INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
- foxdive
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3324
- Založená vlákna
- Místo: UH
- Motorka: exc 300
- Věk: 31
- 8 6
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
mmozga:
motka vypada pekne,chce to omrknout a poznas hned,kamos dela taky v norsku a 150tis.je jeho mesicni cista vyplata
Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
Asi hoši od KTM (Brky, doktor i cibus) čekají, že se jeden ze současných majitelů bývalé motorky 690R jednoho z nich ozve .... už je to tady ... jsem tu.
Jsem spokojeným ročním majitelem 690R, pro mě je to jako "náhrada" velkého a těžkého endura, které pro mě je 950 SER. ... majitelé tohoto krasavce 950 SER mě nebudou zajisté kamenovat, neb vědí, že jsem do jejich motorky ještě nedospěl. Do doby než se na něj připravím jak po jezdecké, tak i fyzické stránce nemám co na 690 vytknout. Tu spoustu doplňků a hliníkových udělátek, které jsem zdědil po předchozím majiteli a nebo dokoupil, mít motorka nemusí, ale vypadá lépe
V žádném případě nelze srovnávat s EXC řadou, to je motorka jiná, určená na větší divočiny v terénu.
Je to kompromis mezi malou ostrou a velkou těžkou, tolik můj názor.
Tak jako freeride je kompromis mezi šlapačkou a endurem, kdo se svezl, potvrdí. Vždyť každý má zajisté svůj názor na kompromisy, je to střední cesta.
Já už takový moto-kompromis jeden doma měl a vím, že až dospěješ do situace, že finančně i morálně ustojíš 2 motorky v garáži, kompromis jde z domu a kupuješ 2 motorky.
Když nedorostu do SER-ka, bude u mě 690R dlouhou dobu bydlet
Ač má své plusy i mínusy, jízda na ní je úžasná!!!
p.s. freeride má dnes již nového majitele
Editoval Jirka_KTM (05.02.2013 14:47:40)
Těch Jirka(+=x:@)ktm je tu až příliš, tak je ze mě na přelomu roku 2013/2014 Jirkofka
- Brky
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 142
- Založená vlákna
- Místo: Praha - Sporilov
- Motorka: KTM EXC 500 F SixDays, KTM SuperEnduro 950 R
- Věk: 38
- Tel: mobilni
- 1 0
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
Jirko, pravdu dis. Minimum jsou dve, optimum je 3+, ale to uz zname .
Editoval Brky (05.02.2013 14:48:28)
mrdalem jsem byl, mrdalem jsem a mrdalem zustanu....az na vecne casy, Amen...
- viteka 32
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3345
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov
- Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
- Věk: 54
- Tel: mám
- 18 3
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
PepaXT: Pokud, jak psal foxdive, má někdo měsíční příjem kolem 100 litrů, tak bude mít na motorky trochu jiný pohled a přístup k nim, jak normální smrtelník. A za další, těžko se radí 22 letému borcovi, Každý na to asi musí přijít sám.Terén je velmi nakažlivá věc a většinou mu každý hned podlehne a hranice se posouvají někam úplně jinam, než bylo zamýšleno. Proč asi většinou všichni konvergují k lehké ostré i za cenu náročnější údržby. A nebo, jak psal Brky: Znam jeste dalsi 3, co prodali a konvertovali do lehke a dalsi 3, co si ji z ruznejch duvodu drzej, nicmene k ni maji, nebo chteji neco jako exc .
- mmozga
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 466
- Založená vlákna
- Motorka: Husaberg FE 570 12
- Věk: 23 zatím :)
- Tel: galaxy s4
- 0 0
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
Tyjo tady toho přibylo.. asi takhle.. Pro 690 jsem rozhodlej.je to podlě mě motorka která mi dává x možností využití(supermotard,enduro i cesťák) nepohodlí na ceste mi nevadí a dá se řešit kapotou(adventure,rally kit) a sedlem + zpřevodování na cestu.. zároveň ale chci motorku pro zábavu na ježdění po práci,do obchodu a o víkendu naložit ženskou a jet se třeba 50km někam okoupat.. Ale hlavně ji chci do terénu.kamarád má starou HQ te610 00 a vyhovuje mu.nemyslím že by 690 byla o moc horší v terénu.možná naopak. tohle je moje prioritní užití teď napíšu trošku co jezdíme- lesní cesty,rokle,výjezdy,polnacky,louky a podobné veci kde se clovek vyblbne tak ze víc na motorce sedí než že ji zvedá ze země.. neberou mě klády,sklály,balvany a takové ty šílenosti určené pro šlapačky.. baví mě čistej free ride a jet pálit to po polnačce,sem tam přejt potok,koleje,pole,projet lesem a klidně se stavit na oběd.ceta zpět i klidně po silnici. to že je v terénu nedokonalá a na silnici mi nevadí.nejsem profík co by v terénu honil hodiny.. uvědomuju si všechny pro a proti teto ktmky a vězte že se o ni intenzivně zajimam přes rok a něco už mám načteno :-D dost.. peníze nejsou problém a moc dobře vím co chci.. Ano EXC či FE od husara bych chtěl moc.i servis oželím ale není to to pravé..nemá to stupačky vzadu které využiju možná 4x do roka ale NEMÁ tečka.a není to jen kvůli stupačkách.. možná to není 2x dobře napsaný a plácal jsem 5tý přes 9vátý ale došel jsem z práce a tady stránka a půl komentu jak je motorka špatná a jak dobrá.jsem zaskočen na druhou stranu vím vše co tu padlo.těměř.. jako poslední bych rad dodal že s XT600 nebo 660 nebo co to je je ta motorka stejně nesrovnatelná jako 690 vs exc. s tím musíte souhlasit všichni až do jednoho :-)
- JindraMZ
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 349
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM 690 Enduro R, MZ 660E Baghira, Yamaha XT 350
- Věk: 32
- Web
- 0 0
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
Mně se 690 taky líbí, ale slyšel jsem, že kvůli plastové podsedlovce na ni nemůžeš dát velké kufry - co je na tom pravdy?
- mmozga
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 466
- Založená vlákna
- Motorka: Husaberg FE 570 12
- Věk: 23 zatím :)
- Tel: galaxy s4
- 0 0
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
záleží jak velké myslíš..je na to takový speciální rám který připojíš místo zadních stupaček.. myslím že s tím není problém když se zamyslíš nad tím že za sebe naložíš 80kg spolujezdce.. asi to mají ošéfované..
- kornout
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1140
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 350 SXF + Freeride 250
- Věk: už veterán
- Tel: asi 100x deně :-(
- 1 0
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
Hele podle mě ten druhej servis byl prostě preventivní a údržbovej mezi sezónami, tak to dělá spousta lidí. Ono i u Aut píšou buď 15tkm, nebo rok, prostě co nastane dřív. K 690 jako takové, já kdybych nejezdil s klukama MX a občas s nima na ty jejich krkolomný vyjížďky, tak by se mi taky 690ka líbila, ty polňačky, louky a lesní cesty jen tak na vození a blbnutí, tak na to je to super, oproti EXC podstatně levnější na provoz a údržbu. V těžším terénu bych já na tu 690ku neměl ani náhodou, by mě zničila.
umím prd, ale strašně mě to baví
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
mmozga napsal(a):Tyjo tady toho přibylo.. asi takhle.. Pro 690 jsem rozhodlej.je to podlě mě motorka která mi dává x možností využití(supermotard,enduro i cesťák) nepohodlí na ceste mi nevadí a dá se řešit kapotou(adventure,rally kit) a sedlem + zpřevodování na cestu.. zároveň ale chci motorku pro zábavu na ježdění po práci,do obchodu a o víkendu naložit ženskou a jet se třeba 50km někam okoupat.. Ale hlavně ji chci do terénu.kamarád má starou HQ te610 00 a vyhovuje mu.nemyslím že by 690 byla o moc horší v terénu.možná naopak. tohle je moje prioritní užití teď napíšu trošku co jezdíme- lesní cesty,rokle,výjezdy,polnacky,louky a podobné veci kde se clovek vyblbne tak ze víc na motorce sedí než že ji zvedá ze země.. neberou mě klády,sklály,balvany a takové ty šílenosti určené pro šlapačky.. baví mě čistej free ride a jet pálit to po polnačce,sem tam přejt potok,koleje,pole,projet lesem a klidně se stavit na oběd.ceta zpět i klidně po silnici. to že je v terénu nedokonalá a na silnici mi nevadí.nejsem profík co by v terénu honil hodiny.. uvědomuju si všechny pro a proti teto ktmky a vězte že se o ni intenzivně zajimam přes rok a něco už mám načteno :-D dost.. peníze nejsou problém a moc dobře vím co chci.. Ano EXC či FE od husara bych chtěl moc.i servis oželím ale není to to pravé..nemá to stupačky vzadu které využiju možná 4x do roka ale NEMÁ tečka.a není to jen kvůli stupačkách.. možná to není 2x dobře napsaný a plácal jsem 5tý přes 9vátý ale došel jsem z práce a tady stránka a půl komentu jak je motorka špatná a jak dobrá.jsem zaskočen na druhou stranu vím vše co tu padlo.těměř.. jako poslední bych rad dodal že s XT600 nebo 660 nebo co to je je ta motorka stejně nesrovnatelná jako 690 vs exc. s tím musíte souhlasit všichni až do jednoho :-)
Byl jsem na tom v začátku hodně podobně, spousta informací jak je motorka dobrá a jak špatná .... ale měl jsem to uvnitř v sobě zapsané, že si ji koupím a tak ji mám a nemohu na ni nadávat, vždy mi dobře posloužila ...
k tomu účelu, pro který si ji koupíš, bude výborná volba
přeji spoustu šťastných kilometrů na ktm 690
Těch Jirka(+=x:@)ktm je tu až příliš, tak je ze mě na přelomu roku 2013/2014 Jirkofka
- Zafod
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 20
- Založená vlákna
- Motorka: 990A+690R
- Věk: 43
- 0 0
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
Takže po třech letech ježdění různých XL, RBM, LS rally a orienťáků typu Sadílek nebo Krocan s KTM990A jsem pochopil, že ty naše závody s tímto autobusem je poměrně značnej masochismus a čistě náhodou jsem přišel k rozumné koupi 690R rv 2013, kterou považuji na výše uvedené povětšinou roadbookové rally za optimální - ještě mě na tyhle závody pustí, ale už se tolik nedřu. Do toho je to pro mě ideál na offkochačku po Rumunsku nebo Albánii. Předchozí majitel byl kutil domácí, takže jsem musel poupravit zadní blatník, kterej byl předělanej z nějakýho EXC a SPZtka šla při skocích do kola a dále jsem po něm upravil nějakou drobnou elektroinstalaci. Jinak to bylo vcelku OK. Motka měla najeto 1800km a bylo na ní vidět, že si majitel o ježdění v terénu s tímto typem motorky moc nevěděl rady. Podle mě si měl koupit rovnou nějakou EXC anebo 690ku trošku dovybavit - např. karbonová víka spojky, kratší měkej zadní blatník, jiný víčko na nádrž, trošku sklopit brzovou a spojkovou páčku pro jízdu ve stoje atp. Nicméně dle názoru Cibuse, Brkyho a Doktora je 690ka jen přestupní stanice k něčemu lehčímu. Neberu jim to, jejich názor je pravděpodobně správný, ale já si s touto přestupní stanicíc pár relíček dám a tak za tři roky se uvidí
- Storeman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 528
- Založená vlákna
- Místo: Týn nad Vltavou
- Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
- Věk: 61
- Tel: 728173269
- Web
- 0 0
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
Ze silnice do terénu a zase zpátky.
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
Zafod: 690 je těžce návyková věc... ale aby to tak bylo, tak to chce dost překopat a dostavět ...ale pak to stojí za každou chvíli ve stupačkách.
Jestli to je přesup nebo ne ti těžko já řeknu ale řeknu ti spíš to že lehká je úplně jinej level v ježdění a úplně jinej druh zábavy který baví ještě víc než velká. PArta lidí je výhoda ale ne podmínka.
Osobně bych volil obě dvě ale pak jsme u toho času ... stejně nakonec zjistíš že velkou jen kvůli ralye a jinak malá...
Spíš by se pořadatelé mistních enduroralye měli zamyslet a otevřít kategorii pro malý... protože to je logický i s ohledem na všeobecný vývoj.
- Zafod
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 20
- Založená vlákna
- Motorka: 990A+690R
- Věk: 43
- 0 0
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
MikiberG napsal(a):Zafod: 690 je těžce návyková věc... ale aby to tak bylo, tak to chce dost překopat a dostavět ...ale pak to stojí za každou chvíli ve stupačkách............. Spíš by se pořadatelé mistních enduroralye měli zamyslet a otevřít kategorii pro malý... protože to je logický i s ohledem na všeobecný vývoj.
Co myslíš pod pojmem "dost překopat a dostavět" ???
Jinak na letošním RBMku už jsem zaslech něco o tom ,že by se kategorie pro lehký udělala. Nicméně, když vidím jak je na relíčkách narváno mastodontama ..... Sám si to viděl letos na LS, i když tuším že si to jel na Jirkově 690ce. Tenhle typ hobby závodu je dobrej pro takový typy jako já, který musí navigací kompenzovat jezdecké neumětelství a těch bude vždyyky dost I když je tam posun, když si vzpomenu na svoje první XLko, teda kromě XRVéček.
Jsem tu novej, tak ani nevím jestli se jezdějí roadbookovky u lehkejch nebo jestli tu máte jen CC, Drapáky atp. ????
Editoval Zafod (01.09.2014 00:59:54)
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
- Brky
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 142
- Založená vlákna
- Místo: Praha - Sporilov
- Motorka: KTM EXC 500 F SixDays, KTM SuperEnduro 950 R
- Věk: 38
- Tel: mobilni
- 1 0
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
Co se tyce uprav 690, tak se mi ted hodne libi projekt LC4-50. Racte si vygooglit .
mrdalem jsem byl, mrdalem jsem a mrdalem zustanu....az na vecne casy, Amen...
- Zafod
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 20
- Založená vlákna
- Motorka: 990A+690R
- Věk: 43
- 0 0
Re: KTM 690 enduro R - na co si dát pozor při koupi?
MikiberG: Ono je to otázka času. Už teď s námi jezděj lehký mimo závod, teda když pominu "Mistrovství Jihopolska" Ruční odvíjení "čížka" je super, ale nejvíc je stejnak ject "na večerníčka" nebo "na pijavici"(c)Tyfoza
Co se týká upgrejdu Jirkovi 690ky tak to mě zajímá moc, říkal, že to měl u tebe na nějaký pošolichání, ale že ste to vzali takhle moc V sobotu se s ním uvidím na RKŠ, tak s ním hodím řeč. V principu bych potřeboval poladit mojí 690ku na mojí váhu vzhledem k tomu co jezdím a to Jirka říkal, že seš na to odborník. Jestli to je vyměnit čínu za továrnu, tak to je asi cesta a asi bych se ozval. Uvidím po RKŠ.
Jinak souhlas s navigačníma závodama. Ono roadbookovky jsou o tom dostat se tempa ani ne tak rychlostního, ale navigačního. Ono rychlost je ti naprd, když nečumíš do roadbooku a přejedeš odbočku a pak se 10 a víc minut vracíš Pak ještě odhadmout kdy natankovat a nenechat se zmást spolujezdcem, kterej si veze jako magor kanystr béňa s sebou ..... Nicméně ho vozim s sebou pořád a i na RBM se hodil.
|