INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Technologie RSV Master
- Rajko
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 117
- Založená vlákna
- Motorka: XR 400R
- Věk: dostatečný
- Tel: mám
- 0 0
Technologie RSV Master
Už jste to někdo vyzkoušel? http://www.rvs-tec.cz/moto-motory Já to dneska dal do Hondy XR 4OO a zatím se zdá, že to nebyly vyhozený prachy. Zlepšení odezvy na otočení plynem je dost znatený (narostl znatelně krouťák v nízkých otáčkách) a otáčky na volnoběh se zvýšili už po deseti minutách od aplikace první dávky . Zlepšilo se i řazení jednotlivých rychlostí. Takže to vypadá, že nejde jen o plané sliby a teď už jsem jen zvědavej jak dlouho tohle zlepšení vydrží. Nevím jestli tím neporuším nějaká pravidla co se reklamy týká, ale s aplikací a dodáním tohodle tekutého "zázraku" mi pomohl kamarád z týhle firmy http://www.hs-choppers.cz/cz_index.php sám to nejdřív otestoval na několika svých strojích a jeho poznatky a zkušenosti mě přesvědčili, abych to vyzkoušel, tak snad to pomůže i někomu jinému.
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Technologie RSV Master
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
- seznam
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 634
- Založená vlákna
- Motorka: WR250F
- Věk: to nestojí za řeč
- Tel: 0609 jsem celý vlhký
- 0 0
Re: Technologie RSV Master
Rajko:
jo, vcera to bylo v Autosalonu, a po proplachnuti jim klesla spotreba na Hajundaju o 2l
jez do polosyta, pij do vybuleňa..
- DUTOHLAV
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 778
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 300
- Věk: 45
- Tel: jablečný
- 3 0
Re: Technologie RSV Master
Zlepšení odezvy na plyn,nárust krouťáku? Tak to nechci,už bych to tříkilo neudržel Jinak si myslim,že nic se timhle v motoru nespraví.Když je v prdeli třeba ložisko,musí se vyměnit a né "léčit novým přípravkem".A co se týče spotřeby,no nevim,nevim. Za mně vyhozený prachy,ale ať si tam leje kdo chce co chce.
Re: Technologie RSV Master
při mý frekvenci výměny oleje je levnější udělat generálku :-))
- Rajko
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 117
- Založená vlákna
- Motorka: XR 400R
- Věk: dostatečný
- Tel: mám
- 0 0
Re: Technologie RSV Master
koukám, že se za těch 8-9 let moc nezměnilo První reakce na tohle jsem dohledal na Motorkářích z roku 2008 a byly navlas stejný. Proplach jsem taky nedělal, jen jsem dal tu břečku co se aplikuje jednou a konec. To co včera běželo v televizi v autosalonu, je asi něco podobného, ale od jiné firmy a je čistě náhoda, že to šlo v ten samý den, jako jsem o tom napsal. Co se ložiska týká, tak pokud už spolklo klec a kuličky pomalu vypadávají z kroužků, tak to nezachrání ani vůle boží, ale pokud je jen hlučnější nebo se zahřívá víc než ostatní, tak to by právě tenhle "zázrak" měl opravit. No nic nikomu to necpu, jen jsem byl zvědavej, jestli měl odvahu i někdo jinej a zkusil to už předemnou a jaké s tím měl zkušenosti. Sám jsem zatím s výsledkem spokojenej a teď spíš čekám, jak dlouho moje spojenost vydrží
Re: Technologie RSV Master
Rajko:
mě by zajímala ta lepší odezva na plyn + samovolně zvýšené volnoběžné otáčky, jak to s tím souvisí?
- Rajko
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 117
- Založená vlákna
- Motorka: XR 400R
- Věk: dostatečný
- Tel: mám
- 0 0
Re: Technologie RSV Master
Strejda-GC: Samozřejmě se bavíme jen o mé vlastní zkušenosti nebo přesněji pocitu nic nemám osobně změřené nebo zdokumentované (ale jsou i takoví kteří se to pokoušeli změřit). Ale pocitově jde motor znatelně "lehčeji" s menším odporem, takže se rychleji sbírá z nízkých otáček a obráceně při rychlém zavření plynu se mě nesnaží, tak jako dřív, katapultovat ze stupaček. Vyšší volnoběžné otáčky přišli právě s tímhle "uvolněním" chodu motoru - prostě už není potřeba tolik směsi pro volnoběh jako dřív.
Editoval Rajko (27.11.2015 16:15:23)
Re: Technologie RSV Master
Rajko:
aby jsme předešli placebo efektu: to zlepšení bylo za stejných klimatických podmínek, motor byl stejně zahřáty jízdou, test byl ve stejném - známém úseku, při plné výstroji?
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11379
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: Technologie RSV Master
Jarynn napsal(a):Jak můžou v dnešní době takto lidem blbnout hlavy PETARDAK :
Já mám známýho, co koupil nějakýho pasata, nalili tam nějakou srajdu od Liqui Moly a prej to jezdí úplně jinak + nižší spotřeba a to už na požádání, páč mu to samý prej nalili do předešlýho auta a taky prej super. Já tomu moc nevěřím, tak jsem se neptal, co to bylo. Spíše to vidím na Placebo. Zase mi trochu nesedí to, že to udělal podruhé - není zrovna pohádkář. Můžu mu zavolat a pokusit se zjistit...
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Rajko
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 117
- Založená vlákna
- Motorka: XR 400R
- Věk: dostatečný
- Tel: mám
- 0 0
Re: Technologie RSV Master
Strejda-GC: No vzhledem k tomu, že to nemůžu doložit žádným vlastním měřením, tak to bude placebo efektem zavánět vždy. Do servisu jsem jel po silnici po ose, je to cca 70 kiláků hodina jízdy, takže nějakou představu, jak ta motorka ten den zrovna jede jsem si udělal. Hned jak jsem dorazil, tak tam nalili první várku a nechali ji tak jak byla stát na dvoře a 20minut vrčet. Během těch dvaceti minut motorka znatelně zvýšila své volnoběžné otáčky natolik, že jsem je musel šroubem na karburátoru snižovat. Pak jsem dostal za úkol hodinu jezdit, terén v okolí Kladna projetej nemám, ale lesy tam jsou krásný a rokle zajímavý, takže to problém nebyl a už tam byla znát změna v reakci na plyn. Nejpřesvědčivější pro mě bylo, že když jsem jel před aplikací na pětku po silnici cca 60 Km/h (nemám tachometr) a přidal jsem plnej plyn, měla motorka tendenci spalovat detonačně (klepat), to se dneska nestane ani když jedu mnohem pomaleji a motor je podtočenej mnohem víc. Potom jsem se vrátil zpátky do servisu vypustili jsme starej olej s první várkou (výměna oleje byla plánovaná) nalili novej a znovu ohřáli během na místě. Potom jsme nalili druhou várku, která v motoru už zůstává do příští výměny cca 1000km a nechali zase motor běžet 20 minut na místě. Otáčky se opět zvýšili natolik, že jsem je musel snižovat. Nikdy jsem od téhle procedůry nečekal zázraky typu, že oživým již mrtvý motor (ale i takové reakce se už na netu objevili), ale jestli mi to pomůže motorku udržet v dobrý kondici i do dalších let, při mém ne zrovna ideálním stylu servisování (měním olej zhruba po 1000 kilometrech, ale bez počítadla se to blbě odhaduje), tak už to je pro mě úspěch k nezaplacení.
PS: začátkem jara budem tuhle kůru provádět ještě na tatíkově DRZtu, tak kdo by se chtěl na vlastní oči přesvědčit jaká je to změna, klidně vás vezmu sebou.
Editoval Rajko (27.11.2015 19:36:19)
- Rajko
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 117
- Založená vlákna
- Motorka: XR 400R
- Věk: dostatečný
- Tel: mám
- 0 0
Re: Technologie RSV Master
Jarynn: Je mi jasné, že vyprávění jednoho týpka co zázračně prozřel a nyní má kouzelný lektvar na všechny bolesti zní dost nesmyslně a neuvěřitelně, ale já měl to štěstí (nebo smůlu), že mám kolem sebe lidi, kteří to již vyzkoušeli předemnou (bohužel ne na enduru) a neměl jsem důvod je podezřívat z nějaké blamáže (zatím mě nikdy nezklamali) a tak jsem do toho šel. Je mi jasné, že z Ostravy se na nějakou pochybnou předváděčku nepohrneš, ale jestli máš kolem sebe někoho kdo je z okolí Prahy a věříš jeho zkušenostem a názoru, tak nemám problém ho nechat svéz na motorce před aplikací a potom i po aplikaci (zabere to cca 2-3 hodiny), není totiž nad vlastní zklušenost a zážitek. Jediné co zatím netuším, je jak dlouho onen "zárak" vydrží, to že k němu došlo je už jisté
Re: Technologie RSV Master
- Rajko
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 117
- Založená vlákna
- Motorka: XR 400R
- Věk: dostatečný
- Tel: mám
- 0 0
Re: Technologie RSV Master
No nejsem chemik ani odborník na maziva, ale to co jsem četl v tomhle vlákně http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=5691 je asi trochu něco jiného. Tahle srajda chemicky reaguje jen se železem a jeho sloučeninami (litiny a ocelolitiny) a mění povrchové vlastnosti jen "železných" Fe součástí. Chlor a podobné sloučeniny neobsahuje, navíc nikde netvrdí, že je aplikace nutná dřív než po cca 25.000 kilometrech (spíš později), což je u spousty strojů doba vhodná pro generálku, takže jestli nekecají s tou dobou životnosti, tak už v tuhle chvíli nemám co řešit.
Editoval Rajko (28.11.2015 01:50:18)
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Technologie RSV Master
Rajko napsal(a):No nejsem chemik ani odborník na maziva, ale to co jsem četl v tomhle vlákně http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=5691 je asi trochu něco jiného. Tahle srajda chemicky reaguje jen se železem a jeho sloučeninami (litiny a ocelolitiny) a mění povrchové vlastnosti jen "železných" Fe součástí. Chlor a podobné sloučeniny neobsahuje, navíc nikde netvrdí, že je aplikace nutná dřív než po cca 25.000 kilometrech (spíš později), což je u spousty strojů doba vhodná pro generálku, takže jestli nekecají s tou dobou životnosti, tak už v tuhle chvíli nemám co řešit.
Stačí kouknout na první odrážku v technickej specifikaci Technická data: "Doba vzniku kovokeramiky: 1.200 - 1.500 km." Slinování ani galvanizace, co jsou dva způsoby využitelný ve strojírenství co mě v tuhle hodinu napadaji , se určitě neřídí podle km a určitě se nestanou v motoru samovolně nalitím něčeho do oleje. Takže se bud v RVS upsali, nebo spletli, nebo je to nedej bože úplná píčovin*
|