Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 Big bore kit na čtyřkolce - obtížný start#1 02.06.2016 22:10:42
Big bore kit na čtyřkolce - obtížný startAhoj všem, dostala se nám do dílny čtyřkolka (přesně can am renegade) - je to vidlicový dvouválec původně obsahu litr. Majitel si pořídil v americe Big bore sadu na 1180 ccm. Namontovali jsme to a startér s motorem skoro nehne, přesněji studený motor to taktak natočí, pár minut zahřívaný už ani náhodou.... Nemáte s tímto někdo zkušenost z motorky popř. čtyřkolky? Volali jsme amíkovi - říkal, že do komprese 13:1 mají odzkoušeno, že by to měl startér zvládat, pokud je komprese vyšší, prý to řeší větší baterkou.... Dává to podle vás smysl? napojili jsme paralelně na baterku baterku z auta a skoro nebo vůbec žádný rozdíl..... špatný startér se dá skoro vyloučit, mašina je nová..... tu kompresi asi pro zajímavost změříme- spočítáme ale jak to řešit..... nemám tušení..... k sadě byla navíc různá těsnení pod válec, kdyby se dala třeba na sebe, komprese klesne - prakticky to ale nejde protože pak už mi nešlo nasadit rozvodové kol na vačku - prostě začíná být krátký řetěz...... offline #2 03.06.2016 11:12:45
Re: Big bore kit na čtyřkolce - obtížný start
pokud davaš silnejši baterku,tak skus naprimo,ty kabely to neprenesou.(davat vetši tesneni pro sniženi komprese je kravyna) offline #3 03.06.2016 13:09:12
Re: Big bore kit na čtyřkolce - obtížný startnení tam automatický dekompresor? Nefunkční? Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #4 03.06.2016 13:13:32
Re: Big bore kit na čtyřkolce - obtížný start
dekompresor to nema offline |