Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAAJP PR4#21 31.01.2016 22:38:53
Re: AJP PR4
Tet se stracim Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě. offline #22 01.02.2016 08:24:55
Re: AJP PR4babaexc: jj už tomu rozumím ... proto ten čtverec offline #23 27.02.2016 16:32:21
Re: AJP PR4babaexc: offline #24 27.02.2016 16:51:59
Re: AJP PR4babaexc: offline #25 28.02.2016 14:00:42
Re: AJP PR4babaexc: co je na obr.3 za vylepšovák? Vim že tam se opíralo lanko plynu o rám (a zrovna tam měl takovou ostrou hranu (je to kus od kusu)). offline #26 28.02.2016 17:31:16
Re: AJP PR4až bude zajeto, napiš nejakou zrychlenou cestovní rychlost, ne TOP SPEED, ale rychlost na asfaltu, kdy se motor dá hnát, ale netočí jak v posledním ražení. jel jsem WR250R, velice pěkný do lesa, ale delší asfalt jízda po rychlostce to bylo utrpení. offline #27 29.02.2016 00:30:14
Re: AJP PR4
Perfekt, makej a pis super srovnani offline #28 29.02.2016 10:58:19
Re: AJP PR4Třeba myslí 1000 Kč rozdíl ceny až bude kupovat novou, to tak nějak je. Nebo tuhle za 200 prodá, novou za 1500 koupí. offline #29 01.03.2016 10:52:46
Re: AJP PR4babaexc: já kupoval 2x ten Landport, ostatní jsem nezkoušel a velikost myslím 5 na dvěstěpadesátku byla za ca 1500, vel.7 na čtyřstovku byla už za 2.500,- offline #30 01.03.2016 13:13:15
Re: AJP PR4
Janku tady je vlákno o Babove ajp Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě. offline #31 01.03.2016 13:56:05
Re: AJP PR4
NJ Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě. offline #32 01.03.2016 16:04:31
Re: AJP PR4babaexc: tak to je peckovní cenOFFka Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline #33 01.03.2016 21:34:47
Re: AJP PR4
To je samozřejmě MADE IN CHINA. Vyráběno pod Německou značkou JMT... Tím to nijak nehaním, třeba to bude fungovat o.k. a dlouho. Cenovka parádní a navíc máš záruku. Za pokus to stojí, proč ne offline #34 06.03.2016 09:39:12
Re: AJP PR4
Wauu to je vaha, to nema ani bajna 300 2T A ten 4t motor je proste lepsi offline #35 06.03.2016 11:27:36
Re: AJP PR4Včera jsem byl s Babou na vyjížďce po Liberecku (mimochodem ještě jednou - velkej dík, bylo to super)! Sorry pisu z tabletu tzn bez hacku a s chybama offline #36 06.03.2016 16:10:13
Re: AJP PR4danka: super popis vlastních pocitů z jízdy a srovnání se srovnatelnou motorkou offline #37 06.03.2016 18:43:15
Re: AJP PR4danka: offline #38 06.03.2016 18:52:23
Re: AJP PR4
Hlavni problem je ten ze tu jezdime ojete motorky po nekolikatem majiteli a pak to ma skreslene info o servisu. Nic vic v tom nejni.....pak uz jen co kdo jezdi....nekdo na spojku nesahne...nekdo ji masti furt....s tim je spojenej ten olej servis. VolejVodaVzduch offline #39 06.03.2016 19:41:16
Re: AJP PR4
Vyblbnu se stejne, akorat trosku jinak offline #40 06.03.2016 19:51:38
Re: AJP PR4Už mám taky lithiovou baterku !Do Gas Gas EC250 Cami - YTZ7S náhrada v LiFePO4 je LTZ7S se start. proudem150A. Gas Gas EC250 R (Raketa :-) - tlumiče marzocchi,sachs / brzdy komplet nissin a podsedadlák , řidítka , chladiče z EC 300 2T . offline |