Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAKTM EXC 250 F - vše o ní#41 06.01.2013 15:59:02
Re: KTM EXC 250 F - vše o ní
je mi 42 a před 2 rokama jsem začal na Yamaha WR250F (2001). Jelo to dobře, ale jak říkají všichni okolo musíš tam dát víc plynu, pak to letí jako z praku. Jenže já se toho trochu bál, protože pak to na mně letělo prostě až moc. Koupil jsem Beta 400 RR (2011) a to je opravdu parádní obsah na to, že to jede de facto pořád, i v malých otáčkách. Tohle je pro mne oproti 250 výhoda. Bohužel to váží o cca 9 kg víc a to je neuvěřitelně pocitově znát. Přemýšlím, že z toho vyhodím startér (cca 6kg úspora). Alespoň na zkoušku, protože to startuje na první drb kdykoli. Teď jsme taky dali dohromady KTM EXC 200 (2005) pro mýho staršího syna a moc se těším, až se na tom na jaře projedu. Zotavuju se ze zranění kotníku, tak teď nemůžu. Jen lehce jsem se projel na té 200 a tam se musí taky točit plynem aby to jelo, alespň se mnou. Já mám teda teď 90kg, syn má asi 60kg a s ním ta 200 letí i na volnoběh a jakékoli přidání plynu u něj znamená okamžitou reakci (na zadní, hrabat atd.). Chce to prostě vyzkoušet, ale jak tady píšou ostatní, prostě někdy to hned nejde poznat a chce to delší adaptaci offline #42 06.01.2013 17:24:28
Re: KTM EXC 250 F - vše o níMi uz kdysi rikalo ostrileni borci, ze se ma zacinat od 125 2T a az to zvoladnes tak jit nahoru.Nauci te to spoustu veci jako prace s plynem, spojkou atd. offline #43 06.01.2013 20:38:12
Re: KTM EXC 250 F - vše o níxfany: offline #44 06.01.2013 20:57:32
Re: KTM EXC 250 F - vše o níxfany: offline #45 07.01.2013 01:05:08
Re: KTM EXC 250 F - vše o níJá jsem citlivej na podvozek.....dámskej. Dej koním pít... offline #46 07.01.2013 19:46:41
Re: KTM EXC 250 F - vše o níProtože mám v TP v kolonce "koňská síla" napsáno číslo 13 , tak jsem hledala, kolik že kobylek bych opravdu měla mít... Našla jsem že snad 38. Sedí to? ....jsem líná jezdit rychle.... offline #47 07.01.2013 19:50:00
Re: KTM EXC 250 F - vše o nínevíte někdo jaký jsou originální ventily? ocel nebo titan? offline #48 07.01.2013 22:15:12
Re: KTM EXC 250 F - vše o níKlasika: Dej koním pít... offline #49 07.01.2013 22:20:57
Re: KTM EXC 250 F - vše o níSemis: Tenhle údaj jsem našla přímo u r.v. 2007. ....jsem líná jezdit rychle.... offline #50 07.01.2013 23:42:53
Re: KTM EXC 250 F - vše o níKdyž už se divíte, proč musíte s 250 tak kroutit heftem, tak tu pro vás mám pár grafů. U 250 jsem našel jen SX. U 350 a 450 je SX naladěná na výkon na zadnim kole o cca 20% vyšší, takže u 250 bude na zadnim kole cca 26 poníků, což je o skoro 20 koní míň než 450 respektive 5xx, která má stejnej výkon v ještě nižších otáčkách. Editoval Hogista (07.01.2013 23:51:48) Kdo se bojí, nesmí do lesa! offline #51 07.01.2013 23:53:57
Re: KTM EXC 250 F - vše o níviteka 32: Ride to live and live to ride!:-) (Jezdím,abych žil a žiju,abych jezdil) offline #52 08.01.2013 07:24:20
Re: KTM EXC 250 F - vše o níHogista: Děkujeme za grafy :-) ....jsem líná jezdit rychle.... offline #53 08.01.2013 09:00:18
Re: KTM EXC 250 F - vše o nítak už jsem si zjistil, jaký se dávaj origo ventily. z ktm mi psala, že se tam dávají titanové. offline #54 08.01.2013 09:13:33
Re: KTM EXC 250 F - vše o níKlasika: ber to s nadsázkou. Ale z těch grafů vyplývá úplně jinej jezdeckej styl, přesně jak tu píšete. 450 má při 6tis a plnym plynu 35 koní a 250 jich má 15. Zase věřim, že u 250 se výkon líp dávkuje a neni tak splašená, takže tě při jízdě na čas tolik neutahá. Mě osobně se právě ta splašenost a agresivita nástupu líbí. Ještě zkusim někde vyštrachat krouťák. Pro ilustraci jsem ještě našel graf u EXC 300, která má pěkně plynulej nástup... Editoval Hogista (08.01.2013 09:16:25) Kdo se bojí, nesmí do lesa! offline #55 08.01.2013 09:26:55
Re: KTM EXC 250 F - vše o níHogista: Však to tak beru ....jsem líná jezdit rychle.... offline #56 08.01.2013 10:45:14
Re: KTM EXC 250 F - vše o ní
Musejí se dát většinou tvrdší pružiny, jelikož ocelovej ventil je těžší, tak aby se stačil ve vyšších otáčkách vracet do zavřenýho stavu. offline #57 08.01.2013 12:15:33
Re: KTM EXC 250 F - vše o ní
Předem se omlouvám, ale to je dobrá závada buď jseš tak nažhavená na ježdění, že světlo dobíjíš vlastní energií, nebo ta motorka k jízdě prostě potřebuje, aby si z ní každý okolo sednul na prdel Sorry, ale musel jsem. A už mlčím offline #58 08.01.2013 21:29:19
Re: KTM EXC 250 F - vše o níHogista: offline #59 09.01.2013 00:30:23
Re: KTM EXC 250 F - vše o níMě by taky zajímal rozdíl ve výkonu s laďákem a bez něj. Jenže dávat pár tisíc za dvoje měření se mi opravdu dávat nechce. Dej koním pít... offline #60 09.01.2013 07:41:57
Re: KTM EXC 250 F - vše o ní
Nenapada mě nic jineho než Magický klín. Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline |