INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Vše o XR 400!!!
Re: Vše o XR 400!!!
Zdar chlapi, sem tu novej.
Předtím CB750, CB 600 Hornet, Honda Magna, BMW F800GS, pak děti a nic. Tak jsem koukal po nějakém endurku na blbnutí na odpoledne. Trpělivě jsem čekal a sehnal něco neuvěřitelného. Koupil jsem prakticky funglovku XR 400 R, najeto reálně 500 km! Nevěřil jsem svým očím! Všechno původní. Majitel koupil, párkrát se projel a nechal stát X let v garáži.
Tak a teď jsem tady a jdu lovit rozumy. Doposud jen elektrostartéry. Jak se to proboha jednoduše nastartuje? Málem jsem u toho umřel! Když chytne a zahřeje se, už chytne na jedno našlápnutí bez sytiče a tiká jak hodinky. Ale jaký je správný postup když je studená? A prosím jako pro blbce, fakt nemám žádnou zkušenost s nakopávačkama.
Díky za trpělivost...
Re: Vše o XR 400!!!
jarax:
Za studena pustiš benzín,dáš páčku sytiče až nahoru. Prošlapuješ páku až se ti "sekne" (právě jsi narazil na kompresi. A prutce šlápneš. Na druhý,třetí pokus by měla chytnout. Někdy je lepší nevracet se s pákou zpátky nahoru,ale startovat třeba z půlky. Pokud dlouho stojí,tak rozhodně vyměnit benzín za čerstvej,protože ty biosračky co teď tankujeme jsou po nějaký době skoro nehořlavý. Samozřejmě u toho to musíš vypustit i z karburátoru. Na ten správnej grif přijdeš praxí. Počkej až ti někde upadne a uleje se ti. To je pak tělocvična...
- luke21
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 419
- Založená vlákna
- Místo: Praha 5
- Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
- Věk: 37
- Tel: placatej
- 0 0
Re: Vše o XR 400!!!
jarax: ja ji startoval teda uplne z vrcha, kdyz byla studena tak jsem pustil benzin, parkrat jsem to proslapl na prazdno s dekompresorem, pak jsem nasel uvrat, vratil paku do horni pozice a poradnejsim proslapnutim nahodil tepla sla nahodit i rukou kdyz se ulila tak to byl teda porod, zavrit benal chvilku slapat a pak klidne se zavrenym benalem parkrat zkusit a treba chytla.. treba ne, to jsem se pak s ni trapil i dyl L
Re: Vše o XR 400!!!
Tak jsem dnes vyměnil benzín a vyzkoušel vaše rady a startuje mnohem líp než poprvé ! Chytla tak na 4 našlápnutí Ještě sem si stáhl návod, abych věděl kde co je a maličko posunul volnoběh nahoru, protože i teplá měla tendenci po chvilce chcípnout.
Re: Vše o XR 400!!!
Ahoj,
koupím kola, blinkry, př kotouč a další díly na XR400 2002.
Nabídněte co mate.
Díky
Jenda
- danka
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 281
- Založená vlákna
- Místo: Praha východ
- Motorka: 300 EXC, Free 250
- Věk: 43
- 1 0
Re: Vše o XR 400!!!
Naopavani XR400 jakmjsem delal ja:
Zastudena se syticem vypnout zapalovani a s plnym plynem nekolikrat proslapnout. zapnout zapalovani, pomalu proslapnout az se paka "chytne" - na uvrat bez plynu prudce prokopnout
Ohrata startuje bez problemu jen chytit tu uvrat
Spadla a ulita bylo peklo, podle mne na tom nejde jezdit v parte (nebo aspon ja, protoze porad lezim). Vypnout benzin pockat chvili a pak zkouset, vzdycky bylo lepsi par minut pockat a to bylo zlo.
Na druhou stranu je to super, nezaludnej a neznicitelnej stroj
Bud mit jednu rv 2000 na prodej, bez TP, info kdyz tak do SZ. na dily je mi ji celkem lito, tak kdyby nekdo vedel o nekom, kdo by stary dost olitany XRko na zacatek chtel, dejte vedet.
Sorry pisu z tabletu tzn bez hacku a s chybama
Re: Vše o XR 400!!!
Jendapraha:
Mám doma přední kolo s novejma ložiskama,ale bez kotouče a trochu háže. Projevuje se to jen při rychlejší jízdě po silnici. Koupil jsem starší a rovnější,tohle mám jako náhradní kdyby něco...
Re: Vše o XR 400!!!
BIGR: Sháním právě pro jízdu po silnici, takže házející ne. Ale díky za nabídku.
- Kubicheck
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 396
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: GS mastodont 1994
- Věk: ... cet
- 0 0
Re: Vše o XR 400!!!
luke21 napsal(a):jarax: ja ji startoval teda uplne z vrcha, kdyz byla studena tak jsem pustil benzin, parkrat jsem to proslapl na prazdno s dekompresorem, pak jsem nasel uvrat, vratil paku do horni pozice a poradnejsim proslapnutim nahodil tepla sla nahodit i rukou kdyz se ulila tak to byl teda porod, zavrit benal chvilku slapat a pak klidne se zavrenym benalem parkrat zkusit a treba chytla.. treba ne, to jsem se pak s ni trapil i dyl L
Ahoj, já mám teda 250R ale startuju teda stejně viz jak píšeš, akorát když se uleje taky jsem se prvně natrápil (zrovna jsem stál v bahnitý drážce uprostřed lesa, kde našla ani roztlačit).
Uleje se, postup:Vypnu benzín, držim dekompresor s otevřenym plynem naplno (tím vyletí starý benál ven) a prošlápavám naprázdno 10x krát, nechám pořád vyplej benzín, potom šlápnu až chytim úvrat' a jduještě nohou malinko pod ní a pak vrátim páku do horní pozice a DRrrcc....
Když ji neuleju, chytá na poprvý jen se naučit chcytit úvrat'
Důležitý je jak ji máš seštelovanou! Taky ji nemám dlouho ale naučí se to.
Tak dej vědět jak ti to jde;)
Editoval Kubicheck (02.09.2016 16:22:59)
To nemůžem jet po normální silnici...
Re: Vše o XR 400!!!
Nečetl jsem to tady celý, možná už to tu je, ale když se vám to uleje, je ještě varianta, vůbec nevyšlapávat, dát plnej plyn a chytit přední brzdu, ať se s ručkou nehne a hňápnout po tom. Když to na první dobrou nechytne, zase plnej + dekompresor, 10x prudce prošlápnout, potom na HÚ a bez plynu kopnout. Když ne, opakovat postup. Benzín jsem nevypínal, na XR 650 mi to takto chytalo v pohodě vždy. Než jsem na ten postup přišel, tak mě jednou i táhli na laně.
- Rajko
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 117
- Založená vlákna
- Motorka: XR 400R
- Věk: dostatečný
- Tel: mám
- 0 0
Re: Vše o XR 400!!!
Zdravím, při posledním přezouvání zadní gumy jsem zjistil, že mi na zadním kole chybí jeden drát ve výpletu. Neměl by jste někdo náhodou dva až tři plonkový na každou stranu (jestli je v nich teda rozdíl) mám takový nepříjemný tušení, že se dají dnes koupit jen v sadě a ta údajně stojí kolem 8 stovek a to se mi moc kupovat nechce.
Re: Vše o XR 400!!!
ok tak sem nechal sestelovat v servisu, a uz to startovani celkem jde.
tak ted potrebuju zvysit riditka a vymenit packy a objimky plus kryty. origo objimka mi prdla pri padu na bahne, tak nez kupovat origo, radsi poladim riditka jako celek. sou nizko, plastovy kryty nemakaj, a packy sou packy
koukal jsem zatim na zvyseni riditek, ale vic by se mi libilo zvednout a zmenit na bezhrazdove 28mm. netusim jestli budu potrebovat delsi lanka a hadice.
nejake tipy?
Re: Vše o XR 400!!!
jinak sice offtopic, ale zverejnil sem na juutuubu videjko z mongolska, jeste na bmw gs. je to takova vesela roadmovie
http://youtu.be/qlGk_s922oE
Re: Vše o XR 400!!!
jarax:
Já si taky zvedal řídítka o 35mm a nic jsem nemusel měnit,nebo nastavovat. Mám doma jedna černý blástry s výstuhou navíc,kdyby se ti hodily...
Re: Vše o XR 400!!!
Zdarec, sháním někde original zadní podblatníček s osvětlením SPZ nebo chci koupit nějakej jinej blatník rovnej a dat zespod nějakej uni s držákem SPZ. jelikož ted nevím, jak budu dělat technickou. Nemáte někdo foto, jak máte udělané,dělal sem technickou na dálku, ale ted to nepůjde. a jak to řešíte s krytem řetětu a blinkrama kdo chodíte ofiko na technickou? děkuji.
- wrap
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 100
- Založená vlákna
- Místo: MT
- Motorka: Honda CRF 450 X
- 0 0
Re: Vše o XR 400!!!
Máte někdo na XR 400 karbec s akcelerační pumpičkou ? Někdo zkušenosti s KEIHIN FCR 39 nebo 37 na xr ?
- Kubicheck
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 396
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: GS mastodont 1994
- Věk: ... cet
- 0 0
Re: Vše o XR 400!!!
Nemáte někdo na XR 400 hydraulickou spojku? A když, tak jakou, kde objednat?
To nemůžem jet po normální silnici...
|