,5ot . Vzduchovy filter bol cisty. Silne strielanie po ubrati prestalo /za pol hodku jazdenia strelila tak 4-5x/.
To slabe strielanie pri kazdom odpaleni je tam stale, ale vyera to tak, ze hladam zavadu kde nie je..
Silne strielanie - chudobna, ale vraj teda moze byt aj mooc bohata zmes(to by vysvetlovalo tu zdanlivo obratenu funkciu fuel screw), prebytok sa nahromadi vo vyfuku a ked ma dostatok vzduchu streli = obcas silna rana.
Slabe strielanie (resp. len take prdkanie) - vse OK, sviecka odpaluje kazdu obratku klukovky, ale kazdu druhu su otvorene vyf. ventily + do toho velke obratky motora pri brzdeni vzhladom na zavrety krburator.., tak sa to prejavuje tym prdenim..(takto nejak som to pochopil z jedneho angl. fora)
hold,..moj prvy 4takt, tak sa zonamujem co a ako.. Tak a mozmem snad bez obav jazdit :-D
Re: jehla, trysky, směs, FCR WR450 2006
Aku ihlu pouzit na WR450 /r.04-06 ?
Momentalne tam mam NFNT s jednym zárezom..
Nahrada podla manualu OBDUS ako standard s viac zarezami sa neda na partsdepot kupit, uz sa nevyraba..
Ď.
Re: jehla, trysky, směs, FCR WR450 2006
Tak pre uplnost doplnim: Nakoniec sa cez partsdepot dala kupit ihla OBDUS-K, teda standard na ladenie uvedeny aj v manuali, ma 7 drazok. Vcera som ju nahodil, ale vyssie ako bolo odporucane, nie teda do 4tej ale do 5tej odhora, takze trosku som to obohatil. Vysledok je taky, ze moto prestala uplne strielat!! Dobre ide nastavit volnobeh, chyta na 1 kop. Ide, zda sami, o dost razantnejsie za plynom a celkovo akoby bola dole silnejsia, ziadna diera vo vykone(ale ta ani nebola, lebo O-ring-mod).
Este sa mi vidi moto trocha mrtva v hornych otackach, mozno by to chcelo este aj tam 170trysku namiesto terajsej 165ky.. Mozno ked bude cas vyskusam.
Ale tak zatedy som s vysledkom dost spokojny !
|