INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
Zdravím, chci se zeptat slyšeli jste někdy někdo o tomto přípravku? Samozdřejmě při používání u aut né motorek
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
MPG BOOST jsem si ze zvědavosti koupil touhle dobou před rokem. Nic moc jsem od toho nečekal, nechtěl jsem být zbytečně zklamaný. Se Škodou Favorit jsem jezdil za 10-11 litrů po městě, a cca 9 litrů na dálku. Od května 2013 jezdím za 8,5 litru po městě a 7,4 litrů na dálku. Emise CO mi klesly z 2,04 procent na 0,211 procent (měřeno v říjnu 2013). Motor je tichý a živější než dříve. Tak co myslíte, funguje to nebo ne? Na netu je spousta video testů a recenzí, jak to funguje, (např. http://novysvet.pleja.tv/ )ale tohle musí člověk zažít sám. Pak tomu uvěří.
- Zvěřáki
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 659
- Založená vlákna
- Motorka: DR 650 SE
- Věk: 33
- 0 0
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
Já jsem proti tomuhle taky skeptický. Nicméně známí nalil tohle: http://www.rvs-tec.cz/produkty do motorové pily a zubožená pila žije do dnes...a nemůže si to vynachválit...
No nevím, zda bych to zkusil. Jako do vraždy určitě asi ano...tam nemáš co pokazit, jen zlepšit. Tady ale aspoň mají produkty přímo pro jednotlivé druhy motorů.
Jak to zase někdo vyzkouší, tak recenzi sem....!
Po delší pauze jsem si některé detaily vybavil hned po tom, co jsem už zase ryl hubou do pole..... - holt to nezapomeneš - ForeverOFF -
- Suchman
- Administrator
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4498
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
- Věk: už moc
- Tel: 774 817 423
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
uživatel novysvet upozorňuje na odkaz http://novysvet...
Je to první příspěvek na motorkářském fóru a neřeší problém na motorce, ale vychvaluje jakýsi přípravek...
Mám pocit že to je za BANána...
Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
Vážení, MPG BOOST prospěje každému spalovacímu motoru a je jedno, jestli je to v autě, v motorce, nebo třeba v elektrocentrále. Vy máte nějaké předsudky, a myslíte si, že je to něco jako z Teleshopingu či běžné aditivum z pumpy. Ale já a moji přátelé, kteří to používáme, máme zkušenosti. Já neřeším jako Vy, jestli je něco takového možné, ale počkám si, až se to někomu povede a pak to bude pravda. Je to stejné, jako kdyby nějaký doktor před 40 lety tvrdil, že srdce se nedá transplantovat. A také se to už dávno někomu povedlo. Firmě FFI se povedlo zase tohle. Kéž by někdo z Vás pracoval třeba na měření emisí a kdyby pak změřil třeba starou Ladu a měla nějaké nula nula nic emise (při lamda=1), tak pak by Vám to možná došlo, co je to za produkt. A hlavně - titulní dotaz zněl, jestli někdo o tom slyšel (resp. může poreferovat) a ne, co si o tom kdo myslí.
- twinkam
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2438
- Založená vlákna
- Místo: Chomutov
- Motorka: FE 350
- Věk: 36
- 4 3
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
novysvet napsal(a):Vážení, MPG BOOST prospěje každému spalovacímu motoru a je jedno, jestli je to v autě, v motorce, nebo třeba v elektrocentrále. Vy máte nějaké předsudky, a myslíte si, že je to něco jako z Teleshopingu či běžné aditivum z pumpy. Ale já a moji přátelé, kteří to používáme, máme zkušenosti. Já neřeším jako Vy, jestli je něco takového možné, ale počkám si, až se to někomu povede a pak to bude pravda. Je to stejné, jako kdyby nějaký doktor před 40 lety tvrdil, že srdce se nedá transplantovat. A také se to už dávno někomu povedlo. Firmě FFI se povedlo zase tohle. Kéž by někdo z Vás pracoval třeba na měření emisí a kdyby pak změřil třeba starou Ladu a měla nějaké nula nula nic emise (při lamda=1), tak pak by Vám to možná došlo, co je to za produkt. A hlavně - titulní dotaz zněl, jestli někdo o tom slyšel (resp. může poreferovat) a ne, co si o tom kdo myslí.
O.k.-mám octavii 1 motor 1,9 tdi rok 2000 a najeto 423000km .Pošli mi ten zazrak (grátis) a uvidíme jak mi spadne spotřeba
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
twinkam: Grátis nic neposílám. Já jsem si to také musel koupit. A pokud jde o ty ujeté km... Pokud už je ten motor před šrotem, tak mu nepomůže ani světcená voda... Já neslibuji žádné generálky za chodu, jako to slibují jiné firmy. Aby to fungovalo, musí být motor OK, palivo OK a pak to funguje. Přece nemůže nikdo čekat, že mu ta přísada třeba seřídí ventily nebo zabrání sání falešného vzduchu. Ale když je to auto v cajku, tak po vypotřebování celé lahvičky (více než 3900 litrů paliva) je úspora kolem 12 000 Kč.
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
twinkam: Pokud je motor ještě v pořádku, tak to fungovat bude.
- twinkam
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2438
- Založená vlákna
- Místo: Chomutov
- Motorka: FE 350
- Věk: 36
- 4 3
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
Novysvet Problém je v tom že takovejch produktů bylo a je na trhu velké množství a nikdo tomu nevěří-včetně mě takže už z toho důvodu si nebudu nic objednávat abych se ujistil že je to blbost(i když to není tolik peněz- to si raději koupim brzdové desky na svého Berga.) Bohužel člověk co to propaguje je pro mě nedůvěryhodneý protože z prodeje má profit-sorry za upřímnost
Editoval twinkam (18.02.2014 14:32:41)
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
twinkam: Tady někdo pro samej les nevidí stromy...:-). Jistě, mám z toho profit, ale zboží jde buď přímo od výrobce za zákazníkem, nebo si to prezentér koupí za velkoobchodní ceny a cenu nabídne. Dokážete si představit, kolik by to stálo, kdyby se to prodávalo běžně? Tady není potřeba žádných bildboardů, reklam v TV a X překupníků, než se to dostane na prodejnu. Vychází se tak trochu z 1. generace marketingu, kde se věřilo, že dobrý výrobek si svého zákazníka najde. Reklamu si na to dělá každý sám. A hlavně - myslíte si, že je to blbost a proto se to normálně neprodává. Položím Vám "pelíškovskou" otázku:"Komu tím prospějete?" Ten výrobek snižuje spotřebu paliva. Myslíte, že by ho prodávala benzínka? Vždyť jí jde o to, co nejvíce prodat paliva! Razantně snižuje emise. Takže by to mohl preferovat stát, popř. ministerstvo životního prostředí. Jenže méně prodaného paliva znamená méně daní do státního rozpočtu. Takže stát to také nebude preferovat. Také to prodlužuje životnost motoru - dobré spalování dělá své a pak firma nabízí i další produkt do oleje, který ten účinek ještě zvedne a kov v motoru nebude trpět, protože sníží tření o 80 procent. No fajn, ale to by zase nepreferovaly automobilky, protože jejich cíl je dělat stále nová a nová auta, která nic moc nevydrží a za pár let je lepší je prodat. Takže komu to nakonec prospěje? Pouze řadovým motoristům! Ano, jsem dealer, ale nestydím se za to. To není jako nabízet pojištění nebo předražený prášek na praní. Proč si mám kupovat prášek za 1000 Kč, když ho v drogérii koupím za 300 Kč??? Ale tohle peníze naopak vrací. A když to řeknu blbě, tak čím bude benzín stát více, tím větší bude úspora.
- zachvat
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 445
- Založená vlákna
- Místo: Jindř. Hradec
- Motorka: Husaberg Fe450
- Věk: 43
- 1 0
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
Napiš mi rozumně, jak může velký panák nečeho, smíchaný se 100 litry paliva velmi výrazně snížit spotřebu? Co to udělá s motorem, který je v dobré kondici?
Editoval zachvat (18.02.2014 15:27:33)
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
novysvet: ...to je ohranná písnička ... provází to každý produkt ale žádný produkt nikdy nesplnil co slíboval.
někde v usa to dokonce testovali a ten čurbes v nádrži opravdu zůstával
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=829&t=814249
...ohánět se nobelovkou a zdravým rozumem je chytrý ... zkus předložit certifikát a důkazy
... je to nesmysl a podvod.
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
Tak pro všechny: MPG BOOST je tzv. biokatalyzátor. Předpona BIO neznamná ekologické zemědělství. Biokatalyzátory máme všichni v těle. Mezi ně patří např. vitamíny. Prostě jsou to látky, které je potřeba udržovat ve velmi malém množství a přitom dělají velké věci. Proto se dávkuje BOOST v tak malém množství. A slovo katalyzátor = urychlovač reakce. Díky MPG BOOSTU palivo rychleji hoří. A když hoří rychleji, tak prohoří beze zbytku a důkladně. A když se zlepší spalování, tak se zvedne výkon. Když se zvedne výkon, sníží se spotřeba, už jenom proto, že nemusím tak často řadit (na vyšší stupeň dojedu dál) a tolik šlapat na plyn, abych dásáhl stejného výkonu. Článek na D-fenz nečtu poprvé a jestli autor narážel na "jezeďácký překlad" tak to chápu. Katalýzu čerpadel neobhajuji. Ale co napsal dále, je úplná perla:
"Máme tedy katalytickou vrstvu, která má podporovat spalovací proces. Pokud jde by šlo o katalyzátor reakce ve spalovacím prostoru (tzn. oxidace směsi uhlovodíku se vzduchem), směs by začala hořet dříve, což by výkon naopak snížilo a vedlo ke klepání motoru. Lepší by bylo, kdyby ta magická vrstvička byla inhibitor a spalování zpomalovala. Jenže spalování nezačíná na okrajích spalovacího prostoru, ale na svíčce, takže bychom potřebovali inhibitor tam, a tam se dá dopravit jen jako přísada paliva."
Autor si myslí, že pokud směs začne hořet dříve, tedy pokud by došlo k samozápalům, že dojde ke klepání motoru. No ano, ale samozápaly MPG BOOST ani CAPS nedělá! Jak správně píše, zapálení se děje na svíčce. Na ní se ta nanovrstva také usadí a po vymontování jsou svíčky krásně červené. Ale kdyby to měl být inhibitor a mělo to zpomalovat spalování, tak bude z výfuku (nebo alespoň do něj) lítat nespálené palivo!!! A my právě potřebujeme, aby v té "nekonečně krátké době" všechno palivo prohořelo a ne, aby tam něco zůstalo. D-fenz má někdy pravdu, třeba článek o tom, že Shell před časem jinak přejmenoval Naturál a tvrdí, že ta změna názvu sníží spotřebu paliva. Tohle beru. Na druhou stranu tam podobně kritizuje Vervu 100 a to je náhodou jedno z nejlepších paliv u nás. A Verva diesel snad nejlepší nafta. Ale to co psal o MPG, tak to je úplná demagogie. Takhle to napíše člověk, který to nikdy neotestoval a pouze si to jenom myslí.
Pak někdo psal, že někde v USA to nechalo bordel v nádrži. Používal jsem jak MPG CAPS, tak MPG BOOST. Nikdy se mi nestalo, že by v nádrži byl nějaký bordel - to bych musel poznat i na filtru paliva. A kdyby to palivo degradovalo, tak by to auto muselo jezdit mnohem hůře. A je to stále lepší a lepší. Naopak znám příběh, že motorista šel na STK, a na emisích mu nemohli nic naměřit. Tak prolezli celé auto, jestli tam nemá nějakou "úpravu" - neměl nic. Nakonec se dělal i rozbor paliva a ani v něm se nic navíc nenašlo, přestože tam BOOST byl a fungoval. Takže když ani chemický rozbor ho v palivu nenajde, tak jak by mohl tam z toho být bordel? To by musel být z paliva!
Produkt je registrován u EPA, což je instituce, která by nevydala certifikát, kdyby to bylo závadné. Navíc firma je pojištěná na ohromnou částku, teď přesně nevím hodnotu té pojistky, ale je to částka v miliónech dolarů. Důležité je říct, že za 8 let, co je produkt na trhu, nebyla ANI JEDNA pojistná událost. MPG CAPS testovala a vydala certifikát Nezávislá Tribotechnická laboratoř. Takže co ještě více je třeba?
A když je to tu samej motorkář, tak na Slovensku se to už testuje i v motomagazínu...:-)
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
- když tam nic není tak tam nic nenajdeš .... kde nic není proč za to platit? ... pokud tam nic nenajde ani chem. rozbor (ten by biokatalytické látky našel) tak co prodáváte ? - nic za cenu peněz , práce , úsilí = podvod
... kolik stojí v dnešní době podvod ? ... už od 5.000,- kč tak se boj aby si toho neprodal víc než za bůra protože pak si tě najdou i za tím sklíčkem co do něj koukáš ....
....nedělej z lidí blbce a nemotej do benzínu vitamíny a katalyzátory ani jedno nemá vliv na efektivitu spalování uhlovodíků
... hovadiny jako rychlost hoření a vliv na efektivitu ti vysvětlím takto: ty: Díky MPG BOOSTU palivo rychleji hoří. A když hoří rychleji, tak prohoří beze zbytku a důkladně.
reál: "• Spalování směsi benzinu se vzduchem probíhá určitou rychlostí (obvykle 30 – 40 m/s). Za určitýh okolností se však m ůže rychlost spalování zvýšit až na 2500 – 3000 m/s. Tím prudce stoupne tlak ve spalovacím válci a píst pohybující se určitou rychlostí nedokáže tento porudký vzestup tlaku zpracovat, což se projeví úderem na píst. Tento úder se přenáší přes ojnici na klikovou hřídel a adlší části motoru. Pokud by docházelo k delšímu působení, motor by se poškodil. Na klepání má vliv složení benzínu. • Spalování směsi ve válci musí probíhat takovou rychlostí, která umožňuje plynulý přenos tlaku na klesající píst Příliš rychlý průběh reakce => dojde k detonaci => nárazová vlna => snížení výkonu motoru (klepání motoru)."
Rychlost hoření nemá vliv na prohoření paliva !!!!
Čekám na další kecy, lži a polopravdy
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
MPG BOOST by byl v palivu poznat, kdyby to bylo aditivum. To by pak měnilo vlastnosti paliva. Tohle ne, tohle se pouze nechá palivem přenést do spalovacího prostoru a urychluje hoření. Prostě se to naváže k uhlovodíkům a rozbor to nepozná. Snad, že by hledali Ferrocen. To ale nikdo netestoval, šlo jen o to zjístit, jestli palivo odpovídá normě, nebo jestli někdo nejezdí na něco jiného. To ale neznamená, že když tam nikdo nic nenajde, že tam nic není. To není lahvička s teplým vzduchem, pokud by byla, emise by byly standartní a na té kontrole by nikdo nic nehledal.
To, co píšete o spalování, o tlaku na píst atd. To je hlavně o správném seřízení motoru - ventily, předstih atd. To musí být nastavené dobře. Rychlost hoření v m/s neřeším. Spalování je hlavně o teplu. A spalovací prostor je různě teplý. Jinou teplotu má píst, jinou svíčka... Díky té nanovrstvě je větší teplo i dříve chladnějších místech motoru. A palivo také začíná hořet dříve - normálně začíná hořet při 600 stupních, při BOOSTu stačí 200 stupňů. Tohle vše udělá mnohem razantnější expanzi.
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
novysvet napsal(a):MPG BOOST by byl v palivu poznat, kdyby to bylo aditivum. To by pak měnilo vlastnosti paliva. Tohle ne, tohle se pouze nechá palivem přenést do spalovacího prostoru a urychluje hoření. Prostě se to naváže k uhlovodíkům a rozbor to nepozná. Snad, že by hledali Ferrocen. To ale nikdo netestoval, šlo jen o to zjístit, jestli palivo odpovídá normě, nebo jestli někdo nejezdí na něco jiného. To ale neznamená, že když tam nikdo nic nenajde, že tam nic není. To není lahvička s teplým vzduchem, pokud by byla, emise by byly standartní a na té kontrole by nikdo nic nehledal.
To, co píšete o spalování, o tlaku na píst atd. To je hlavně o správném seřízení motoru - ventily, předstih atd. To musí být nastavené dobře. Rychlost hoření v m/s neřeším. Spalování je hlavně o teplu. A spalovací prostor je různě teplý. Jinou teplotu má píst, jinou svíčka... Díky té nanovrstvě je větší teplo i dříve chladnějších místech motoru. A palivo také začíná hořet dříve - normálně začíná hořet při 600 stupních, při BOOSTu stačí 200 stupňů. Tohle vše udělá mnohem razantnější expanzi.
muhehe ... ..."To by pak měnilo vlastnosti paliva" ..."tohle se pouze nechá palivem přenést do spalovacího prostoru a urychluje hoření" ... to jsou protimluvy a dál: .... "se to naváže k uhlovodíkům a rozbor to nepozná" víš vůbec co to je rozbor, jak vypadá struktura uhlovodíku a vzorec? ... jinak pana SE-TO znám osobně a on mi říkal že s tímhle nemá nic spolčnýho
"normálně začíná hořet při 600 stupních, při BOOSTu stačí 200 stupňů" a říká ti něco samozápal ??!!! : "samozápal je předčasné zapálení směsi od přehřátého místa ve spalovacím prostoru, například od žhavého izolátoru nevhodně zvolené svíčky, nebo od kousku karbonu. Směs se zapálí sama ještě před přeskokem jiskry a tím se defakto neřízeně zvětšuje předstih se všemi důsledky"
O "razantnější expanzi" už jsme se bavili ... něco nového, neobjeveného ... sím
Ferocen ?? edit .... cit.: "Jako další organokovové sloučeniny zvyšující oktanové číslo je možné uvést pentakarbonyl železa, ferocen, karbonyl niklu a tetraethylcín. Žádná z těchto látek se z důvodu toxicity, ceny a nežádoucích vedlejších vlivů v praxi neuplatnila, mimo jiné také proto, že produkty spálení některých typů způsobují abrazivní opotřebení motoru. Přesto i v současné době se lze ještě na evropském trhu setkat s přípravkem obsahujícím sloučeninu železa, jehož nabídka vyzdvihuje hlavně čistící účinek popsaný později, ale "zapomíná" se zmínit o škodlivosti pro motor." celý článek hýr: http://www.petrol.cz/aktuality/archiv/2 … 132&vote=3
Takže ještě toxický sračky prodáváš a chceš za to naše peníze!!!
http://www.ceskapozice.cz/byznys/podnik … 1#comments
Víš kam jdi ... do Prahy ... tam je jeden moc fajn týpek ... ten tě veme na brigošku a i s koštětem v ruce se něco přiučíš ... hlavně to, že fyziku neokecáš !!
Editoval MikiberG (18.02.2014 20:30:47)
- Suchman
- Administrator
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4498
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
- Věk: už moc
- Tel: 774 817 423
Re: mpg boost a další aditiva vč. těch do olejů
Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.
|