INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
CCM GP450 Adventure
- Joraell
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1141
- Založená vlákna
- Motorka: Husky TC 250
- Věk: 34
- 3 7
Re: CCM GP450 Adventure
Sadilek napsal(a):Co člověk to názor. Jediný důvod proč jsme CCM začali dovážet je,že takový stroj tu prostě na trhu chyběl. Nejsem žádnej zbohatlík a svět jsem projížděl na kdesčems. Gs1150 je superspolehlivá motorka-bohužel její limity v terénu jsou hodně nízko. GS650 rallye byla asi nejlepší.Bohužel cena přestavby je raketa a na zvedání je těžká. XL600LM co jsme jeli Afriku byla prostě už za zenitem.Nicméně cestovní rychlost cca 100,limitem nebyla. Takže pokud mám ambice jet cestou necestou,něco vidět a nechci se bát,že někde zůstanu a navíc mám možnost nakonfigurovat motorku na míru,hodit tam slipy,spacák a vyrazit a mám na to prachy,tak proč ne? Proto se dělá tolik verzí všeho,aby si každý mohl vybrat.Někdo by si mobil co umí všechno za 20000,-nekoupil protože mu stačí tlačítkáč za 800,- Až někdo vymyslí věc co uspokojí všechny chtěl bych to prodávat. No a když tu někdo porovnává ceny,měl by také porovnávat komponenty.
Nekrmte toho Trolla !
Re: CCM GP450 Adventure
Sadilek napsal(a):Co člověk to názor. Jediný důvod proč jsme CCM začali dovážet je,že takový stroj tu prostě na trhu chyběl. Nejsem žádnej zbohatlík a svět jsem projížděl na kdesčems. Gs1150 je superspolehlivá motorka-bohužel její limity v terénu jsou hodně nízko. GS650 rallye byla asi nejlepší.Bohužel cena přestavby je raketa a na zvedání je těžká. XL600LM co jsme jeli Afriku byla prostě už za zenitem.Nicméně cestovní rychlost cca 100,limitem nebyla. Takže pokud mám ambice jet cestou necestou,něco vidět a nechci se bát,že někde zůstanu a navíc mám možnost nakonfigurovat motorku na míru,hodit tam slipy,spacák a vyrazit a mám na to prachy,tak proč ne? Proto se dělá tolik verzí všeho,aby si každý mohl vybrat.Někdo by si mobil co umí všechno za 20000,-nekoupil protože mu stačí tlačítkáč za 800,- Až někdo vymyslí věc co uspokojí všechny chtěl bych to prodávat. No a když tu někdo porovnává ceny,měl by také porovnávat komponenty.
S ledascim co píšeš se dá souhlasit, ale není nad osobní zkušenost, jsou zkušební modely, ktery se dají alespoň na den půjčit? Případně za jakých podmínek? Děkuji za info.
- Sadilek
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 68
- Založená vlákna
- Motorka: Bmw 1150GS,Honda XL600LM,BMW650GS Rallye
- Věk: 44
- Web
- 0 0
Re: CCM GP450 Adventure
Dandyss:
Motorka na zkušební jízdy bude cca. 1.6.2016 Vystavovat budeme na Travel eventu a na Cestuji na moto.cz. Počítám s tím,že motorku budu půjčovat i mimo tyto akce.Podmínky dolaďuji,ale pokud to bude na celý den určitě to bude za nějaký peníz,který se bude vracet při koupi motorky.
Re: CCM GP450 Adventure
Sadilek: Ok, dekuji za odpověď.
- Sadilek
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 68
- Založená vlákna
- Motorka: Bmw 1150GS,Honda XL600LM,BMW650GS Rallye
- Věk: 44
- Web
- 0 0
Re: CCM GP450 Adventure
sirr: Hlavně je to jiná kategorie.Určitě je CCM lepší na cestování a v možnosti konfigurace stroje. Na KTM mnoho komponentů chybí.Např.Kokpit,velká nádrž,volitelná výška,zavazadla. Ale Sire ruku na srdce.Když chceš psa bít húl si vždy najdeš.Jezdi na čem chceš,kupuj co chceš, to je svoboda.My nikoho nenutíme aby ten stroj miloval a kupoval.V tom je myslím naše síla. Pokud se ukáže,že naše myšlenka byla lichá bude nás to stát pouze nějaké peníze a práci,tudíž se nic neděje.
Editoval Sadilek (04.05.2016 20:50:25)
- Joraell
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1141
- Založená vlákna
- Motorka: Husky TC 250
- Věk: 34
- 3 7
Re: CCM GP450 Adventure
sirr:
A k čemu se tady v čr prodávají litrové supersporty? (Když s něma na okruh jede 0.1% uživatelů a v provozu se musí jezdit 50/90/130)
A k čemu se tu prodávají vodní skutry ? (Když zde donedávna nebyla vodní plocha, na které by jsi jej mohl použít?)
A k čemu se tu prodávají Endůra? (Když zde není žádná oficiální endůrová trať ?)
Výhody oproti 690 tu byly už několikrát napsané. Nižší váha, lepší spotřeba a ovladatelnost v terénu.
Editoval Joraell (05.05.2016 07:27:51)
Nekrmte toho Trolla !
Re: CCM GP450 Adventure
sirr:
CCM prodávate pro ČR trh, kde a naco je pro české komunikace dobrý kokpit? S maximálkou 140Km je ten kokpit potřeba aby pilota neofouklo?
jel si někdy na motorce třeba 1000km nebo i víc km v kuse? ...to si pak rád i v 50km/h , když si za něčím schovaný a nefouká na tebe.
Re: CCM GP450 Adventure
Hugila napsal(a):sirr:
CCM prodávate pro ČR trh, kde a naco je pro české komunikace dobrý kokpit? S maximálkou 140Km je ten kokpit potřeba aby pilota neofouklo?
jel si někdy na motorce třeba 1000km nebo i víc km v kuse? ...to si pak rád i v 50km/h , když si za něčím schovaný a nefouká na tebe.
Umíš si představit jezdit na jednoválci 450 - ostrým motoru štreky 1000 a víc km v kuse ve smyslu cestovat v terénu nebo jet přesun po silnici? Kokpit je perfektní, v těžším terénu nevidíš na přední kolo, ... něco za něco
Za mě je luxusní zboží , který lze přo stejnou funkci a účel vyrobit mnohem levněji Kdo a proč vybral ten motor je pro mě záhadou - v kontextu toho, jak se teď motorka prezentuje. Vyrábí ho BMW vůbec ještě? Jak dlouho se budou vyrábět origo díly, atd? S nmotorem 600 - 650 ccm by to bylo mnohem zajímavější 450 byla prvotní volba před několika lety, kdy ještě BMW vlastnilo HQ .... a motorka byla myšlená jako začátečnický stroj pro hobby rallye jezdce ... to se asi nechytlo, tak je už jiná prezentace .... Ostrý motor nejspíš jen seškrcený nastavením elektroniky (jestli jsou tam i nějaký jiný machanický změny, prosím info), spojka na primáru a servisní interval u takovýho motoru na 8000 km? Při jízdě v terénu je to nejslabší místo,... za mě velký nesmysl.
Sadilek, kdybys vybíral znovu motorku na váš africký trip, vzal bys CCM nebo bys zase šel do starý Hondy? Jak by to třeba navýšilo rozpočet? Stálo by to za to v poměru toho, co bys měl v CCM za potenciál pro trip oproti Hondě?
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: CCM GP450 Adventure
Janek napsal(a):Sadilek, kdybys vybíral znovu motorku na váš africký trip, vzal bys CCM nebo bys zase šel do starý Hondy? Jak by to třeba navýšilo rozpočet? Stálo by to za to v poměru toho, co bys měl v CCM za potenciál pro trip oproti Hondě?
Oni v Africe ty motorky mezi jednotlivejma etapama nechávali třeba několik měsíců jen tak pod plachtou u někoho na zahradě atd.. Na to byla určitě vhodnější Honda Za 30 tis. než CCM za 300
http://www.prahatv.eu/archiv/video/moto … 15-18-34/3
Editoval NoEnd (05.05.2016 09:45:13)
Re: CCM GP450 Adventure
NoEnd:Co jsem našel info o tripu, to jsem shltnul .... proto mi přijde, pokud člověk s adventure choutkama není milionář, že pro výběr adventure stroje jsou důležitější parametry než hmotnost, precizně zpracovaný frézovaný rám a možnost koupit všechno hotový bez nutnosti home made úprav ... Ale ptal jsem se Sadilka, tak on třeba bude mít jiný názor
- Sadilek
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 68
- Založená vlákna
- Motorka: Bmw 1150GS,Honda XL600LM,BMW650GS Rallye
- Věk: 44
- Web
- 0 0
Re: CCM GP450 Adventure
Janek: Kdybych tenkrát věděl co vím tedˇjel bych na CCM.Jelikož asi víte že jsem nedojel a to je pro mě víc než peníze,protože jsem do toho investoval kus svého já a cíl jsem nesplnil. Úmrtnost strojů byla 2 z pěti,a to vím že mechanici jsme dobrý. Je mi jasný,že jsem zde pro část diskutujících v pozici toho zlého dovozce co chce chudý lid sedřít z kůže, a bude zde mnoho argumentů proč si to nekoupit.Já naopak věřím,že se najde dost lidí kterým je naše zem malá,nebo jsou jim ostatní stroje silné,vysoké,těžké,nemají dojezd,mají potíže na stk nebo co já vím. Pokud mám možnost volby jsem za to rád.Cena je jaká je.Motorka se vyrábí v GB,servisní síť existuje. Stroj stojí cca.10xprůměrnou mzdu v ČR.Pokud si dobře vzpomínám tak Jawa 350 za komančů na tom byla podobně. Pokud máš Janku pocit že je na trhu něco lepšího v daném segmentu tak do toho jdi.Výrobců motorek je mraky. Radit někomu jak by to měl dělat je jednoduché.Udělat něco sám je větší fuška.
Re: CCM GP450 Adventure
Sadilek napsal(a):Janek:
Je mi jasný,že jsem zde pro část diskutujících v pozici toho zlého dovozce co chce chudý lid sedřít z kůže, a bude zde mnoho argumentů proč si to nekoupit.....
Za mě jsi pořád borec Motorka není předražená na to, jak je postavená .... není předražená oproti konkurenci v segmentu za to, co nabízí. Je to další nabídka v segmentu, super mít možnost volby .... když máš peníze
Jak je to s tím motorem, BMW ho pořád vyrábí jako celek ... jak dlouho ho budou držet v nabídce ... ?
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: CCM GP450 Adventure
podle mne je to rozhodně zajímavý stroj, ikdyž za dost vysokou cenu. A že u cestovního endura váha není důležitá je nesmysl. Osobně si tu motku představuju na neudržovaných asfaltkách a šotolinkách, kde je riziko pádu a častého zvedání stroje. To pak každý jezdec tu váhu ocení.
Mám Transalpa 650, který má psanou suchou hmotnost pod 200 kg. Chystám se už delší dobu ho zvážit s plnou nádrží, top casem a tankvakem, prostě tak jak na ní jezdím dálkáče. Motku tahám přes barák a manipulace s ní je hotová hrůza
tahám taky svoji Husu TE 310, která má natankovaná 130 kg a podle Alpa, je to motokolo
nemyslím si že objem 450 ccm je na cestování málo, nájezd 1000 km denně je volovina (když naviguješ a nevíš kam přesně jedeš denní nájezd je max 500km a to je pro CCM jedna nádrž) , motorka je předurčena pro cestování Severní Afrikou, Mongolskem apod., to je jasný, přečtěte si Sadílkovi stránky co jezdí, proč tu motorku nabízí je taky jasný, konečně našel pro sebe to pravé a začal ji i prodávat. prostě když tomu sám věří a má kolem sebe lidi, kteří něco takového chtěli, tak to zkusil. Jestli motka půjde na odbyt se uvidí, ale myslím, že nemá ambice jich v ČR prodat tisíce, bude se jednat o max desítky ks. Ten BMW motor se tuším vyrábí na Taiwanu, stejně jako motory pro GS 800. Tady u nás byly dvě BMW 450 X a za několik let provozu se pokud vím neprojevily žádné závady, o problematické spojce slyším poprvé. Výroba asi pořád frčí, dílů by mělo být dost. Motor u CCM má snížený výkon, zřejmě tudíž vyšší nájezd a delší servisní interval. Kdysi jsem si v Rumunsku povídal s Vendou Šolínem, který brázdil duny v Maroku na HSB s přídavnými nádržemi, denní výměna oleje byla prý nezbytná, což ho děsně sralo, takže na takový ježdění upravit ostrou je blbost, chce pak denní servis jak na Dakaru. mít tam zase nějaký 200 kilový stroj držák je taky na hovno...
https://www.youtube.com/watch?v=w9VhACv7nvE
Editoval offroaderTE (05.05.2016 17:00:45)
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
Re: CCM GP450 Adventure
Janek:
Umíš si představit jezdit na jednoválci 450 - ostrým motoru štreky 1000 a víc km v kuse ve smyslu cestovat v terénu nebo jet přesun po silnici?
no na tom ccmku klidně..páč má kokpit a 1000km silníčního přesumu není zas tak velká štreka:) ....předpokládám ale, že ta motorka není ultravibrátor s tvrdým sedlem.
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: CCM GP450 Adventure
Jezdim jen po okreskách a kolem 700km za den sfouknu ve 2 naloženej celkem v pohodě a určitě to nejedu 20 hodin
Re: CCM GP450 Adventure
Vetsina lidi ma po 300 km dost i na pohodlnym sedle. Na delsi cesty to chce trenovat, nebejt tlustej, protoze to potom boli prdel nasobne vic ... jako na kole, kdyz pojedes obcas, tak nevis, jak si sednout po hodine slapani .... tok to hlavne s tim machrovanim o dennich najezdech neprehanejte .... cestoval jsem po cr na moto dost, abych vedel, co je to dat na zatah 600 km i ve zrychlenym tempu .... Ideal je si ulevit jizdou ve stupackach.
|