Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 2 Stav 2T motoru#1 04.02.2015 16:08:18
Stav 2T motoruDobrý den/ahoj, zkoušel někdo z Vás diagnostikovat stav opotřebení pístní skupiny u 2T motorů pomocí měřených tlaků ve válci? Předpokládám, že by i tlaky mohli mít vypovídající hodnotu o stavu (životnosti) motoru. Myslím to tak, jako že by se změřily tlaky u nového motoru, následně např. po 30MTH a s tím i rozborka a přeměření válce s pístem, po případně další hodnoty…. offline #2 04.02.2015 21:12:23
Re: Stav 2T motoruFelipe: Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se. offline #3 04.02.2015 21:36:05
Re: Stav 2T motoruJak ten tlak chceš měřit? Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 offline #4 04.02.2015 21:45:50
Re: Stav 2T motoru
předpokládám, že to chce měřit tak, jak se tlaky normálně měří..kompresiometr, prošlápnout nebo protočit...co je na tom nejasného? Editoval Hugila (04.02.2015 21:46:13) offline #5 04.02.2015 21:48:15
Re: Stav 2T motoruNejasná je vypovídací hodnota při takovém měření offline #6 04.02.2015 21:50:41
Re: Stav 2T motoru
prosím vysvětlit.....pokud možno odborně Editoval Hugila (04.02.2015 21:52:40) offline #7 04.02.2015 22:00:31
Re: Stav 2T motoru
Důležité je jaký manometr se použije. Pokud se použije manometr se zavitem na svíčku, který se našroubuje, tak je to slušné. Pokud jenom ten s konusem, tak je to slabé. klidně si tuto metodu meření udělejte RaR a pak uvidíte statistickou přesnost měření offline #8 04.02.2015 22:02:32
Re: Stav 2T motoruNo má myšlenka je, to měřit klasicky, tak jak se tlaky měří. Jak bylo zmíněno (kompresiometrem). offline #9 04.02.2015 22:07:05
Re: Stav 2T motoruZobák310 offline #10 04.02.2015 22:08:38
Re: Stav 2T motoruHugila: Editoval Zobák310 (04.02.2015 22:09:30) Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se. offline #11 04.02.2015 22:09:25
Re: Stav 2T motorumotohellrider offline #12 04.02.2015 22:11:33
Re: Stav 2T motoruFelipe: Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se. offline #13 04.02.2015 22:17:18
Re: Stav 2T motoruZobák310 offline #14 04.02.2015 22:22:46
Re: Stav 2T motoruPokud naměřím tlak pod 6, tak vím že je něco v prdeli a proto to nejde. Pokdu změřím 8 více tak akorát vím, že je dostatečný kompres pro vznícení směsi. Ale dál? Upadne ti spodek pístu, nebude zavírat kanálky, směs půjde přímo do výfuku, ale ty naměříš kompres 11, takže motor musí být přece OK offline #15 04.02.2015 23:10:55
Re: Stav 2T motoru
.... interpretace naměřených hodnot..aneb víš co si naměřil?......pokud ovšem vycházíš z toho, že cokoliv nad 8 je dobrý, tak je potom tvá interpretace zákonitě špatná. offline #16 05.02.2015 08:04:52
Re: Stav 2T motoruHugila offline #17 05.02.2015 08:12:42
Re: Stav 2T motoruJa suhlasim s C.J. offline #18 05.02.2015 08:30:11
Re: Stav 2T motoruTak jinak..jojkoz máš s tím osobní zkušenost, nebo jen polemizuješ? offline #19 05.02.2015 09:29:22
Re: Stav 2T motoruMěření tlaků je dobrá metoda k diagnostikování stavu motoru,ale dle mě je u jednoválce a navíc u ostrýho motoru,nic nevypovídající,protože nemáš s čím porovnat. Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak. offline #20 05.02.2015 10:09:48
Re: Stav 2T motoruNo, mě hlavně nesedí to měření za stejných podmínek. Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 offline |