Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

GO EXC 300

#1 19.08.2013 21:12:41

myš
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 155
Založená vlákna
Motorka: exc300
0 0

GO EXC 300


Zdar.
Tak nějak jsem se pustil do go exc 300 rv 2006.
Sosám rady z netu ale pokud by někdo dokázal sem napsat pár rad a postřehu co on jak dělal,čeho se vyvarovat,na co dát bacha...,třeba by to napsané tady v jednom vlákně mohlo někomu pomoct(hlavně mě a3 )
Na poslední vyjíždce moje káča dost vařila a to ikdyž se nejel nějak extra ostrej terén.Kolegova exc 250 to samé zvládala bez varu.
Zkoušeli jsme si i s kolegou měnit víčka chladiče ale bez efektu. Kapalinu mám denikol,žádnou vodu.
Nakonec po vyjiždce pode mnou loužička oleje.Vyhřezlo těsnění karteru u spojky. Říkal jsem si že to nechám odborníkum ale pak jsem šel jen vypustit olej a nakonec mám sundanej válec a motor na stole. lol 
Válec nechám oměřit a pak podle toho budu postupovat dál. Dle manuálu vule pístu 0,06-0,1mm,je to tak?
                                                                                                         vule kroužku 0,3-0,4mm
Když chytnu za magneto tak do stran jde cítit taková maličká vule.Budu muset pulit motor a měnit ložiska nebo je daná malá vule tím že jsou tam ložiska s radiální vulí? 
Co říkáte na neoriginální díly. Třeba dát tam ložiska SKF,NACHI?
Kdo poradí jaká je oryginální síla těsnění pod válec. Pokud jsem to dobře pochopil tak píst by měl bejt přesně s horním okrajem válce?
Taky bych rád kouknul na řazení.Poslední dobou trochu vázlo. Nahoru se řadilo bez problému ale dolu o dva kvalty pak už to nešlo,trochu pozvednout řadičku a zas o dva kvalty. Čím to muže bejt? Vidličky?
To je zatím mejch pár otázek.Budu se ptát dál podle toho jak budu postupovat.Klidně pište i na co jsem se neptal,co souvisí s GO motoru. Jen prosím nepište že když se takle blbě ptám tak jsem se do toho neměl vubec pouštět.Žádnej učenej z nebe nespadl big_smile a mě to baví cool 

 offline 

 

#2 20.08.2013 08:41:37

ladik164
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 599
Založená vlákna
Místo: Tišnovsko
Motorka: KTM 530 EXC-R
Věk: 27
Tel: Galaxy S4
8 0

Re: GO EXC 300


sry za off. tady nejseš na motorkarich.cz tady tě nikdo neukamenuje  ano 


Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne....

 offline 

 

#3 20.08.2013 08:56:58

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: GO EXC 300


Zdar.
Tak nějak jsem se pustil do go exc 300 rv 2006
Sosám rady z netu ale pokud by někdo dokázal sem napsat pár rad a postřehu co on jak dělal,čeho se vyvarovat,na co dát bacha...,třeba by to napsané tady v jednom vlákně mohlo někomu pomoct(hlavně mě :a3


To se ti nevyplatí ani finačně ani časově a navíc vysledek nemusí byt ideal

Na poslední vyjíždce moje káča dost vařila a to ikdyž se nejel nějak extra ostrej terén.Kolegova exc 250 to samé zvládala bez varu.
Co takhle jen špatny termostat než rozebirat motor?

Zkoušeli jsme si i s kolegou měnit víčka chladiče ale bez efektu. Kapalinu mám denikol,žádnou vodu.
Uchladí se to i s vodou

Nakonec po vyjiždce pode mnou loužička oleje.Vyhřezlo těsnění karteru u spojky. Říkal jsem si že to nechám odborníkum ale pak jsem šel jen vypustit olej a nakonec mám sundanej válec a motor na stole. lol

Těsnění pod spojku chceš nechat odbornikum a do GO se pouštíš?


Válec nechám oměřit a pak podle toho budu postupovat dál. Dle manuálu vule pístu 0,06-0,1mm,je to tak?
                                                                                                         vule kroužku 0,3-0,4mm
Píst by měl mít vuli 0.06mm kroužky jsem nikdy neřešil a i když tonebude tak jak chtějí asi těžko budeš schanět jine a pilovat je na rozměr.

Když chytnu za magneto tak do stran jde cítit taková maličká vule.Budu muset pulit motor a měnit ložiska nebo je daná malá vule tím že jsou tam ložiska s radiální vulí?

Nějaky vule tam jsou ale rozhodně by jsi je neměl cítit rukou

Co říkáte na neoriginální díly. Třeba dát tam ložiska SKF,NACHI?

Ložiska jsou dobre ZVL a nebo SKF ale musí to být psane v azbuce. Dej original i když je na tom koyo tak ti v obchodu mužou dat s jinou charakteristikou připadně druhu klece. vlastní zkušenost


Kdo poradí jaká je oryginální síla těsnění pod válec. Pokud jsem to dobře pochopil tak píst by měl bejt přesně s horním okrajem válce?

Změř to co tam maš. o něco silnější na škodu nikdy není bude to mít lepší spodek.

Taky bych rád kouknul na řazení.Poslední dobou trochu vázlo. Nahoru se řadilo bez problému ale dolu o dva kvalty pak už to nešlo,trochu pozvednout řadičku a zas o dva kvalty. Čím to muže bejt? Vidličky?

Děla ti to těsnění poz 26 http://partsdepot.cz/originalni-dily/mo … TOR/77122/
řadička musí mít axialní vuli musí chodit ve tvem případě bude na těsno musíš dat silnější nebo ubrousit hřídelku řazení Poz 5 http://partsdepot.cz/originalni-dily/mo … TOR/77128/


To je zatím mejch pár otázek.Budu se ptát dál podle toho jak budu postupovat.Klidně pište i na co jsem se neptal,co souvisí s GO motoru. Jen prosím nepište že když se takle blbě ptám tak jsem se do toho neměl vubec pouštět.Žádnej učenej z nebe nespadl big_smile a mě to baví cool
Hodně štěstí

Editoval Tristan (20.08.2013 14:34:26)


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#4 20.08.2013 11:32:09

myš
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 155
Založená vlákna
Motorka: exc300
0 0

Re: GO EXC 300


Tristan:
Že se to nevyplatí časově je jasný,finančně bud něco málo ušetřím nebo to bude těžkej provar.

Termostat to nebude,nemám. Nedělám Go proto že to vařilo ale proto že jsem moto koupil před rokem a vlastně nic o historii motoru nevím. GO jsem měl v plánu a vyhřezlé těsnění si o to řeklo.

Že se to uchládí i vodou vím,psal jsem že používám denicol protože jsem chtěl ušetřit otázky a odpovědi typu co tam máš za chladící kapalinu,pokud máš vodu zkus něco určenýho přímo pro chladiče má to vyšší bod varu.

Nechtěl jsem nechat jen těsnění pod spojku odborníkum ale celé GO,jenže nějak jsem se do toho pustil sám.

Řazení.V tvém prvním odkazu jsem těsnění poz25 nenašel. V druhém odkazu už je, spletl jsi se? Je to to těsněni poz.25 na druhém odkazu?

Jinak díky za rady a přání štěsti,budu ho potřebovat. wink 
Ještě ale pořád uvažuju pulení motoru nechat odborníkum.Do toho se mě moc nechce. Zas s bratrem automechanikem se lecos zvládne.

 offline 

 

#5 20.08.2013 11:42:40

myš
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 155
Založená vlákna
Motorka: exc300
0 0

Re: GO EXC 300


Janek:
Je mě jasný že tady se mnou nebudou motomechanici probírat krok za krokem postup.Je mě jasný že je to živí.Jen jsem chtěl třeba pár rad od někoho co si doma takle po domácku zfušuje sem tam nějakej ten motor a má s tím nějaké zkušenosti. Sám si přividělávám truhlařinou a když něco někdo potřebuje rád pokud umím poradím,taky neřeknu radu ti nedám ale zaplat a vyrobím.
Jak jsem psal vejš ještě pořád nevím jestli do pulení motoru pujdu sám nebo to nechám odborníkum. Sosám rady,instrukce,složitosti a záludnosti a pak se ukáže. smile 

 offline 

 

#6 20.08.2013 11:59:42

Thomas
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 415
Založená vlákna
Místo: Kuřim
Motorka: PW 50
Věk: 9
4 1

Re: GO EXC 300


Sice to je jiná motorka od jiné značky, ale je to 2T, takže tam třeba pochytíš nějaký zajímavý postupy: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=121713&fid=18

 offline 

 

#7 20.08.2013 12:12:34

Re: GO EXC 300


myš:

'''''''''''''''Že se to uchládí i vodou vím,psal jsem že používám denicol protože jsem chtěl ušetřit otázky a odpovědi typu co tam máš za chladící kapalinu,pokud máš vodu zkus něco určenýho přímo pro chladiče má to vyšší bod varu.''''''''''''''

S tim co jsi napsal nemas tak uplne pravdu, destilka by mohla ve finale chladit lip jak to co tam mas ty. Mas tam ciste jen ten ''Denicol'' nebo to mas redene s destilkou? to muze byt i tvuj problem prehrivani. Protoze jestli to nemas redeno tak tyto smesi byvaji huste a hure samy o sobe odvadeji teplo prez chladic. Osobe se stim setkavam casto ze kluci do motorek lijou cistou nemrznopucis s cilem dat moto to nej. a pak jim to vari ale po zredeni destilkou se to skoro vzdy vyresi (kdyz neni problem jinde).

Ja kolikrat kdyz delam prez leto na motoru jezdim jen na destilku ( uz u nekolika motorek kawa, ktm yamaha), a to sem se setkal s nazory ze destilka mi rozezere kdejaky gufero, a nebo ze mi to pak nemaze cerpadlo, ale to ti vetsinou reknou lidi co to vzivote nemeli rozebrane.

A k tomu vysimu bodu varu moc never, bod varu se v chladici svyzuje spolu se zahrivanim a tlakem( papinak), a jdyt ten tlak prekroci danou hranicy tak se prave otevre vicko u chladice

Editoval allmotors (20.08.2013 12:13:56)

 offline 

 

#8 20.08.2013 14:33:42

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: GO EXC 300


Opraveno pozice 26 těsnění.
Z praxe vím že dobrý mechanik poradí a řekne ti jak se věci mají do čeho se maš pustit a do čeho ne protože ma prace dost a netřepe se na kažadou korunu. Ale je to spíš osobní zaležitost ne tahle internetova.
Jinak ti co neřeknou to už je ovlivněno spousty faktoru (Ego,nedostatek prace,finance,atd.)
Hlavně to tomu odborníkovy nesmí trvat měsíc  a14 to už je pak lepší když si to udělaš sám
Všimněte si těch hrubek. seru na pravopis. usch 

Editoval Tristan (20.08.2013 14:39:20)


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#9 20.08.2013 15:18:01

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: GO EXC 300


myš:
Asi se neobejdeš bez některých přípravků-stahovák magneta, rázový utahovák a pod. Vše se dá i půjčit, pokud znáš správné lidi.
S půlením motoru bych to neviděl tak složitě. KTM se dělají dobře. Pokud tě to baví, stáhni si manuály, příp. nějaké informace. Osobně se do takových prací nehrnu, ale synovi Petrovi nedělají problém, i když s tím žádné zkušenosti nemá. Půlil TT 350, 2 krát XR 400,KTM 520, XR 600 a DR 350 a všechny motory doteď jezdí. Pro něj není problém cokoli najít a stáhnout z netu a hlavně nedělá z ničeho vědu.
Jsem si vědom, že se do mne za takovou radu obuje ředa lidí, ale vlastní zkušenosti s různými odborníky mne utvrdily v tom, že pokud si něco udělám, tak vím, co jsem s motorem dělal a i v jakém je stavu. Pokud něco zkurvím, tak mohu nasávat jen sám na sebe. Za celou dobu ježdění jsme ještě na žádné motce komplet GO nedělali, měnilo se jen to, co se opotřebovalo a dělala se pravidelná údržba. Zatím musím zaklepat na dřevo, vše dosud jezdí, nynější stroje máme 2 roky a do motoru jsme zatím nemuseli zasahovat. Jsou to 2006 a 2007, nestály ale 50 000 Kč s nalítanými hafo motohodinami ano 
Držím palce, ať se ti daří ano 

 offline 

 

#10 20.08.2013 16:21:22

Honza XT
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 549
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: EXC 250
4 1

Re: GO EXC 300


Stahovak magneta ti muzu pujcit.

Asi je jasny, ze na nektery veci budes potrebovat specialni nastroje - zvlast na mereni opotrebeni jednotl. dilu. To je lepsi zanest nekomu, kdo se v tom vyzna.

Jinak si myslim, ze GO na dvoutaktu neni tak slozita.

 offline 

 

#11 20.08.2013 17:27:39

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: GO EXC 300


Thomas napsal(a):

Sice to je jiná motorka od jiné značky, ale je to 2T, takže tam třeba pochytíš nějaký zajímavý postupy: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=121713&fid=18

No 100% příklad si z toho taky neber např. ten silikon všude není žádná sláva.
Ale jinak 2t složit není žádná věda jen mít na paměti jako u každáho motoru- není to traktor takže vše musí jít lehce bez bouchání a páčení  big_smile 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#12 20.08.2013 19:05:15

babaexc
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: GO EXC 300


peTTR:
Složit dvoutakt není těžké smile Ale udělat to dobře tak aby vše makalo jak má,nebyla tam časovaná bomba a moc toho nezbylo chce opravdu zkušenosti,šikovnost a praxi kterou ničm nenahradíš.Nenííííí voják jako voják a2 Co to melu prostě to někdo odflákne a někdo udělá dobře.Schválně s čeho to je"tady nejsi na generálním štábu není voják jako voják" smile  smile 

 

#13 20.08.2013 19:10:55

foxdive
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3324
Založená vlákna
Místo: UH
Motorka: exc 300
Věk: 31
8 6

Re: GO EXC 300


babaexc:

chlapci a chlapy?


Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce
život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby smile

 offline 

 

#14 20.08.2013 19:29:44

babaexc
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: GO EXC 300


foxdive:

Pelíšky  usch  usch 

 

#15 20.08.2013 19:40:18

myš
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 155
Založená vlákna
Motorka: exc300
0 0

Re: GO EXC 300


allmotors:Mám nebo teda měl jsem tam tohle http://www.brumla.com/denicol-sub-zero- … d19928.htm Destilkou jsem to neředil,je to naředěný.

 offline 

 

#16 20.08.2013 19:50:22

myš
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 155
Založená vlákna
Motorka: exc300
0 0

Re: GO EXC 300


Tak nějak trochu vybavenou dílnu mám.Rázovej utahovák mám,momenták si pujčím,pár stahováku mám...
Honzo ten stahovák magneta bych si pujčil,ozvu se. ano
Tet jsem odvezl válec na oměření bráchovi.Bude to až příští tejden prej to nechá ještě okouknout kolegovi co dělá motorky a ten má dovolenou. Takže nějakej ten motoservisák na rady bude wink  

 offline 

 

#17 20.08.2013 20:38:10

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: GO EXC 300


babaexc napsal(a):

peTTR:
Složit dvoutakt není těžké smile Ale udělat to dobře tak aby vše makalo jak má,nebyla tam časovaná bomba a moc toho nezbylo chce opravdu zkušenosti,šikovnost a praxi kterou ničm nenahradíš.Nenííííí voják jako voják a2 Co to melu prostě to někdo odflákne a někdo udělá dobře.Schválně s čeho to je"tady nejsi na generálním štábu není voják jako voják" smile  smile 

Přesně tak udělat to precizně je taky kumšt  wink  Ale teď je otázka kde tu praxi a zkušenosti sehnat?  heh2  Já myslím že každým udělaným motorem ti to půjde líp a líp nebo u mě to aspoň takhle funguje....


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#18 20.08.2013 21:11:44

Richichichi
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 515
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: Fantic Caballero 200
Věk: 22
1 5

Re: GO EXC 300


Zase na druhou stranu, jak si člověk udělá GO sám má z toho lepší pocit a ví co v tom motoru má.


Fantic Caballero 200 r.v. 2008

 offline 

 

#19 20.08.2013 21:49:32

foxdive
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3324
Založená vlákna
Místo: UH
Motorka: exc 300
Věk: 31
8 6

Re: GO EXC 300


me delal motor profik a vymenil me tam loziska  ktere byly dobre,ale vedel ze je lepsi je vymenit bo sou dost namahany a semtam se stane ze odejdou,to jako laik bych urcite nevedel a menit vsechny loziska v motoru abych mel jistotu by me prislo draho,kopletne me seridil a vycistil priveru ano naprosta spokojenost,delat si to sam tak bych z toho asi nemel dobry spani,hlavne nemam pripravky na mereni valce,honovani a lisovani a kdyz spocitam cas ze bych to nekam vozil sem tam a jeste byt v nejistote,ze me to blbe nalisovali,zmerily atd.me za to nestoji,a neni mechos jako mechos jeden me tu dal spatnou velikost pistu a31 
a poprve snad musim souhlasit s jankem ze radsi pujdu do prace prescas delat co umim a to co neumuim nebo si nejsu jisty dam tomu kdo tomu fakt rozumi,ale je to jenom muj nazor

Editoval foxdive (20.08.2013 21:50:30)


Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce
život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby smile

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů