Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 KTM 125 EXC karburátor#1 07.07.2013 20:31:22
KTM 125 EXC karburátorTak jsem dnes ještě na večer rozhodil karburátor, abych ho zítra narval klukům v práci do ultrazvukové čističky. Fantic Caballero 200 r.v. 2008 offline #2 07.07.2013 20:40:59
Re: KTM 125 EXC karburátorJo a nenašel jsem v manuálu nastavení plováků. Může mi někdo poradit jaké jsou hodnoty? Fantic Caballero 200 r.v. 2008 offline #3 14.07.2013 10:42:47
Re: KTM 125 EXC karburátorJá bych potřeboval ohledně 125EXC zjistit jak má být naladěný karburátor. Věděl by někdo ? Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #4 14.07.2013 12:08:41#5 14.07.2013 12:14:48
Re: KTM 125 EXC karburátorTak plovák by jsme měli. A trysky by někdo věděl ? O kolik otáček mají být od utažení ? Mohl by to někdo zjistit třeba na svojí a napsat ? Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #6 14.07.2013 12:36:35
Re: KTM 125 EXC karburátorMichalEXC: Mi neříkej že to nemáš v manuálu. U staršího modelu to bylo - jehla na 3 zářezu, šroub bohatosti dotáhnout a vyšroubovat o 1,5 otáčky, volnoběh tak nějak dle potřeby. Fantic Caballero 200 r.v. 2008 offline #7 14.07.2013 14:03:51
Re: KTM 125 EXC karburátorV manuálu to právě nemůžu najít Potřebuju vědět hlavně tu bohatost. Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #8 14.07.2013 14:56:56
Re: KTM 125 EXC karburátorMichalEXC: Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby offline #9 14.07.2013 16:28:45
Re: KTM 125 EXC karburátor
A můžeš mi to nějak zdůvodnit prosím ? Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #10 14.07.2013 19:08:25
Re: KTM 125 EXC karburátorMichalEXC: Si říkal že jsi ji koupil zadřenou, tak se nediv že to bylo v háji. Fantic Caballero 200 r.v. 2008 offline #11 14.07.2013 19:16:28
Re: KTM 125 EXC karburátor
Zadřená nebyla. Jezdila normálně. Ale píst vypadal tak jak jsi viděl na fotkách. A nastavení šroubu bylo 2,5 otáčky. Podle manuálu co jsem našel by měl být o 2,75 otáčky. Takže to bylo ok. Až já jej vytočil o 5 otáček. Rozdíl ve výkonu je dost velkej, ale dal jsem to zpátky a teď pátram po zbytku nastavení karburátoru. Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #12 14.07.2013 19:18:07
Re: KTM 125 EXC karburátor
Prosím Tě a z tohoto se má vyčíst co ? není tam míra mezi přímkama. Nebo to značí rovnoběžnost ? A je to karburátor z EXC 125 ? Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #13 14.07.2013 19:21:01
Re: KTM 125 EXC karburátorMichalEXC: Ten šroub nemá zase tak zásadní význam pro výkon. Jeho význam je pouze jen do otočení rukojeti plynu cca do 1/4, z přechodu od volnoběžných otáček do "částečného zatížení" Fantic Caballero 200 r.v. 2008 offline #14 14.07.2013 19:50:23
Re: KTM 125 EXC karburátorPráve naopak,šrúba bohatosti má vplyv na zmes do 1/8 otočenia rukoväte a menší vplyv aj pri plnom otočení plynu .Pokiaľ sa nedá nastaviť v rozmedzí 1-2,5 otáčky ,je potrebné vymeniť voľnobežnú trysku . 5 otáčok je zbytočných,ten kužel je už aj tak úplne vytočený. Hlavne pozor na chudobnú zmes. 2T ju nemá rád Keď sa chce, dá sa všetko.. offline #15 14.07.2013 19:55:05
Re: KTM 125 EXC karburátorXDeeKsanR: No počkej a na co má tedy vlil volnoběžná tryska při částečném nebo plném zatížení? Myslel jsem že hlavní roli pak hraje výška nastavení jehly, hlavní tryska a velikost difuzoru. Fantic Caballero 200 r.v. 2008 offline #16 15.07.2013 14:23:15
Re: KTM 125 EXC karburátorVoľnobežná tryska sama so vzdušníkom má vplyv len do tej 1/8 plynu a potom pri úplnom otvorení ,kde je už ihla mimo komínu a záleží len na priemere hlavnej trysky + ten malý účinok voľnobežnej a vzdušníka. Percentuálne neviem ale určite vplyv má. Pri zlom nastavení vzdušníka je to poznať tak,že motorka napr. 30s beží na voľnobeh a potom ide ťažko do otáčok ako keď je studená . V princípe sa má najprv nastaviť ihla a potom doladi vzdušník. Základná poloha je cca 1,5 otáčky a po ohriatí motorky sa pritáča alebo odtáča po 1/4 otáčkach pokiaľ niesú otáčky najpravidelnejšie. Keď sa chce, dá sa všetko.. offline #17 15.07.2013 20:39:58
Re: KTM 125 EXC karburátorMichalEXC: Editoval Misstral (15.07.2013 20:41:22) offline |