Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 Odkud a proč to CHRASTI ?#1 21.03.2015 10:22:32
Odkud a proč to CHRASTI ?Zdravim Offroudare! offline #2 21.03.2015 13:01:35
Re: Odkud a proč to CHRASTI ?Mrkni na ventily a rozvoďák... zvuk není nijak hrozivej (v pohodě). Koukni na ovládání dekompresoru na hlavě, mělo by mít vůli ať ti neklepe o vahadlo. Nic víc mě teď nenapadá. Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku offline #3 22.03.2015 21:26:58
Re: Odkud a proč to CHRASTI ?J4rek: Moje XTčko žije tam, kde končí asfalt. offline #4 23.03.2015 13:58:26
Re: Odkud a proč to CHRASTI ?Ok .diky inak me se zda ze to de od ventilu pac kdyz dam origo vyfuk zpet tak to stichne trochu ale ten zvuk furt tam de slyset sem tam.jeste bych poprosil co mate za prevody na masinach kdyz sem to koupil bylo tam 15Z na 39Z ted mam 15Z na 46Z a neni to ono . Origo je jaky prevod pro moji masinu? offline #5 23.03.2015 19:03:40
Re: Odkud a proč to CHRASTI ?vem si šroubovák, nejlíp s dřevěnou násadou, špičku přilož k místu odkud si myslíš že to cvakání jde a na dřevěný konec přilož ucho. Tím bys to měl docela dobře lokalizovat. Nebo použij servisní stetoskop Enduro je pro ty, kdo nemají nasrané v rukách, v hlavě ani v gatích offline |