Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

AJP PR4

#21 31.01.2016 22:38:53

Faryn
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 390
Založená vlákna
Místo: Rožnov:Pr
Motorka: Gas Gas 450FSR
Věk: 35
Tel: 608713226
Web
3 0

Re: AJP PR4


MikiberG napsal(a):

Faryn:  lol  to už je jinej level  lol 

Tet se stracim
Čtverec nebo kosočtverec lol  lol  lol 


Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě.

 offline 

 

#22 01.02.2016 08:24:55

MikiberG
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1875
Založená vlákna
Motorka: HusaberG
Web
28 5

Re: AJP PR4


babaexc: jj už tomu rozumím ... proto ten čtverec  lol 

 offline 

 

#23 27.02.2016 16:32:21

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: AJP PR4


babaexc:

to se musí tak dlouho zajíždet? jsem myslel 3mth - olej - a hurá do plnejch  gp 

 offline 

 

#24 27.02.2016 16:51:59

chalka
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2130
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
7 0

Re: AJP PR4


babaexc:

v tom sedle máš burger z McD? big_smile

 offline 

 

#25 28.02.2016 14:00:42

Re: AJP PR4


babaexc: co je na obr.3 za vylepšovák? Vim že tam se opíralo lanko plynu o rám (a zrovna tam měl takovou ostrou hranu (je to kus od kusu)).

 offline 

 

#26 28.02.2016 17:31:16

Re: AJP PR4


až bude zajeto, napiš nejakou zrychlenou cestovní rychlost, ne TOP SPEED, ale rychlost na asfaltu, kdy se motor dá hnát, ale netočí jak v posledním ražení. jel jsem WR250R, velice pěkný do lesa, ale delší asfalt jízda po rychlostce to bylo utrpení.

 offline 

 

#27 29.02.2016 00:30:14

Re: AJP PR4


babaexc napsal(a):

Těpic:

.Jinak jsem to dnes prubnul v terénu a neni to vubec ale fakt vůbec špatné co jsem jezdil na ktm vezme i ajp.jde jenom o zvyk jak na to a využit spodek toho motoru.Do krpálu se motorka nepřevraci a takove to kličkováni a trialek je ůplně parádni  ano 

Perfekt, makej a pis super srovnani  ano 

Kde jsou ty reci o KTM 125 a jedine 2T  na trialek a hard a vyjezdy a vsechno ano 

 offline 

 

#28 29.02.2016 10:58:19

Re: AJP PR4


Třeba myslí 1000 Kč rozdíl ceny až bude kupovat novou, to tak nějak je. Nebo tuhle za 200 prodá, novou za 1500 koupí.

Já si tu lehčí (Landport) dal na motorku, pod sedlo ale, nepoznal jsem nic zásadního. U řídítek to asi rozdíl bude

 offline 

 

#29 01.03.2016 10:52:46

Re: AJP PR4


babaexc: já kupoval 2x ten Landport, ostatní jsem nezkoušel a velikost myslím 5 na dvěstěpadesátku byla za ca 1500, vel.7 na čtyřstovku byla už za 2.500,-

 offline 

 

#30 01.03.2016 13:13:15

Faryn
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 390
Založená vlákna
Místo: Rožnov:Pr
Motorka: Gas Gas 450FSR
Věk: 35
Tel: 608713226
Web
3 0

Re: AJP PR4


Janek napsal(a):

babaexc napsal(a):

jees:

Nene stoji tisicovku jak jsem psal.Píšou výrobce Německo.

Taky bys mohl napsat, jak je to celý, ... že je to bez daně a za slušný nákup - std. maloobchod bude cca o 700 - 800 výš. Nebo se pletu a máš to lifepo4 maloobchodní cena s daní wink 

Janku  tady je vlákno o Babove ajp lol 
Ty mas GG že si zlomil kick a11 


Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě.

 offline 

 

#31 01.03.2016 13:56:05

Faryn
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 390
Založená vlákna
Místo: Rožnov:Pr
Motorka: Gas Gas 450FSR
Věk: 35
Tel: 608713226
Web
3 0

Re: AJP PR4


babaexc napsal(a):

Faryn:

Já jsem záměrně nedal odkaz na tu baterku aby se to nezvrtlo v debatu o baterkách a ono se to stejně zvrtlo.Neuděláš nic noooo  usch  usch 

NJ
Tak se musíš přejmenovát na babaajp lol 
A bude jasné že je to tvoje vlákno lol  vyk! 


Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě.

 offline 

 

#32 01.03.2016 16:04:31

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: AJP PR4


babaexc: tak to je peckovní cenOFFka ano 


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#33 01.03.2016 21:34:47

badyšot
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1375
Založená vlákna
Místo: Liberec
Motorka: 200 neposedných Kubíků
Věk: 45 už
7 6

Re: AJP PR4


babaexc napsal(a):

Měla by to být náhrada za YTX5l-BS co je v AJP.

http://www.abmoto.cz/cz/e-shop/913626/c … thium.html

To je samozřejmě MADE IN CHINA. Vyráběno pod Německou značkou JMT... Tím to nijak nehaním, třeba to bude fungovat o.k. a dlouho. Cenovka parádní a navíc máš záruku. Za pokus to stojí, proč ne  ano 

http://www.motonet.biz/documentation/ra … ch-levers/

 offline 

 

#34 06.03.2016 09:39:12

Re: AJP PR4


babaexc napsal(a):

Dneska jsem to zvážil.Plná 7L,lehká baterka a jinak plná výbava (blinkr,zrcatka,chraniče rukou,kryt motoru a řetězu )celkem 114Kg.Tak ňejak jsem měl očesanou wr250F.

Wauu to je vaha, to nema ani bajna 300 2T  ano A ten 4t motor je proste lepsi vyk! 

 offline 

 

#35 06.03.2016 11:27:36

danka
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 281
Založená vlákna
Místo: Praha východ
Motorka: 300 EXC, Free 250
Věk: 43
1 0

Re: AJP PR4


Včera jsem byl s Babou na vyjížďce po Liberecku (mimochodem ještě jednou - velkej dík, bylo to super)!

Dali jsem tréningové kolečko (kopec v lesíku s výjezdy a s hezky namotanou "technickou" tratí) a pak pojezd po okolí (napřed silnici, pak lesní cesty, pěšiny, lesní freeride), takže jsem si mohl celkem udělat představu a porovnat PR4 s Free 250R.

- technický kolečko/výjezdy: tam mě AJP dostalo, vyšplhalo se "na traktor" úplně všude. Tam kde jsem musel hodně spojkovat, tak baba s úsměvem vybublal nahoru a vyjelo to fakt úplně všechno - tzn moje interní přezdívka "šlplhač"
- na silnici jsme to moc nepálili (obě motorky na to nejsou), cestovní rychlost byla myslím kolem 70km, takže to šlo
- v lese opět PR4 naprosto bez problémů, rychlostně jsme jeli na pohodu a rozhodně jsem neměl pocit že bychom se nějak courali a projelo to všechno (na druhou stranu to byla spíš taková enduroturistika než hard off smile

Dojmy z motorky:
- maličká (ještě menší než Free), tzn vhodná pro jezdce tak do 170cm nebo holky. Já jsem se na ní už blbě skládal (188cm).
- hrozně krátká jednička (a to baba ještě měnil převody, předtím byla prý 1 na rychlost chůze), která ale i podtočená vyjede úplně všechno
- slabší zadní brzda
- subjektivně lepší tlumiče než na Free
- subjektivně pomalá - na druhou stranu při vyjížďce jsem rozhodně neměl pocit že by Baba byl brzda, spíš já jsem ho doháněl wink


Co mě mile překvapilo: průběh motoru - úplně něco jinýho, než jsem zvyklý, ale příjemný, odspodu super zátah: Servisní interval 3000km = jednou za sezónu výměna oleje a kontrola ventilů smile Poměr cena/výkon je fakt super. Je na značkách a neměla by mít problém s technickou. Kompatibilita dílů.

Motorku bych doporučil: nenáročnému hobbíkovi menšího vzrůstu, co jezdí hlavně v lese a nechce řešit servis ostré. Holce co chce začít jezdit off a hledá nezáludnou motorku.   
Motorku bych nedoporučil: střelci co to chce pálit, na MX vůbec, kdokoli vyššího vzrůstu


Sorry pisu z tabletu tzn bez hacku a s chybama

 offline 

 

#36 06.03.2016 16:10:13

Palo7
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 527
Založená vlákna
Místo: Hustopeče
Motorka: KTM 690 Enduro
Věk: 41
4 1

Re: AJP PR4


 danka: super popis vlastních pocitů z jízdy a srovnání se srovnatelnou motorkou  ano 

 offline 

 

#37 06.03.2016 18:43:15

Re: AJP PR4


danka:

Jedine co pořád nechápu sou ty vaše bláboly o servise ostré motorky.  U AJP ten olej musíš stejně vyměnit častěji než píšou v manuálu. Pokud stim budeš Teda jezdit v terénu.  Další věc je servis ostré motorky ventily kontrolují při 200 mth poprv.  olej měním po 15 mth a třeba na KTM EXC 450 2012 je najeto 400 mth a není důvod něco měnit.

 offline 

 

#38 06.03.2016 18:52:23

Re: AJP PR4


Míra 89 napsal(a):

danka:

Jedine co pořád nechápu sou ty vaše bláboly o servise ostré motorky.  U AJP ten olej musíš stejně vyměnit častěji než píšou v manuálu. Pokud stim budeš Teda jezdit v terénu.  Další věc je servis ostré motorky ventily kontrolují při 200 mth poprv.  olej měním po 15 mth a třeba na KTM EXC 450 2012 je najeto 400 mth a není důvod něco měnit.

Hlavni problem je ten ze tu jezdime ojete motorky po nekolikatem majiteli a pak to ma skreslene info o servisu. Nic vic v tom nejni.....pak uz jen co kdo jezdi....nekdo na spojku nesahne...nekdo ji masti furt....s tim je spojenej ten olej servis. VolejVodaVzduch

 offline 

 

#39 06.03.2016 19:41:16

Re: AJP PR4


babaexc napsal(a):

Ja měl exc 144 každejch 10 mh olej dvakrat ročně pist a jednou za rok ojnice a to nepočitám plus deset korun na litru benzinu za olej.Toto vše mi odpadne a vyblbnu se stejně akorát trochu jinak.Nejlepši motor ve 4t jako držák je vzduchem a olejem chlazenej (xt,xl,ybr,rotax........).Sice je těžkej a meně výkonej ale věčnej při min.udržbě.Většina z nás asi vi proč tomu tak je a každej si pod zadek muže strčit co chce a na co má.Pokud mi ajp vydrži 4 sezony bez větši go tak ho s klidem hodim do šrotu a koupim si dalši protože bych na ostré za tu dobu těch sto litru projel v ůdržbě nebo by nová 450 za tu stejnou dobu ztratila sto tisic na prodejni ceně plus ůdržba.

Vyblbnu se stejne, akorat trosku jinak  lol 

 offline 

 

#40 06.03.2016 19:51:38

srsen600
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 100
Založená vlákna
Motorka: Gas Gas EC250 Cami-R
Věk: 28
Tel: 732857376
0 0

Re: AJP PR4


Už mám taky lithiovou baterku  ano  tongue  !Do Gas Gas EC250 Cami - YTZ7S náhrada v LiFePO4 je LTZ7S se start. proudem150A.
Cenovka cca2200kč já jí měl levněji/dohodou-výměnou za nevhodný typ baterky v nové motorce-jak Gasík výprodával- dávali tam co jim zbylo...

Když se vratím k té PR4 240 , já už bych ostrou a tupou neřešil....Prostě někdo se chce kochat a lehce zablbnout bez investiic....Nepotřebuje po přejezdech jezdit 4,5,6 wheelie...
Zase na druhou stranu můžeš jezdit na PR4 pro rohlíky a do práce do max8km....Každý má své + i - . Je to každého věc.Mě se líbí MOC ta PR4 240!!!!Bydlet u zdroje lesů nehledám jinde.
Opravdu můžu říct , že ty cca 300km jsem si na ní neuvěřitelně užil...Ta motorka prostě baví a šplhá krásně a to že z výjezdu neodjedeš po zadním je ten kompromis...Ikdyž né všechno nění nemožný. Vždyt když umíš , jezdí vše pozadním- je toho plný net....


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/2251_dsc_3471.jpg


Gas Gas EC250 R (Raketa :-) - tlumiče marzocchi,sachs / brzdy komplet nissin a podsedadlák , řidítka , chladiče z EC 300 2T .

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů