Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Porovnání TTR x DRZ-S x XR400

#81 11.01.2014 11:04:48

mart
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1193
Založená vlákna
Motorka: WR400F, exTT600R
Věk: 5X
3 1

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400


Raduz TT600r:

AJPéčko jsem byl omrknot na prodejně v Plzni: rám, podvozek, ale i třeba umístění vzduch. filtru na místě nádrže působí solidně, resp. prakticky pro enduropoužití, a jak jsem psal vejš, otazník je motor - ten bude chtít pořádně otestovat a2 


modrá je dobrá ;-)

 offline 

 

#82 11.01.2014 11:48:46

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1461
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 39
Tel: 774154754
5 3

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400


mart: Hm to AJP může být dobrá volba dřív tam dávali  vzducháče s hondy xr250 to prej drželo hodně. Ale chce to vyzkoušet,já mam zase obavy aby to s mojí váhou v plné polní +/-100kg nebylo už moc slabé a s výškou 187cm moc malé chce to hold někde vyzkoušet.


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#83 11.01.2014 12:05:51

mart
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1193
Založená vlákna
Motorka: WR400F, exTT600R
Věk: 5X
3 1

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400


Prochal11:

kluci ze Streetmota jsou k otestování hodně vstřícný, nabízejí příjezd s testovačkama na dohodnutý místo ano taky se na to chystám...
jinak s tím výkonem a váhou jezdce je dilema - mám sto bez výstroje a náplní a22  usch 


modrá je dobrá ;-)

 offline 

 

#85 11.01.2014 15:14:44

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400


na druhou stranu u XR od ´98 je výměna+ventily á 1000km, to bude pro terén cca 30-40mth (cca 25-33km/hod) a to už nějaké ty ostřejší stroje také mají. Jiná věc asi bude ale výměna dílů motoru

 offline 

 

#86 11.01.2014 15:19:04

Storeman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 528
Založená vlákna
Místo: Týn nad Vltavou
Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
Věk: 61
Tel: 728173269
Web
0 0

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400


Také vůbec nechápu, proč renomovaný výrobci nedělají nějaké polotupé-poloostré enduro? a11 

Čtu včerejší příspěvky a chtěl jsem nadhodit AJP250 ale byl jsem předběhnut. wink 

Také jsem prakticky rozhodnut vyměnit KTM LC4 640 za něco lehčího, ale nepotřebuji zcela ostrou.
Zatím jsem rozhodnut pro KTM350 Freeride. ano 
Jediná alternativa je to AJP250. hmm 

Chci to ale vyzkoušet a pokud zjistím, že toho výkonu je opravdu málo, až potom nastane alternativa ostré 450, EXC nebo WR nebo … wink 


Ze silnice do terénu a zase zpátky.

 offline 

 

#87 11.01.2014 20:32:04

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400


Storeman: den dva zpátky byl na to AJP inzerát na motorkářích, cena myslím 120-130.tis

 offline 

 

#88 11.01.2014 22:36:14

Wenca24
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 468
Založená vlákna
Místo: Jeseník
Motorka: Transalp, Konopnice
0 0

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400


A co WR 250R? I když asi taky nad rozpočet..

 offline 

 

#89 11.01.2014 22:57:51

C.J.
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2580
Založená vlákna
Motorka: EXC 450 05
Věk: 36
13 1

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400


mart napsal(a):

Sally06:

tupej motor ve slušným podvozku AJP PR5 250: http://www.youtube.com/watch?feature=pl … 8X4CB1uzAI

Edit: je to sice mimo cenovou kategorii, ale splňuje požadavky, nevýhoda - dlouhodobě nevyzkoušenej motor...



http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/865_ajp.jpg

Měl jsem XLR 250, to mělo 22kW, XR250 měly ještě o cca 2 koně více a přitom váha byla 108kg.. Nevydrželo mi rok, na projížďky lesem ideál, ale na nic těžšího.. Ve výjezdech chyběl výkon, nedej bože jízda v bahně nebo oranisku.. Ale moc příjemná motorka  ano  Když AJP, tak hned s kitem na otevření výkonu  a2 

 offline 

 

#90 12.01.2014 09:39:51

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400


C.J.:

XR 250 mooc dobrá motorka vydrží taky až neskutečnosti, známej na ní jezdí jen na trati. Chuděrka dostává sadu a kupodivu už snad 2roky drží ale samozdřejmě údržbě se taky navyhl.
A pro něj to má výkonu až až  big_smile Foto: na startu, 2ka full gas a co nevíc tam narvat spojáka  lol 


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1386_vytahanej_beris.jpg

http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1386_vytahanej_beris_2.jpg


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#91 14.01.2014 11:30:19

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400

 offline 

 

#92 14.01.2014 11:31:46

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400

 offline 

 

#93 14.01.2014 13:18:44

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400


AJP PR5 tehdy ještě z propagovaným motorem z Hondy XR 250 jsem měl kdysi taky v hledáčku při hledání ostré-tupé - moto jsem viděl, jezdil na ní - ale nerozhodl se pro ní, důvody:

cena je celkem vysoká - neodpovídá kvalitě
motor nebyl z xr, nebyla to ani výroba v licenci Hondy - byl to jen okopírovaný motor, jak to dělají v číně, kde ho vyrábí nevím, ale jen to připomíná motor z xr
zpracování ala čína
co mě zarazilo - Ajp je portugalský výrobce brzdičů a spojkových armatur pro skůtry a mota viz např gas gas a na svojí motorce mají nějaké no name, odlitek hrozné kvality, vůbec se mi to nelíbilo
jediné pěkné byli přední vidle a pneu Michelin jinak mě to celkem zklamalo

jelo to normálně, ale Hondička to nebyla, bohužel jako idea a koncepce umístění nádrže atd se mi to líbilo, škoda..

 offline 

 

#94 15.01.2014 14:59:45

chalka
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2130
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
7 0

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400


Jenom ze zajímavosti, dají se na DRZ SM předělat endurový kola?

 offline 

 

#95 15.01.2014 15:09:09

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400


chalka napsal(a):

Jenom ze zajímavosti, dají se na DRZ SM předělat endurový kola?

Dají a spoustu lidí to celkem chválí prej má sm nějakou lepší kyvku....


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#96 15.01.2014 15:27:36

Vojtas
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1318
Založená vlákna
Motorka: FE450
Věk: 25
Tel: NokiaN8
7 0

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400


ta hadice nalevo motoru je dobrej kandidát na uškubnutí při každý jízdě :-D


Baseball, basketball and football...
....all require one ball...
...ENDURO REQUIRES TWO!!!

 offline 

 

#97 16.01.2014 10:13:10

Carlitos13
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 579
Založená vlákna
Místo: Ústí nad Labem
Motorka: 1090 adv r
Věk: 40
Tel: 731309504
0 0

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400

 offline 

 

#98 03.04.2014 14:16:59

Re: Porovnání TTR x DRZ-S x XR400


pro toho, kdo by stejně jako já řešil tupý stroj, bych uzavřel svůj výběr. Třeba to někomu pomůže, třeba ne.

z původních 3 moto ve výběru TTR, DRZ-S, XR jsem vyřadil TTR, zůstaly 2 stroje

DRZ-S + spolehlivost, servis.intervaly, starter, univerzál   - váha, asi horší do těžšího terénu
XR + váha, asi lepší do těžšího terénu   - bez startéru, poměr r.v./cena za použitelný kus

Potom se objevily zprávy o Gas Cami a AJP 250. Přidal jsem do výběru AJP
AJP + nový stroj, servis.intervaly, pro mě dostačující podvozek i výkon,   - cena (logicky, je to nový stroj), řídké servis.zastoupení, tuhá spojka (údajně už je jiná), nešlo najít neutrál (možná moje vina?)
Gas - má nenastavitelný podvozek přednastavený pro 2, tech.údaje se často měnily, a dost podstatně, takže nic moc důvěryhodného, také cena nové moto


Závěr tedy je
1. pokud bych mohl a chtěl dát 130-140.000, vzal bych asi AJP,
2. pokud ne (nebo bych AJP nevěřil) pak bych se rozhodoval podle startéru: chci ho ano/ne
3. za cca 70.000 vzít ostrou 250 ve slušném stavu a rozdíl proti AJP si nechat na servisy, ale to už není u výběru tupého stroje


Všem co přispěli díky za ochotu a energii !
Těm, co nabídli svezení na vlastní moto děkuju dvojnásob, ale chtěl jsem si nejdřív ujasnit co a jak, než začnu ojíždět cizí stroje

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů