INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
Já myslím, že to tu někteří už příliš hrotí. Je třeba na druhou stranu brát na vědomí, že tohle je prostě značka, která se na desítky nebo stovky kusů v ČR nikdy prodávat nebude, takže nelze očekávat podporu jako u zaběhlých značek. Je taky jasný, že si to žádnej profík, nebo závodník s ambicema (mimo sponzorovanejch přímo dovozcem) asi kupovat taky nebude. Je to prostě pro hobíky co toho tolik ročně nenajezděj, nejsou moc střelci, chtěj novou motorku aby nemuseli řešit jestli tu ojetinu před nima nejezdil nějakej střelec a neni před GO atd. Výdrž atd je u toho bude trošku risk, ale s tim do toho jdou.
To že se manuál na KTM, Yamahu atd dá volně někde stáhnout nemá nic společnýho s tim, že by ho dovozce dané značky ochotně poskytoval lidem na přání a už asi vůbec ne když ho dotyčný předtím bude někde na fóru posílat bůhví kam do končin. Osobně nevěřim tomu, že to je materiálama a zpracováním na stejný úrovni jako známý firmy a už vůbec ne co se podvozku týká. Jsou ale lidi kteří to tak do detailů neřešej, tak ať si to koupěj a třeba budou spokojení.
Nevidim důvod se nějak extra navážet nebo urážet dovozce a tady klučinu Turkeho.
Celý téma už začíná bejt dost o ničem...
Dej koním pít...
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
Williams:
každý si přeci dokáže spočítat když cena výrobce je cca 2800 dolarů +doprava +clo+DPH tak proto je cena maloobchodní v EU cca 140tisíc s naší strany prodejce a dovozce ve spolupráci s výrobcem f.Asiawing byla maloobchodní cena stanovena pouze pro česko 99tisíc s DPH platí pro model Enduro s SPZ a TP homologace 1 osoba
- badyšot
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1375
- Založená vlákna
- Místo: Liberec
- Motorka: 200 neposedných Kubíků
- Věk: 45 už
- 7 6
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
Williams:
Velmi pěkně jsi shrnul předešlých 24 stránek. Akorát s tou zárukou si myslím, že nemáš úplně pravdu. Ze zákona je záruka na 2 roky. Pokud to neobejdeš nějak a nelimituješ, tak je to takhle. Jasně, všichni víme jak těžké je si to představit u moto, ale je to tak. Kupoval jsem předváděcí Betu a mám ve smouvě záruku 2 roky bez udaného omezení. Jasně že ji nelze uplatnit na opotřebení a tady je místo, kde můžou vznikat třenice, ale jinak: praskne rám po 1,5 roce? Mělo by to být na záruku (pakliže to teda není způsobeno tím, že jí přejel parní válec, ale stalo se tak normálním používáním) a když ji nechce prodejce uznat, tak může nastoupit soudní tahanice, soudní znalec.... Stačí jenom nebýt ovce a hlásit se o své zákonné práva
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
profidirekt: Já to myslel tak, že cenová politika má být před kupcem utajena, kromě prodejní ceny samozřejmě. Uveřejňovat na veřejném fóru nákupní cenu mi prostě nepřijde úplně dobré.
Semis: Zhodnotit kvalitu podvozku i zpracování se dá celkem jednoduše testovací jízdou. O výdrži dílů se dá zatím jen spekulovat.
Myšlenka motorky se servisními intervaly dlouhýma jak severská zima se potenciál má. Kdyby tam byl nápis Yamaha a i kdyby to bylo hůř zpracované, tak si to ty lidi koupí. Ale tahle situace je přesně opačná. Ona taky odrazuje lidi vidina toho, že by jim koupě této motorky srazila index drsnosti.
edit: Badyšot: Já jsem zrovna člověk, který se rád tahá o svoje práva, hlavně protože mám přístup k různé měřící technice a i máme certifikaci pro soudní znalectví. Ale u aut i motorek je dost složitý dokazovat, že to byla výrobní vada. A u krosek to platí 10x víc. U soudu bych to viděl na nekonečnou tahanici. Protože kroska zažívá neskutečné síly. Já moto bral vždy bez záruky.
Editoval Williams (16.10.2012 19:01:58)
- Turke
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 204
- Založená vlákna
- Místo: Dýšina
- Motorka: VV mx 450
- Věk: 20
- Tel: V provozu
- 0 1
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
Semis napsal(a):Já myslím, že to tu někteří už příliš hrotí. Je třeba na druhou stranu brát na vědomí, že tohle je prostě značka, která se na desítky nebo stovky kusů v ČR nikdy prodávat nebude, takže nelze očekávat podporu jako u zaběhlých značek. Je taky jasný, že si to žádnej profík, nebo závodník s ambicema (mimo sponzorovanejch přímo dovozcem) asi kupovat taky nebude. Je to prostě pro hobíky co toho tolik ročně nenajezděj, nejsou moc střelci, chtěj novou motorku aby nemuseli řešit jestli tu ojetinu před nima nejezdil nějakej střelec a neni před GO atd. Výdrž atd je u toho bude trošku risk, ale s tim do toho jdou.
To že se manuál na KTM, Yamahu atd dá volně někde stáhnout nemá nic společnýho s tim, že by ho dovozce dané značky ochotně poskytoval lidem na přání a už asi vůbec ne když ho dotyčný předtím bude někde na fóru posílat bůhví kam do končin. Osobně nevěřim tomu, že to je materiálama a zpracováním na stejný úrovni jako známý firmy a už vůbec ne co se podvozku týká. Jsou ale lidi kteří to tak do detailů neřešej, tak ať si to koupěj a třeba budou spokojení.
Nevidim důvod se nějak extra navážet nebo urážet dovozce a tady klučinu Turkeho.
Celý téma už začíná bejt dost o ničem...
Semis: nechci te tady urcite presvedcovat, ale divil by jsi se jak podvozech funguje:)!! ja uz neco na japonskej motorkach najezdil a muzu rict, ze je dobrej:)
- badyšot
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1375
- Založená vlákna
- Místo: Liberec
- Motorka: 200 neposedných Kubíků
- Věk: 45 už
- 7 6
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
Turke: kurňa Turke! Jenom dokola opakující se Tvoje chvála té motorky tady na webu nic neřeší, nikoho nepřesvědčí a spíš všechny odradí, protože i kdyby to byla opravdu slušná motorka, tak jednoduše pozitivní zkušenosti mnoha lidí nic nenahradí. K tomu vede dlouhá cesta a jeden Robin Hood ji nevydláždí. Zaznělo tady dost srozumitelných argumentů, které tady širší veřejnost postrádá, na čem je potřeba zapracovat a co by mohlo pomoci si udělat objektivnější názor. Tvoje nabídka na svezení u tebe doma a importérova na svezení na MX trati je něco z mála, co může dát lepší představu. Ale je spousta dalších informací, které lze prezentovat i na papíře/PC a ty fakt chybí nebo chybí lepší forma, nó...
- Turke
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 204
- Založená vlákna
- Místo: Dýšina
- Motorka: VV mx 450
- Věk: 20
- Tel: V provozu
- 0 1
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
badyšot napsal(a):Turke: kurňa Turke! Jenom dokola opakující se Tvoje chvála té motorky tady na webu nic neřeší, nikoho nepřesvědčí a spíš všechny odradí, protože i kdyby to byla opravdu slušná motorka, tak jednoduše pozitivní zkušenosti mnoha lidí nic nenahradí. K tomu vede dlouhá cesta a jeden Robin Hood ji nevydláždí. Zaznělo tady dost srozumitelných argumentů, které tady širší veřejnost postrádá, na čem je potřeba zapracovat a co by mohlo pomoci si udělat objektivnější názor. Tvoje nabídka na svezení u tebe doma a importérova na svezení na MX trati je něco z mála, co může dát lepší představu. Ale je spousta dalších informací, které lze prezentovat i na papíře/PC a ty fakt chybí nebo chybí lepší forma, nó...
ja muzu rikat co chci:P lidi co to pomlouvaji, taky rikaji svuj nazor, ja delam to same!
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
po shlednuti webu asijskeho kridla si jsem 100% jisty ze odpor k cinskym motocyklum u me nadale trva. u tohodle vyrobce asi nelze ocekavat nejaky vyvoj vlastni modelove rady motocyklu. vzdyt ona zadna rada (mozna jeste) neexistuje. momentalne se vyrabi motorky LX, DT, XZP (beru ty tereni). az se zase neco okopiruje, nejak se to nejak pojmenuje a jede se dal. nikde jsem nenasel motorky z predeslych let. nejaky archiv co se delalo v roce 2011, 2010 ... kdo mi dokaze odpovedet jak dlouho se jiz vyrabi LX450E, DT250 ... pan profidirect jestli je nejaky rozdil mezi cross a enduro (krom toho ze to ma svetla) jsem na strankach vyrobce nenasel a neobjasnil mi je ani samotny dovozce ackoli jsem se na to ptal. pan profidirect se tady v zadne odpovedi nevyjadril k technicke strance motocyklu. odpovedi vesmes diplomaticke, nebo obchodni, k technice NIC.
co se tyce otazky poskytnuti Servisniho manualu, dovolim si tvrdit ze renomovani vyrobci s tim tise souhlasi, aby se dostavaly na verejnost. podporuje to zajem o vyrobky jejich znacky, (i kdyz ve smlouvach s prodejci jsou mozna zavazani k tomu ze tyhle manualy verejne poskytovat nebudou). kdo si chce koupit novou motorku musi nejprve prodat tu starou, tu starou musi ale nekdo koupit a kdyz ji koupi bude ji muset opravovat. kdyz nebude mit navod, koupi si motoru jineho vyrobce ke kteremu ten navod na netu sezene. marketing renomovanych vyrobcu tohle vi, zakaznici to vi, majitele motocyklu to vi, jen pan profidirect to nevi
k tomu ze se tady Turke muze rozkrajet, aby zodpovedel vsechny dotazy tykajici se technicke stranky a podpory jen toto. a) pokud je to jen majitel motorky - klobouk dolu b) pokud je to ale nejaky mechnik od pana profidirect ktery to ma v popisu prace tak ja osbne si myslim ze B je spravne.
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
Tahle diskuze už postrádá smysl. Kdo z vás má 100 000,- na koupi nové motorky + nějakých 15000,- na doplňky. Já teda ne (bohužel ). Je spousta jiných motorek jako vvmx, třeba AJP PR5 (taky se o ní toho moc nedozvíte, alespoň co se ČR týče), X-Motos a možná další. Ať si každý koupí na co má a čemu věří. Já osobně budu hledat v ojetinách, ale přes známé a kamarády a pokud nebudu spěchat, tak určitě nějakou slušnou motorku najdu (až přijde čas na výměnu mé nezničitelné XR 600). Až se najde pár desítek odvážlivců, kteří si vvmx zakoupí a pár let jí budou prohánět, tak pak se uvidí. Bohužel Čína jako taková pokulhává v kvalitě. Jedna motorka může být solidní spolehlivá, druhá, která sjede z linky za týden, může být totální šrot. Mám kamaráda, co dělá manažera kvality a tady se např. směsi na střešní krytiny, míchají a kontrolují hodně pečlivě. V Číně to berou dost od oka. Ale říkal, že až tam i tohle ohlídaj, tak nás tu cenově zlikvidujou.
Konkurence neuškodí, protože ceny náhr. dílů na "osvědčené značky" jsou fakt masakr.
Editoval mkrata (16.10.2012 20:07:05)
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11381
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
Kluci, uklidněte prosím své emoce, nechte pana Profidirekta, ať provede další ze svých marketingových tahů, počkejme si na výsledky a uvidíme. Spousta z vás zde uvedla spoustu zajímavých dotazů, myšlenek a postřehů, jiní na to něco odpoveděli(nebo ne), udělali jsme si každý z nás nějaký obrázek a asi nezbývá nic jiného, než čekat na dovozce a jeho tahy nebo si to koupit a testovat sám. Volba je na kažém z nás. Taky už bych to neřešil a nehrotil. Otázky padly, odpovědi/neodpovědi též, co víc k tomu...
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- C.J.
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2580
- Založená vlákna
- Motorka: EXC 450 05
- Věk: 36
- 13 1
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
Není co luštit, čína je tak obrovská, že prostě jedna továrna nestačí. A stačí se podívat na pitbiky, stejný model se dělá v několika různých továrnách v různých kvalitách, tohle bude naprosto stejné..
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
- badyšot
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1375
- Založená vlákna
- Místo: Liberec
- Motorka: 200 neposedných Kubíků
- Věk: 45 už
- 7 6
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
mkrata napsal(a):Tahle diskuze už postrádá smysl. Kdo z vás má 100 000,- na koupi nové motorky + nějakých 15000,- na doplňky. Já teda ne (bohužel ). Je spousta jiných motorek jako vvmx, třeba AJP PR5 (taky se o ní toho moc nedozvíte, alespoň co se ČR týče), X-Motos a možná další. Ať si každý koupí na co má a čemu věří. Já osobně budu hledat v ojetinách, ale přes známé a kamarády a pokud nebudu spěchat, tak určitě nějakou slušnou motorku najdu (až přijde čas na výměnu mé nezničitelné XR 600). Až se najde pár desítek odvážlivců, kteří si vvmx zakoupí a pár let jí budou prohánět, tak pak se uvidí. Bohužel Čína jako taková pokulhává v kvalitě. Jedna motorka může být solidní spolehlivá, druhá, která sjede z linky za týden, může být totální šrot. Mám kamaráda, co dělá manažera kvality a tady se např. směsi na střešní krytiny, míchají a kontrolují hodně pečlivě. V Číně to berou dost od oka. Ale říkal, že až tam i tohle ohlídaj, tak nás tu cenově zlikvidujou.
Konkurence neuškodí, protože ceny náhr. dílů na "osvědčené značky" jsou fakt masakr.
Kámo, svět se vyvíjí a i Čína s ním Dnes už nelze zobecnit, že z Číny nelze dostávat kontinuální kvalitu. Píšu z notebooku Lenovo Think Pad. Předtím jsem kupoval IBM, protože v podmínkách, v kterých jsem ho používal mi dával prostě záruku, že to vydrží. Pak Lenovo koupilo a převzalo IBM a dnes píšu z Lenova a stejně mu věřím a jsem spokojen i když je to Čínská firma. Stejně tak podle mě ty píšeš z čínskýho PC. Kurňa, kde všichni berete jistotu, že v Číně není výrobce, který umí udělat dost věrnou kopii Hondy a neumí udržet kvalitu??? Největší trh motorek se odehrává v Asii, nějaká Evropa je oproti tomu fakt velmi malý a zanedbatelný prd, co ve skutečnosti ani nestojí za řeč. Vede je k tomu jenom jejich posedlost dokázat, že to co umí v Evropě nebo Japonsku tak umí taky. Stejně jako existuje korupce kdekoli na světě, tak existuje tam. Vůbec bych se nedivil, kdyby měli k dispozici originál výkresy Hondy a klíčové procesy jim hlídali zaplacení manageri z Japonska... To je bohužel realita dnešního světa. Proč si dovoluji říkat tyhle názory? Dělal jsem v Číně a ve Vietnamu. Každýmu stačilo ukázat výkres, vzorek a říct, že u "nás" na západě to vyrábíme "běžně". První reakce je: jasně, to umíme taky, druhá reakce (po té, co přijdou na to, že to není tak jednoduchý) je: změnte tohle a tohle a my to budem dělat. Pak je dlouhá cesta se dopracovat k tomu, že to fakt udělaj, dodržujou kvalitu a mnohdy jsou jí schopni dokonce překročit oproti originálu ze západu. Mám takovou zkušenost s výrobou přesných odlitků na vytavitelný voskový model, extrudovaných hliníkových profilů atd. Vím, že je to reálné a taky vím, že úsilí, které to stojí je obrovské. A o tom to je. Proto v principu nehaním i VVMX a to pouze z jednoho důvodu: z dostupných informací a zkušeností si fakt nejde udělat správný závěr. Nicméně respektuju základní pravidla trhu a i tuto konkurenci vítám, protože jsem přesvědčen, že někdo musí šlapat na paty těm KTM, Yamahám, Hondám atd., a alespoň trošičku jim hrozit, jinak by se nás prostě pokoušeli vyždímat z kůže, protože to dělaj za účelem zisku, což je základní princip podnikání.
- Mar_o-46
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 214
- Založená vlákna
- Motorka: Honda XR400
- Věk: 20
- 0 0
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
badyšot: hezky napsáno.
Abych taky něčím přispěl, když už jsme u té Číny, jednou jsem objednal několik párů rukavic Alpinestars GP PRO, kvalitu jsem porovnával přímo s rukavicemi této značky nabízené v Jarově. Nešlo rozeznat, které jsou napodobeniny. kolegovi drží rukavice dodnes. Ale to je celkem offtopic no..
Full Gass
- badyšot
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1375
- Založená vlákna
- Místo: Liberec
- Motorka: 200 neposedných Kubíků
- Věk: 45 už
- 7 6
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
Mar_o-46 napsal(a):badyšot: hezky napsáno.
Abych taky něčím přispěl, když už jsme u té Číny, jednou jsem objednal několik párů rukavic Alpinestars GP PRO, kvalitu jsem porovnával přímo s rukavicemi této značky nabízené v Jarově. Nešlo rozeznat, které jsou napodobeniny. kolegovi drží rukavice dodnes. Ale to je celkem offtopic no..
Doufám, že zakladatel vlákna promine tenhle offtopic, ale dovolím si doplnit: Mám rád strašně boty Merrel Waterpro Ultra Sport. Potí se mi hodně nohy a tyhle fakt bezva větrají. V Čechách lze koupit ten samý model made in Čína a made in Vietnam. V principu to funguje tak, že Merrel pouze zadává výrobu do smluvních výrobních závodů. Tyto závody nevlastní, jen mají smlouvu o dodávkách. Měl jsem boty koupené v Čechách jak z made in China, tak z made in Vietnam. Ty z Číny byly výrazně lepší z pohledu výdrže. Neříkám to abych argumentoval za čínskou motorku. Říkám to z důvodu, že ti nějaká značka (v tomto případě Merrel) negarantuje vůbec nic. Jasně, furt to byly dobrý boty a já neměl v záruční době co reklamovat, jen ten rozdíl v životnosti byl fakt výrazný...
Editoval badyšot (16.10.2012 21:39:19)
- Mar_o-46
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 214
- Založená vlákna
- Motorka: Honda XR400
- Věk: 20
- 0 0
Re: Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse
badyšot: Jojo, takhle to chodí. Jinak mnoho světových značek vyrábí v Číně. Rozdíl je v tom, že ty velké značky si tu výrobu zkrátka pohlídají. Vždyť co tu budu psát..shrnul jsi to o pár příspěvků výše. Já jsem v Číně nebyl, jen odtamtud často zboží objednávám, v menším množství, takže tam za mě nikdo nedohlíží na kvalitu apod.(v částkách, kterých kupuji by se to ani neoplatilo) objednávám zboží na e-shop, konkrétně oblečení a zkrátka někdy se stává, že soudruzi vůbec neřeší věci jako velikosti, barvy apod., To už je ale opravdu OFFTOPIC
Full Gass
|