Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

KTM EXC 250 F - vše o ní

#41 06.01.2013 15:59:02

badyšot
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1375
Založená vlákna
Místo: Liberec
Motorka: 200 neposedných Kubíků
Věk: 45 už
7 6

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


Sally06 napsal(a):

Když už se tu bavíte o kubaturách, tak bych si rád poslech váš názor. Začal jsem na DR 350, teď XR 400. Kdybych šel do ostré, tak jsem chtěl 250, 310, 390 a 450 ve 4T, tak postupně, ale co jsem se projel na pár motkách, tak jsem usoudil, že 450 je moc a 250 je málo, takže bych šel rovnou do obsahu kolem 400 ccm a nebo zkusit a začít od začátku 200, 250, 300 2T, 125 ccm vim, že je málo. Jaký na to máte názor?
Sorry za offtop... cool 

je mi 42 a před 2 rokama jsem začal na Yamaha WR250F (2001). Jelo to dobře, ale jak říkají všichni okolo musíš tam dát víc plynu, pak to letí jako z praku. Jenže já se toho trochu bál, protože pak to na mně letělo prostě až moc. Koupil jsem Beta 400 RR (2011) a to je opravdu parádní obsah na to, že to jede de facto pořád, i v malých otáčkách. Tohle je pro mne oproti 250 výhoda. Bohužel to váží o cca 9 kg víc a to je neuvěřitelně pocitově znát. Přemýšlím, že z toho vyhodím startér (cca 6kg úspora). Alespoň na zkoušku, protože to startuje na první drb kdykoli. Teď jsme taky dali dohromady KTM EXC 200 (2005) pro mýho staršího syna a moc se těším, až se na tom na jaře projedu. Zotavuju se ze zranění kotníku, tak teď nemůžu. Jen lehce jsem se projel na té 200 a tam se musí taky točit plynem aby to jelo, alespň se mnou. Já mám teda teď 90kg, syn má asi 60kg a s ním ta 200 letí i na volnoběh a jakékoli přidání plynu u něj znamená okamžitou reakci (na zadní, hrabat atd.). Chce to prostě vyzkoušet, ale jak tady píšou ostatní, prostě někdy to hned nejde poznat a chce to delší adaptaci a8 

 offline 

 

#42 06.01.2013 17:24:28

motohellrider
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2025
Založená vlákna
Motorka: gasííík
3 0

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


Mi uz kdysi rikalo ostrileni borci, ze se ma zacinat od 125 2T a az to zvoladnes tak jit nahoru.Nauci te to spoustu veci jako prace s plynem, spojkou atd.
Kdo si tim prosel, tak jsou uz vesmes ostrileni borci, kteri moc tyto debaty nevedou lol  lol 

Ja sel mimochodem taky opacne a1 

 offline 

 

#43 06.01.2013 20:38:12

motohellrider
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2025
Založená vlákna
Motorka: gasííík
3 0

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


xfany:

Na co? a1 

 offline 

 

#44 06.01.2013 20:57:32

motohellrider
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2025
Založená vlákna
Motorka: gasííík
3 0

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


xfany:

Ja uz jsem myslel... lol  lol 

 offline 

 

#45 07.01.2013 01:05:08

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


Já jsem citlivej na podvozek.....dámskej. tongue


Dej koním pít...

 offline 

 

#46 07.01.2013 19:46:41

Klasika
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1799
Založená vlákna
Místo: Popůvky
Motorka: KTM EXC 250 F, Beta 400 RR, BMW R 1100 R, A1/1
Věk: 40
5 1

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


Protože mám v TP v kolonce "koňská síla" napsáno číslo 13  roll  lol , tak jsem hledala, kolik že kobylek bych opravdu měla mít... Našla jsem že snad 38. Sedí to?


....jsem líná jezdit rychle....

 offline 

 

#47 07.01.2013 19:50:00

kasarek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 189
Založená vlákna
Místo: Klatovy
Motorka: KTM EXC-F 250, KTM 450 EXC, Honda CR 250, Suzuki DR-Z 400
Věk: 24
0 0

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


nevíte někdo jaký jsou originální ventily? ocel nebo titan?

 offline 

 

#48 07.01.2013 22:15:12

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


Klasika:

Model 08- má 38PSů, ale teď si nejsem jistý jaký rok máš vlastně ty. Starší ročník to asi bude mít trošku jinak, pač charakteristika motoru je poměrně jiná.


Dej koním pít...

 offline 

 

#49 07.01.2013 22:20:57

Klasika
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1799
Založená vlákna
Místo: Popůvky
Motorka: KTM EXC 250 F, Beta 400 RR, BMW R 1100 R, A1/1
Věk: 40
5 1

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


Semis: Tenhle údaj jsem našla přímo u r.v. 2007.


....jsem líná jezdit rychle....

 offline 

 

#50 07.01.2013 23:42:53

Hogista
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 128
Založená vlákna
Motorka: BMW GS 650 Dakar, KTM EXC 520
Web
2 0

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


Když už se divíte, proč musíte s 250 tak kroutit heftem, tak tu pro vás mám pár grafů. U 250 jsem našel jen SX. U 350 a 450 je SX naladěná na výkon na zadnim kole o cca 20% vyšší, takže u 250 bude na zadnim kole cca 26 poníků, což je o skoro 20 koní míň než 450 respektive 5xx, která má stejnej výkon v ještě nižších otáčkách.


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1774_12_250_ktm.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1774_12_ktm350_xcf-w_comparo1.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1774_450_hp.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1774_ktm450_350.jpg
http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1774_ktm525excdyno.jpg

Editoval Hogista (07.01.2013 23:51:48)


Kdo se bojí, nesmí do lesa!

 offline 

 

#51 07.01.2013 23:53:57

Bitrin
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 825
Založená vlákna
Místo: Pole,louky,dům-S.Morava
Motorka: SHERCO 510i; Suzuki Kingquad 700; Jawa 250
Věk: 24
Tel: Nokia
6 0

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


viteka 32:

Nemohl jsem si povšimnout drbu o tt600r,jinak co píšeš tak já s tím naprosto souhlasím, stopadesáti kilové enduro určitě není na denní jízdy nějakým dost hard terénem,ale jako na začátek mi to bohatě stačilo a chci přestupovat v létě na lehčí stroj to asi každý po čase např Klasika a jiní kamarád taky teď osedlal yamahu 450f z xtéčka,ale můžu říct a potvrdí mi to i kluci teda snad  a1 ze srazu jak už jsi s tou motorkou hraji a to má 150kg,něměl jsem zatím problém s tím, že bych někde nevyjel,spíše s fyzičkou,protože když musíš zvedat tak těžkou motorku když se někde plácáš nebo padáš tak za celý den to jde určitě poznat.Na to zahřátí a polítání něčím lehčím je to super stroj.


Ride to live and live to ride!:-)
(Jezdím,abych žil a žiju,abych jezdil)

 offline 

 

#52 08.01.2013 07:24:20

Klasika
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1799
Založená vlákna
Místo: Popůvky
Motorka: KTM EXC 250 F, Beta 400 RR, BMW R 1100 R, A1/1
Věk: 40
5 1

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


Hogista: Děkujeme za grafy :-)
Jen si dovolím podotknout, že se tu nedivíme  a1 Asi všem nám je tak nějak jasné, že 250 bude mít méně kobyl než 450 respektive 5xx a že s tím budou souviset nějaká jezdecká opatření  usch 
My si tu jen tak pod fousy remcáme  a1 Může se nám to nelíbit, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co proti tomu můžeme dělat  a1 

Jinak: dneska musím najít zradu v elektrice: když sedím, světlo svítí, když stojím, světlo nesvítí  a24 K tomu mi přestal ukazovat budíček  roll To je radosti...


....jsem líná jezdit rychle....

 offline 

 

#53 08.01.2013 09:00:18

kasarek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 189
Založená vlákna
Místo: Klatovy
Motorka: KTM EXC-F 250, KTM 450 EXC, Honda CR 250, Suzuki DR-Z 400
Věk: 24
0 0

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


tak už jsem si zjistil, jaký se dávaj origo ventily. z ktm mi psala, že se tam dávají titanové.

myslíte, že by vadilo, tam dát místo těch origo obyčejné ocelové?

 offline 

 

#54 08.01.2013 09:13:33

Hogista
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 128
Založená vlákna
Motorka: BMW GS 650 Dakar, KTM EXC 520
Web
2 0

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


Klasika: ber to s nadsázkou. Ale z těch grafů vyplývá úplně jinej jezdeckej styl, přesně jak tu píšete. 450 má při 6tis a plnym plynu 35 koní a 250 jich má 15. Zase věřim, že u 250 se výkon líp dávkuje a neni tak splašená, takže tě při jízdě na čas tolik neutahá. Mě osobně se právě ta splašenost a agresivita nástupu líbí. Ještě zkusim někde vyštrachat krouťák. Pro ilustraci jsem ještě našel graf u EXC 300, která má pěkně plynulej nástup...


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1774_exc300.jpg

Editoval Hogista (08.01.2013 09:16:25)


Kdo se bojí, nesmí do lesa!

 offline 

 

#55 08.01.2013 09:26:55

Klasika
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1799
Založená vlákna
Místo: Popůvky
Motorka: KTM EXC 250 F, Beta 400 RR, BMW R 1100 R, A1/1
Věk: 40
5 1

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


Hogista: Však to tak beru  wink 

Je to jak říkáš, něco za něco. Ale větší obsah asi vždycky jezdci "dá víc". To by jinak nebyly třídy nad 250 narvané k prasknutí, zatímco do 250 jede osm lidí....


....jsem líná jezdit rychle....

 offline 

 

#56 08.01.2013 10:45:14

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


kasarek napsal(a):

tak už jsem si zjistil, jaký se dávaj origo ventily. z ktm mi psala, že se tam dávají titanové.

myslíte, že by vadilo, tam dát místo těch origo obyčejné ocelové?

Musejí se dát většinou tvrdší pružiny, jelikož ocelovej ventil je těžší, tak aby se stačil ve vyšších otáčkách vracet do zavřenýho stavu.

 offline 

 

#57 08.01.2013 12:15:33

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


Klasika napsal(a):

Hogista: Děkujeme za grafy :-)
Jen si dovolím podotknout, že se tu nedivíme  a1 Asi všem nám je tak nějak jasné, že 250 bude mít méně kobyl než 450 respektive 5xx a že s tím budou souviset nějaká jezdecká opatření  usch 
My si tu jen tak pod fousy remcáme  a1 Může se nám to nelíbit, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co proti tomu můžeme dělat  a1 

Jinak: dneska musím najít zradu v elektrice: když sedím, světlo svítí, když stojím, světlo nesvítí  a24 K tomu mi přestal ukazovat budíček  roll To je radosti...

Předem se omlouvám, ale to je dobrá závada lol buď jseš tak nažhavená na ježdění, že světlo dobíjíš vlastní energií, nebo ta motorka k jízdě prostě potřebuje, aby si z ní každý okolo sednul na prdel heh2 Sorry, ale musel jsem. A už mlčím ou1

 offline 

 

#58 08.01.2013 21:29:19

badyšot
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1375
Založená vlákna
Místo: Liberec
Motorka: 200 neposedných Kubíků
Věk: 45 už
7 6

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


Hogista:
říkáš to správně. 250 má prostě úplně jiný jízdní styl než 450 a to hlavně kvůli krouťáku, který tam ve spodním rozsahu otáček není, proto se zdá, že to "nejede"... Většina hobíků se bojí to roztočit do otáček, kdy to "jede". Zkuste se podívat a poslechnout v jakých otáčkách s tím jezdí profi jezdci a jestli to jede nebo ne wink Nejjednodušší úprava sériové 250 je v ladění výfuku, airboxu a tomu odpovídající seřízení karburátoru. Do motoru (vaček a pod.) se moc nezasahuje, protože to moc velkou změnu nepřinese oproti sérii. Měl jsem Yamaha WR250F. Koupil jsem to s laďákem Leo Vince. Řvalo to jak kráva, crossová motorka byla oproti tomu tichý společník. Jelo to dobře, ale ten kravál mi vadil. Dal jsem sériový výfuk a vůbec se to nechtělo sbírat ze spodních otáček. Nakonec jsem obětoval sériový výfuk a jeho "odbornou" úpravu v zadní části koncovky (odstranění některých přepážek, větší průměr....), poladění na brzdě a nastavení karburátoru. Výsledek byl uspokojivý. Jelo to více od spodu, nikde v rozsahu otáček nebyla díra a řvalo to přijatelně. Jinak je to docela opruz, protože se prostě musí zkoušet, co to s tím udělá a to i v případě, že to dáš na brzdu. Např. graf na brzdě vypadá nádherně a pak když jedeš, tak díra okolo 5000 otáček jak prase, tak znova laborovat... Prostě styl pokus omyl, do čehož se firmám moc nechce, protože většina zákazníků není ochotna zaplatit čas, který to laborování stojí. Ale rozdíl oproti sérii je výrazný.

 offline 

 

#59 09.01.2013 00:30:23

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


Mě by taky zajímal rozdíl ve výkonu s laďákem a bez něj. Jenže dávat pár tisíc za dvoje měření se mi opravdu dávat nechce.  hmm 
Pocitově to je rozhodně znát a to hlavně odspodu.


Dej koním pít...

 offline 

 

#60 09.01.2013 07:41:57

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: KTM EXC 250 F - vše o ní


Klasika: Jinak: dneska musím najít zradu v elektrice: když sedím, světlo svítí, když stojím, světlo nesvítí   K tomu mi přestal ukazovat budíček   To je radosti

Nenapada mě nic jineho než Magický klín.  wink 


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů