INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Dakar 2016
- bobkuuu
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1287
- Založená vlákna
- Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
- Motorka: 690
- Věk: 35
- Tel: +421904249455
- 1 2
Re: Dakar 2016
Xfunny2: Honda dosť meškala, to už by sa nestihlo...
dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)
Re: Dakar 2016
Já si nemyslím že by to pro Svitka byla velká výhoda jet pro Hondu. Musel by dělat nosiče vody a je otázka jestli by letos vůbec dojel protože by mu možná rozebrali motorku na díly nebo by musel někoho tahat takže by možná dojel někde v půlce startovního pole, ale rozhodně by nemohl bojovat o bednu. Jediné pozitivum by bylo že by za to nejspíš dostal zaplaceno. Ale jestli mu letošní výborná jízda zajistí místo v KTM nevím, moc tomu nevěřím.
Re: Dakar 2016
Podle mě tam příští rok KTM nepostaví žádnej tovární tým ale podpoří nějakým způsobem jednotlivce ... Svitko dostane určitě spoustu nabídek i kdyby nedejbože nedojel ... kéž by dojel a kéž by jim ukázal jak se na lopatu sedá manekýnům.
Jako správnej chlap/závodník obecně by měl protestovat proti porušování pravidel i kdyby mu to porušení dávalo výhodu.
Editoval MikiberG (13.01.2016 20:32:51)
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Dakar 2016
Aktualizace stavu Ondry Klymčiwa
Vsechny vas moc zdravim. Ze vcerejska si toho moc nepamatuji, snad je to, ze tam byl velky kamen. Dale transport helikopterou a transport letadlem. Stale je se mnou trener Ivan Svedik a moc mi tim pomaha. Bohuzel diagnoza se po vcerejsku teosicku zmenila, mam frakturu luzka v oblasti panve. Odlomil se kus o velikosti 4-5cm. Je velmi dulezita rychla operace. Nyni mi odcerpavaji krev z plic abych mohl na sal. Modrej jsem jako smoula a navic tu maji mimo dobrych steaku i dobre morfium.. Mrzi me to...doufam, ze na me nezanevrete a budete nadale stat pri me.. Díky, Ondra (zdroj: J. Z "Zetor", bmwgs.cz)
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Dakar 2016
Z FCB Milan Engel
Milan Engel 2 min · !!!!!!!!AKTUÁLNĚ!!!!!!! z trati: Díky zkrácení etapy byla trochu zmatená časomíra, která Ukazovala, že Milan již projel cílovou páskou. Momentalně bohužel čeká pár kilometrů před cílem s technickou závadou na Honzu Veselého, aby se společnými silami dostali do bivaku. Veliká smůla po skvělé etapě, kdy se Milan s přehledem pohyboval v první dvacítce startovního pole. To se mi líbíKomentářSdílet
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Dakar 2016
Z FCB Jan Veselý, motocyklový závodník
Jan Veselý, motocyklový závodník 32 min · AKTUÁLNĚ SMS HONZY VESELÉHO: "Zdravím. Dnes den BLBEC. Zpožděný start, problémy najít WP na 32 km. Výsledky budou asi dost jiné, až dojedu do bivaku. Ten waypoint mě stál tři hodiny času, ale mám ho... Pak přestala jet motorka, Včera jsem poztrácel nářadí, ale zjistil jsem, že je závada v konektoru na startovacím relé. Trvalo to... Pak mě srazilo auto na tankovačce a nakonec jsem našel Milana Engela v dunách u motorky se zadřeným motorem. Milan je v pořádku. Zkoušel jsem ho táhnout, ale nešlo to ani padesát metrů. Dotáhl bych ho, kdyby to nebylo v dunách, ale v nich to bohužel nejde, ani čtyřkolkou, ta s ním nejspíš v tom písku také nehne. Musím pokračovat do bivaku, čeká mě práce na motorce. H." To se mi líbí (5)Sdíleno 1×
Z FCB DAKAR - fanousci kategorie motocyklu
DAKAR - fanousci kategorie motocyklu 1 hod · Myslím si, že dnešní etapa byla taková, jakých bych na "dakaru" chtěl vidět většinu. Tohle byl fakt opravdový DAKAR. A mám hroznou radost, že Štefan ukázal všem záda právě v takové opravdové etapě v písku, v navigačně komplikované dlouhé etapě v ukrutným vedru a ne někde na polních cestách. A je super, že dojel i Honza a Milan, byť to ještě nenaskočilo na trackingu. Honza speciálně - se zraněným ramenem to byl asi očistec. Manuel Lucchese v kategorii Malles Moto na 37 místě (nejlepší jezdec v Malles Moto - holanďan Jurgen Van Den Goordberg dojel 23.) A Laia? Dneska to bylo vidět v TV - pád, poškozený chladič, neustálé dolévání vody, kterou vezla v PETkách pod dresem ale jela skvěle. Říkala, že měla jen dva pády za celý Dakar. A v komentářích jiných jezdců bylo hezký to "hlavně abych neskončil za Laiou, to by byl konec". Emotikona smile To se mi líbí (25)Komentáře (4) To se mi líbíKomentářSdílet Nejlepší komentáře To se líbí 25 lidem. Komentáře
Napište komentář... Vybrat soubor Roman Jakub Roman Jakub Svitko jezdil vzdycky vyborne. Ale to co predvadi letos je neuveritelne. Moc mu to fandim. Je mi jasny, ze podium je jeho sen. Ale ja mu proste preju tu zlatou placku. To se mi líbí · Odpovědět · 6 · 59 min
DAKAR - fanousci kategorie motocyklu DAKAR - fanousci kategorie motocyklu Stát se může cokoliv. Toby je robot a roboti nedělají chyby ale může se stát něco na motorce a ten rozdíl mezi nima není tak velký, aby nebyla alespoň teoretická šance vyhrát. Rozhodně by si to zasloužil. Soukromý jezdec - to by byla naprostá bomba To se mi líbí · Odpovědět · 7 · 57 min Zobrazit další odpovědi
Andrej Krajčík Andrej Krajčík Dnes paradna etapa. Nadherne scenerie a hlavne Stevov vykon. Takto ma Dakar naozaj vyzerat.... Inak par teplych slov a koment ku vcerajsiemu lapsusu na oficialnom profile Dakaru a do hodiny ma francuzski sudruhovia zmazali a vyhodili zo skupiny Emotikona smile Fai play a sloboda prejavu po Francuzsky Emotikona smile Zobrazit překlad To se mi líbí · Odpovědět · 50 min · Upraveno
Richard Štefík Richard Štefík Fair play hehe, to sa nenosi v hre velkych penazi, ale ako to povedal Pista,zhora sa pozeraju Emotikona smile Zobrazit překlad To se mi líbí · Odpovědět · 43 min
Richard Štefík Richard Štefík Musia tam byt nezdravi z neho, ti s tymi omaluvankami s bykom Emotikona smile Zobrazit překlad To se mi líbí · Odpovědět · 3 · 57 min
Editoval MotoDriver (14.01.2016 01:21:49)
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Dakar 2016
Jsem zvědav jak to nakonec dopadne se S. Peterhanselem
Z FCB DAKAR - fanousci kategorie motocyklu
DAKAR - fanousci kategorie motocyklu Včera v 1:17 · Tak padlo rozhodnutí sportovní komise závodu ohledně porušení pravidel S. Peterhansela ve včerejší etapě (natankoval na benzínce kde takovali jen motorkáři). Sportovní komise rozhodla, že neporušil pravidla, protože benzínka byla zakreslená v oficiálním roadbooku a i když ráno upozornili že je jen pro motorkáře a čtyřkolkáře a ne pro auta, zapomněli jí vyškrtnout v opravě políčka roadbooku. Tým X-Raid, který protest podal resp. na jeho chování upozornil, nyní chce aby komise své rozhodnutí přehodnotila a apelují na sportovní pravidla, FIA sporting code atd. S rozhodnutím sportovních komisařů nesouhlasí půjdou tím až tak daleko, jak je prý možné jít.
A ještě jedna aféra.
DAKAR - fanousci kategorie motocyklu Včera v 0:46 · Dakar má další aféru. Tentokrát "cancelgate"... Na všech jihoamerických dakarech se vyskytují více či méně podivné události, které mají více či méně podivnější řešení ze strany organizátorů a zejména fanoušci v USA je označují nějakým označením končícím na "gate", jak se na aféry sluší a patří. Jistě si vzpomenete na aféru s jezdci, které organizátoři nasměrovali do nesjízdného kaňonu a kde tenkrát skončil i Honza Veselý. Aféra "canyongate". Tak teď je to "cancelgate"... Jde o to, že podle tohoto média: http://m.tn.com.ar/…/piden-suspender-el … ecino-int… byla podaná žaloba te strany vlastníka pozemků na hranici provincií Catamarca a La Rioja, Juana Manuela Roco Colaza proti organizátorům Dakaru. Předmětem žaloby je "nárokování soukromého vlastnictví". Závodníci projíždějí oblastí, kde část pozemků vlastní uvedený majitel, který uvádí, že ho nikdo ohledně pořádání závodu na jeho pozemcích neinformoval, nedal k tomu souhlas a ani ho nikdo nekontaktoval z oficiálních provinčních úřadů. Jeho právní zástupci podali žalobu a chtějí zastavit rallye z toho důvodu, že jde o soukromý komerční závod který ničí životní prostředí a způsobuje úmrtí lidí. Oficiální úřady o celé věci mlčí a zavírají oči nad celou situací. Nikdo neví, jak žaloba dopadne a jestli nedojde k nějaké dohodě (logické řešení) ale je možné, že lidé jako Roco Colazo budou prostě chtít, aby se u nich Dakar nejezdil. Takové incidenty zcela určitě nepřispějí k tomu, aby se Dakar 2017 znovu jel v Argentině. To se mi líbí (15)Komentáře (4)Sdíleno 1× To se mi líbíKomentářSdílet Nejlepší komentáře To se líbí 15 lidem. Sdíleno: 1× Komentáře
Napište komentář... Vybrat soubor
Hoku Kamaaina Hoku Kamaaina Indicie naznacuju odchd z juznej ameriky.a je ich dost. Zobrazit překlad To se mi líbí · Odpovědět · 1 · 23 hod
DAKAR - fanousci kategorie motocyklu DAKAR - fanousci kategorie motocyklu Lavigne ujistil novináře na tiskovce že nejméně dva roky zůstanou v jižní americe. Ale nic bych nedal za to, že se pokusí o přesun z argentiny jinam. kam? Chtějí je jen v Bolivii. Peru by bylo super. To se mi líbí · Odpovědět · 1 · 23 hod
Hoku Kamaaina Hoku Kamaaina Citelne straca dakar momentum,strata sportoveho ducha na ukor peknych obrazkou a sexi loga z tradiciou, draha a nebespecna nahacka,extremne pocasie,nehody a afery,ale aj napriek tomu je to stale dakar,alebo koniec dakaru? Je to tazke lebo je to droga a...Zobrazit více Zobrazit překlad To se mi líbí · Odpovědět · 5 · 22 hod
Jean-Paul Efliq Jean-Paul Efliq Proc nejdou zpatky do afriky? Afrika eco race, jede po stare trase dakaru a byl uspesny alespon pro T.Tomecka, jestli to budou dal jezdit v j.americe, tak to nikdy neuvidim na zivo Emotikona frown Už se mi to nelíbí · Odpovědět · 2 · 18 hod · Upraveno
Jozef Chmel Jozef Chmel Zaujímavé... Zobrazit překlad To se mi líbí · Odpovědět · Včera v 0:48
A ještě něco.
DAKAR - fanousci kategorie motocyklu 12 hod · ASO bylo včera v hodně obtížné situaci. Protože etapu zastavili na CP2, museli všem závodníkům, tedy i těm několika, kteří dojeli do cíle etapy, dát časy z CP2. Jezdci, kteří dojeli až do cíle byly velmi nespokojení (slabé slovo) a dávali to najevo hodně hlasitě (včetně vyjádření do médií) a situace byla velmi napjatá. Luc Alphand, bývalý úspěšný dakarský závodník, který nyní pracuje pro francouzskou televizi, komentoval situaci takto: "Byl jsem na CP2 zrovna když Botturi dotankoval a připravoval se vyrazit na další část speciálu. Vyrazil na trať a za dvě minuty nato přišel příkaz zastavit závod. Tohle se stalo dalším nejméně deseti jezdcům. Neumím si ani představit tu námahu, kterou museli vydat, aby dokončili etapu v těch podmínkách a zejména Botturi, který jel se zraněným zápěstím. Taková rozhodnutí jsou proti mezinárodně uznávaným pravidlům včetně FIM Rallye Raid. Když se speciál zastaví z bezpečnostních důvodů, což se může stát, nebo z jakéhokoliv jiného důvodu, jezdci, kteří nedojeli až do cíle etapy, musí být penalizováni oproti jezdcům, kteří etapu dokončili. Dělá se to tak, že se vezme čas posledního jezdce, který etapu dokončil a přičítá se pevná časová penalizace. A toto pravidlo je součástí regulí Dakaru 2016. Takže kupříkladu Toby Price, který včera vyhrál celý speciál, dnes bude mít poškozené kolo nebo více ojetý mousse nebo cokoliv jiného, protože zkrátka jel o 100km speciálu víc než někteří ostatní, jak se to bude řešit? Navíc na CP2 byly zastavená i auta a kamiony, což je naprosto nepochopitelné. Přece jen mají v autech a kamionech jiné podmínky než motorkáři a čtyřkolkáři a ano, bylo horko ale to by neměl být důvod pro zastavení etapy i pro tyto kategorie. David Castera, dlouholetý sportovní ředitel Dakaru a autor všech jihoamerických tratí do letošního roku, byl na trati speciálu a řekl potom v bivaku, že tam nebyly žádné kritické obtíže. Nikdo z organizátorů nezná tu oblast lépe než on. Každoročně trávil půl roku v těchto oblastech kde hledali ideální trať závodu. Tak co? V bivaku motorkářů to vyvolalo obrovské emoce. Možná je organizátoři v bivaku v Belenu neslyšeli, protože byli 50km daleko. V tomto okamžiku ještě nevíme jak jury rozhodne o této etapě ale zprávy se v kempu šíří a jezdci nejsou spokojená. V roce 1994 v závodě Paříž - Dakar - Paříž dojížděly auta dokonce dva dny do cíle etapy. Byla to bitva mezi Citroenem a Mitsubishi. Citroen dokončil část etapy a přijel do Noadibou, tak jim někdo řekl, že speciál byl zrušený a oni v pohodě dojeli do bivaku po asfaltu. Když přijeli do bivaku závodníci s Mitsubishi po 36 hodinách boje ve speciálu, kteří ho projeli celý, organizátoři jim řekli, že speciál byl zrušený... a týmový manažer Ulrich Bremher okamžitě odhlásil celý kompletní tým ze závodu, protože to považoval za nesportovní a nefér chování organizátorů a nesouhlasil s tím. Situace dnes je velmi podobná. Jestli je důvodem bezpečnost závodníků, tak není co řešit. Nikdo nechce aby motorkáři zůstali dehydrovaní a umírali někde v dunách ale v letech 2009 a 2010 se jela přesně ta samá etapa a jezdci jí dojeli i když bylo tenkrát 55 stupňů a včera bylo 42. Co se s Dakarem stalo za tu dobu?" ASO později zveřejnilo rozhodnutí přepočítat časy všech závodníků podle času posledního z těch, kteří dokončili celou etapu s intervaly tak, jak dojížděli na CP2. Otázka, kterou položil Luc Alphand ale zůstává - Dakare, co se s tebou za ty roky stalo?
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Dakar 2016
Ještě něcvo k celkovýmu pojetí Dakaru-proč takhle jo a ne opačně.
Nejsem autor. Zkopírováno z Obsah fóra TRUCK-FORUM.cz » RALLY DAKAR apod. » Dakarská hospoda
Ono je to složité. Závodění je opět o vztahu dvou stran - závodníci a pořadatelé. A jako každý vztah se i tento nějak vyvíjí a jako u každého vztahu když si jedna strana začne příliš stavět hlavu, tak to se vztahem nedopadne dobře. Podle mě je situace kam Dakar dospěl prostě jakýmsi přirozeným vývojem, který bude pokračovat dokud obě strany neřeknou, že takto to už dál nejde a nezačne se to dělat nějak jinak. Ale nějaká radikální změna není možná. Je to prostě důsledek toho, když se do závodění začnou pumpovat peníze.
Když se podíváme na kamiony tak to začalo už v 80. letech, kdy Jan De Rooy zvolil zcela odlišnou strategii závodění. Bohužel tak přepálil začátek, že vlastně celý proces zpozdil o nějakých 10 let než se začal naplno ukazovat Kamaz. Kamaz se zřejmě někdy na začátku 90. let rozhodl, že se stane legendou Dakaru a začal do toho pumpovat peníze. Od začátku víceméně kašlal na nějaký maraton a posádky jeli střelbu od záčátku co to šlo. Všichni se jim smáli tak dlouho, až do toho Kamaz nacpal takové prostředky, že auta a celý systém vyvinuli, tak aby to tu střelbu vydrželo. Celá slavná kamionová konkurence byla v řiti a jen paběrkovala a Kamaz se stal legendou Dakaru. Zrodila se nová modla - každý chce porazit Kamaz. A jak na to? "No prvně abych mohl porazit Kamaz, tak musím závodit tam co Kamaz. No potom sakra oni jedou palici celý závod... Tak to musim mít techniku abych mohl jet palici jako oni. Ale do toho rvou hrozný prachy, maj špičkovou techniku aby to vydrželo, když to nevydrží, tak to vyměněj... Njn, tak holt do toho ty prachy budu muset narvat taky. Když nebudu mít ty tlumiče za milion jako oni, tak tak rychle nikdy nepojedu..." A v tu chvíli se začal totálně měnit způsob závodění kamionů. Začaly jezdit doprovody, ladily se motory, podvozky, fyzička a pumpovaly se prachy.
No a dostáváme se k druhému členovi vztahu - ASO. ASO se na to kouká a řiká si. Ty jo to se to rozjíždí, jeden rok je špička 5 aut další už 8 další 15... Sakra takový peníze do toho ty lidi dávaj, takovej boj to je... To by mohlo vidět víc lidí. V Africe tak akorát dostanou kulku do zad nebo je okradou tam z toho nic nekouká. Tak co Jižní Amerika? Terény suprový, pouště ještě horší jak v Africe. Lidi hodný, navíc obrovský fandové. Tak se tam Dakar přesunul. (Současně vzniknul AER kam jezdí lidé co nechtějí porazit Kamaz. Kamaz je tak velkorysý, že jim tam poslední roky posílá 2 auta, aby si to mohli zkusit ale na většinu účastníků to stejně nepůsobí Laughing ) A ono to funguje! Jsou lidé, je publicita, je akce, je show a točej se strašný prachy. A co je největší show? No přeci ta palba kdy lítaj kamiony ve 110 smykem po polňačkách kam se každý může dojet podívat. A dyk to je vlastně ta palice na co vlastně ty týmy to roky všichni stavěj. No tak to popíchneme a postavíme ty tratě tak aby tam tý akce bylo co nejvíc.
A opět se dostáváme k první straně vztahu - závodníkům. Stěžuje si vlastně někdo, že se mu to nelíbí? Že by tam mělo být něco jinak? Že by radši jel 600 km pouští bez lidí s vědomim, že ho tam muže někdo zabít a že když se mu to rozbije, tak ho nikdo nenajde. Že ho nebaví okukovat ty desítky holek kolem trati. Že se mu nelíbí ten 1000 koňskej kamion co si dává osobáky. Že by radši spal za kolem ve spacáku (nebo nespal vůbec a opravoval) než si dal véču sprchu a šel do postele do bydlíku atd..
Podle mě vlastně ne, takže proč to měnit? Až se to dostane do situace, kdy to buď bude finančně neunosný a nebo to ty lidi přestane bavit do toho ty peníze cpát, tak se vše začne ubírat jiným směrem. U ostatních kategorií to bude jiný příběh ale výsledek bude obdobný.
_________________ Filip Nikl Svoboda Team
S tímto se dá souhlasit.
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- Stanďour
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 533
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
- 3 0
Re: Dakar 2016
MotoDriver: smutné a reálné
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
- SojkinXR6R
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 600
- Založená vlákna
- Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
- Věk: 35
- Tel: s poškrábanym displejem
- 5 2
Re: Dakar 2016
Aua....parakotoul dopadl dobře, ale valil ho jaxvině, ty dva před nim jeli dobrou mrdačku, On tam měl 100km/h určitě... e-písm
Editoval SojkinXR6R (14.01.2016 21:15:33)
Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan
- Faryn
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 390
- Založená vlákna
- Místo: Rožnov:Pr
- Motorka: Gas Gas 450FSR
- Věk: 35
- Tel: 608713226
- Web
- 3 0
Re: Dakar 2016
mart napsal(a):něco s přední brzdou?
Asi kámen.
Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě.
- tryskáč
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 134
- Založená vlákna
- Místo: Martin
- Motorka: TT 600e 1999
- Věk: 43
- Tel: 0905 311902
- 4 0
Re: Dakar 2016
ruku do ohňa za to nedám, no skôr si myslím, že ho nakopol zadok. Keby sa mu blokol predok, tak mu skôr predok ustrelí niekde nabok a zadok nepôjde toľko do vzduchu. Prajem mu čo najskoršie uzdravenie.
- Faryn
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 390
- Založená vlákna
- Místo: Rožnov:Pr
- Motorka: Gas Gas 450FSR
- Věk: 35
- Tel: 608713226
- Web
- 3 0
Re: Dakar 2016
tryskáč napsal(a):ruku do ohňa za to nedám, no skôr si myslím, že ho nakopol zadok. Keby sa mu blokol predok, tak mu skôr predok ustrelí niekde nabok a zadok nepôjde toľko do vzduchu. Prajem mu čo najskoršie uzdravenie.
To ví jen Ondřej. Kamera vidí pad ne důvod.
Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě.
- mart
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1193
- Založená vlákna
- Motorka: WR400F, exTT600R
- Věk: 5X
- 3 1
Re: Dakar 2016
Faryn:
vypadá to na ten šutr... viz FB Motorsport revue https://www.facebook.com/MotorsportRevue/: "Ondrej Klymciw official trefil velký šutr, víc si nepamatuje. Viděl jsem dnes jeho rentgenový snímek - v pánvi má zhruba pěticentimetrovou díru. Kyčel asi vykloubená byla taky, polámaná žebra a propíchnutá plíce platí taky. Už je po operaci, nebyla to sranda, protože ani v Cordobě na takovou věc nebyli tak úplně připravení. Ale je po operaci a já věřím, že Ondřeje rozhodně dají dohromady! //PS"
asi ho i na poslední chvíli viděl, když si přizvednul předek...
modrá je dobrá ;-)
|