INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
PRO CIRCUIT 2T
PRO CIRCUIT 2T
Dostal jsem dobrou nabídku na koupi kompletně laděného výfuku PRO CIRCUIT (koleno + koncovka). A potřeboval bych poradit. Musí se motorka nějak upravit na laděný výfuk?? (airbox, karburator). Díky moc za rady
Lidi jděte za svými sny. Já jdu za tím svým.
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: PRO CIRCUIT 2T
Mělo by stačit jen drobný doladění karbece. Nový 2t endura od KTM maj v nabídce taky dva druhy výfuků. Jeden laděnej na spodek a druhej na vršek, podle požadavku jezdce.
Dej koním pít...
Re: PRO CIRCUIT 2T
cau,chtel bych se zeptat jestli na spodek staci jen nejaky zasah do koncovky? ale asi spis jen v kolenu co? jen jsem slysel ze staci prodlouzit nebo zkratit ted uz ani nevim koncovka aby mela trochu vetsi spodek.Dik
- Lišák
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 212
- Založená vlákna
- Motorka: prodaná
- Věk: 32
- Tel: Nokia, Kocábov : )
- 2 0
Re: PRO CIRCUIT 2T
MiloYZ:
ja jsem na svoju Yamahu dával o číslo větčí trysku. Jinak jsem neupravoval nic, to stačilo.
Radek Kx 125
Kx 125 bohužel spodek nikdy něměla, stím nic neudělaš.
Editoval Lišák (04.12.2012 08:47:04)
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: PRO CIRCUIT 2T
Radek Kx 125:
U 2T je to spíš o kombinaci trysek, nastavení přívěry a kvality výfuku. S lepším kompletní výfukem by to mělo jet líp i dole, ale když budeš mít nastavenou přívěru aby brala až hodně vysoko, tak ti to stejně nepomůže. Já kdysi jezdil na CR125 co měl kámoš. Koupil to od nějakého střelce a ta motorka jela jen uplně nahoře. Je pravda, že teda letěla opravdu hodně, ale ani jeden z nás jsme s tim neuměli pořádně jezdit. Stačilo trošku hůř zařadit a uplně se to dusilo, pak to najednou letělo po zadnim i na 4ku.
Dej koním pít...
- Vencam666
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1077
- Založená vlákna
- Místo: sever Čech
- Motorka: Yzf450, rmz 250
- Věk: 46
- Tel: Přenosný
- 0 0
Re: PRO CIRCUIT 2T
Semis: Tak to mi tedy poradíš co s ní. Dcera má cr 125 /2007, koupilly jsme jí novou a nechtěla jet, teď tam má V- force klapky a koncovku se svodem od PC a verzi na motokros a né, a né jít od spoda. Je pravda že se to zlepšilo
Re: PRO CIRCUIT 2T
Jasny dik! Ja jen ze jsem to slysel tak se ptam
- _Vlk_
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1163
- Založená vlákna
- Místo: Valašsko
- Motorka: Husaberg FE 550 09, Husaberg TE 250 12, Husqvarna TE 300 15
- Věk: 28
- Tel: 776588125
- Web
- 8 3
Re: PRO CIRCUIT 2T
Lišák:
Ogaro ty ještě žiješ,už jsem na kocábech nějakou dobu nebyl,ale myslím,že se tam už taky moc nevyskytuješ ne?Začlo tě bavit mněco jiného?
Padám sám,zvedám se sám...
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: PRO CIRCUIT 2T
Vencam666:
Já ti s tím moc neporadím. Já měl poslední 125ccm v roce cca 97 Bylo to navíc enduro, takže to jelo krásně odspodu. Asi by bylo ideální dát to někomu kdo zná tenhle stroj. Třeba ta CR 125 prostě dobrej spodek ani neumí. Určitě by ale mělo jít změnit dobu otevření přívěry, pak mrknout, jestli neni přehnaně velká komprese a dát třeba silnější těsnění pod válec. Průběh výkonu se určitě dá dohnat i kombinací mezi velikostí jednotlivých trysek a výškou jehly. To by ale chtělo dopátrat někde na webu co jak funguje.
Dej koním pít...
- Vencam666
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1077
- Založená vlákna
- Místo: sever Čech
- Motorka: Yzf450, rmz 250
- Věk: 46
- Tel: Přenosný
- 0 0
Re: PRO CIRCUIT 2T
Semis:
Už to ladíme 1/2 roku a asi na jaře koupim pro Hanku 250 ve 4t stříkačku a bude pokoj
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: PRO CIRCUIT 2T
Vencam666:
Pokud na to máš bankovky tak to bude na MX asi příjemnější volba pro holku. Tam stejně neni třeba tolik tu motorku tahat jako v enduru aby ocenila tu nižší hmotnost 2T. 4T 250 je navíc podstatně hodnější.
Dej koním pít...
- Lišák
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 212
- Založená vlákna
- Motorka: prodaná
- Věk: 32
- Tel: Nokia, Kocábov : )
- 2 0
Re: PRO CIRCUIT 2T
Vencam666:
Před lety jsem měl tři 125 Hondy. Z toho dvě do roku 1999 ty byly ještě dobré v porovnání s ostatními „japonci“ a jednu Hondu z roku 2001 (tu sem koupil, že jsem byl spokojeny s předchozími modely a navíc měla AL rám : )) tehdy mě nikdo neporadil, tyto ročníky a výš jezdily více ve spodu, zato ve vrchu vůbec, měl jsem ji v seriové verzi, bez V-force, bez laďáku. Já jsem byl zase nasrany, že nejela ve vrchu. Co jsem osobně pátral tak to tak hondy měly, že proti konkurenci moc po roce 2000 nejely tolik ve vrchu, chyběla jim 6tka a výkon, asi to bylo, že se Honda začala orientovat jen na vývoj 4T. Kdo byl zarytý Hondák si motory předělávají a upravovali válec a kártry, pak už jely jen ve vrchu a asi to už nepůjde předělat na spodek ani když dáš pryč klapky a zpět seriový výfuk, co jsem jezdil na jiných tak po úpravě motoru to byl výrazný rozdíl. Když sundáš válec tak to poznáš, to by se stím pak ještě dalo něco dělat.
Co ti můžu podadit tak starší CRF 250 nekupuj! Nech si 2T.
- Vencam666
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1077
- Založená vlákna
- Místo: sever Čech
- Motorka: Yzf450, rmz 250
- Věk: 46
- Tel: Přenosný
- 0 0
Re: PRO CIRCUIT 2T
Lišák:
Já to nemám pro sebe ja jezdím kx450 fi a u kawi už mám 5 model a spokojenost. Ta motorka je pro dceru a nejspíš to bude kx250 fi 2013. Hondu si zatím nechá. U Hondy máme špatnej spodek a na to bude lepší kx 250 fi.
|