Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 2 Otevření a vyladění Yamahy WR#1 20.01.2014 13:35:20
Otevření a vyladění Yamahy WRPo koupi mé vysněné WR 250F, jsem nebyl uplně spokojen s průběhem výkonu motoru a s reakcí na plyn. Motorka se po prudkém přidání plynu dusila a když se na ní projel Radůz prohlásil, že je to mrtvola. Už ten co mi ji prodával říkal, že je to nějaké polo otevřené, ale víc k tomu nevěděl. A RSWR mi potvrdil, že je to potřeba otevřít. Prospěje to nejen mě, ale i životnosti motorky. Na youtube jsme viděl videa jak se to má udělat, ale není tam vše. Sice nejsem manuálně úplně levej, ale do takových věcí se sám radši nepouštím. Proto jsme si domluvil otevření u fundované osoby a to u RSWR. Po domluvě času a místa, cca o půl deváte večer prý není problém, jsem mu motorku dovezl ve středu. Domluvili jsme se co všechno na tom chci navíc udělat, probral moje díly, které jsem dostal k motorce. Jak jsem zjistil, tak jsem i něco nedostal, ale s tím se nedá nic dělat. Rozloučili jsme se s tím, že se ve čtvrtek ozve. Ve čtvrtek o půl čtvrté jsem dostal zprávu, že moto je ready a že si můžu přijet. Přijel jsem a šli jsme hned do dílny, kde byla motorka nachystaná. - Z elektriky zůstaly světla, a startér s chcípíkem, což jsem chtěl, bo mě tam přepínač světel, blinkrů a klaksonu hrozně štval. Navíc vysvětleno jak udržovat konektory po mytí suché, aby neoxidovali - Motorka byla dle mích požadavků snížená na minimum, takže s ní konečně krásně došáhnu oběma nohama na zem. - Vyměněny 2 šrouby na krytu malého kolečka, které byli strhlé předchozím majitelem. - Nasazena originál zadní rozeta s 50-ti zuby, kterou jsem dostal k moto. - Vměněn filtr, olej a vysvětlen postup výměny oleje a filtru. Na youtube to tiž vypadá složitě, ale ve skutečnosti na tom nic není - Při kouknutí na moje gumy(prořezané dunlopy) konstatoval, že by s tím nevyjel ani za sucha na asfalt a že v začátcích je dobrá guma základ. Říkám jojo, jak budou peníze navíc koupím nové gumy. Nato vytáhl od někud jetou C-12, která měla špalek tak 3x větší než má sjetá guma. S tím, že ji mám dát tou neojetou hranou do záběru, než si koupím nové, abych se netrápil. K tomu přidal i C-15 dopředu, tam byl špalek větší jen 2x oproti mé Nic za ty gumy nechtěl, že prý by je stejnak vyhodil. - Bavili jsme se o startování za studena a názorně mi ukázal, jak se to nemá dělat a doporučil mi adekvátní svíčku. Ta co tam byla nebyla v nejlepší kondici. - No a to nejduležitější, samozdřejmě plně otevřený motor. Dostal jsem spoustu dílů, které z motorky vyndal, v krabici. Prý to zas tak nejede, že to chce ještě otevřenej výfuk. Motorku jsme zahřáli a vytáhli ji ven. Už jen podle zvuku a reakce na plyn jsem slyšel že motorka bude asi někde jinde. RSWR na to sedl, dal jedna, pak dva zvedl to na zadní a "rychle a zběsile" odjel. Přijel a říká zkus to. Povídám, že jsme viděl, že to jede, že to bude dobré, že to zkusím až doam. On ne, zkus to ! Tak jsme na to sedl, zařadil, normálně otočil plynem jako vždy a najednou motorka semnou odjela po zadním. To jsme opravdu nečekal. Dojel jsme zpět s tím, že to teda sakra jede, že to bode určitě dobré. Když koupím otevřený výfuk tak by to bylo ideální a jelo to daleko líp, hlavně tedy líp od spoda. Tak už ho mám od pátku objednanej Motorku mi pomohl naložit na vozík, teda spíš ji tam naložil sám, fakt nechápu jak, asi budu muset začít víc cvičit. Chvíli jsme ještě pokecali, dal pár rad, ohledně údržby, pochválil, že už dlouho tam neměl motorku v tak hezkém technickém stavu , polepy se mu nelíbyli . Zaplatil jsem domluvenou částku (bylo to ve výsledku míň než jsem původně čekal) a s díky odfrčel domů. V pátek jsem koupil svýčku, přezul gumy. V sobotu si na motorce dořešil řetězovku, doladil ještě pár detailů a nachystal moto na neděli. Neděle byla testovací den číslo jedna. Lokalita byla zvolena, Jimmy mě vyzvedl a jeli jsme k Tondovi. Motorka se chová jak vyměněná. Krásně startuje, po přidání plynu se nedusí a jede jak pila. Nemyslel jsem si, že to až takto pojede. Né že bych byl nejrychlejší a všude první. Stále budu poslední a ten co se věčně válí. Ale jde o to, že se mi motorka nezakucká u podtočeného motoru a furt jede. Dvojka ve výjezdu se krásně zbírá i po ubrání. Když potřebuju přizvednout kolo plynem, lehce se zhoupnu a i při trojce se kolo přizvedne(dřív to pomalu nešlo ani na jedna). Prostě mi to příjde jako bych z fichtla sedl na 6-tistovku, jako by to ani nebyla moje motorka. Snížení v tlumičích mi pomohlo krásně dosáhnout na zem, tudíž mám i z jzdecké pozice lepší pocit a za celou neděli se mi nestalo, že bych motorku odložil kvůli krátké noze. Takže pokud uvažujete o otevření či odladění své Yamahy WR nebojte se RSWR kontaktovat. Je vidět že Yamahám a WRku zvlášť rozumí jak málo kdo. Vložená koruna se Vám desetkrát vrátí na pocitu z jízdy. Ještě jednou Rosťo, alias RSWR vřelé díky za spoustu rad a úpravu, je to fakt bomba Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu offline #2 20.01.2014 14:23:13
Re: Otevření a vyladění Yamahy WRMotors: modrá je dobrá ;-) offline #3 20.01.2014 14:24:23
Re: Otevření a vyladění Yamahy WR
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #4 20.01.2014 14:37:52
Re: Otevření a vyladění Yamahy WRŠkoda, už jsem myslel, že to bude super vlákno, kde se budou psát různé informace, zkušenosti, popisy práce apod a že se tady člověk něco doví (co a jak), a vono je to jen reklama, no. Editoval Thomas (20.01.2014 14:51:11) offline #5 20.01.2014 14:39:50
Re: Otevření a vyladění Yamahy WRThomas: Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #6 20.01.2014 14:43:59
Re: Otevření a vyladění Yamahy WR
Nějak tě nechápu. offline #7 20.01.2014 14:52:33
Re: Otevření a vyladění Yamahy WRmyslím v kterem cyklu. 1.2:3:4 Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #8 20.01.2014 14:56:28
Re: Otevření a vyladění Yamahy WRThomas: Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu offline #9 20.01.2014 14:57:14
Re: Otevření a vyladění Yamahy WRMotors:Navíc vysvětleno jak udržovat konektory po mytí suché, aby neoxidovali offline #10 20.01.2014 14:57:21
Re: Otevření a vyladění Yamahy WR
Přesně tak Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu offline #11 20.01.2014 14:59:37
Re: Otevření a vyladění Yamahy WR
Po umytí nastartovat motorku a nechat ji deset minut prohřát. Pokud možno projet(abys dostal vodu z řetězu a z brzd). Na konektory jízda netřeba Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu offline #12 20.01.2014 15:05:18
Re: Otevření a vyladění Yamahy WRDůkaz místo slibů . offline #13 20.01.2014 15:06:20
Re: Otevření a vyladění Yamahy WRTristan: Editoval Thomas (20.01.2014 15:10:27) offline #14 20.01.2014 15:08:09
Re: Otevření a vyladění Yamahy WRMikiberG: offline #15 20.01.2014 15:11:00
Re: Otevření a vyladění Yamahy WR
To se ti nedivím Editoval Noend (20.01.2014 15:14:48) offline #16 20.01.2014 15:17:32
Re: Otevření a vyladění Yamahy WRJanek: Editoval Thomas (20.01.2014 15:21:30) offline #17 20.01.2014 15:19:29
Re: Otevření a vyladění Yamahy WRThomas: offline #18 20.01.2014 15:42:18
Re: Otevření a vyladění Yamahy WRSally06: Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu offline #19 20.01.2014 18:05:49
Re: Otevření a vyladění Yamahy WRjsem s RSWR předběžně také domluven, domlouval jsem doladění ještě než jsem koupil offline #20 20.01.2014 20:35:30
Re: Otevření a vyladění Yamahy WR
tak se do toho klidně pust ... rád si něco novýho přečtu a naučím Editoval MikiberG (20.01.2014 20:36:37) offline |