INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
KTM Freeride 350
Re: KTM Freeride 350
Tak z čeho by pak chudák ktm žila
- tank
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1640
- Založená vlákna
- Místo: HK
- Motorka: KTM EXC 450, LC4 640
- Věk: x+55
- 5 2
Re: KTM Freeride 350
Robinsson napsal(a):Tak z čeho by pak chudák ktm žila
Z dílů na husky...
Čím více poznávám lidi, tím více si vážím dobytka.
Re: KTM Freeride 350
tank: to už je jen dopad
- tank
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1640
- Založená vlákna
- Místo: HK
- Motorka: KTM EXC 450, LC4 640
- Věk: x+55
- 5 2
Re: KTM Freeride 350
Robinsson napsal(a):tank: to už je jen dopad
Dopad -nebo odpad ?
Jirko, jestli ti to pomůže, tak píst a ventily jsem na exc dělal cca po 160 Mth. Jen nevím, kolik to bylo přede mnou ...takže bych to asi nepřeháněl. Vždyť ti to přede jak spokojená kočka . Zkontrolovat ventily, rozvoďák...u tebe je v lehké službě.
Editoval tank (16.10.2014 21:54:18)
Čím více poznávám lidi, tím více si vážím dobytka.
Re: KTM Freeride 350
tank napsal(a):Robinsson napsal(a):tank: to už je jen dopad
Dopad -nebo odpad ?
Jirko, jestli ti to pomůže, tak píst a ventily jsem na exc dělal cca po 160 Mth. Jen nevím, kolik to bylo přede mnou ...takže bych to asi nepřeháněl. Vždyť ti to přede jak spokojená kočka . Zkontrolovat ventily, rozvoďák...u tebe je v lehké službě.
Kdežto free je navržen pro ježdění HC terénu furt fullgazz proto doporučují vyměnit komplet střeva motoru po 5tisících km. Tak buďto to je šrot nebo si chtějí vydělat...
- doktor
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 112
- Založená vlákna
- Místo: Benešov
- Tel: 606 660 601
- 0 0
Re: KTM Freeride 350
Thomaster napsal(a):doktor: Ale copak nesedla , nesedla ???
Něco takového. Vyzkoušel jsem to, je potřeba jít dál. Na ostrém enduru jsem prostě šťastnější. A to i přes to, že mi to na něm jde hůř než na Freeride. Na Free, je to samé bam a hop. Ale je potřeba začít jezdit čistě technicky a na pohodu, že jo Janku?
Re: KTM Freeride 350
RSWR:
koukám, že i konkurenční cena proti FREE - Beta 160 000kč (přepočet)a FREE 182 000kč
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: KTM Freeride 350
Strejda-GC napsal(a):RSWR:
koukám, že i konkurenční cena proti FREE - Beta 160 000kč (přepočet)a FREE 182 000kč
O 6000 kč ceníkovka všichni víme jak jsou ceny pohyblivé motor stejne vrtaní a zdvihy jako FR
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: KTM Freeride 350
V čem je lepší že má přívěru? Nejel jsem na tom, ale právě mám pocit že absence přívěry je u takového prdítka fajn. Stejně tak jako u free předky 43 mm, myslím jsem tu někde četl že je to špatně, že to není "plnohodnotné " tak nevím, jak to teda je? Jinak nic proti Betce nemám, klidně to může být moje další moto, už jen pro to že se třeba poučili z chyb ostatních (kick a brzdy)
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: KTM Freeride 350
Jarynn napsal(a):V čem je lepší že má přívěru? Nejel jsem na tom, ale právě mám pocit že absence přívěry je u takového prdítka fajn. Stejně tak jako u free předky 43 mm, myslím jsem tu někde četl že je to špatně, že to není "plnohodnotné " tak nevím, jak to teda je? Jinak nic proti Betce nemám, klidně to může být moje další moto, už jen pro to že se třeba poučili z chyb ostatních (kick a brzdy)
Motor s přívěrou má vyšší výkon od nižších otáček než bez ní. Ale na CR a KTM 500 taky přívěra neni a nikomu nechybí ale ty jsou výkonem trochu jinde než Freeride.
Re: KTM Freeride 350
Jarynn napsal(a):V čem je lepší že má přívěru? Nejel jsem na tom, ale právě mám pocit že absence přívěry je u takového prdítka fajn. Stejně tak jako u free předky 43 mm, myslím jsem tu někde četl že je to špatně, že to není "plnohodnotné " tak nevím, jak to teda je? Jinak nic proti Betce nemám, klidně to může být moje další moto, už jen pro to že se třeba poučili z chyb ostatních (kick a brzdy)
Jakmile na 2t free uděláš podvozek aby to makalo jak má nebo může, tak zjistíš 2 věci - kroutí se rám rám (s tím ale jde žít) a nemá to motor (to je pro většinu i mě zásadní problém) ... jestli máš vše v sérii tak ti to možná nepříjde tak akutní, protože tě to k "vyšším cílům" stejně nepustí. - pokud je přívěra naladěná jako hodná (Beta) tak to je pecka!, protože máš spodek a seš schopnej mít i slušivej vrch (ktm by muselo být nejmíň 2t- 300 (350) bez nebo min. 250 s přívěrou) , i trialovej GG jede o dost líp. ... předky 43 jsou tam jen kvůli sražení 1-2kg hmoty (a protože to pro potřeby elektrokola prostě vymysleli) jinak jsou o ničem ale se std nastavením a motorem korespondují ... nesmíš chtít víc a nebo se prostě musíš trefit do free tak jak je. Plnohodnotný vidle s brzdama ?! to je paráda ne?
Mimochodem ta Doktorova prošla dost rozsáhlým laděním podvozku vč. ne běžných úprav a kdo má zálusk na free 2t tak je to zajímavá moto a stojí za zkoušku.
Re: KTM Freeride 350
SethX: pleteš hrušky s jabkama ...
... není-li přívěra je podstatný jak a na které spektrum je motor naladěn ... je li na vrch jako u cr500 pojede to nahoře jak píchlá svině a dole to ta 500 stejně utluče dostatečně... ...dál se dřív dělali tzv rezonanční komory a ventily k nim ... to bylo vše jen kvůli rozšíření použitelných otáček a použitelnosti jako takový
... např trialky a třeba ta free je naladěná na spodek a nahoře je nic
... přívěra jako taková umožňuje mít oboje v jednom (spodek/vrch) a v případě laditelnosti si to ještě doladit ... to je v dnešní době vlastně top v 2T....
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: KTM Freeride 350
MikiberG napsal(a):SethX: pleteš hrušky s jabkama ...
... není-li přívěra je podstatný jak a na které spektrum je motor naladěn ... je li na vrch jako u cr500 pojede to nahoře jak píchlá svině a dole to ta 500 stejně utluče dostatečně... ...dál se dřív dělali tzv rezonanční komory a ventily k nim ... to bylo vše jen kvůli rozšíření použitelných otáček a použitelnosti jako takový
... např trialky a třeba ta free je naladěná na spodek a nahoře je nic
... přívěra jako taková umožňuje mít oboje v jednom (spodek/vrch) a v případě laditelnosti si to ještě doladit ... to je v dnešní době vlastně top v 2T....
Pravdu máš, já mám jen porovnání u MX motorek, a to neni případ free Škoda že ho tu v okolí nikdo známej nemá, docela rád bych se na tom svez :-)
Re: KTM Freeride 350
SethX: je to zajímavý svezení , pokud chceš vstřebávat nový věci, tak ti to zase něco ukáže...
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: KTM Freeride 350
Janek myslel jsem konkurenci něčemu co se prodava je o to zajem ne o par kusech ajp scorpa ossa o kterych se jen ví gas moc přiznivcu nema ale uz se to da tak brát tyhle značky moc ktm neohrozí beta už k tomu ma přeci jen blíž. je to jako vrtačka taky se bavíme o vrtačce a ne o motorku se skličidlem z kauflandu nebo že si někdo něco slepí podle svych představ použije nezvykle technologie ne lepší ale tím že jsou složitější to přida na duvěře a dá tomu jmeno . Tak jsem to myslel jsem zapoměl na český alibismus tak jen na doplnění mych slov.Nebylo to myšleno jak vyzvednutí KTM nade vše jen že to zas někam pohne s vyvojem cenou nic víc.
Chce se to na tom svest pak se uvidí aby to nebyla jen velka se sníženym sedlem popusštenyma tlumičema v brýlích což neříkam že je špatně ale to už muže alan vzít do ruky rovnou flexu a je na tom samem a nemusi se po tom dívat možná je to myšleno pro male lidi jako ja co se jen svezou a čumí na ostatní jak jim to jde možna tím bude stabilnější ve vyšších rychlostech ale huř ovladatelnější v nižších není kompromis nema smysl se o tom bavit mužem levitovat nad fyzikou šiřkou středu naboju kol uhlu krku řízení rozvoru on i ten slepenec ramu ma sve pro nejen proti ale nemá to smysl přeci to se přihlásíme do vědomostní soutěže.
Mě by jen stačilo kdyby se ostre dělali s ruznými velikosti rámu tak jak je tomu u kol tak abych dosahl na zem a nevytahoval přitom spodkem motoru pařezy ze země a taky proto aby velci lidi měli velke motorky a malý male a tím by síly byly srovnane
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
|