Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

KTM Freeride 350

#481 15.02.2014 10:55:12

Storeman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 528
Založená vlákna
Místo: Týn nad Vltavou
Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
Věk: 61
Tel: 728173269
Web
0 0

Re: KTM Freeride 350


Jednu věcičku mám na Free navíc. Bývalý majitel namontoval mimo krytu pod motor a výztuhy chladiče i kryt před motor.
Vkusně udělané a praktické. Motor není tak zasr.. blátem.


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/982_bez_nazvu1.jpg


Ze silnice do terénu a zase zpátky.

 offline 

 

#482 15.02.2014 11:36:30

Storeman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 528
Založená vlákna
Místo: Týn nad Vltavou
Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
Věk: 61
Tel: 728173269
Web
0 0

Re: KTM Freeride 350


Jedna maličkost:
Bývalý majitel přetočil tlačítko starteru dopředu a tím je schované pod lanky plynu (trochu před lanka). Nedá se sice startovat palcem ale musí se sáhnou zepředu ukazováčkem.
Výhoda je v tom, že se zamezí nechtěnému zmačknutí starteru. Mě se několikrát stalo, že jsem na LC4 zmačkl starter při zvedání motorky.  Považuji tuto úpravu za šikovnou a nechám to tak!
Na prvním obrázku je origo provedení a na druhém ta úprava.


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/982_tlaeitko_start.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/982_start.jpg


Ze silnice do terénu a zase zpátky.

 offline 

 

#483 15.02.2014 11:46:10

Storeman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 528
Založená vlákna
Místo: Týn nad Vltavou
Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
Věk: 61
Tel: 728173269
Web
0 0

Re: KTM Freeride 350


A ještě jedna věc o které uvažuji:
Hned po první vyjížďce blátem jsem zjistil, že zadní kolo hrozně nahazuje a bláto stéká po zadním blatníčku a ze sedadla pod sedlo do místa z elektronikou.
Bývalý majitel vyplnil horní okraj toho boxu montážní pěnou Jak je červená čára na obrázku. Montážní pěna je dokola.
Toto je šikovné, jenže montážní pěna se časem vydrolí.

Proto chci nalepit v místě červené čáry hodně měkkou gumu. Možná nejen v místě čáry ale raději dokola. Tím bych měl omezit zatékání ze zadní strany a pronikání prachu do boxu z elektronikou ze všech stran.


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/982_gumu_pod_sedadlo1.jpg


Ze silnice do terénu a zase zpátky.

 offline 

 

#484 15.02.2014 11:57:39

Ládínek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 341
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: XT 600
Věk: 50 + 10
5 0

Re: KTM Freeride 350


Storeman napsal(a):

Jarynn: Ten přepínač map?
Jaké palivové mapy se přepínají?
Je to pro zvýšení výkonu nebo pro snížení, nebo menší spotřebu, nebo větší zátah od spodu?

Můžeš popsat jak mapy využíváš?

Jirko ty jsi neposlouchal. Samotnej ten přepínač něco kolem 2000 + Kč.


Moje XTčko žije tam, kde končí asfalt.

 offline 

 

#485 15.02.2014 12:07:24

kiwibibo
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1289
Založená vlákna
Motorka: KTM XC 300, Honda Dominator NX 650
Věk: 29
Web
15 10

Re: KTM Freeride 350


Storeman:
Niečo podobné mám na EXC. Hodil som tam takú tvrdšiu špongiu (česky houba  smile ) upravenú do správneho tvaru. Sedlo tú špongiu pekne stlačí a drží tam aj bez nejakého lepenia. Nejde potom toľko blata rovno ku vzduchovému filtru  ano 


exc.300.blogspot.com

Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing.

 offline 

 

#486 15.02.2014 12:42:19

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: KTM Freeride 350


Storeman:

Přepínač jsem měl tento:
http://www.ktm4u.co.uk/images/ww/newpro … switch.jpg
Má 10 poloh,když namontuješ máš k dispozici 3 mapy.Teď tě nechci zmást jak přesně jsou polohy, ale tuším 0-light,1 standart,2 hard,neobsazené polohy jsou standart,můžeš si na ně dohrát mapy dle libosti-třeba z EXC. Jezdil jsem tu nejostřejší mapu,ne že bych potřeboval výkon, ale motka šla lépe za plynem,třeba když jsi potřeboval hopnout rygol.Měl jsem trvale přeplé, jinak jsem s tím nelaboroval.
Jinak kamarád vyhodil kryt vzduchového filtru a vnitřní sítka ve výfuku a tvrdí že je motorka daleko ostřejší,nevím neměl jsem a ani nezkoušel tu jeho,přepínač map tam nemá. Ten nástavec na kryt motoru je super, já jsem měl tímto způsobem udělaný kryt až nahoru,dělal jsem si ho sám tak jsem ho protáhl.Teď mám v plánu si udělat to prodloužení na 250,bláto totiž hází přímo na startér a31 
S baterkou jsem nikdy u 350 neměl jediný problém,nikdy jsem ji nemusel dobíjet,jezdil jsem i v -10. Když startuješ ,cvakneš nejdřív po startéru ať dotlačí stříkačka? pokud ne tak to pak točí opravdu dýl, a někdy ani nechytne. Stačí po něm jen brnknout ať se ani neotočí ,ale jen zabzučí čerpadlo a jak dobzučí pak teprve startovat.
edit : za přepínač jsem dával kolem 1200,- je to stejný jak na EXC a husíbrk.

Editoval Jarynn (15.02.2014 12:43:23)

 offline 

 

#487 15.02.2014 13:01:31

o5za5
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 43
Založená vlákna
Motorka: FR350
0 0

Re: KTM Freeride 350


Jarynn:

Ty sítka ve výfuku jsou vyndat nějak jednoduše?
Já uvažuju o tomto: http://www.twinair.com/usa/news/218-twi … 0-20122013

Oproti TTR jede motorka méně, ale čím je težší terén, tím jsem rychlejší  a1 

 offline 

 

#488 15.02.2014 13:22:30

Storeman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 528
Založená vlákna
Místo: Týn nad Vltavou
Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
Věk: 61
Tel: 728173269
Web
0 0

Re: KTM Freeride 350


Jarynn napsal(a):

.. ale tuším 0-light,1 standart,2 hard,.. Jezdil jsem tu nejostřejší mapu,ne že bych potřeboval výkon, ale motka šla lépe za plynem,

a jak jezdila motorka než jsi ten přepínač namontoval? Jako Light? nebo jako Standart?
Byla tedy ta poloha Hard živější než před namontováním přepínače?

A to stačí ten přepínač? Nebo ještě nějaké kabely?



a k té baterce: Motorka delší dobu nejezdila, protože bývalý majitel je zraněn. Motorka nechytla až na roztlačení již když mi ji předával. Jen doufám, že bude nadále držet kapacitu.

a za tu radu ke startování dík!  wink  i o takové to maličkosti nám začátečníkům jde ano2  ano 

Editoval Storeman (15.02.2014 13:25:28)


Ze silnice do terénu a zase zpátky.

 offline 

 

#489 15.02.2014 14:19:18

Re: KTM Freeride 350


To prodloužení krytu motoru bude určitě praktické - dodělám.

O tom startování mi říkal mechanik na prodejně, takže to bude asi pravda. Jednou brnknout po startéru, aby si natáhlo čerpadlo a pak start.

To utěsnění prostoru pod sedlem pro elektroinstalaci bude taky určitě dobrá věc. Možná by stačily molitanové samolepící proužky.

 offline 

 

#490 15.02.2014 15:45:38

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: KTM Freeride 350


Storeman:

tak to buď rád že šla roztlačit, stříkačka to moc ráda nemá  a11 . Bez přepínače jezdíš standart. Na hard jde lépe za plynem (přizvedává přední kolo i na 3 bez propružení,ale ber to s rezervou,jezdil jsem 11z kolečko) Napojuješ ho pod maskou,je tam na to přímo konektor s gumovou záslepkou, myslím dvoupin. Předpokládám že přepínač mění odpor a tím určuje kterou mapu má jednotka louskat. V jednotce máš tyto 3 standartně,ale nemáš se k nim jak dostat bez přepínače. Na přepínači máš ještě pak dalších 7 poloh které můžeš přiřadit dalším mapám, ale ty musíš nakrmit do jednotky. Tak jsem to pochopil, nepátral jsem po tom nijek detailně,ta trochu silnější mi vyhovovala. Pokud by jsi tam chtěl mapu třeba z EXC 350, tak by jsi podle mně musel řešit i sání a výfuk. Navíc ta motka to nepotřebuje,její kouzlo je právě v "hodnosti" neuhrabává leze jak tank i s takovým neumětelem jako jsem já  lol 

 offline 

 

#491 15.02.2014 15:53:29

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: KTM Freeride 350


o5za5 napsal(a):

Jarynn:

Ty sítka ve výfuku jsou vyndat nějak jednoduše?
Já uvažuju o tomto: http://www.twinair.com/usa/news/218-twi … 0-20122013

Oproti TTR jede motorka méně, ale čím je težší terén, tím jsem rychlejší  a1 

já jsem sítka nevyndával, ale nemělo by to být nijak složité,jsou úplně na konci za sebou,vyndavá se jen to vnitřní, venkovní nechali.Já jsem vyndával katy,ale bylo to zbytečné,vytahoval jsem z preventivních důvodů skrz ukrajinského benzínu.když to rozebereš a foukneš tak katy nemají odpor ,sítka jo. Mi osobně se moc nelíbí ty sítka vyndávat, ten motor podle mně potřebuje trochu protitlak,jak začne moc vyplachovat tak to nahoře nepojede. Kolega ale tvrdí že je to lepší tak nevím. Hlavně mám zkušenost že jak shodíš dekl z filtru tak to bručí a slyšíš sání a všichni mají dojem že je ostřejší ,ale je to jen placebo motorka jede furt stejně. Aspoň já jsem nepocítil nic kromě zvýšeného kraválu. Přepínač map jsem pocítil rapidně.

 offline 

 

#492 15.02.2014 16:01:20

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: KTM Freeride 350


Jarynn:Hlavně mám zkušenost že jak shodíš dekl z filtru tak to bručí a slyšíš sání a všichni mají dojem že je ostřejší ,ale je to jen placebo motorka jede furt stejně. Aspoň já jsem nepocítil nic kromě zvýšeného kraválu

Ale prodat by se dalo ne kdyby jsi k tomu přidal trochu chytrých řečí podložil by jsi to nějakym vzorečkem nebo argumentem co?  usch 


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#493 15.02.2014 16:57:53

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: KTM Freeride 350


Tristan:

případně graf z brzdy a1  to zas jo, to by šlo jak housky na krámě usch 

 offline 

 

#494 15.02.2014 17:33:38

tank
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1640
Založená vlákna
Místo: HK
Motorka: KTM EXC 450, LC4 640
Věk: x+55
5 2

Re: KTM Freeride 350


Storeman:
Jirko, podlož si to kolem molitanovou houbou, co používají akvaristi jako filtr -mám i na exc, funguje to.


Čím více poznávám lidi, tím více si vážím dobytka.

 offline 

 

#495 15.02.2014 19:41:57

Re: KTM Freeride 350


SUPr.75 napsal(a):

Tak ode dneška už jsem taky FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERIDER

Zatím máme za sebou první motohodinu a první servis.


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3174_dsc05238.jpg

No supermane!!! Už první motohodina a ještě jsi nebyl u mě na raportu a13  usch Koukám, že ses rozjel, tak ti přeju ať ti to sedne a dlouho slouží. 

Jinak dneska už jsem měl takový absťák po řidítkách, až mě z toho hráblo. Na vycházce sebral 9leté dceři koloběžku, řval na celou ulicu vrrrrr a skákal z obrubníku a sjížděl takovej pidischodek. Lidi čuměli, holka se tak zalekla, že šla na druhou stranu ulice, že mě nezná.  heh2  Tak sem s tím raději ani nejezdi ano  vyk! 

 offline 

 

#496 16.02.2014 13:56:34

Re: KTM Freeride 350


Ataman:

tvému absťáku se vůbec nedivím. Sám jsem byl skoro 3 měsíce bez motorky. Doufám, že budeš brzo zpátky v sedle a pak vyrazíme na vélet.

 offline 

 

#497 16.02.2014 14:06:14

Re: KTM Freeride 350


Mám dotaz ohledně mazání vzduchového filtru.  Od výrobce je namazaná pouze spodní část kloboučku která dosedá na dno pouzdra vzduchového filtru. V manuálu k motorce je to popsáno stejně. Já bych asi namazal filtr celý.  Jak to mažete vy???

Zatím co mi vadí je špatný přístup k regulačnímu šroubu otáček volnoběhu, který zároveň slouží jako sytič.

 offline 

 

#498 16.02.2014 14:18:55

Filda
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1372
Založená vlákna
Místo: Chemička
Motorka: KTM 250 EXC TPI
3 0

Re: KTM Freeride 350


SUPr.75 napsal(a):

Mám dotaz ohledně mazání vzduchového filtru.  Od výrobce je namazaná pouze spodní část kloboučku která dosedá na dno pouzdra vzduchového filtru. V manuálu k motorce je to popsáno stejně. Já bych asi namazal filtr celý.  Jak to mažete vy???

Zatím co mi vadí je špatný přístup k regulačnímu šroubu otáček volnoběhu, který zároveň slouží jako sytič.

Filtr namaž určitě celý,alespoň já to tak mažu jak na Free, tam na EXC. a2 


Žádný kopec není tak velký, aby nešel vyjet.

 offline 

 

#499 16.02.2014 16:26:05

Re: KTM Freeride 350


SUPr.75 napsal(a):

Mám dotaz ohledně mazání vzduchového filtru.  Od výrobce je namazaná pouze spodní část kloboučku která dosedá na dno pouzdra vzduchového filtru. V manuálu k motorce je to popsáno stejně. Já bych asi namazal filtr celý.  Jak to mažete vy???

Zatím co mi vadí je špatný přístup k regulačnímu šroubu otáček volnoběhu, který zároveň slouží jako sytič.

Rozhodně maž celý filtr. Postup je takový: Vyprat špinavý filtr v tech. benzínu, vymáchat v teplé vodě s Jarem, nechat usušit.  Pořádně namazat, lehce vyždímat,nechat zaschnout ( filtr musí být lepkavý), namontovat.
Mazat sračkolem na filtry. Já peru filtr cca. co 10mth.

Já mám na ten čudlík udělaný z plastu takový háček  sjuk  To ještě nic není, ten čudlík na sitič. Počkej až budeš vytahovat baterku  heh2 


El hombre de mitos

 offline 

 

#500 16.02.2014 17:08:07

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: KTM Freeride 350


Čudlajz od sytiče je fakt  a31 ,ale u 250 je to ještě větší kalamita.U 350 jsem ten sytič vytahoval obouruč ,z každé strany jeden prst a cvak  lol .
Jinak sytič je potřeba až fakt u mínusových teplot,jinak nemá cenu se s tím zabývat wink 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů