Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMANejlepší soft enduro?#21 31.08.2015 21:24:26
Re: Nejlepší soft enduro?http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni … 15227.html offline #22 31.08.2015 21:58:40
Re: Nejlepší soft enduro?Mi se třeba šíleně líbí KTM 690 s Rally kitem, pokud tě tenhle styl bere... offline #23 01.09.2015 10:14:04
Re: Nejlepší soft enduro?Storeman: offline #24 01.09.2015 12:42:53
Re: Nejlepší soft enduro?nemá někdo odkaz kde se píše o konci 690? offline #25 01.09.2015 13:28:05
Re: Nejlepší soft enduro?nevím jestli jsem špatně hledal, ale enduro 690 nikde není ve variantě 2016, narozdíl od spousty dalších modelů... taky určitá indicie modrá je dobrá ;-) offline #26 01.09.2015 15:04:00
Re: Nejlepší soft enduro?jees : Já naopak našel tohle : offline #27 01.09.2015 16:01:12
Re: Nejlepší soft enduro?jirka87: offline #28 01.09.2015 16:44:39
Re: Nejlepší soft enduro?já mám civilní WR250R a zas tak slabé to není,...samozřejmě proti ostrým závodákům to slabé je, ale záleží co od toho čekáš,... v sérii je to dost přidušený,...otevřená (cca 35koní) a s větší rozetou (převod 13/50) to vůbec nejede špatně,...podvozkově k tomu taky nemám výhrady,...na trail vyjíždky typu silnice/polnačka/les (20/40/40%) pro mě naprosto ideál,...na cross country dráze ve výjezdech se to taky neztratilo,...výhodou jsou dlouhé servisní intervaly,... každopádně jestli máš WR250F tak by tě to kromě jízdy po silnici moc neoslnilo, kde je výhodou 6tka,....můžu srovnat například s KLR650 nebo XR650 a dle mého názoru je to pocitově silnější i v poměru výkon/váha,...a hlavně WRR působí mnohem lehčím dojmem přesto že váží nějakých 125kg,...DRZ400 je taky solidní,...v celkovém dojmu mě to přijde hodně podobné,...není tak obratná jak WRR,...působí těžkopádněji,...je těžší ale každopádně silnější obsah jde znát, hlavně ve spodku otáček, ale nikoliv rychlejší,... Editoval Rischwon (01.09.2015 16:51:41) offline #29 01.09.2015 20:09:49
Re: Nejlepší soft enduro?jirka87: ten 690 motor je podle mne fakt dobrý, myslím že si další variantu zaslouží. Jen se mi zdá (no, nezdá) že KTM dá dobrý motor, zajímavý rám, a podvozek jen co je nutně třeba. Chtěl jsem vyzkoušet rozdíl mezi Duke a R, ale v CZ lze půjčit pouze základ, takže budu muset asi někam na západ offline #30 01.09.2015 20:48:43
Re: Nejlepší soft enduro?K tomu ukončení výroby 690tky. Ze silnice do terénu a zase zpátky. offline #31 03.09.2015 11:54:48
Re: Nejlepší soft enduro?Storeman: "Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás" „Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.” offline #32 15.09.2015 14:51:52
Re: Nejlepší soft enduro?tak 690 pojede dál http://www.motorkari.cz/clanky/moto-nov … 32382.html offline #33 15.09.2015 16:13:30
Re: Nejlepší soft enduro?
i jako enduro? offline #34 15.09.2015 17:36:49
Re: Nejlepší soft enduro?předpokládám že ano, když zůstane jednoválec Duke, byla by to škoda a je to i ekonomičtější využít komponent pro víc než jen 2 modely offline #35 16.09.2015 15:13:36
Re: Nejlepší soft enduro?Osobně bych tipl, že do původní řady přibude ještě model Adventure. Editoval green.bear (16.09.2015 15:15:34) offline #36 16.09.2015 15:20:24
Re: Nejlepší soft enduro?na to asi bude ten 2-válec offline #37 16.09.2015 18:32:33
Re: Nejlepší soft enduro?
kéž by offline #38 18.09.2015 19:42:44
Re: Nejlepší soft enduro?pro začátek vidím jako dva hlavní kandidáty WR250R - (líbí se mně, je to střik, a žena by si asi ani nevšimla že máme další moto ) nebo DR400 - asi více univerzální na delší trasy? Má někdo porovnání a nebo postřehy k těmto dvoum? Editoval Palo7 (18.09.2015 19:43:23) offline #39 18.09.2015 20:43:41
Re: Nejlepší soft enduro?Palo7: offline #40 18.09.2015 21:06:34
Re: Nejlepší soft enduro?Jezdím WRR od jara, přešel jsem z TA650. Mám převod do pomala 13/47 je to dobrý kompromis silnice/terén jinak bez dalších úprav. Silnici jezdím max 100 km/h, tahá to už za helmu a vrní na špuntech. Optimum nájezd silnice je pro mě tak 50 km, pak už brní pravá ruka a bolí prdel. Na čistý terén je optimum 13/50. Spodek je slabota, ale jak už se to roztočí tak to drží. Jezdil jsem s WR 450 výjezdy v lese, no a - nedal jsem to co ona , ale doufám si tvrdit že ze zlepšujícím si skilem dám 80% ( ano je mi už skoro 4 pětky a trvá mi to dýl...). Při zvedání je znát váha (ale je to zlatý oproti tranďákovi) Se strojem jinak spokojenost, bere to fakt minimálně benálu, vzducháč dle prostředí. Být tak o o těch 10 - 15 kg lehčí byla by to naprostá pecka , vzhledem k tomu co to chce k životu... offline |