Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 XR650L 1993#1 05.10.2015 09:12:22
XR650L 1993Pánové zdravím Vás .. chtěl jsem Vás poprosit o názor a radu. Pořídil jsem si v německu Hondu XR650L .. libi se mi tyhle starý endura a jsem spíš lehká váha, takže na kopačku se moc necítím ) Rok 1993 .. najeto 15500mil .. to by mělo byt cca 25 000km . Motor se mi zdá dobrej .. nehulí ani nevydává žádné pazvuky . Prosím můžete mi někdo vysvětlit jak funguje u téhle motorky ta dolevací nádržka na olej ? Nebo jak se to měří ? Někde jsem četl že to může odtéct a motor to tam pak zas vytlačí a nebo že je na měření nějaký speciální postup??? DOlil jsem snad pů litru oleje a motorka teď dělá to , že běží na volnoběh (na karburátoru je plastový kolečko (růžice)kterým sem ho přidal aby neměla tendenci chípat ) .. takže pěkně bublá a najednou škyt a zastaví se ... nastartuju jí .... zase pěkně vrčí a škyt a stojí ... připadá mi jakobych přelil ten olej a ten kde někam kam nemá .. a dostane se na svíčku nebo tak něco ... Radši už jsem s tím neexperimentovat a říkal jsem že se zkusím zeptat ) .. Předem moc děkuju za názory a případne rady . offline #2 05.10.2015 09:26:52
Re: XR650L 1993Myslím, že podobně jako u DRZ bude postup tak, že se motor natočí na nějakou předepsanou dobu a potom po ustálení hladiny oleje se bude měřit v nádobce. Suza to má 3min volnoběh, 3min odstát a měřit. Odhadem bych to nedělal, když jsem přetáhnul 3min stání na asi 7, už jsem měl téměř suchou měrku offline #3 05.10.2015 09:47:04
Re: XR650L 1993Berry78: Editoval peTTR (05.10.2015 09:47:40) Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku offline #4 05.10.2015 10:24:32
Re: XR650L 1993NX, XR se měří hned po chcípnutí. A to chcípání bych přisuzoval elektrice, začal bych u nové svíčky Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline #5 05.10.2015 10:58:44
Re: XR650L 1993Merku na olej máš pred nádržou v ráme pri riaditkach, zmeráš tak že sa pojdeš previesť normál tempom trebars 5km, vypneš motor mierku následne odšroubuješ utrieš od oleja a strčíš naspať do rámu bez zakrúcania po vytiahnutí zbadáš kolko na nej ukáže, inak niekedy olej nestečie dole a môžeš zmerať trebars aj na druhý deň je to môj postreh. Ak ti skape na volnobeh nemáš náhodou zapnutý sytič ? Sytič má 3 polohy a ak chýba pliešok pojde to aj s ním si myslím ale bude kapať na volnobeh... Editoval duso (05.10.2015 11:00:05) offline #6 05.10.2015 11:01:18
Re: XR650L 1993Kluci díky .. dnes to vypustim a neleju požadované množství .. Koukal jsem že vypoušťák je jak na motoru , tak na rámu + filtr .. stačí to oboje otevřít a nechat vytéct , pak zavřít a nalejt přes tu rezervní nádržku .. nebo je na to nějaká finta ? .. Jinak jsem chtěl ještě zkonzultovat ... Motorka je strááášně vysoká .. měřim 182cm .. ale dosahnu jen na špičkách .. představa jak mam za sebou zavazadlo a na nějakém výjezdu si potřebuji odšlápnout mě děsí ... zvažuju povolit trochu centrál a popustit ji třeba o 2cm ve vidlích + třeba o 3cm snížit sedlo .. Takhle je to strašná koza ... hold 300 zdvihy a velká světlá vejška offline #7 05.10.2015 11:05:35
Re: XR650L 1993zdá se mi že máš nějaké přešívané sedlo na vyšší... podle fotky Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!! offline #8 05.10.2015 11:23:28
Re: XR650L 1993je tam viac videi hladaj ale toto vyzera ok nepozeral som cele https://www.youtube.com/watch?v=9bCD-ZR53FQ offline #9 05.10.2015 11:31:29
Re: XR650L 1993Vojtas: Viď človeče .. von ten skopčák byl tak 190cm .. tak to bude možná jen tím ... shodim sedlo a udělám nejaké experimenty :-) .. Máš pravdu že je takový nějaký vyšší a jezdil s tim jen po městě tak asi nechtěl mít skrčený kolena . offline #10 05.10.2015 12:23:12
Re: XR650L 1993V tom výpušťáku dole na rámu je pak sýtko, tak nezapomenout vyfoukát, zapomíná se na to a pak to má malý průtok. A použij pořádný klíč, bývá ta matka fest zatáhlá a není nijak velká, však uvidíš Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline #11 05.10.2015 14:10:46
Re: XR650L 1993Četl jsem víceméně jen dotaz, odpovědí jen pár. offline #12 05.10.2015 14:42:25
Re: XR650L 1993jirka87: Jirko díky za ochotu .. Já tu motorku včera dovezl .. s vyfouklejma gumama bez baterky , bez benzínu a s nadrží co nešla otevřít .. dřív sem měl vždy motorky které měli klasický olejoznak , proto jsem z tohodle byl trochu nesvůj ... hlavně jsem jí chtěl co nejdříve oživit abych věděl jestli němec nelhal. To se nakonec podařilo. (správnou startovací proceduru budu terve vychytávat) Někdo do ní předtím asi investoval ... Je tam místo klasického CV zrejmě karburator Mikuni TM 40 s plochym šoupětem a akcelerační pumpičkou, K&N filtr , nerez svody a koncovka Arrow s decibel killerem . Našel sem i nějaký doklad o přetryskování. To chcípaní začalo buď až když je to víc ohřálo a nebo když jsem podruhé dolil olej protože nahoře pořád nic nebylo nebo bylo málo a nebo chvíli po tom co jsem na tom karbci potočil odborně řečeno takové točítko .. není na šroubovák ale je tam růžice - z toho jsem vyvodil že je to na zvýšení volnoběhu .. který sem tím opravdu zvedl . Tak snad to není tak hloupé aby se tim rozesralo něco jiného offline #13 05.10.2015 15:00:03
Re: XR650L 1993hm...jsi tak trošku darebák a nemám tě rád Podařil se ti zřejmě dobrý kup. Editoval jirka87 (05.10.2015 15:02:00) offline #14 05.10.2015 15:16:38
Re: XR650L 1993jirka87: Jirko díky moc ... číslo si uložím a rád cinknu .. dobrá rada je totiž k nezaplacení .. Jinak já doufám že to byl dobrej kup. offline #15 19.10.2015 09:24:44
Re: XR650L 1993Pánové. Moc Vám všem děkuji za rady a informace ... zejména chci poděkovat Jirkovi87 za jeho ochutu a podporu ve chvílích kdy mi bylo fakt ouzko a měl jsem možnost s ním po telefonu některé věci zkonzultovat - přičemž sem se dozvěděl spoustu užitečných rad Editoval Berry78 (19.10.2015 09:25:22) offline #16 16.12.2015 10:40:09
Re: XR650L 1993Kluci mám ještě dotaz .. Neví někdo náhodou, jestli když mam sundané zadní kolo, jestli se mi podaří vyndat zadní centrál bez demontování airboxu ? offline #17 16.12.2015 12:04:02
Re: XR650L 1993Manuál to popisuje při vyndaném airboxu...Ale realita může být jiná, já centrál nevytahoval. offline #18 16.12.2015 12:20:23
Re: XR650L 1993netreba dávať dole airbox tlmič ide pekne von len treba aj prepakovanie rozobrať, keď to budeš dole tak rovno namaž ložiská prepákovania ak už niesu odhnite offline #19 17.12.2015 10:16:47
Re: XR650L 1993Kluci díky ... o víkendu to zkusím ... chci poslat centrál i přední tlumiče panu Procházkovy do Čerčan na kompletní repasy .. (Jak jsou na něčem ventilky tak se v tom radši nehrabu ) :-) .. Jiné práce na motorce mám víc než dost , tak tohle radši přenechám odborníkům :-) offline #20 21.12.2015 08:57:49
Re: XR650L 1993Berry78: Tak centrál je venku ... Ale musel sem povolit kyvku vyvěsil ji dolů a pak už šel vytáhnout. Sem rád že sem nemusel nic dělat s airboxem .. mám tam narvanou baterku a CDI a byl by to docela problém .. tohle bylo hned. offline |