Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 2 Berg FS650 na enduro?#21 07.08.2014 18:52:59
Re: Berg FS650 na enduro?WERDISKO: 250 2t, mozna i 4t bude akorat, naucis se praci s tezistem, nizsi rychlosti, spojkovat... dobry napad... offline #22 07.08.2014 19:45:14
Re: Berg FS650 na enduro?
Ta je tvoje? Tuhle motorku sem chtěl koupit někdy před 4 rokama, tenkrát sem jí hrozně chtěl, ale s tim týpkem sem se nedomluvil. offline #23 07.08.2014 20:16:18
Re: Berg FS650 na enduro?
Tak máš zase šanci opět jí někdo prodává a dokonce ze starou foto co Fany fotil u sebe offline #24 07.08.2014 20:19:38
Re: Berg FS650 na enduro?WERDISKO: Čím více poznávám lidi, tím více si vážím dobytka. offline #25 07.08.2014 20:42:10
Re: Berg FS650 na enduro?
tak on si silničář předství jak na tom sedí jako buřt a nechá se tlačit sedačkou vstříc horizontu , občas zmáčkne brzdu, spojku a občas podřadí ... jenže příjde realita spojka 50x za minutu 20x zařazeno hlídat každej kámen a kořen, drážky, podklad, stát ve stupačkách a mrskat sebou do všech stran k tomu svojí váhu neustále držet na rukách, plynem co nejopatrněji u toho neustále řídit a snažit se korigovat předešlý chyby a řešit následující směr .... atd atd ... offline #26 07.08.2014 20:52:22
Re: Berg FS650 na enduro?MikiberG: offline #27 07.08.2014 21:03:04
Re: Berg FS650 na enduro?clemex: offline #28 07.08.2014 21:11:57
Re: Berg FS650 na enduro?MikiberG: offline #29 07.08.2014 21:15:49
Re: Berg FS650 na enduro?clemex: Vy jste takový dvojčata s hasrem offline #30 08.08.2014 12:48:36
Re: Berg FS650 na enduro?já jezdím od mala od 12 let na motorce a vždy jsem měl nějakou upravenou ČZ a jiný dreky a jezdil jsem různě pole louky a lehčí terén. Pak samozřejmě začala éra silničních motorek a když jsem měl papíry na auto, tak šlo moto stranou. Po pár letech kdy už jsem nebyl student a začal jsem pracovat, tak jsem zase začal mít roupy, takže jsem si pořídil XT600 bez TP na blbnutí v terénu. XT bylo pohoda hodná motorka, ale vzhledem k váze a podvozku tak max na polní cestu a to ještě velmi opatrně. Po cca roce jsem si pořídil první ostrou a byla to HQ 570. Když jsem ji jel projet před koupí, tak jsem nevěřil svým očím, motorka se stavěla na zadní prakticky na každý kvalt, jela zběsile a podvozek byl bomba. Byl jsem přesvědčený, že je to ideální moto pro mne do terénu. Největší změna byl podvozek mohl jsem jet po děravém poli a s motorkou to nijak zvlášť neházelo což na XT už byl ležel dávno na zemi. Motor byl brutálně ostrej a bylo prakticky jedno jaký kvalt tam je. Tenkrát jsem potkal kluky který již roky jezdili a jel jsem s nima. Když jsem viděl co jezdí a do jakých končin, tak jsem měl z toho trochu strach, akorát, že jsem se moc bát nestihl, protože na mě furt čekali a hnali mne, pro mne pekelným tempem dál. Tenkrát jsem zjistil několik věcí. Terén, který jsem jezdil do teď je nic a byl jsem překvapený co se dá vše jezdit a hlavně co jsem všechno já vyjel, ale jen díky tomu, že jsem musel jet v tempu a nestihl jsem si všimnout kam mě to vlastně táhnou jinak bych se strachy po... Druhá věc kterou jsem zjistil byla, že jsem totálně dobitej z tý motorky, že po 30 minutách jízdy v těžkém terénu už nejsem schopnej umáčknout spojku a že visím na řídítkách jak hadr, protože ten zátah motorky je takovej, že mě úplně zničil. Navíc tím velkým krouťákem už byl problém projížděť bláto i s minimem plynu, jelikož když jsem ubral tak se moto díky tomu, že motor mohutně brzdil vlnilo ještě víc. Tehdy jsem pochopil, že to asi nebyla dobrá volba na začátek. A utvrdil mne v tom pád, který jsem utržel během silvestrovské vyjížďky kde jsem během jízdy po polní cestě chtěl projet takový hup a nějak jsem vzal víc za plyn a pak už jsem jen s hrůzou sledoval jak letím na záda motorka přes zadní kolo. Naštěstí se mě nic moc nestalo ale motorka to trochu odnesla. Díky tomuto jsem se definitivně rozhodl, že pořídím něco jiného. Koupil jsem tedy HQ 450 ta je o poznání příjemnější akorát mi trochu chyběl ten spodek na výjezdy. 450 je podle mě ideální pokud chceš jezdit enduro a nejsi komár co má 60kg. 125 letí pěkně ale na trati do terénu nesmysl abzvlášť při naší váze. Osobně bych menší objem než 450 nechtěl tedy ne ve 4T. 350 je pocitově lehčí, ale je to motorka pro střelce nemá spodek a neodpouští chyby a v neposlední řadě výdrž je tragická max 100mth pak ojnice. 300 2T je také v pohodě motorka není nutné ji vytáčet má slušný spodek a je relativně hodná. Samozřejmě že nikdy nevyužiji potencionál 450, ale pro plynulou a pro mne zábavnou jízdu je tento objem ok. 250 2T je nesmysl to je vhodné na motocross, na enduro max pro 60kg jezdce a výdrž bude také podstatně menší. Editoval skodavrs (14.08.2014 08:50:51) offline #31 08.08.2014 16:10:04
Re: Berg FS650 na enduro?skodavrs: Učím se pomalu,zato rychle padám ... offline |