Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAVýměna oleje - XT660 - Neodvzdušněno#21 26.10.2015 09:05:56
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoV podstatě ano, ale odvzdušněním urychlíš proceš naplnění prosto olejem a dřív to začne mazat. Dělá se to ale i z 2. důvodu - máš kontrolu nad tím, že to po výměně maže. Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 offline #22 26.10.2015 17:00:48
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoJasně..Jak bych zjistil, že je čerpadlo úplně zavzdušněné? Tím že povolím šroub, čekám olej a on nikde? offline #23 26.10.2015 19:30:02
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoZipik: "Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás" „Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.” offline #24 26.10.2015 20:21:55
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoHlavně ten šroubek nepovol příliš, potom hrozně rád vystřelí ven a tebe a blízké okolí ohodí horkým olejem offline #25 26.10.2015 21:39:33
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoNo jasně, chápu..Ale bylo mi řečeno, že pokud jsem povolil šroubek a nic neteklo, tak tam byl prostě vzduch a olej se k vačce dostal pouze později než měl. Jenomže můj postup byl takový - Povolení šroubku cca o jednu otáčku - Okolo prosáklo trošičku oleje a nic..Tak jsem pomalu povoloval dál, dál..Fůrt nic..A když jsem byl skoro u konce, tak teprve prostě začal olej vytékat. Tak si tak říkám..Že on v podstatě ten olej nemohl okolo vystříknout, když jsem měl povoleno o jednu otáčku..Směrodatný ukazatel toho, jestli tam vzduch je nebo není by byl ten, že bych šroubek rychle povolil až nakonec a pokud by hned olej vytékal, tak by tam vzduch nebyl..Protože když budu pomalu povolovat, tak tam prostě není prostor na "vystříknutí, vylití" oleje.. offline #26 27.10.2015 11:44:58
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoTak si ostrým pilníkem vypilujte drážku, do poloviny těch závitů podél. Nebo řízněte pilkou. Jako drážku pro klínek. Pak šroubek protáhnout závitníkem. Moje XTčko žije tam, kde končí asfalt. offline #27 27.10.2015 14:37:07
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoTa drážka se tam občas dělává a nebo se to i řeže na větší závit. Často to někdo urve. Materiálu je tam dost - no problem Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 offline #28 28.10.2015 17:59:58
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoJasně..Zase když měním oil jednou ročně, tak si bez drážky vystačím, ale díky za tip! Spíš jsem to psal kvůli tomu, že prostě možná tam ani vzduch nemusel být, ale jelikož to bylo málo povolený tak olej neprolínal offline #29 28.10.2015 18:26:38
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoOlej jde do motoru z nádobky, kterou bys musel celou vyprázdnit až po odtokovou hadici vespod. Pokud se to nestane a systém je těsný, nemá se to kudy zavzdušnit. Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 offline #30 29.10.2015 06:30:10
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoJasný, takže pokud je systém těsný, nádobku nevyprázdním, nepadnu s motkou a odvzdušním, tak není možné, aby se stalo něco jako u brzd, že tam třeba někde zůstává vzduch, který nechce ven a je to zavzdušněné..? offline #31 29.10.2015 07:48:59
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoTo je nějaký joke jinak to nechápu offline #32 29.10.2015 12:48:18
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoJarynn: offline #33 29.10.2015 20:56:41
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoZipik: Hele kámo,už to neřeš a jezdi. Já mám XT660 už 8let.Kupoval jsem ho jako nové a věř že motor je držák a to že jsi jednou později odvzdušnil jeho životnost nijak nezkrátí. Já mám najeto cca70tis. a s motorem jsem neměl nejmenší problém. 3x jsem nechal seřídit ventily a vždy mi bylo řečeno že to ani nebylo třeba. Jinak tady jsou naše stránky kde se dočteš snad vše kolem XT.....ale chce to čas offline #34 29.10.2015 22:38:32
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoHoši, říkám to po několikátý Neptám se kvůli tomu, že by mi v žaludku leželo to, že jsem něco zku*vil..Ale kvůli tomu, že mě to prostě zajímá..Už jenom kvůli tomu, abych prostě si rozšiřoval obzory ohledně servisu motorky..Není to kvůli tomu, že prostě to řeším a nemůžu kvůli tomu spát atd..Jen mě to zajímá.. offline #35 30.10.2015 03:25:11
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoZdar všichni, trochu sem do tohohle tématu ze zvědavosti nakouk a napadá mě otázka : Dělám repas na Hondě XR, mám motor v rámu - bez oleje a pro přesvědčení sem fouknul do olejový hadice, která vede skrz karter do olej. čerpadla, jestli je průchozí /je/, abych se přesvědčil o průchodnosti /příp. ucpání/ a slyšel sem jak to možná i trochu zabublalo a pak jen čistý fouknoutí do útrob /tak 2 vteřiny foukání/ Neni to sice stejnej motor jako u XT, ale principielně bude asi makat stejně. Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan offline #36 30.10.2015 17:49:43
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoChlapci, raději se na to ježdění vy... Až spadnete do potoka tak se vám tam dostane voda a písek. A to je ještě horší jak vzduch. A věřte, že možný to je. Editoval Ládínek (30.10.2015 18:09:08) Moje XTčko žije tam, kde končí asfalt. offline #37 30.10.2015 17:58:15
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoAŽ TO NALIJEŠ OLEJEM, PŘEKONTROLUJ, JESTLI SI TO NASÁLO OLEJ, KDYŽ NE, FOUKNI ZNOVA. Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 offline #38 28.01.2016 22:45:53
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoV návodu je, že se ten šroub povoluje naposled. Až po zahřátí (po několika minutách) a zkontrolování hladiny oleje po jeho výměně, je to kontrola, že čerpadlo tlačí. Podle mě to není pro odvzdušnění, spíš jen ta kontrola. Tento motor má myslím dva zpětný ventily. offline #39 10.04.2016 15:28:14
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoZdravím,tak jsem dnes měnil poprvé olej u svého XT,při koupi mi prodejce zdělil,motor v cajku(kdysi měněná pístní sada) olej loni,najeto max 1000 Km .Po peripetiích s odvozem moto po ose domů,cca 30 Km (pětkrát mi to za jízdy zgrajzlo,začlo vynechávat a chcíplo) vždy za tři,čtyři minuty opět chytlo a chvilku jelo. Podezření padlo na jiskru,proto jsem koupil novou svíčku,při výměně mi zůstala v ruce fajfka(úplně uhnilej,zelenej vodič v kabelu) odstřiženo o dva cenťáky(pozor kabel je součást cívky)při větším zkrácení,by nedosáhla fajfka na svíčku ! Dále zaoxidované a volné konektory na cívce(očištěno a smáčknuto). Voala motka šlape,jen se špatně hledá neutrál(kór chtít vyřadit na místě ) k tomu kontrolka neutrálu,někdy nezhasíná a svítí normálně při jízdě( a pak zkoušej vyřadit ). Za studena poklepává něco? Majitel říkal,že čep to nebude,měnil ho(neví přesně kdy),olej nějakej Castrol (předpoklad 10w40).Tak jsem si řek juknu na hladinu,jestli je OK (nenašel jsem jí ) hned jsem si řek,že jsem opět věřil cizímu člověku,že to co má v hlavě i používá( jsem nepoučitelnej optimista ).Po přečtení všeho co se dá sehnat,k otázce mazání XT 600 a všech postřehů i zde na fóru,jsem se rozhodl pro.... minerál (elf 4 cruise 20w50),jelikož minerál degraduje o třetinu rychleji,oproti polosyntetice,budu měnit častěji a při ceně 119,-Kč litr....klidně ještě častějc Své postřehy a dojmy si samozřejmě,nenechám pro sebe a pokusím se smysluplně zapojit do Vašeho fóra,tímto Vás všechny zdravím a přeji všem, sezónu plnou fajn zážitků,bez šrámů na mašině,natož na těle Pošramocené EGO se nepočítá Editoval Svarog (10.04.2016 16:40:19) Lítám tak,abych neproletěl komínem offline #40 10.04.2016 22:47:37
Re: Výměna oleje - XT660 - NeodvzdušněnoSvarog: Enduro - I love this game:-) KTM - Klub Týraných Mužů offline |