INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
- Hoždy
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
Zdravím bando, plánuji pořídit nový bike. Podmínkou je enduro a 2T-forever. Chtěl bych se dozvědět jaké jsou zásadní odlišnosti = výkon, váha, podvozek, kvalita, Vaše zkušenosti. Cenu neřeším pořídím tu která mi bude nejvíce vyhovovat
Editoval Hoždy (29.07.2014 22:10:34)
- děda
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 200
- Založená vlákna
- Motorka: ktm exc 250
- Věk: 26
- 0 0
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
Hoždy:
Vzhledem k tomu ze sem na tom stejne jen penize resim a mam v tom omezeni ale vybiram skoro stejne jen 250tky tak to mam serazene ktm a gas gas tm by se blbe prodavalo a huskam neverim.Na motorkarich je clanek kde je porovnavaj.Jak budu doma hodim ti odkaz.Prondi si i zde na foru treba enduro hustopece probralo se tam vse
Osobne bych bral hneeeeed ktm ale do 60tis sou vrazdy
Editoval děda (29.07.2014 21:53:16)
- babaexc
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
- děda
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 200
- Založená vlákna
- Motorka: ktm exc 250
- Věk: 26
- 0 0
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
děda napsal(a):Hoždy:
Vzhledem k tomu ze sem na tom stejne jen penize resim a mam v tom omezeni ale vybiram skoro stejne jen 250tky tak to mam serazene ktm a gas gas tm by se blbe prodavalo a huskam neverim.Na motorkarich je clanek kde je porovnavaj.Jak budu doma hodim ti odkaz.Prondi si i zde na foru treba enduro hustopece probralo se tam vse
Osobne bych bral hneeeeed ktm ale do 60tis sou vrazdy
Hlavne mam vse vyctene zkusenosti z praxe zadne tak to ber s rezervou jako od cloveka co shani pta se a cte
- Hoždy
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
děda: Jasný díkec.
- Hoždy
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
Jen pro upřesnění nový tím myslím 2014
- Hoždy
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
- slugger
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2700
- Založená vlákna
- Místo: jih Českých Budějovic
- Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
- Věk: Třicítka v háji...
- Tel: 732 506 125
- 5 1
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
Vydrž, někdo Ti určitě poradí
Proč mám ničit gumu na asfaltě Protože GasGas Kdo to ruší lesa klid?!
- Hoždy
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
slugger:
- slugger
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2700
- Založená vlákna
- Místo: jih Českých Budějovic
- Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
- Věk: Třicítka v háji...
- Tel: 732 506 125
- 5 1
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
No to víš že jo... A hlavně si nekupuj Gase, ten je pro socky
Proč mám ničit gumu na asfaltě Protože GasGas Kdo to ruší lesa klid?!
- tank
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1640
- Založená vlákna
- Místo: HK
- Motorka: KTM EXC 450, LC4 640
- Věk: x+55
- 5 2
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
Čím více poznávám lidi, tím více si vážím dobytka.
- Hoždy
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
Janek: To ke fakt já neumím anglicky a ty česky však co není to podstata debaty.
- badyšot
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1375
- Založená vlákna
- Místo: Liberec
- Motorka: 200 neposedných Kubíků
- Věk: 45 už
- 7 6
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
Hoždy: podle mě seš tady s tímhle tématem blbě. Kolik lidí si myslíš, že tady má motorky 2014? A když už si jí někdo pořídil, tak stejně kvůli tomu, že se do ní zamiloval a to bude podobný jako u ženských. Někdo má rád blonďatou, někdo zrzavou, někdo divokou, někdo hodnou a poslušnou Tak když tě netrápí finance, tak si vyber tu, co ti bude vyhovovat né? To ti tady fakt nikdo neřekne, která ti vyhovuje... Jak chceš přijít na spolehlivost motorek 2014? Porovnání technických parametrů si můžeš najít, třeba přijdeš na to, že Huska, KTM, Husaberg maj dost stejnejch komponent...takže jedno stádo. Zapomněl jsi na Betu 300 pokud si střelec.
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
Máš prachy ? Kup si KTM. 5kg sem a 5 tam, Ti může bejt uplně ukradený. Podvozek naladíš na všem stejně. Jestli umíš hovno, stejně Ti nepomůže. Všechny Tebou zmíněné značky jsou kvalitní. Vyhni se značkám typu Yuki Jinak neřeš. Kvalitu určuje majitel/é před Tebou a Ty sám. Je to o servisu a udržování. Opět téma o ho*ně Kolik už tu takových bylo? ...
Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.
- Hoždy
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
MichalEXC: Jak jsi spokojený s tou 125?
- jacob
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 128
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 200 EXC 2016, Sherco Trial 2.9
- Věk: 36
- 0 0
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
I když se do toho někdo z těch "chytrejch" obuje, zkusim říct alespoň své zkušenosti:
Mám KTM 6days 2014 300 2T, za mě ta motorka je boží, teď byla u Kotrby na inspekci na 90mth (motor) a prý se nemám bát včetně pístu a řešit to okolo 160-180mth. Na rozdíl od 2010, kterou má kamarád jde motor do otáček mnohem rychleji a bezprostředněji, má lepší spodek (o poznání). Samozřejmě záleží na nastavení přívěry, typu kolena a tak dál, ale i tak tohle platí. Uplně jinak je to váhově, moje moto má opravdu okolo 103kg, váha je hrozně znát....2010 je halt trochu jinde. Měl jsem velký problém s vidlemi, CS4 hrozně tvrdé, vypodložkované až kam, Mikiberg ladil....
Kolegovi na 2010 se vydrbaly už podruhý vForce 3 klapky a kus vlétl do motoru, prý docela častý problém, Kotrba radí měnit za vForce 4.
Teď v RO v Sibiu jsme zkoušeli na den 250 a 300 GasGas Racing...za mě motor hodnější, než KTM, ale moc krásně nastavený, podvozkově nesmyslně tvrdé až nepříjemné, na některých místech odskakovala. Krásně se z ní dosáhlo, řízení a vše okolo dobré, kluci mají tovární podporu GasGase a lebedili si s díly, dostupností a servisem, dřív jezdili KTM....
Huska 2014 je 300 naladěná lépe než KTM, podvozkově je zajímavé přepáčko, ale podobnost s KTM je jasná. Starší Husky mi přijdou hrozně ostré, kousavé a slabounký spodek. naopak vršek neuřídím, ale zase se tomu dá dost pomoct.
Jinak ještě ke KTM...děsně baští, cca 2 a kousek víckrát než KYM 350 4T.
TM ani Sherco jsem bohužel neměl tu čest.
- viteka 32
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3345
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov
- Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
- Věk: 54
- Tel: mám
- 18 3
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
Hoždy napsal(a):MichalEXC: Jak jsi spokojený s tou 125?
Napsal to nedávno. opravdu výstižně:
No nic, já Ti trochu pomůžu, a napíšu Ti svoji zkušenost. Nemínim to po sobě číst, a opravovat tak na chyby kašli.
Pro svojí první motorku jsem vyrazil z důvodu, že za 1. na fotkách vypadala krásně a za 2. jezdila ji 19 letá holka. Chtěl jsem KTM, pro tu jsem byl rozhodnutej jednoznačně. A věčně blbý kydy o KTM, s těma ať jdou všichni tak leda do pr***. Vůbec mě to nezajímá. Kupuju si to, co se mi líbí, a ne to, co se líbí jiným. Já na tom budu jezdit. Chtěl jsem 300. Ale byla to moje první motorka, a kámoš mě to vymluvil s tím, že jsem nikdy na ostrej nejezdil, a vůbec nevim co to dělá, a že 300 je královská třída a na naučení mě 125 stačí. Moc jsem mu nevěřil. Přeci jen 125 je 125. Ale jelikož já motorku nikdy neměl, tak jsem si nechal poradit. On sám jezdí na KLX 650 a říkal, že z 300 by měl strach. Rozpočet byl jasně danej. 30.000.- a deset na výbavu. Helmu jsem měl doma dřív než motorku, samozřejmě v oranžovej kombinaci, a rukavice od Thora, který jsem si zkoušel u televize a představoval si jak to valim v lese do výhezdů přišli hned s helmou. Cenu raději psát nebudu. Volba padla na rok 2008. Starší lemru jsem nechtěl. No a přišla první facka a probuzení. Za 30 táců to prostě sehnat nešlo. tak jsem zvýšil o deset. Hledal jsem hledal, nenašel. Za 40. 45, 50, bylo jich dost, ale na ta, na kterou jsem čekal. Pak jsem našel tu svou. Ale cena 65.000.- ... seděl jsem tři dny u kompu, zíral, no a šel do banky. Ta motorka musela být prostě moje. Takže z 30 na 65 smile Tak fajn. Volal jsem majiteli, zda jsou fotky aktuální, a řekl že motorka je focená pro inzerát. Ten tam dlouho nebyl. Že holka ji prostě chtěla, ale je to na ní moc splašený. Sehnal jsem auto, naložil kámoše, a hurá na cestu. Dali jsme spicha ve městě, a dovedl nás až ke garážím. Motorku vytlačil, já ji kolem dokola obhlédl, a měl jsem po 15 vteřinách jasno. Tuhle chci. Motorka nepoškrábaná, čistá, chytla na šlápnutí, kámoš jí projel, říkal jo všechno ok. přišla taková ta klasika. Jestli něco sleví. Řekl max. 5.000.-, protože je třeba udělat pístní sadu. Dohodnuto. Podepsal jsem papíry a hurá domů. Druhý den jsem ji hned jel projet. Nechápal jsem, co ten malej motůrek dokáže. Vždyť je to jen 125! Ale bomba. Motorka jela jako píchlá svině. a blablabla. Plno dojmů, a mluvil jsem o ni jen v superlativech. Výjezdy..pfff, stačí vzít za plyn a tohle prostě letí nahoru. Blbej, neznalej všeho kolem endura. Taky to tak dopadalo. V teplákách a keckách...věčně dojebaný kotníky, kolena, díra v lýtku od stupačky... No nic, tak že se tedy podívám na ten píst. Sundal jsem válec, píst máznutej. Ten prý bude stát 1500.- Dobrý, sada stála kolem 2.500.-, ale což. Jenže tady se projevila moje povaha, a tady to asi vše začíná u každého jinak. U mě to bylo takhle...hmmm, ten válec stojí za prd, tak víš co, já nechám udělat nikasil....šup...další tisíce...volám pánovi...kdy byla dělaná ojnice, a nevěděl..on ji prý neměnil....hmmm, super...do tý doby jsem pročetl pár stránek na foru, a taky to, že se rády dívají ven z motoru když se na ně kašle...a jelikož motka měla 162 Mth, tak to by chtělo asi vyměnit ne ? ...šup...ale když už budu půlit motor, tak to by chtělo přeložiskovat ne ? ...a dát nový guferka což ? ...šup....víc jak desítka v pytli...no a teď už budu jezdit...no ale když už je ten motor, tak to by chtělo udělat repas tlumičů ne ? ....šup....další peníze...a co ložiska kolech ?...šup.....a co ty gumy ?....ten vzorek nebere...šup....nějaká ta tlama, rozbitý např. domeček plynu....docela ledová sprcha když jsem viděl cenu za nový...šup...další peníze v pytli....no a ty olejíčky.....přeci tam nenaleju nějakej Denicol.....co prej je nej? ...no Motul bo Motorex...takže motul 800 2T....šup ať se holka má. A 95 oktanovej benzín ? mmmm ten jí není dost dobrej...tak kupuju výhradně 100 oktanů. Líp to startuje...aby ne za ty prachy. Do motoru taktéž Motul, samozřejmě pravidelná výměna po 10 Mth, výměna brzdovky, do chladiče jedině Motokůůůůl, no a když jsme u tý kapaliny tak samozřejmě destičky, no a co ten hnusnej černej řetěz? To chce novej, a x kroužkovej od ČZ, a černej ? mmmm zlatej....hele a ty polepy...jsou odřený...a tak dáme nový což ?...ty hnusný gripy...nový...a ty chrániče co maj kluci..ty blááástry bo bástry bo co....super...to tam koupim...šup...za 3 týdny jsem je mrsknul do kouta a nechci to už na motorce ani vidět. Mmmm hele ty pěkný ucpávky do řidítek...v eloxu...oranžový...paráda....šup tam s nima.....no a ty vole....trhlej potah na sedačce....šup novej. No a najednou si člověk všimne, že z toho původního: uděláš pístní sadu za 1.500.- a pak jen jezdíš, to nějak ustřelilo na dalších víc jak 45.000.- No a jezdíš, zkoušíš, domů chodíš v tom lepším případě dojebanej, v tom horším nejdeš dojebanej domů, ale k doktoru....no říkal jsem si napřed to chce boty, no a SG 12 jsou prej nej co můžou bejt, tak šuuuup pro ně...jako jo, nestěžuju si, ale místo kotníku to odnesli vazy v koleni....tak šup...ortézy na kolena. Dalších skoro 20.000.- v prdeli. Dneska mám top výbavu, protože zdraví je jen jedno, a enduro Ti dřív nebo později dá najevo, že jsi jen člověk, a člověk se snadno zničí, a vymazlenou KTM. Když přijedu z vyjížďky, umožní mi to v první řadě zdraví ( což znamená, že jsem se na vyjížďce nedojebal ) a pak čas, tak motorku ihned meju vapkou. Pak osuším, a hádej co pak. Celou ji nastříkám silikonem nebo konkorem. Takže to, že Ti tu někdo napíše, že v zásadě napatlaný motorky olejem nebrat,na to se můžeš víš co....Pak obhlídnu šrámy, na motorce, na sobě, a jdu domů. No a pak jednoho dne jedu na vyjížďku s jedním odsud, a nejen že se dojebu tak, že se zas týden plazím, 14 dní sotva lezu, a 4 týdny cítím tu stejně skurvenou bolest, jako když jsem si natrhal vazy v kolenou, ale navíc zjistím, že umim uplný hovno. No tak jedeš do Enduro školy, aby jsi se něco naučil a abys předešel těm nešťastným situacím s následným zraněním, a tam zjistíš, že ta skvělá vymazlená motorka, o který jsi mluvil v takových superlativech, do který jsi nasypal víc jak 45 litrů aby byla ta nej, voněl ji sprejíčkama, a hýčkal nejdražšíma olejíčkama, Ti prostě chybu neodpustí, a že pokud jezdit extrem enduro, a trialový pasáže, tak je Ti ta 125 k hovnu. Protože to, co se zdálo být v počátku jako píchlá svině, tak najednou nejede. Protože dnes už víš něco víc o využití trakce, jak na to, jak ten výjezd zdolat, a že k tomu ne vždy a ba spíš ve většině případů, nebudeš moct mít full gas. A zde je největší kámen úrazu 125, protože ona ten spodek prostě nemá. Vážím 65kg, mám převod 13/50 a je to prostě v prdeli, pokud opravdu neumíš jezdit. Když jsem v enduro škole viděl ( jak tu již zmínil Janek ) co na tý dváce Roman vyjel, a v jaký pohodě, tak ona to ta dváca zvládne...ale musíš to umět. A Ty to neumíš, a tahle motorka Ti nepomůže. Plnej plyn? Jo, když chci vypálit vejfuk. A to si říkám jooo, to ses na tý louce předved, vzít na louce za plyn, to umí každej, no a ten triálek, kládičky, stráně...prostě tam buď vlítnu, a nebo tu svoji techniku tolik nevyužiju, protože ten spodek 125 mě v té stráni nechá. Dnes sedím v garáži, koukám na tu silikonovou nádheru, koupu jí karburátor v benzínu a meju airbox, ždímu filtr v érbox ojlu od motůlu, a jsem nasranej, že jsem nedal na svoje uvážení, a nekoupil si tu královskou 300, kterou jsem mohl do začátku uškrtit, a učit se jí ovládat, a pak ji otevřít, a užít si ten spodek. Ale tu 125, tu už neotevřeš. Já osobně Ti ze své zkušenosti radím, na nějaký pomýšlení o 125 nebo 200 se vykašlej. I na 250, s tím, že z toho uděláš kitem 300 (....zjisti si na kolik to vyjde wink ) ber forum a rady tady s velkou rezervou, sleduj na čem jezdí světová špička etrémní enduro ( viděl jsi tam nějakou 125 nebo 200 ? ) a všechno si hlavně pořádně promysli, protože až tu motorku přivezeš, tak za půl roku můžeš být stejně nasranej jako já. A i když ji můžeš prodat, tak ta investice do motky se Ti nikdy nevrátí, a je lepší vždy koupit něco, na čem se naučíš, sžiješ se s tím, a zůstane Ti to. Ty do toho asi nebudeš sypat tolik, ale investovat budeš. Já investoval, protože jsem myslel, že si ji už nechám, když to na ni půjde...ale ono to na ní nepůjde...
Tak asi tak
- Monix
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 209
- Založená vlákna
- Motorka: EXC300TPI, YZ250F/20
- Věk: 50+
- 2 0
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
mám EXC250/2014, najeto cca 40mth - neskutečně plynulý chod motoru - na enduro je v základu velmi dobře naladěný - výkon motoru ve všech režimech jízdy s velkou rezervou dostačující - jednoduché nastavení podvozku podle manuálu + lehké doladění a funguje výborně - velmi dobře zatáčí, ale lehčí nestabilita při rychlé rovině - buď tlumič řízení nebo dávat bacha na postoj na moto + pořád pod plynem nebo prý pomůže přitvrdit př. tlumiče - oproti jiným endurům má vyšší sedlo - nepříjemné v těžších trial. pasážích - dá se koupit snížené nebo seříznout originál - já mám snížené s hrbem - spolehlivé startování el. starterem - od 2014 je silnější - měkký a dobrý chod spojk. páčky - spotřeba při cc závodech - 2hod = cca 6 až 6,5l, při volném enduru vystačí nádrž na celodenní ježdění - najedu na nádrž stejně jako Freerider 350 - zpracování je v detailech někde hodně ošizené, ale na chování moto to vliv nemá - doporučuji upravit převod na 13/52 - zlepší se ovladatelnost ve všech režimech jízdy - originál 13/50 se mi zdá zbytečně rychlý - od 2013 mají 2T KTM jinak nastavené motory a od asi 2012 jinak udělané podvozky - s porovnání s předchozími modely se chovají mnohem lépe - měl jsem možnost cca 2-3měsíce zkoušet různá endura a 250/2T od KTM mi sedla nejvíc - zkoušel jsem mj. i 300KTM - zbytečně silné - výkon hobík moc nevyužije a zbytečně se unaví
- Hoždy
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Husquarna te 300, Ktm exc 300 sixdays, tm 300 enduro, Gas gas ec 300
|