INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
GO EXC 300
GO EXC 300
Zdar. Tak nějak jsem se pustil do go exc 300 rv 2006. Sosám rady z netu ale pokud by někdo dokázal sem napsat pár rad a postřehu co on jak dělal,čeho se vyvarovat,na co dát bacha...,třeba by to napsané tady v jednom vlákně mohlo někomu pomoct(hlavně mě ) Na poslední vyjíždce moje káča dost vařila a to ikdyž se nejel nějak extra ostrej terén.Kolegova exc 250 to samé zvládala bez varu. Zkoušeli jsme si i s kolegou měnit víčka chladiče ale bez efektu. Kapalinu mám denikol,žádnou vodu. Nakonec po vyjiždce pode mnou loužička oleje.Vyhřezlo těsnění karteru u spojky. Říkal jsem si že to nechám odborníkum ale pak jsem šel jen vypustit olej a nakonec mám sundanej válec a motor na stole. Válec nechám oměřit a pak podle toho budu postupovat dál. Dle manuálu vule pístu 0,06-0,1mm,je to tak? vule kroužku 0,3-0,4mm Když chytnu za magneto tak do stran jde cítit taková maličká vule.Budu muset pulit motor a měnit ložiska nebo je daná malá vule tím že jsou tam ložiska s radiální vulí? Co říkáte na neoriginální díly. Třeba dát tam ložiska SKF,NACHI? Kdo poradí jaká je oryginální síla těsnění pod válec. Pokud jsem to dobře pochopil tak píst by měl bejt přesně s horním okrajem válce? Taky bych rád kouknul na řazení.Poslední dobou trochu vázlo. Nahoru se řadilo bez problému ale dolu o dva kvalty pak už to nešlo,trochu pozvednout řadičku a zas o dva kvalty. Čím to muže bejt? Vidličky? To je zatím mejch pár otázek.Budu se ptát dál podle toho jak budu postupovat.Klidně pište i na co jsem se neptal,co souvisí s GO motoru. Jen prosím nepište že když se takle blbě ptám tak jsem se do toho neměl vubec pouštět.Žádnej učenej z nebe nespadl a mě to baví
- ladik164
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 599
- Založená vlákna
- Místo: Tišnovsko
- Motorka: KTM 530 EXC-R
- Věk: 27
- Tel: Galaxy S4
- 8 0
Re: GO EXC 300
sry za off. tady nejseš na motorkarich.cz tady tě nikdo neukamenuje
Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne....
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: GO EXC 300
Zdar. Tak nějak jsem se pustil do go exc 300 rv 2006 Sosám rady z netu ale pokud by někdo dokázal sem napsat pár rad a postřehu co on jak dělal,čeho se vyvarovat,na co dát bacha...,třeba by to napsané tady v jednom vlákně mohlo někomu pomoct(hlavně mě :a3
To se ti nevyplatí ani finačně ani časově a navíc vysledek nemusí byt ideal
Na poslední vyjíždce moje káča dost vařila a to ikdyž se nejel nějak extra ostrej terén.Kolegova exc 250 to samé zvládala bez varu. Co takhle jen špatny termostat než rozebirat motor?
Zkoušeli jsme si i s kolegou měnit víčka chladiče ale bez efektu. Kapalinu mám denikol,žádnou vodu. Uchladí se to i s vodou
Nakonec po vyjiždce pode mnou loužička oleje.Vyhřezlo těsnění karteru u spojky. Říkal jsem si že to nechám odborníkum ale pak jsem šel jen vypustit olej a nakonec mám sundanej válec a motor na stole.
Těsnění pod spojku chceš nechat odbornikum a do GO se pouštíš?
Válec nechám oměřit a pak podle toho budu postupovat dál. Dle manuálu vule pístu 0,06-0,1mm,je to tak? vule kroužku 0,3-0,4mm Píst by měl mít vuli 0.06mm kroužky jsem nikdy neřešil a i když tonebude tak jak chtějí asi těžko budeš schanět jine a pilovat je na rozměr.
Když chytnu za magneto tak do stran jde cítit taková maličká vule.Budu muset pulit motor a měnit ložiska nebo je daná malá vule tím že jsou tam ložiska s radiální vulí?
Nějaky vule tam jsou ale rozhodně by jsi je neměl cítit rukou
Co říkáte na neoriginální díly. Třeba dát tam ložiska SKF,NACHI?
Ložiska jsou dobre ZVL a nebo SKF ale musí to být psane v azbuce. Dej original i když je na tom koyo tak ti v obchodu mužou dat s jinou charakteristikou připadně druhu klece. vlastní zkušenost
Kdo poradí jaká je oryginální síla těsnění pod válec. Pokud jsem to dobře pochopil tak píst by měl bejt přesně s horním okrajem válce?
Změř to co tam maš. o něco silnější na škodu nikdy není bude to mít lepší spodek.
Taky bych rád kouknul na řazení.Poslední dobou trochu vázlo. Nahoru se řadilo bez problému ale dolu o dva kvalty pak už to nešlo,trochu pozvednout řadičku a zas o dva kvalty. Čím to muže bejt? Vidličky?
Děla ti to těsnění poz 26 http://partsdepot.cz/originalni-dily/mo … TOR/77122/ řadička musí mít axialní vuli musí chodit ve tvem případě bude na těsno musíš dat silnější nebo ubrousit hřídelku řazení Poz 5 http://partsdepot.cz/originalni-dily/mo … TOR/77128/
To je zatím mejch pár otázek.Budu se ptát dál podle toho jak budu postupovat.Klidně pište i na co jsem se neptal,co souvisí s GO motoru. Jen prosím nepište že když se takle blbě ptám tak jsem se do toho neměl vubec pouštět.Žádnej učenej z nebe nespadl a mě to baví Hodně štěstí
Editoval Tristan (20.08.2013 14:34:26)
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
Re: GO EXC 300
Tristan: Že se to nevyplatí časově je jasný,finančně bud něco málo ušetřím nebo to bude těžkej provar.
Termostat to nebude,nemám. Nedělám Go proto že to vařilo ale proto že jsem moto koupil před rokem a vlastně nic o historii motoru nevím. GO jsem měl v plánu a vyhřezlé těsnění si o to řeklo.
Že se to uchládí i vodou vím,psal jsem že používám denicol protože jsem chtěl ušetřit otázky a odpovědi typu co tam máš za chladící kapalinu,pokud máš vodu zkus něco určenýho přímo pro chladiče má to vyšší bod varu.
Nechtěl jsem nechat jen těsnění pod spojku odborníkum ale celé GO,jenže nějak jsem se do toho pustil sám.
Řazení.V tvém prvním odkazu jsem těsnění poz25 nenašel. V druhém odkazu už je, spletl jsi se? Je to to těsněni poz.25 na druhém odkazu?
Jinak díky za rady a přání štěsti,budu ho potřebovat. Ještě ale pořád uvažuju pulení motoru nechat odborníkum.Do toho se mě moc nechce. Zas s bratrem automechanikem se lecos zvládne.
Re: GO EXC 300
Janek: Je mě jasný že tady se mnou nebudou motomechanici probírat krok za krokem postup.Je mě jasný že je to živí.Jen jsem chtěl třeba pár rad od někoho co si doma takle po domácku zfušuje sem tam nějakej ten motor a má s tím nějaké zkušenosti. Sám si přividělávám truhlařinou a když něco někdo potřebuje rád pokud umím poradím,taky neřeknu radu ti nedám ale zaplat a vyrobím. Jak jsem psal vejš ještě pořád nevím jestli do pulení motoru pujdu sám nebo to nechám odborníkum. Sosám rady,instrukce,složitosti a záludnosti a pak se ukáže.
Re: GO EXC 300
myš:
'''''''''''''''Že se to uchládí i vodou vím,psal jsem že používám denicol protože jsem chtěl ušetřit otázky a odpovědi typu co tam máš za chladící kapalinu,pokud máš vodu zkus něco určenýho přímo pro chladiče má to vyšší bod varu.''''''''''''''
S tim co jsi napsal nemas tak uplne pravdu, destilka by mohla ve finale chladit lip jak to co tam mas ty. Mas tam ciste jen ten ''Denicol'' nebo to mas redene s destilkou? to muze byt i tvuj problem prehrivani. Protoze jestli to nemas redeno tak tyto smesi byvaji huste a hure samy o sobe odvadeji teplo prez chladic. Osobe se stim setkavam casto ze kluci do motorek lijou cistou nemrznopucis s cilem dat moto to nej. a pak jim to vari ale po zredeni destilkou se to skoro vzdy vyresi (kdyz neni problem jinde).
Ja kolikrat kdyz delam prez leto na motoru jezdim jen na destilku ( uz u nekolika motorek kawa, ktm yamaha), a to sem se setkal s nazory ze destilka mi rozezere kdejaky gufero, a nebo ze mi to pak nemaze cerpadlo, ale to ti vetsinou reknou lidi co to vzivote nemeli rozebrane.
A k tomu vysimu bodu varu moc never, bod varu se v chladici svyzuje spolu se zahrivanim a tlakem( papinak), a jdyt ten tlak prekroci danou hranicy tak se prave otevre vicko u chladice
Editoval allmotors (20.08.2013 12:13:56)
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: GO EXC 300
Opraveno pozice 26 těsnění. Z praxe vím že dobrý mechanik poradí a řekne ti jak se věci mají do čeho se maš pustit a do čeho ne protože ma prace dost a netřepe se na kažadou korunu. Ale je to spíš osobní zaležitost ne tahle internetova. Jinak ti co neřeknou to už je ovlivněno spousty faktoru (Ego,nedostatek prace,finance,atd.) Hlavně to tomu odborníkovy nesmí trvat měsíc to už je pak lepší když si to udělaš sám Všimněte si těch hrubek. seru na pravopis.
Editoval Tristan (20.08.2013 14:39:20)
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- viteka 32
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3345
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov
- Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
- Věk: 54
- Tel: mám
- 18 3
Re: GO EXC 300
myš: Asi se neobejdeš bez některých přípravků-stahovák magneta, rázový utahovák a pod. Vše se dá i půjčit, pokud znáš správné lidi. S půlením motoru bych to neviděl tak složitě. KTM se dělají dobře. Pokud tě to baví, stáhni si manuály, příp. nějaké informace. Osobně se do takových prací nehrnu, ale synovi Petrovi nedělají problém, i když s tím žádné zkušenosti nemá. Půlil TT 350, 2 krát XR 400,KTM 520, XR 600 a DR 350 a všechny motory doteď jezdí. Pro něj není problém cokoli najít a stáhnout z netu a hlavně nedělá z ničeho vědu. Jsem si vědom, že se do mne za takovou radu obuje ředa lidí, ale vlastní zkušenosti s různými odborníky mne utvrdily v tom, že pokud si něco udělám, tak vím, co jsem s motorem dělal a i v jakém je stavu. Pokud něco zkurvím, tak mohu nasávat jen sám na sebe. Za celou dobu ježdění jsme ještě na žádné motce komplet GO nedělali, měnilo se jen to, co se opotřebovalo a dělala se pravidelná údržba. Zatím musím zaklepat na dřevo, vše dosud jezdí, nynější stroje máme 2 roky a do motoru jsme zatím nemuseli zasahovat. Jsou to 2006 a 2007, nestály ale 50 000 Kč s nalítanými hafo motohodinami Držím palce, ať se ti daří
- Honza XT
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 549
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: EXC 250
- 4 1
Re: GO EXC 300
Stahovak magneta ti muzu pujcit.
Asi je jasny, ze na nektery veci budes potrebovat specialni nastroje - zvlast na mereni opotrebeni jednotl. dilu. To je lepsi zanest nekomu, kdo se v tom vyzna.
Jinak si myslim, ze GO na dvoutaktu neni tak slozita.
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: GO EXC 300
No 100% příklad si z toho taky neber např. ten silikon všude není žádná sláva. Ale jinak 2t složit není žádná věda jen mít na paměti jako u každáho motoru- není to traktor takže vše musí jít lehce bez bouchání a páčení
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- foxdive
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3324
- Založená vlákna
- Místo: UH
- Motorka: exc 300
- Věk: 31
- 8 6
Re: GO EXC 300
babaexc:
chlapci a chlapy?
Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby
Re: GO EXC 300
Tak nějak trochu vybavenou dílnu mám.Rázovej utahovák mám,momenták si pujčím,pár stahováku mám... Honzo ten stahovák magneta bych si pujčil,ozvu se. Tet jsem odvezl válec na oměření bráchovi.Bude to až příští tejden prej to nechá ještě okouknout kolegovi co dělá motorky a ten má dovolenou. Takže nějakej ten motoservisák na rady bude
- Richichichi
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 515
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: Fantic Caballero 200
- Věk: 22
- 1 5
Re: GO EXC 300
Zase na druhou stranu, jak si člověk udělá GO sám má z toho lepší pocit a ví co v tom motoru má.
Fantic Caballero 200 r.v. 2008
- foxdive
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3324
- Založená vlákna
- Místo: UH
- Motorka: exc 300
- Věk: 31
- 8 6
Re: GO EXC 300
me delal motor profik a vymenil me tam loziska ktere byly dobre,ale vedel ze je lepsi je vymenit bo sou dost namahany a semtam se stane ze odejdou,to jako laik bych urcite nevedel a menit vsechny loziska v motoru abych mel jistotu by me prislo draho,kopletne me seridil a vycistil priveru naprosta spokojenost,delat si to sam tak bych z toho asi nemel dobry spani,hlavne nemam pripravky na mereni valce,honovani a lisovani a kdyz spocitam cas ze bych to nekam vozil sem tam a jeste byt v nejistote,ze me to blbe nalisovali,zmerily atd.me za to nestoji,a neni mechos jako mechos jeden me tu dal spatnou velikost pistu a poprve snad musim souhlasit s jankem ze radsi pujdu do prace prescas delat co umim a to co neumuim nebo si nejsu jisty dam tomu kdo tomu fakt rozumi,ale je to jenom muj nazor
Editoval foxdive (20.08.2013 21:50:30)
Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby
|