INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
EXC 200 2014
Re: EXC 200 2014
Semis: 200/2t velmi zajímavá volba a motorka ale naráží to na váhu jezdce ... to ty máš výhodu. Stěžším kusem by ta motorka asi trpěla jako zvíře.
Co si vzpomínám na tvojí 250 4t tak to žalostně nejelo, chvilku se tam něco dělo jako že jo ale jako celek to bylo chcíplý.
200/2t = 350-400/4t tak by to víc než 250/4t mělo jet každopádně.
Jinak fandím takovým experimentům . Škoda tý 250 že je relativně těžká ... zase by ten motor moh bejt hezky divokej .
- Bahnak1991
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 71
- Založená vlákna
- Motorka: Ktm exc 250
- Věk: 25
- 0 0
Re: EXC 200 2014
já můžu porovnávat mezi ktm exc 200 ročník 05 a teď mam ktm exc 250 ročník 2013 je fakt že na 250 jsem rychlejší jak na trati tak i při enduru v lese ale zas na 200 jsem vydržel jet svý maximum dýl 250 mě daleko dřív utahá váhově mi přišli obě motorky stejné
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: EXC 200 2014
MikiberG:
Ono to 250 4t jelo docela doře a při kántráčích jsem s tím bez problému držel krok se všemi včetně 450 4t nebo 300 2t, jen tam nebyl ten efekt trhajících rukou. Já když na to vlezl poprvé, tak jsem měl stejný pocit, ale po čase mi došlo, že to je rychlý dost, jen se to neplaší na zadní a tak. Posledně jsem jezdil svůj tréningovej okruh, co mám vyjetej na místní louce a trénuju tam na rychlost a výdrž. Schválně jsem se soustředil na to na kolik plynu s tím jezdím a zjistil jsem, že plnej nedávám ani náhodou (krom upných rovinek).
Mladej Cyprián má 85kg a to dvoukilo s ním letí jako nic. I Roman čuměl, že to jede opravdu pěkně. Jen se to furt točí kolem toho, že když na to sedne někdo kdo je zvyklej, že ve 2tis ot. veme za plyn a motorka vystřelí na zadní, tak tady je všechno jinak.
Dej koním pít...
Re: EXC 200 2014
Semis: Nejake zhodnoceni po odjete pul-sezone by nebylo? V cem te motorka potesila, v cem naopak zklamala. Nejake technicke nedostatky ktere jsi ohalil behem provozu. Uz probehla vymena pistu? Co spojka, cetl jsem ze tam jsou hlinikove lamely, uz jsi ji servisoval? Jak funguje na 2T casto diskutovany starter, pouzivas ho porad, nebo jen v nutnych pripadech?
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: EXC 200 2014
kick-start: Bohužel jsem měl letos takovou motorkářsky smolnější sezonu a moc toho nenajezdil. Nejdřív se narodil druhej prcek a cca 2 měsíce nebylo moc času. Pak jsem si na Regimentu nešťastně rozlámal prst a další dva měsíce nemohl jezdit. Takže mám najeto jen cca 30mth a z toho půlku jsem najel na Regimentu + dva dny tréningu v Rumunsku. K motorce: Rozhodně to není motorka, na který se jezdí snadno. Vyžaduje to dost soustředění, spojčení, řazení a agresivní styl jízdy. Celkově to jede opravdu docela dost. Ve vršku to vzhledem ke kratším převodům tahá za ruce stejně jako tříkilo, jen to má menší maximálku (cca 110km/h). Na extrémy je ale potřeba dát menší přední kolečko o zub a pak to jede tak 100. Nevýhody: Dlouhé výjezdy, kde se musí v určitém místě ubrat. Pak může motor mít problém se sebrat. Po zaspojčení se umí sebrat i nízkých otáček, ale jsou pasáže, kde prostě ten výkon chybí. Pak je problém s dlouhými rychlými výjezdy přes kořeny nebo kameny, na kterých jsem se 4T nasadil konstatní plyn a jen udržoval stopu. Tady je dost těžké udržet konstantní otáčky, vzhledem k vzteklosti motoru a jakékoli rozkopnutí končí ztrátou trakce a problémy. Při hodně rychlých úsecích je motorka nervózní a chce to dávat bacha. Rejd to má trošku horší než její větší bráškové.
Výhody: Samozřejmě váha. Tak je neskutečná a rozdíl oproti 4T 250 je obrovský. Když to pak člověk někde na kraji vyčerpání tahá, tak je to k nezaplacení. Obratnost je vynikající, což je samozřejmě na úkor té jistoty ve vsokých rychlostech. Technické výjezdy jsou na ní zábavné. Hlavně takové ty s trialovými vložkami a náskoky. To je potom radost jet. Celkově trialové blbnutí je na ní nejzábavnější. Dá se i celkem bez rozjezdu vyskočit docela slušná skalka. Ta motorka skáče tak nějak sama
Na motokros to chce koule, pač to vyžaduje jezdit agresivně a umí to i dobře skákat.
Technické nedostatky jsem uplně nazaznamenal. Jen to řetězové kolečko jde až moc blízko spojkovho válce (blíž než u větších motorů) a už jsem jeden zkurvil. (naštěstí v reklamaci vyměněn). A ten rejd mohli udělat větší.
Píst plánuju až tak v 50-60mth. Spojku budu řešit až se mi nebude něco zdát. Zatím fachá pořád stejně. Startér funguje perfektně a musim říct, že jsem za něj rád i na téhle malorážce. Používám ho skoro furt, jen občas startuju pákou. Chytá to na brnknutí. Pokud vím, tak ty problémy měly jen první ročníky a jen u tříkila. Tenhle motor neklade skoro žádný odpor, tak ani problémy neočekávám. Celkově motorka funguje pořád jako nová, takže spokojenost.
Zklamání žádné, ale chce to počítat s tím, že tahle motorka nikomu nic zadarmo nedá. Určitě to není pro blblání po kraji, na to je lepší si koupit 4T 450 a neřešit. Jestli někomu nesedí tříkilo, tak tohle mu nebude sedět už vůbec. Pokud někdo jezdil dvácu tak to je určitě příjemný krok dál. Je to tedy spíš pro někoho kdo se chce technicky zlepšit v jízdě(což já chci) a ne jen vyjet dlouhej rovnej výjezd na trojku a při tom ani nevědět jak to udělal. Styl na bubláka do kopce tady nehrozí. Chce to pěkně do stupaček a makat.
Kamarád co jezdí dvoukila už delší dobu říkal, že se může při hrubém zacházení vysypat nějaký to kolečko na převodovce, ale nevím jestli to nebyla spíš smůla.
Tak uvidím co bude tuhle sezonu. Snad už to taky pořádně využiju a otestuju i v nějakéch zajímavejch závodech.
Dej koním pít...
- badyšot
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1375
- Založená vlákna
- Místo: Liberec
- Motorka: 200 neposedných Kubíků
- Věk: 45 už
- 7 6
Re: EXC 200 2014
Semis: má to prosím tě přepínač map CDI? Nevíte vlastně někdo jak to je u modelů EXC 2012 a výš obecně? V uživatelskejch manuálech se přestaly objevovat elektrický schémata...
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: EXC 200 2014
badyšot:
Přepínač map to v základu nemá, ale dá se dokoupit. Kámoš ho tam má, ale bydlí na Moravě, tak jsem na tom nejel. Říkal, že na starty si to nechává na ostro a pak přepíná na línej chod Já jsem nad tím přemýšlel, ale nevím jestli by to mělo cenu. Spíš si zkusím pohrát s nastavením přívěry aby otevírala malinko dřív a případně posháním laděnej svod na zvýšení výkonu ve spodku.
Dej koním pít...
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: EXC 200 2014
badyšot:
Tak to se na ten konektor schválně podívám. Takovýhle přepínač mám i na krámě. Díky
Převod jezdím 13 - 45, takže vepředu o zub míň. Na crosscountry ale budu dávat originál převod 14-45, pač na dlouhých rovinkách to s tímhle originálem jede tak 110km/h a s tím o zub menším pastorkem sotva kilo.
Dej koním pít...
- badyšot
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1375
- Založená vlákna
- Místo: Liberec
- Motorka: 200 neposedných Kubíků
- Věk: 45 už
- 7 6
Re: EXC 200 2014
Semis: podle starších elektrických schémat to je šedý a šedočerný kabel vedoucí z CDI z pozice 4 a 14. Dej vědět, jak se ti budou zdát ty rozdíly...
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: EXC 200 2014
Tak jsem ten kábl našel. Já ho mám vzadu pod nádrží, kousek od indučky. Pěkně tam byl schovanej. Udělal jsem si taky přepínač na řídítka.
Rozdíl znát je, ale není to nijak ukrutný. Neplaší se to tolik na zadní po otevření přívěry, ale nástup do otáček je trošku klidnější. Ještě to musím otestovat v nějakých výjezdech. Tam by mohl ten rozdíl být markantnější. Určitě bych to mohl ocenit třeba v pasážích, kde jsem měl právě problémy s trakcí zaního kola, jako byly ty dlouhý výjezdy na roztočenou 3-4 a přívěrou do kořán
Ještě jsem zkoušel hrát si s nastavením přívěry. Při povolení se přívěra otevírá později. Nicméně to mi fakt nesedělo, pač potom už je motorka hodně tupá a do prudších kopců sotva leze. Naopak jsem jí tedy ještě přitáhl o něco víc, aby se otevírala co nejdříve. To mi vyhovuje. Jede to pak krásně už z poměrně nízkých otáček.
Musim říct, že teď mi to jede o poznání líp než třeba to moje starý tříkilo co jsem kdysi měl. Jediný rozdíl je, že tříkilo jde podusit až na hranici volnoběhu i v kopci a na vyšší kvalt ale dvoukilo to už nedá.
Každopádně díky Badyšot za info..
Dej koním pít...
|