Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAGasgas GOmotoru#181 28.01.2015 13:22:42
Re: Gasgas GOmotorukecy v kleci, nemá se co zkroutit i kdybys to upekl na 250, kolik stupňů asi mají ty kartery v létě když to někde tůruješ na místě a venku je +30 ve stínu? Dělám to naprosto stejně už roky a nikdy nebyl problém s žádným motorem , troubu dávám taky max. na 100 aby se nezkurvily ty mražený ložiska (neměly by se zahřívat na víc jak cca 80) Editoval Radar (28.01.2015 13:25:44) offline #182 28.01.2015 13:49:57
Re: Gasgas GOmotoru
Je to trochu jinak s tou teplotní roztažností. Pro základní orientaci si zkus nějaké výpočty třeba tady: offline #183 28.01.2015 14:36:43
Re: Gasgas GOmotoru
To nevím ale zjistím Zrovna máme rozdělané CR i EC tak můžu teoreticky porovnat vše Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku offline #184 28.01.2015 14:50:21
Re: Gasgas GOmotorupeTTR: offline #185 28.01.2015 16:54:36
Re: Gasgas GOmotoruRadar: No kolik maj Kartery v létě když je +30 stupňů a ty to tůruješ? offline #186 28.01.2015 16:59:09
Re: Gasgas GOmotorusykator: offline #187 29.01.2015 17:38:41
offline #188 29.01.2015 17:49:00
Re: Gasgas GOmotoruFilip - SANDOKAAN: #189 29.01.2015 17:52:25
Re: Gasgas GOmotorubabaexc: offline #190 30.01.2015 00:11:32
Re: Gasgas GOmotoruVčera som zrovna na gase rozpolil motor, kluka išla z pravého ložiska bez odporu von. Pritom opotrebenie na hriadeloch nieje. Radiálna vola žiadna, iba axialny pohyb cca 1mm. Po utiahnutí kolečka primáru samozrejme bez vole. Ložiská pojdu nové, som zvedavý ako to pojde nasunúť. offline #191 30.01.2015 01:58:30
Re: Gasgas GOmotorupretekardano: offline #192 30.01.2015 10:15:26
Re: Gasgas GOmotoruFilip - SANDOKAAN: Editoval Stefa99 (30.01.2015 10:18:48) offline #193 31.01.2015 10:08:16
Re: Gasgas GOmotoruFilip: ty máš ale obe ložiská guličkové, ja mám jedno valčekové. Ja nalisujem vnútorný krúžok ložiska na kluku a volne nasuniem pri skladaní. To by ma zaujímalo, ako je na tom so životnosťou to guličkové ložisko keď na starších modeloch bolo valčekové. Mne to valčekové vydržalo cca 100mth a klietka už bola na polovici rozpadnutá. Valčeky volne behali. Žiadne šustenie som ale nezachytil. Toto bola preventívna kontrola o5dvanásť. offline #194 31.01.2015 15:59:16
Re: Gasgas GOmotoruk temstrsim modelum..... celkem sem znal dve 07 a obe mely problém s praskajicima kostima prepacka ale to bylo asi kvůli zanedbane udrzbe a jezdil semnanem....pocitove ovladatelnost satrsiho rocniku je mnohemlepsi...je to takovy motokolo....je kratsi a hlavne nižší..... takze v tomto ohleduse mi motorka libila vic nez ta moje....ale další jemotor.....tezsi chod spojky a spise on off(starsi motka bude mit nejspis osekanej kos) a urcite nemá takovej VELKEJ a gumovej spodek jako 12 a výšmozna o něco malinko vic vykonu je ve vrchu u te dvanáctky a vic ale ten není potřeba.....a plynulost - nsatup privery je od 12ctkytaky hodnejsi nez na stare....videl bych to tak mít starej rám a novej motor to by mevyhovovalo.....ale porovnavalsem s mym racingem kterej ma fmf vyfuk a to taky muze něco delat..... 12 a vys ma hodne udelanej motor na spodek a kolikrat cumim ja¨k se da podtočit a nezdechne a rozmota se jako by nic.....pocitoveje motor od 12 navrch je ve spodku silnejsi o1/3 nez na stare a vrch o malinko lepsi a hlavne je takova hodnejsi pro neumetely offline #195 01.02.2015 10:54:21
Re: Gasgas GOmotoruMoja 07 má nájazd 250mth a v podstate bez úprav. Zadný tlmič doteraz bez servisu aj predok je v zachovalom stave. Povodný majitel to mal moc bohaté, stále sa to zahlcovalo. Dal som druhú ihlu, spustil dole o 2 drážky a teraz neviem čo je to vypalovat sviečku pod výjazdom. Spotreba tiež výborná. Motor reaguje v nízkych otáčkach velmi dobre, ale potreboval by som razantnejší nástup v stredných. Skúšal som jednu 08 upravenú na výkon(hlava, výfuk, kompresia, prívera) a bolo to lepšie v dlhých a prudkých výjazdoch. Zasa bolo ale únavné regulovat výkon na nízkych... offline #196 01.02.2015 11:17:56
Re: Gasgas GOmotoruklapky máš V Force4 ? offline #197 01.02.2015 11:57:50
Re: Gasgas GOmotoruna sedle mamjen cm peny takze ja mam drevenou lavici(nedosahnu poradnena zem, ale na strsich je vicpeny v originale nez nanovych.... aklapky jsou tam origo vforce 3 a dyz sem je kontroloval tak bez poskozeni..... offline #198 03.02.2015 11:52:54
Re: Gasgas GOmotoruYamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku offline #199 03.02.2015 21:34:57
Re: Gasgas GOmotorupeTTR. ano, takto nejako to začína, v rohoch planžety. Horšie je, že opotrebenie sa prejavuje aj na dosadacích plochách. Takže nestačí vymeniť len planžety ale rovno celé klapky. Ale je rozdiel v tom či vnútorné alebo vonkajšie. Vnútorné planžety offline #200 04.02.2015 08:38:42
Re: Gasgas GOmotoru
Jo tuhle informaci mám taky, že je lepší koupit rovnou i domeček. Ale klapky jsem i s válcem a klikou vzal k Oulehlovi. Ten mě ale ujistil a přesvědčil že u mě bude výhodnější vyměnit jen planžety za 2tis. než nové klapky za 5tis. Domeček prý přeměří a uvidí, ale prej je to oká. Tak jsem zvědav Doufám že mi to tam po pár mth neodlítne Jinak problém je v tom jak píšeš. Planžety jsou moc pružné a otevírají se až příliš, tím pádem se třepou o stěnu sacího kanálu (hádám že provozem jakoby "změknou" až se prohnou k té stěně a začne třepení). v-force4 by to měli mít pořešené.... Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku offline |