Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Kompresní píst - zkušenosti

#21 22.11.2012 20:39:23

badyšot
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1375
Založená vlákna
Místo: Liberec
Motorka: 200 neposedných Kubíků
Věk: 45 už
7 6

Re: Kompresní píst - zkušenosti


Vojta_410:
na 7000 otáčkách je na grafu rozdíl 17%. To už by mělo být znát! Na druhou stranu: nechal jsem si odlaďovat na DYNO brzdě laděný vejfuk a nastavení karburátoru na WR250F a na křivce to vypadalo všechno bezvadně a když jsem se svezl tak v půl plynu díra jako prase, což uznal i ten co mi to odlaďoval a zbytek tedy doladil "růčo" už bez brzdy a grafů  hmm  (na karbecu). Za mě si myslím, že to nebude trpět projevy "ucukanosti" a i kdyby tam něco menšího bylo, tak to doladíš na karbecu. ano 

 offline 

 

#22 22.11.2012 21:52:36

adelanas
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 247
Založená vlákna
Místo: u Brna
Motorka: TTR, XT 600, WAVE
1 0

Re: Kompresní píst - zkušenosti


motoline.cz napsal(a):

pepo, sbírá se líp, a má více výkonu, to souhlasím. Jenom pochybuju, že zrovna tyhle dvě vlastnosti jsou do potůčků a na mokré kořeny ty nejvhodnější. Tam potřebuješ plynulý spodek a né motor který štěká po otáčkách.

U motokrosu - jo to je jiná písnička. Ten kdo letí pořád v plných to určitě ocení.

Tady  bych  souhlasil,  to  může  být  úprava  která  ti  pocitově  moc  na použitelnosti motorky nepřidá...
Pár  takových  pokusů mám  za sebou,  a  skoro  dycky  byl  výsledek  horší- snížení  použitelného  rozsahu  otáček,  od  spodu to  nepřidalo,  a na  maximálce  ubralo.
Aby  taková  úprava  fakt  fungovala  tak by  se  musela  motorka  komplet  doladit- sání  výfuk, křivky  předstihu,  karbec...
Většinou  jeden  zásah  do  jinak  vyladěného  celku  něco  negativně  ovlivní.

Jinak  ty  křivky  co jsou u  různých  tuningových  dílů  vypadají dycky  mooooc  hezky  ale  jsou  to  akorát raklamní záležitosti pro podporu  prodeje...  Pátral  bych  u  někoho  kdo  už  má  podobné  pokusy na  brzdě  za  sebou,  nebo  u  někoho  kdo  brzdu  provozuje, ten  by  věděl  nejvíc.

 offline 

 

#23 22.11.2012 22:03:50

Vojta_410
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 367
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 250 TPI
0 0

Re: Kompresní píst - zkušenosti


No, já se zkusím ještě zeptat u p. Filipenského v Yamaze, jestli mě k tomu něco užitečnýho řekne  smile 

Ten graf neni nikde z reklamy, je to od tud - http://www.dynobike.com/wr450_hotup.htm  asi nejací borci co se tím zabývají a měření na brzdě si podle mě provádí sami.

Jinak díky za rady, beru je na vědomí  ano 

Editoval Vojta_410 (22.11.2012 22:29:14)

 offline 

 

#24 22.11.2012 23:22:18

adelanas
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 247
Založená vlákna
Místo: u Brna
Motorka: TTR, XT 600, WAVE
1 0

Re: Kompresní píst - zkušenosti


Vojta_410:
To  co  je  v  tom  článku  beru,  je  to  kompletní  předělání  hlavy, výměna  pístu,  určitě  přeladění  karbecu  a  možná  spousta  dalších  věcí  o  kterých  se nezmiňují.
Jinak  zásadní  věc  je  ten Porting.  To  je  doladění  a  zvětšení  vstupních  i  výstupních  kanálů  v  hlavě...  jak  píšou  choulostivá  záležitost,  a  hranice  mezi  užitečným  zvětšením  a  sprasením  se  hledá  těžko...
Podle  vlastní zkušenosti  na svojí yamaze TT600R -  zkusil  jsem  to,  sprasil  jsem  to... kanály  byly  zvětšeny  nadměrně, na  brzdě  sice ve  finále bylo  48hp (ve  fotogalerii  mám  někde  část  grafů z  průběhu  ladění) Je to  super,  Motor jede jak  sviňa, ale  bohužel  se  odnaučil  jezdit  pomale(od  spoda  cuká,  je  pocitově  protivnej)   To  nejlepší  nastupuje  když  jedu  na 5ku 135km/h  a  víc,  to  v  tom  řachnou  saze, zatáhne to a   přestane  stíhat  podvozek  a29 
Jinak  píst  mám  tento      http://www.jepistons.com/Catalogs/Power … t_600.aspx  je to  velmi dobře  zpracovaná  sada a podle kurzu dolaru loni za  rozumný  peníz. 
Válec  jsem  vypodložil abych  dosáhl nižšího rozumného  kompresního  poměru...

Editoval adelanas (22.11.2012 23:28:01)

 offline 

 

#25 23.11.2012 10:14:19

Vojta_410
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 367
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 250 TPI
0 0

Re: Kompresní píst - zkušenosti


adelanas:
No, z toho plyne že je lepší se na to vysrat.. Zase tolik o to nestojím a riskovat že to bude stát za hovno, když jsem ted vlastně spokojenej mi za to nestojí  smile 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů