INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Dakar 2014
- mart
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1193
- Založená vlákna
- Motorka: WR400F, exTT600R
- Věk: 5X
- 3 1
Re: Dakar 2014
Výsledek 12. etapy 1 1 DESPRES CYRIL (FRA) 3:58:18 2 2 COMA MARC (ESP) + 2:17 min. 3 6 PAIN OLIVIER (FRA) + 5:53 4 7 RODRIGUES HELDER (PRT) + 7:21 5 4 VILADOMS JORDI (ESP) + 9:10 6 26 GOUET DANIEL (CHL) + 9:52 7 15 PRZYGONSKI KUBA (POL) + 10:45 8 9 CASTEU DAVID (FRA) + 11:03 9 16 JAKEŠ IVAN (SVK) + 12:04 10 14 PIZZOLITO JAVIER (ARG) + 12:49 13 19 SVITKO ŠTEFAN (SVK) + 23:30 26 39 PABIŠKA DAVID (CZE) + 54:22
Po 12. etapě průběžně: 1 2 COMA (ESP) KTM 52:40:16 (penalizace 00:15:00) 2 4 VILADOMS (ESP) KTM + 1:59:49 (00:15:00) 3 6 PAIN (FRA) YAMAHA + 2:10:16 (00:15:00) 4 1 DESPRES (FRA) YAMAHA + 2:14:01 (01:00:30) 5 7 RODRIGUES (PRT) HONDA + 2:20:39 6 15 PRZYGONSKI (POL) KTM + 2:37:23 7 3 BARREDA BORT (ESP) HONDA + 3:04:54 (00:15:30) 8 26 GOUET (CHL) HONDA + 3:17:10 (00:01:30) 9 19 SVITKO (SVK) KTM + 3:52:45 (01:00:00) 10 9 CASTEU (FRA) KTM + 4:01:42 (00:00:30) 11 16 JAKEŠ (SVK) KTM + 4:22:23 01:00:00 18 39 PABIŠKA (CZE) KTM + 8:14:08
modrá je dobrá ;-)
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Dakar 2014
Přidám jednu zajímavou info z Africa Eco Race 2014:
Při pohledu do startovní listiny zjistíme, že vítěz z roku 2011 Willy Jobard je zpět jako tovární jezdec. Zkušený francouzský motokrosař , který se zúčastnil mnoha rally během své 15. leté kariéry,pojede se strojem Zongshen 450 Hybrid 2, přímo od čínského výrobce.
Aby si účastníci udělali nějakou představu, tak zde je oficiální popis soutěže: 5580 Km z toho 2997 km RZ je rozděleno do 11. zkoušek.
Konečné výsledky kat.moto 1-3 místo
Moto – Celkově
1. 103 PISANO Michael 38:39:11 Honda 2. 164 ROBIN Dominique 39:24:10 KTM 3. 106 VAN DYCK Joris 40:17:14 KTM
výsledky poslední etapy,lze najít i ostatní etapy
http://www.africarace-live.com/en/cla-etp11.html
Tak čínskej vehement se do 7 etapy držel kolem 7-11 místa,pak už 15-16,se divím,že soudruzi do toho šli. Ještě pár let a budou vyhrávat
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
Re: Dakar 2014
MotoDriver:
otázka co ten tovární Zongshen 450 Hybrid 2 bude mít společnýho s tím co půjde koupit.
Na Dakaru jsem viděl i Dacii Duster . V obou případech bude ale shodný pouze název s tím co bude běžně dostupné pro normálního smrtelníka
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: Dakar 2014
RSWR napsal(a):Nebyla to kopie Yamahy WR450F, ale byla to Yamaha WR450F s nápisem Jincheng.
No řekl bych že ten rám evidentně stejnej jako na Yamaze není. Je jen podobnej. Tedy beru to podle té fotky co tam dal Janek.
Dej koním pít...
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: Dakar 2014
RSWR: to jsou ale blbové, ti čínani... to si tam Pabiška a Veselý mohli oba taky napsat JAWA a jeli by na českých motkách a propagovali "naše" výrobky
Námaha a Kejtýem - čech mejd
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
- mart
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1193
- Založená vlákna
- Motorka: WR400F, exTT600R
- Věk: 5X
- 3 1
Re: Dakar 2014
Docela by mě zajímalo, kdo kromě M. Comy měnil motor?
Motorky ujely celkem 8 700 z toho měřených 5 228 - prvních 18. jezdců to zvládlo v rozmezí 54 až 63 hodin. Většina měnila olej a filtry po každý etapě, kromě dalšího spotřebáku typu řetězovky, gumy, apod. Pokud to motory vydržely se zmíněnou základní údržbou, byl by to pádnej důkaz odolnosti v extrémních podmínkách
Edit: citace z http://www.motorkari.cz/motosport/endur … 27302.html
..."Všechny Hondy, které viděly cíl, neměnily za celou ohromnou délku letošního Dakaru motory, na rozdíl od jiných stájí. V tom vidí vedení japonské fabriky velký úspěch a potencionál do dalších let."
citace z http://www.motohouse.cz/cil-rally-dakar … rc-coma-a-
Cyril Despres: „Bojoval jsem až do konce, ale takové je závodění. Nikdy se nevzdávám. Bylo pro mne důležité, abych odlétal bez výčitek. Byla to zábava a pozitivní zkušenosti. Opět to bylo něco jiného, jiný Dakar. Snažil jsem se a věřil, že by to mohlo vyjít. No, alespoň jsme se dozvěděli mnoho důležitých informací. Řeknu vám, že není snadné udělat vývoj motocyklu pro Dakar během několika dní, ale pokusili jsme se o to."
Editoval mart (19.01.2014 12:47:44)
modrá je dobrá ;-)
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: Dakar 2014
FB Během dne jsem slíbil pár fotek Jana Bastiaana Nijen Twilhaara, který pomohl včera dotáhnout nepojízdnou motorku J. Barredy z cíle etapy do bivaku - 350km. Jan Bastiaan jel v kategorii bez asistence, takže určitě nebyl "ideální" člověk na takovou úmornou práci, protože za posledních 14 dnů toho jistě moc nenaspal a jeho stroj nemusel být v takové kondici, aby ho to nepoznamenalo na závěrečné etapě. Přesto neváhal ani vteřinu. A dokládá to tento překlad z holandského webu enduro.nl, kam Jan Bastiaan volal z bivaku včerejší etapy. Myslím, že to stojí za přečtení.
Omlouvám se že volám tak pozdě ale něco se přihodilo... To byly první slova "Base" ve svém pravidelném telefonátu do Holandska. Ale bylo to pro dobrou věc. Ke konci speciálu jsem našel nějaké díly z Hondy. Myslel jsem si, že to asi není v pořádku. Neviděl jsem nikde žádnou motorku ani jezdce. V cíli byl Joan Barreda. Motorka nejela. Celkem se to dalo pochopit, protože prakticky veškeré kabely ze svazků byly přetrhané a jak předek, tak zadek motorky byly těžce poškozené. Musel to být obrovský pád. Honda nestartovala. Zkoušeli to nastartovat pomocí baterie z auta nějakých diváků a startovacích kabelů ale nestartovalo to. Barreda se mě zeptal, jestli bych ho dotáhnul do bivaku. Ani jsem o takové možnosti nepřemýšlel ale okamžitě jsem mu řekl že ano. Bylo to 350km tažení na laně. Měl jsem u sebe delší kurtu a mám celkem zkušenosti s taháním motorek z České republiky. Takže kurta za stupačku a šli jsme na to. Barreda chtěl jet rychle. Nejlépe přes 100km/h. Ale celý management týmu Honda ve třech dodávkách, kteří jeli za námi, začal šílet. Poznámka - jezdce do bivaku nesmí táhnout nikdo jiný než další závodník, jinak následuje diskvalifikace. Křičeli na mě - pomalu, pomalu! Ale Barreda chtěl jet rychle. Nebylo to s ním vůbec jednoduché - řídil jednou rukou, druhou držel celý stromeček s navigačními přístroji. V jednom okamžiku mu celý ten předek upadnul ale ustáli jsme to a nespadli. Lidi z Hondy v autech naložili ty věci do dodávky a Barreda byl úplně hotovej. Děkoval mi asi 100x a to samé lidi z týmu Honda. Jenom H. Knuiman potom v bivaku nebyl vůbec příjemný. Řekl mi - měl jsi ho tam nechat, dostal bych se o místo nahoru. Ale Henk to nemyslel vážně a žertoval. Když jsme všechno posbírali, tak jsme jeli a auta Hondy za námi. Po asi 200km byl na spojovačce checkpoint. Nějak se nám ho podařilo minout. Naštěstí jsem si toho všimnul dřív, než bylo pozdě. Museli jsme sjet z dálnice a vrátit se na benzínku kde byl kontrolní bod. Nemám ani jednu penalizaci za neprojetí checkpointu a chtěl jsem, aby to tak taky zůstalo. Za pět hodin jsme dojeli do bivaku. Lidi z Hondy mi děkovali a řekl, že se zítra za mnou staví. Tak uvidíme. Co se mě týká, tak si myslím, že to bylo naprosto normální někomu pomoci. A je to něco jiného.
Nevím, co k tomu dodat. TOHLE JE DAKAR!!! Ne ta show kolem. O těchto lidech se musí psát! Lidi, kteří neváhají pomoct, i když je to stojí moc energie které nemají na rozdávání. Myslím, že to je krásný příběh letošního Dakaru a jsem rád, že Jan Bastiaan Twilhaar jezdí a pobývá tady u nás a přeji mu moc úspěchů do dalších závodů.
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Dakar 2014
Je to odměna za dlouholetou dřinu, řekl Pabiška v cíli Dakaru Dnes 14:09 - Valparaíso
Motocyklový závodník David Pabiška si při osmém startu na Rallye Dakar připsal nejlepší výsledek v kariéře. Osmatřicetiletý jezdec z Liberce obsadil v konečném hodnocení 18. místo a poprvé se tak prosadil do elitní dvacítky. V rozhovoru pro Radiožurnál krátce pro projetí cílovou rampou přiznal, že stále nemůže uvěřit, že se mu podařilo dosáhnout takového výsledku.
„Je to pro mě neskutečné zadostiučinění za dlouholetou dřinu. Na osmý pokus se mi podařilo udělat velký úspěch a myslím, že mě to nastartovalo k další činnosti," řekl Pabiška, který před letošním rokem opustil velký tým a startoval ve dvojici se Slovákem Štefanem Svitkem pod hlavičkou SP Moto týmu.
V příštím roce by ale Pabiška rád tým rozšířil o dalšího motorkáře. „Chtěl bych přivítat nějakého nového kluka, kterému bych začal předávat zkušenosti. Zatím chci ještě sám zůstat za řidítky, ale maximálně za tři nebo čtyři roky bude potřeba vychovávat mladý," přiznal Pabiška, jehož dosavadním maximem bylo 26. místo z roku 2010.
Pabiška před letošním ročníkem slavné rallye vyměnil yamahu za KTM a změna motocyklu se mu vyplatila. „Neměl jsem absolutně žádný, ani minimální problém, ba naopak jsem jí ubližoval jenom já a ta holka si nechala hodně líbit. Jsem nadmíru spokojený," řekl. Přesto už jej napadlo, jak stroj vylepšit. „Člověk s chutí dostává nové nápady. Stroj je to ale opravdu skvělý, nikdy jsem takový neměl," konstatoval.
Bývalý endurový reprezentant v průběhu Dakaru podával vyrovnané výkony a většinou se v etapách umísťoval v třetí desítce výsledkové listiny. Vážnější pád měl jen ve čtvrtek. „Měl jsem dost velký pád v dunách," řekl Pabiška.
Už krátce po projetí cílem začal přemýšlet o dalším startu na slavné soutěži a o tom, jak opět vylepšit své maximum. „Teď mám v sobě nalitý optimismus. Já jsem ho tedy měl vždycky, i když jsem dojel 65., třicátý nebo šestadvacátý. Je to můj životní sen, který žiju a sním si ho dál. Chtěl bych se tu zase ukázat," dodal Pabiška. ČTK ■
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
Re: Dakar 2014
vsimly jste si jak nepravidelne ma vypletene zadni kolo, prava strana ma X-ka normalne, leva strana je ma vys.
|