INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
KTM Freeride 350
- Storeman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 528
- Založená vlákna
- Místo: Týn nad Vltavou
- Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
- Věk: 61
- Tel: 728173269
- Web
- 0 0
Re: KTM Freeride 350
Jednu věcičku mám na Free navíc. Bývalý majitel namontoval mimo krytu pod motor a výztuhy chladiče i kryt před motor. Vkusně udělané a praktické. Motor není tak zasr.. blátem.
Ze silnice do terénu a zase zpátky.
- Storeman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 528
- Založená vlákna
- Místo: Týn nad Vltavou
- Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
- Věk: 61
- Tel: 728173269
- Web
- 0 0
Re: KTM Freeride 350
A ještě jedna věc o které uvažuji: Hned po první vyjížďce blátem jsem zjistil, že zadní kolo hrozně nahazuje a bláto stéká po zadním blatníčku a ze sedadla pod sedlo do místa z elektronikou. Bývalý majitel vyplnil horní okraj toho boxu montážní pěnou Jak je červená čára na obrázku. Montážní pěna je dokola. Toto je šikovné, jenže montážní pěna se časem vydrolí.
Proto chci nalepit v místě červené čáry hodně měkkou gumu. Možná nejen v místě čáry ale raději dokola. Tím bych měl omezit zatékání ze zadní strany a pronikání prachu do boxu z elektronikou ze všech stran.
Ze silnice do terénu a zase zpátky.
- Ládínek
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: XT 600
- Věk: 50 + 10
- 5 0
Re: KTM Freeride 350
Storeman napsal(a):Jarynn: Ten přepínač map? Jaké palivové mapy se přepínají? Je to pro zvýšení výkonu nebo pro snížení, nebo menší spotřebu, nebo větší zátah od spodu?
Můžeš popsat jak mapy využíváš?
Jirko ty jsi neposlouchal. Samotnej ten přepínač něco kolem 2000 + Kč.
Moje XTčko žije tam, kde končí asfalt.
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: KTM Freeride 350
Storeman:
Přepínač jsem měl tento: http://www.ktm4u.co.uk/images/ww/newpro … switch.jpg Má 10 poloh,když namontuješ máš k dispozici 3 mapy.Teď tě nechci zmást jak přesně jsou polohy, ale tuším 0-light,1 standart,2 hard,neobsazené polohy jsou standart,můžeš si na ně dohrát mapy dle libosti-třeba z EXC. Jezdil jsem tu nejostřejší mapu,ne že bych potřeboval výkon, ale motka šla lépe za plynem,třeba když jsi potřeboval hopnout rygol.Měl jsem trvale přeplé, jinak jsem s tím nelaboroval. Jinak kamarád vyhodil kryt vzduchového filtru a vnitřní sítka ve výfuku a tvrdí že je motorka daleko ostřejší,nevím neměl jsem a ani nezkoušel tu jeho,přepínač map tam nemá. Ten nástavec na kryt motoru je super, já jsem měl tímto způsobem udělaný kryt až nahoru,dělal jsem si ho sám tak jsem ho protáhl.Teď mám v plánu si udělat to prodloužení na 250,bláto totiž hází přímo na startér S baterkou jsem nikdy u 350 neměl jediný problém,nikdy jsem ji nemusel dobíjet,jezdil jsem i v -10. Když startuješ ,cvakneš nejdřív po startéru ať dotlačí stříkačka? pokud ne tak to pak točí opravdu dýl, a někdy ani nechytne. Stačí po něm jen brnknout ať se ani neotočí ,ale jen zabzučí čerpadlo a jak dobzučí pak teprve startovat. edit : za přepínač jsem dával kolem 1200,- je to stejný jak na EXC a husíbrk.
Editoval Jarynn (15.02.2014 12:43:23)
- Storeman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 528
- Založená vlákna
- Místo: Týn nad Vltavou
- Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
- Věk: 61
- Tel: 728173269
- Web
- 0 0
Re: KTM Freeride 350
Jarynn napsal(a):.. ale tuším 0-light,1 standart,2 hard,.. Jezdil jsem tu nejostřejší mapu,ne že bych potřeboval výkon, ale motka šla lépe za plynem,
a jak jezdila motorka než jsi ten přepínač namontoval? Jako Light? nebo jako Standart? Byla tedy ta poloha Hard živější než před namontováním přepínače?
A to stačí ten přepínač? Nebo ještě nějaké kabely?
a k té baterce: Motorka delší dobu nejezdila, protože bývalý majitel je zraněn. Motorka nechytla až na roztlačení již když mi ji předával. Jen doufám, že bude nadále držet kapacitu.
a za tu radu ke startování dík! i o takové to maličkosti nám začátečníkům jde
Editoval Storeman (15.02.2014 13:25:28)
Ze silnice do terénu a zase zpátky.
Re: KTM Freeride 350
To prodloužení krytu motoru bude určitě praktické - dodělám.
O tom startování mi říkal mechanik na prodejně, takže to bude asi pravda. Jednou brnknout po startéru, aby si natáhlo čerpadlo a pak start.
To utěsnění prostoru pod sedlem pro elektroinstalaci bude taky určitě dobrá věc. Možná by stačily molitanové samolepící proužky.
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: KTM Freeride 350
Storeman:
tak to buď rád že šla roztlačit, stříkačka to moc ráda nemá . Bez přepínače jezdíš standart. Na hard jde lépe za plynem (přizvedává přední kolo i na 3 bez propružení,ale ber to s rezervou,jezdil jsem 11z kolečko) Napojuješ ho pod maskou,je tam na to přímo konektor s gumovou záslepkou, myslím dvoupin. Předpokládám že přepínač mění odpor a tím určuje kterou mapu má jednotka louskat. V jednotce máš tyto 3 standartně,ale nemáš se k nim jak dostat bez přepínače. Na přepínači máš ještě pak dalších 7 poloh které můžeš přiřadit dalším mapám, ale ty musíš nakrmit do jednotky. Tak jsem to pochopil, nepátral jsem po tom nijek detailně,ta trochu silnější mi vyhovovala. Pokud by jsi tam chtěl mapu třeba z EXC 350, tak by jsi podle mně musel řešit i sání a výfuk. Navíc ta motka to nepotřebuje,její kouzlo je právě v "hodnosti" neuhrabává leze jak tank i s takovým neumětelem jako jsem já
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: KTM Freeride 350
já jsem sítka nevyndával, ale nemělo by to být nijak složité,jsou úplně na konci za sebou,vyndavá se jen to vnitřní, venkovní nechali.Já jsem vyndával katy,ale bylo to zbytečné,vytahoval jsem z preventivních důvodů skrz ukrajinského benzínu.když to rozebereš a foukneš tak katy nemají odpor ,sítka jo. Mi osobně se moc nelíbí ty sítka vyndávat, ten motor podle mně potřebuje trochu protitlak,jak začne moc vyplachovat tak to nahoře nepojede. Kolega ale tvrdí že je to lepší tak nevím. Hlavně mám zkušenost že jak shodíš dekl z filtru tak to bručí a slyšíš sání a všichni mají dojem že je ostřejší ,ale je to jen placebo motorka jede furt stejně. Aspoň já jsem nepocítil nic kromě zvýšeného kraválu. Přepínač map jsem pocítil rapidně.
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: KTM Freeride 350
Jarynn:Hlavně mám zkušenost že jak shodíš dekl z filtru tak to bručí a slyšíš sání a všichni mají dojem že je ostřejší ,ale je to jen placebo motorka jede furt stejně. Aspoň já jsem nepocítil nic kromě zvýšeného kraválu
Ale prodat by se dalo ne kdyby jsi k tomu přidal trochu chytrých řečí podložil by jsi to nějakym vzorečkem nebo argumentem co?
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- tank
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1640
- Založená vlákna
- Místo: HK
- Motorka: KTM EXC 450, LC4 640
- Věk: x+55
- 5 2
Re: KTM Freeride 350
Storeman: Jirko, podlož si to kolem molitanovou houbou, co používají akvaristi jako filtr -mám i na exc, funguje to.
Čím více poznávám lidi, tím více si vážím dobytka.
Re: KTM Freeride 350
Ataman:
tvému absťáku se vůbec nedivím. Sám jsem byl skoro 3 měsíce bez motorky. Doufám, že budeš brzo zpátky v sedle a pak vyrazíme na vélet.
Re: KTM Freeride 350
Mám dotaz ohledně mazání vzduchového filtru. Od výrobce je namazaná pouze spodní část kloboučku která dosedá na dno pouzdra vzduchového filtru. V manuálu k motorce je to popsáno stejně. Já bych asi namazal filtr celý. Jak to mažete vy???
Zatím co mi vadí je špatný přístup k regulačnímu šroubu otáček volnoběhu, který zároveň slouží jako sytič.
- Filda
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1372
- Založená vlákna
- Místo: Chemička
- Motorka: KTM 250 EXC TPI
- 3 0
Re: KTM Freeride 350
SUPr.75 napsal(a):Mám dotaz ohledně mazání vzduchového filtru. Od výrobce je namazaná pouze spodní část kloboučku která dosedá na dno pouzdra vzduchového filtru. V manuálu k motorce je to popsáno stejně. Já bych asi namazal filtr celý. Jak to mažete vy???
Zatím co mi vadí je špatný přístup k regulačnímu šroubu otáček volnoběhu, který zároveň slouží jako sytič.
Filtr namaž určitě celý,alespoň já to tak mažu jak na Free, tam na EXC.
Žádný kopec není tak velký, aby nešel vyjet.
Re: KTM Freeride 350
SUPr.75 napsal(a):Mám dotaz ohledně mazání vzduchového filtru. Od výrobce je namazaná pouze spodní část kloboučku která dosedá na dno pouzdra vzduchového filtru. V manuálu k motorce je to popsáno stejně. Já bych asi namazal filtr celý. Jak to mažete vy???
Zatím co mi vadí je špatný přístup k regulačnímu šroubu otáček volnoběhu, který zároveň slouží jako sytič.
Rozhodně maž celý filtr. Postup je takový: Vyprat špinavý filtr v tech. benzínu, vymáchat v teplé vodě s Jarem, nechat usušit. Pořádně namazat, lehce vyždímat,nechat zaschnout ( filtr musí být lepkavý), namontovat. Mazat sračkolem na filtry. Já peru filtr cca. co 10mth.
Já mám na ten čudlík udělaný z plastu takový háček To ještě nic není, ten čudlík na sitič. Počkej až budeš vytahovat baterku
El hombre de mitos
|