Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 KICK na DRZ 400 S#1 13.09.2012 18:22:07
KICK na DRZ 400 SZvažuju montáž kicku na S-kový motor. Sbírám relevantní informace, rady, zkušenosti, ale jen věcné! Na co si dát pozor, na kolik to vyjde atd. Je možné to pak používat bez dekompresoru, aniž by mě to zlomilo při startování paprču? Našel jsem jen tohle. Předem díky za info. Jinak kdo zvládáte cizí řeči a něco vyčtete, tak to sem taky prdněte. V němčině ani franině jsem nic nenašel, anglicky nogómu. Editoval Ataman (13.09.2012 18:25:43) offline #2 13.09.2012 18:25:47
Re: KICK na DRZ 400 STo "jen tohle" je supr návod. Jinak ti víc neřeknu, montoval jsem ho na Ečko s dekompresorem . offline #3 13.09.2012 18:27:52
Re: KICK na DRZ 400 Sja mam E verziu iba cisto z kick nahopovackou startujem bez dekompresoru . dekompresor pouzivam iba ked klesne teplota abo mi natahalo zmes ... nakopovanie bezproblemove .... offline #4 13.09.2012 18:30:02
Re: KICK na DRZ 400 SRadoTP: offline #5 13.09.2012 18:36:47
Re: KICK na DRZ 400 S
no já bych kopačku používal čistě jako zálohu v terénu při teplým motoru, protože ta baterka je fakt poddimenzovaná, a to jezdím off pořád s vypnutým světlem. Už jsem ju musel 2 x hrknout na kvalt a tam kde jezdím, je to fakt zábava. JInak E čko only KIck se myslím nedělalo. To by měl být typ DRZ 400. Je nejlehčí. E kick+start, S start. offline #6 13.09.2012 18:42:29
Re: KICK na DRZ 400 Shošani,inglišmeni napište mě někdo, lze to dát i na Sko? Hodit jsem to do translejtru, ale vylezlo z toho něco jako "vy serete mě velmi" Takže vím prd. Když jsem hledal na e buy, tak je všude uvedeno only for E a verzi. Ale jestli jsem ten odkaz pochopil dobře, tak by to mělo fachčit i na sku, ale dekompresor si můžu pověsit v garáži na sušení hader, ne? offline #7 13.09.2012 19:06:25
Re: KICK na DRZ 400 SAtaman: offline #8 13.09.2012 19:13:48
Re: KICK na DRZ 400 SPise tam, ze je to nejlepsi modifikace. Suzuki ten kit prodava a pise, ze pasuje jen na E, coz neni pravda, protoze pasuje uplne v pohode i na S, akorat bez toho dekompresoru. Takze to kup. offline #9 13.09.2012 19:23:15
Re: KICK na DRZ 400 SMSRP: $234.95 offline #10 13.09.2012 22:20:24
Re: KICK na DRZ 400 Sty jardo možná by stačilo koupit novou baterku..mě se nikdy nevybila a taky sem v terénu pořád startoval a pokud je dobrá i regulátor tak se rychle dobije a pokud ne je po ní prd.tím tě nechci odrazovat od nakopávačky je to dobrá věc. offline #11 14.09.2012 13:21:41
Re: KICK na DRZ 400 SNo bejt tebou udelam to, co pise Dusan. Taky je mozny, ze mas vadnou nabijecku a nebo ze nedobiji motorka. offline #12 14.09.2012 16:29:43
Re: KICK na DRZ 400 Skick zatím jen zvažuju, rozhodnutý nejsem Baterka bude asi v kelu, spíš určitě, ale za nabíječku ručím. Je to C-tek s chytrejma cyklama. Oživil jsem s tím i úplně mrtvý baterky kamošovi do motorky (desulfatace, pulzní nabíjení..) a jednu starou do auta. Já s tím nabíjím Octávu i Peugeota a bez problémů. Závada bude v baterce, nebo mezi spínačkou a baterkou. Baterka byla v pátek na nabíječce, v nedělu jsme jeli. Off jezdím vždy bez světla, a než jsme vlítli do toho koryta jsem startoval asi třikrát. Doma, na mezipřistání v B. a pak když jsem si ve výjezdu zmáčkl omylem chcípák . Pak byly ty klády, pucování okolí a nechal jsem asi zaplej klíček, i když chcípák byl zamáčklej, takže do startéru to nešlo. Buď už je kapacita fakt slabá, nebo to málo dobíjí za jízdy když jsem jel na světla, ale začnu koupí nový baterky a prventivně vypucuju spoje směrem k baterii. Bývá tam hroznej bordel u pojistky, jak to beru vapkou, Třeba něco objevím. Ten kick se ale vždy hodí, jen si nejsem jistý, jestli by to bez problému fungovalo i na tom eSKU bez dekompresoru a jak by to šlo ošulit, aby to bylo co nejlevnější + zkušenosti uživatelů a montérů. offline #13 15.09.2012 15:34:59
Re: KICK na DRZ 400 Spřiprav se že ta malá mrcha stojí 1600kč to jsou ti co to pořád umývají pak mají všechny kontakty a spoje zelený a diví se že to nedobíjí ale nic si z toho nedělej já prorazil svod o nějaký železa co byly naházený v té vysoké trávě jak přejíždíme tu louku u těch ohrad Editoval dudydrz (15.09.2012 15:35:32) offline #14 16.09.2012 20:53:19
Re: KICK na DRZ 400 Sdudydrz:
To nemůžem jet po normální silnici... offline #15 16.09.2012 22:36:53
Re: KICK na DRZ 400 Stak jardo a máš to takže kup novou baterku a o víkendu tě chci vidět na značkách offline #16 17.09.2012 11:24:25
Re: KICK na DRZ 400 Sdudydrz: To nemůžem jet po normální silnici... offline #17 17.09.2012 16:52:42
Re: KICK na DRZ 400 Sfota čeho? Vlákno s focením prdelí a koz je kousek vedle a vedou ho jiní uživatelé. nebo naše terény? Ale fuj, to se snad nezveřejňuje, ne? Život je už tak dost komplikovanej, tak proč si to zbytečně stěžovat? offline #18 22.09.2012 08:41:59
Re: KICK na DRZ 400 STakže zabilancuju, o kicku jsem se moc nedozvěděl, všichni kdo přispěli ho mají na Ečku, kam pasuje z výroby. Risk s koupí na Sko prozatím odkládám, bo jsem koupil novou baterku. Stará byla po smrti. Měla jen 12,4 V, při zaplé spínačce 12, 32. V manuálu psali - výměna při 12,6 V. Motorka dobíjí dobře - 13,7 V při volnoběhu /1500ot/min/. Dle manuálu má dávat 13,5 - 15 V, ale při 5000 ot/min, takže si myslím, že taky v poho. Yuasha má teď po nabití 13,39 V, tak to bude chvílu jezdit jen na elektriku - baterku . Díky všem za příspěvky, končím vlákno. Pokud byste někdo něco k tématu našel, dejte to sem, díky. A vzkaz pro domorodce, IM READY!!!!!!! offline #19 22.09.2012 12:12:32
Re: KICK na DRZ 400 S
Myslel jsem ty prdele : takže konec vlákna jdu jinam To nemůžem jet po normální silnici... offline |