Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Teikei Y27PV aneb XT a jeho variace

#41 03.06.2010 20:17:43

Krejza
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 4
Založená vlákna
Místo: Cerhovice
Motorka: XT 600
Věk: 30
0 0

Re: Teikei Y27PV aneb XT a jeho variace


Nádobku jsem slepil a hned zase praskla, tak jsem udělal záslepky z gumy, které jsem tam utáhl sponkama. Zatím to vypadá, že snad vzduch v tomhle místě nesaje. A funguje to i bez toho emisního kurvítka:-)
Zároveň jsem nastavil bohatost směsi na 1,5 otáčky, ta byla na 2,25 a zdá se, že byla dost chudá. Ještě to pak jemně došteluju na teplém motoru.
Děkuji Vám za rady a názory.

 offline 

 

#42 03.06.2010 20:31:39

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Teikei Y27PV aneb XT a jeho variace


když šroubek směsi utáhneš, tak se směs ochudí. Tys to měl ochuzeny protože ti to přisávalo tim kurvítkem.  3TB myslim mělo základní nastavení 1,75 otáčky


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#43 03.06.2010 21:54:29

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Teikei Y27PV aneb XT a jeho variace


Typnul bych že to je něco na způsob vyrovnání podtlaku( tlaku) v obou sacích větvích, jen nevím co bych od toho měl čekat protože tenhle Tekkei podle mě funguje na diferenci podtlaku.
Možná (a třeba je to blbost) bych to viděl na škrtítko výkonu (něco jako provrtaný šoupě sekundární větve)

jinak tuhle sem to našel - http://62.5.189.98/yamahaeur/exist/moto … E1/INTAKE/


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#44 05.06.2010 07:25:28

Krejza
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 4
Založená vlákna
Místo: Cerhovice
Motorka: XT 600
Věk: 30
0 0

Re: Teikei Y27PV aneb XT a jeho variace


Chlapi, ještě jednou díky za rady. Včera večer jsem doladil bohatost směsi, bohužel nevím kolik otáček, dělal jsem to podle sluchu, a doraz plynu/otáčky volnoběhu a dneska ráno jsem to natočil naporprvé. Motor krásně drží otáčky, neškube, nestřílí, takhle se mit to líbí:-)

 offline 

 

#45 03.07.2012 15:18:57

Tomik
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 31
Založená vlákna
Místo: Jinín
Motorka: XT 600, YFZ 450
Věk: 26
Tel: 739743499
0 0

Re: Teikei Y27PV aneb XT a jeho variace


riderccm:

problém č.1 jsem měl taky...sice mám startér ale nemám ho připojenej a tudíž jen nakopávám a tudíž mě to strašně sralo a byl sem zmordovanej jak kdybych jezdil fakt hardcor půl dne po lese  lol 
Hledal a dumal jsem čim to je a stačí jí pořádně vyštelovat a vyladit...nejlépe poslechem. Jo a ta bohatost mi přijde dost málo...já mám 4 otáčky a trysky v karburátorech 135 a 110. Se spotřebou jsem cca na 5-6 litrů.  Teď co jsem to vyladil přijdu klíďo po měsíci a 2x šlápnu a jde  smile   ano 


"I pád na držku je pohyb do předu"
"Pojedeme zkratkou"

 offline 

 

#46 26.04.2016 08:28:20

Yeli
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 13
Založená vlákna
Motorka: Yamaha XT 600 43F, Jawa 21 Sport, YZ 250
Věk: 19
0 0

Re: Teikei Y27PV aneb XT a jeho variace


Zdravím všechny konecne sem se tu dozvěděl vic  smile take mam problem nechytá mi vůbec a myslím ze je to karburátorem muze mi někdo poradit kde se dají koupit díky do karbecu ? Viz membrána ? Dekuji  smile 

 offline 

 

#47 26.04.2016 09:15:07

Re: Teikei Y27PV aneb XT a jeho variace


Slow napsal(a):

Po startování se motor je párkrát okulí a zdechne, po asi 5-7 zdechnutí drží jakš takš volnoběh. samozřejmostí jsou občas zpětné "kopance".
Po přidání plynu zdechne okamžitě.

Slow napsal(a):

Tak zázraky se dějí ano 
včera sem v práci Tekejka rozdělal, ještě jedou umíl vyfoukal, juchnul jsem preventivně na starter a dneska to všechno zamontoval.
Přiruby ke karbci sem ani nedotahoval, pač pude dolů, dal laďák KK co doma povaloval a kterej sem ani použít nechtěl a světe div se motor naskočil na první pokus, drži volnoběh (dokonce i vyšší), motor reaguje na plyn a sekundární okruh faká, kua a ten zvuk ano 
Jo když se daří tak se daří, sem zvědavej co se pos..re dalšího a30 

Pro případné další laborující přidám taky svou zkušenost.. 2 roky jsem se trápil s TTčkem a problém se studenými starty jsem měl úplně stejný jako Slow. Jakmile se to ohřálo, vše ok. Svíčka nová, vzducháč čistý, příruby těsnily, karbec jsem rozebral, zrepasoval a manuálně vyčistil, všechny kanálky průchozí... Po 2 letech mi došly nervy a karburátor jsem hodil do ultrazvuku. A oalá, od té doby chytá na drc a volnoběh vylítl dost nahoru. Pořád se mi nechce věřit, že mám tu stejnou motorku  big_smile 



Yeli:

Díly koupíš buď přímo u Yamahy, na partsdepot nebo po e-shopech od Tourmaxu (něco mají na www.motomike.cz, nebo zkus google)

 offline 

 

#48 26.04.2016 11:38:49

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Teikei Y27PV aneb XT a jeho variace


RadoTP:
ještě žes to připomněl ano 
TTR dělá stejné co tobě, takže se bude asi taky rozdělávat a ladit, pač XT po očistě UZa seřízení startovalo pak na první dobrou (po prošlápnutí bez zapalování)jak studené tak teplé a TTR je trenink pravé nohy a22 


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#49 26.04.2016 12:00:37

Jiri
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 15
Založená vlákna
Motorka: TT600R, XT660Z
Věk: 52
0 0

Re: Teikei Y27PV aneb XT a jeho variace


Wenca24:

Je to opravdu rezonanční nádobka - měla by doladit/přeladit kmitání sloupce vzduchu v sání při určitých otáčkách. Věřím že odstranění nebude subjektivně poznat. Bývá to i u víceválců a dokonce se někdy řídicí jednoutkou při určitých otáčkách klapkou tato rezonanční nádobka odřazuje. Hodně zjednodušeně řečeno - přídavným objemem snižuješ rezonanční otáčky, takže řídící jednotka většinou vstup do té nádobky zavírá při vyšších otáčkách - efekt jako kdybys zkracoval sací hrdlo mezi filtrem a karburátorem / klapkou, což by při vyšších otáčkách mělo být výhodnější a naopak.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů