Nuž, tak som sa trocha pustil do karburátora, bál som sa či náhodou nie sú zlé hrdlá (ktoré sú tam mimochodom len od jesene), pretože z vrchu boli trošku popukané...výsledok - planý poprach, tie prasklinky boli fakt len povrchné, z vnútornej strany ani náznak problému (dôkladne prezreté)...tak som kukol (lajckým okom ) na karbec...pravá časť (tá kadial ide vzduch) mala na začiatku hrdla drobné čiastočky prachu, ale asi nič strašné...poprefukoval som všetky hadičky a trisky ktoré som objavil...vyčistil sitko, cez ktoré vchádzal do plavákovej komory benzín (bolo tam dosť bordelu, čo mi ale nevysvetľuje čiernu sviečku)...pozíciu ihly som nemenil nakoľko na jeseň moto šľapala a nič sa s ňou nerobilo, no ..čo ma ďalej prekvapilo bolo tesnenie v plavákovej komore (- je okolo tej mosadznej tyčky na opačnej strane ako prívod benzínu), ktoré asi nie je úplne v takom stave ako by malo byť, (je akoby pretrhnuté na 2 krúžky) no to mi neprišlo nejaké strašné, nakoľko keď som ho tam napasoval (vtlačil po 2 minútach) tak ešte stále trčalo asi milimeter, takže pri prišróbovaní krytu plavákovej komory je to asi dostatočne utesnené
zatial som motorku dokopy nedával, počkám do zajtra, či náhodou niekoho niečo nenapadne..
/EDIT: ...ešte pre info, vrámci repasu robený: piest + sírnik, výbrus, odkarbonovanie ventilov, robene tesnenia, sacie hrdlá, rozvodová reťaz, 1 nová tryska + celý karburátor šteľovaný, (sviečka/olej/...) rovnanie hlavy+valec, repas hlavy
na jeseň všetko fičalo, odvtedy som len na jar ju umyl a po pár dňoch šiel prevetrať - problémy začali...
Vďaka za každú radu
Editoval Suiram (22.03.2014 14:33:00)