INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Bohatost směsi na DR-Z 400
- Tomast33
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 235
- Založená vlákna
- Místo: Neznašov
- Motorka: HUsqvarna 701 enduro
- Věk: 43
- 0 0
Bohatost směsi na DR-Z 400
Potřeboval bych prosím poradit jak nastavit bohatost směsy kolečkem na karburátoru. Mám nově DR-Z 400 r.v.2000, dneska jsem ji nastartoval po umytí v garáži a najednou bylo koleno výfuku ohřáté do červena. Běžela na volnoběh a sytič byl vypnutý. Myslím, že to bylo chudé, tak jsem začal točit s kolečkem bohatosti. Nakonec to mám tak rozladěné, že nevím co s tím
"Znám zkratku, je to sice dál, ale zato horší cestou"
Re: Bohatost směsi na DR-Z 400
tak kolečkem na karbecu bohatost nešteluješ, tím bílým čudlem ladíš otáčky volnoběhu. Bohatost směsi se šteluje šroubkem zespodu karbecu. Jak to má tvůj karbec nevím, ale Sko má záklADNÍ NASTAVENÍ MIKUNI BSR36 na pilot srew - 3 turns out, teda podle mě 3 otáčky od konce, povolení. Alá já s tím mám sám problém. Karbec mě seřídil 1 zdejší nejmenovaný karbenátkový Mág, ale ochlazením vzduchu to mám teď zase rozjebaný, takže to budu řešit taky. Jinak otáčky mají být 1500+-100.
Editoval Ataman (26.11.2012 19:49:34)
- Tomast33
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 235
- Založená vlákna
- Místo: Neznašov
- Motorka: HUsqvarna 701 enduro
- Věk: 43
- 0 0
Re: Bohatost směsi na DR-Z 400
Já mám DRZ 400 ostré a to jsem teda jen pohnul s volnoběhem. Ale to koleno se rozsvítilo do červena nějak moc, to je normální???
"Znám zkratku, je to sice dál, ale zato horší cestou"
Re: Bohatost směsi na DR-Z 400
Tomast33 napsal(a):Já mám DRZ 400 ostré a to jsem teda jen pohnul s volnoběhem. Ale to koleno se rozsvítilo do červena nějak moc, to je normální???
Máš SZ!!!!!
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Bohatost směsi na DR-Z 400
Tomast33:
To co ti poradil Ataman je platí pro sériové sání a výfuk, pokud máš cokoliv jinak např. laďák nemusí ti toto nastavení vyhovovat. A navíc na jestli máš ostrou tak je tam jinej karburátor a to Keihin FCR a tam je dle manuálu 1,5 otáčky od dotažení (povolit).
Jinak otáčky po přidání plynu se ti na volnoběh vrací normálně? Já jen jestli ti to nesaje falešný vzduch, třeba přes vadnou přirubu karburátoru.
Editoval Honza (26.11.2012 20:30:05)
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
Re: Bohatost směsi na DR-Z 400
už jsem mu to psal do SZ.
- Tomast33
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 235
- Založená vlákna
- Místo: Neznašov
- Motorka: HUsqvarna 701 enduro
- Věk: 43
- 0 0
Re: Bohatost směsi na DR-Z 400
Honza napsal(a):Tomast33:
To co ti poradil Ataman je platí pro sériové sání a výfuk, pokud máš cokoliv jinak např. laďák nemusí ti toto nastavení vyhovovat. A navíc na jestli máš ostrou tak je tam jinej karburátor a to Keihin FCR a tam je dle manuálu 1,5 otáčky od dotažení (povolit).
Jinak otáčky po přidání plynu se ti na volnoběh vrací normálně? Já jen jestli ti to nesaje falešný vzduch, třeba přes vadnou přirubu karburátoru.
Je tam laděný výfuk i s kolenem a karburátor Keihin. Otáčky padají normálně, když by to přisávalo tak to střílí do výfuku a blbne. Jelo to normálně, než jsem začal ladit kolečkem. Mám pocit, že teď to na točení tím kolečkem moc nereaguje.
Editoval Tomast33 (27.11.2012 07:59:41)
"Znám zkratku, je to sice dál, ale zato horší cestou"
- Suchman
- Administrator
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4498
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
- Věk: už moc
- Tel: 774 817 423
Re: Bohatost směsi na DR-Z 400
Tomast33:
No, na keihinu se mění zespoda šroubek bohatosti za takovýhle s "kolečkem" kvůli přístupu
To že svody jsou do ruda po startu na sytič je normální...
Pokud jsi s tím točil a dotáhl to nadoraz, je možný, že zařvala ta gumička co je nahoře u špičky a už to prostě nenastavíš... musí se to totiž dotáhnout jen úplně lehce a pak povolovat a nastavit správnou směs...
Nevím co ti k tomu mám napsat... hoď moto na vlek a dojeď....
Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.
- Tomast33
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 235
- Založená vlákna
- Místo: Neznašov
- Motorka: HUsqvarna 701 enduro
- Věk: 43
- 0 0
Re: Bohatost směsi na DR-Z 400
Suchman:
Já jsem kroutit tím kolečkem z boku, asi se tím nastavuje volnoběh. Teď to nemůžu ani nastartovat. Čeho se chytit, kde mám začít s nastavením kolečka?
Editoval Tomast33 (27.11.2012 20:58:27)
"Znám zkratku, je to sice dál, ale zato horší cestou"
- Tomast33
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 235
- Založená vlákna
- Místo: Neznašov
- Motorka: HUsqvarna 701 enduro
- Věk: 43
- 0 0
Re: Bohatost směsi na DR-Z 400
Včera jsem na to přišel, jak jsem s tím kroutit hodně do leva, byl šrouber vytočený úplně venku (mimo závit) pak to nereagovalo. Tzn. Startoval jsem to s úplně zavřenou klapkou bez vzduchu. Dneska to vyzkouším a musí to fungovat.
Editoval Tomast33 (28.11.2012 06:23:51)
"Znám zkratku, je to sice dál, ale zato horší cestou"
- Tomast33
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 235
- Založená vlákna
- Místo: Neznašov
- Motorka: HUsqvarna 701 enduro
- Věk: 43
- 0 0
Re: Bohatost směsi na DR-Z 400
Sešlo se mi několik závad najednou. 1. Vyšrouboval jsem kolečko nastavení volnoběhu 2. Kabel ke svíčce byl krátký a povytáhnul se z fajfky 3. Nastavení lanka ovládání dekompresoru 4. Při tom jak jsem to trápil a nenastartoval-uchlastával odešla svíčka
VŠECHNO VYŘEŠENO A MOTORKA BĚŽÍ A ZASE JEZDÍ
"Znám zkratku, je to sice dál, ale zato horší cestou"
- Tomast33
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 235
- Založená vlákna
- Místo: Neznašov
- Motorka: HUsqvarna 701 enduro
- Věk: 43
- 0 0
Re: Bohatost směsi na DR-Z 400
Sally06:
Řetízek je tam nový, hlučnější to trochu je. Když to koupil původní majitel tak prý bylo špatné plastové kolečko co pohání olejové čerpadlo a přidřela se vačková hřídel v uložení na hlavě. Prý je to zalapované a samo vznikla vůle, jezdil s tím takhle asi čtyři tisíce km a všechno OK. Olej, prý nebere a jede docela slušně.
Přemýšlel jsem jak by se to dalo opravit, třeba udělat šály.
"Znám zkratku, je to sice dál, ale zato horší cestou"
|