INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11381
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
Jenže klika je vrtaná v páru a neměla by se skládat z různých půlek
Kačermana stála oprava taky cca 13.000,- jenže jsem tenkrát měl krásné díly za babku, teď jsem už skoro holej. Jenže to na kliku nešáhl, na ojku taky ne a jen se udělala palice, vyměnili 3 kola a přetěsnilo se to + pár serepetiček.
Vždycky záleží na rozsahu poškození/opotřebení, to je jasný.
Žádám o vyřizování jakýchkoliv osobních sporů přes SZ a venujme se opravdu pomoci zakladateli vlákna.
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
Další možnost je sehnat motor z XT počínaje 2KF a střeva přeházet do tvojeho motoru.Jestli jezdí někdo z tvích známích do Italie máš teoreticky vyhráno.
Nejpěknější zásah do přírody je drapákem.
- Bitrin
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 825
- Založená vlákna
- Místo: Pole,louky,dům-S.Morava
- Motorka: SHERCO 510i; Suzuki Kingquad 700; Jawa 250
- Věk: 24
- Tel: Nokia
- 6 0
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
KuBBiK:
Z toho si nic nedělej,ta poslední věta co píšeš,uplně stejné jsem si myslel i já.Ale jak popisoval Radůz,když koupíš motor po někom kdo se o to nestará,je těžké potom nedělat go.Jinak jsem koupil taky TTR za 40t ujel tak ani ne 50km a motor šel na půlení.Cena opravy cca 18tisíc a to není ještě vše.Chtělo by tam ještě něco vyměnit.V zimě do toho ještě naskáče tak 10t.No ale pak bude vše ok a můžeš měnit jenom olej a filtry .
Ride to live and live to ride!:-) (Jezdím,abych žil a žiju,abych jezdil)
- viteka 32
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3345
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov
- Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
- Věk: 54
- Tel: mám
- 18 3
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
KuBBiK: Tak hlavně, ať to dobře dopadne, třeba nakonec bude stačit vyměnit jen něco. Hlavně pak dej vědět, jak to dopadlo. Bitrin: To ale neděláš moc dobrou reklamu TT600R. Opravit motor za nemalý peníz a za necelý rok do toho zase vrážet skoro 10 klacků? Co se děje, přece po opravě by to mělo vydržet daleko víc.
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11381
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
Já jsem s tím Bitrinovi pomáhal a když člověk studuje, nechodí do práce, živí auto a dojíždí každý týden do Brna od Krnova, tak to není tak snadné - limitují ho peníze. Jinak motor v poho, převodovka již taky, řešíme spojku, ale ta se po sraze zdá být O.K., takže to už takovej ranec nebude. Nejde tu o žádnou reklamu. Říkáme si tady přece věci na rovinu a tak i to, že něco kolikrát nevydrží věčně.
Pořád ale tvrdím, že motory TT a XT jsou opradové držáky. Při pravidelném servisu vydrží opravdu dlouho bez nutné opravy. Je kolikrát šokující, jak dlouho jezdí motory s povolenou vyvažovací hřídelí, než se rozstřelí... To je zase o uchu majitele a to už je jiný příběh.
Určitě pak napiš výsledek, taky mě to zajímá
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
No když se nad tím zamyslím tak motor není monoblok ktery se chytne a vyhodí. Bitrin vyměnil jen to nejnutnější a ty starší věci ktere už mají něco za sebou a chvili mu tam ještě vydrželi tam nechal a le dobře věděl že dlouho nevydrží tak něco pojezdil a vymění je až na to ma prostředky. TTr je držak ale v dnešní době ta motorka ma už tolik let že je na repas zrala skoro každa ceny za to nesmyslne radši si koupím už 660 o 20-30 víc ktere stejně dam do stareho ttr omalcenenho a vozím se taky a mam relativně novou motorku
Editoval Tristan (29.06.2012 14:36:08)
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- viteka 32
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3345
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov
- Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
- Věk: 54
- Tel: mám
- 18 3
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
Zatím se tu řeší TTR 600, které mají najeto kolem 20- 30 000km a to už by se měly dělat komplet generálky? Pokud jsou to jako držáky, nemělo by to vydržet víc. Neříkám vyměnit třeba píst a hrčet dál. Mám kámoše ale s XT 600 a ten má přetočeno 70 000 a ani to nevydává nějaké nepatřičné zvuky. Další dva mají kolem 50 000 a motory šlapou. Nebo taliáni u TTR 600 něco ošidili oproti starším XT ? Není nakonec problém ve využívání stroje na ježdění, na které není primárně určen. Je rozdíl s tím jezdit v Itálii po rovinkách a nějakou šotolinu, než u nás to drtit v náročném terénu. A taky většina těchto strojů je starších 10 let, což u ostrých endur jsou už staré vylítané vrány a taky pokladničky peněz.
- slugger
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2700
- Založená vlákna
- Místo: jih Českých Budějovic
- Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
- Věk: Třicítka v háji...
- Tel: 732 506 125
- 5 1
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
Právě že ty rovinky v otáčkách to likvidujou . Vono taliáni odlítaj fšechno
Proč mám ničit gumu na asfaltě Protože GasGas Kdo to ruší lesa klid?!
- Bitrin
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 825
- Založená vlákna
- Místo: Pole,louky,dům-S.Morava
- Motorka: SHERCO 510i; Suzuki Kingquad 700; Jawa 250
- Věk: 24
- Tel: Nokia
- 6 0
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
Přesně tak,taliáni jsou prý ty nejvědší h......, mají zničené a vylítané prostě vše i auta.Ale jak popisoval Radůz a Tristan,vyměnil jsem to nejdůležitější abych odjel aspoň sezonu.Jinak se jako vůbec za to nestydím že tam něco měním navíc bych řekl že bych měl být hrdý,protože pak to vydrží věčnost.A je taky pravda že xt jede jinak a ttr jede jinak.Proto xt i tolik vydrží.Ale není xt jako xt já mám pár kamarádů kteří mají xt v poho a pak ti druzí mají xt uplně na kašu,ale prostě jezdí no,ale je to hrůza to je taková časovaná bomba.Ale TTr je ve své branži bezkonkurenční i když možná ještě ta speciální edice XR 600 od Suchmana by ho předrtila,ale jako nejel jsem zatím na lepším enduru než je TTR.
Ride to live and live to ride!:-) (Jezdím,abych žil a žiju,abych jezdil)
- Bitrin
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 825
- Založená vlákna
- Místo: Pole,louky,dům-S.Morava
- Motorka: SHERCO 510i; Suzuki Kingquad 700; Jawa 250
- Věk: 24
- Tel: Nokia
- 6 0
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
Jinak taky přeji ať vše dopadne dobře a stroj ti bude sloužit tak jak se sluší a patří
Ride to live and live to ride!:-) (Jezdím,abych žil a žiju,abych jezdil)
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
Zaujalo mi tech 60 hodin na motoru a kolik zabere pouhe rozpuleni u teto motorky. U yzka nam to trvalo jestli hodinu to rozpuleni spis mene az me prekvapilo jak je to "jednoduche" .
A ted k otazce mame doma xtecko rok 85 snad .nebylo na nej snad hrabnuto a obcas vyskoci rychlost. Tak jestli ma vubec smysl se do toho hrabat. Bratr na tom jinak sjezdil alpy a moto stale vrci coz dost dobre nechapu.
- HALUS
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 210
- Založená vlákna
- Místo: u Litovle
- Motorka: XRV 750. panelka 250
- Věk: 30
- 0 0
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
viteka 32: řek bych že 30tis sice mivaj TTR na tachometru, ale ve skutečnosti maj spiš kolem 50tis km
ja to sve chtel generalkovat v 5Otis km, ale parkrat jem ho potrapil mensim množstvim oleje(huř se chladi) jenže po nacenní svepomoci vycházela go, aby vše bylo perfektní cca 35tis, nic polovičate se mi nechtelo dělat, chtel jsem spolehlivý stroj. Proto jsem radsi rozebral a rozprodal. Kdybych to zas spatky bez niceho složil, tak by to asi este 5až 10 tis km dalo, ale byla by to vyraglovana vrana.
Editoval HALUS (30.06.2012 23:42:47)
- _Vlk_
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1163
- Založená vlákna
- Místo: Valašsko
- Motorka: Husaberg FE 550 09, Husaberg TE 250 12, Husqvarna TE 300 15
- Věk: 28
- Tel: 776588125
- Web
- 8 3
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
Bitrin napsal(a):Přesně tak,taliáni jsou prý ty nejvědší h......, mají zničené a vylítané prostě vše i auta.Ale jak popisoval Radůz a Tristan,vyměnil jsem to nejdůležitější abych odjel aspoň sezonu.Jinak se jako vůbec za to nestydím že tam něco měním navíc bych řekl že bych měl být hrdý,protože pak to vydrží věčnost.A je taky pravda že xt jede jinak a ttr jede jinak.Proto xt i tolik vydrží.Ale není xt jako xt já mám pár kamarádů kteří mají xt v poho a pak ti druzí mají xt uplně na kašu,ale prostě jezdí no,ale je to hrůza to je taková časovaná bomba.Ale TTr je ve své branži bezkonkurenční i když možná ještě ta speciální edice XR 600 od Suchmana by ho předrtila,ale jako nejel jsem zatím na lepším enduru než je TTR.
Padám sám,zvedám se sám...
- Vojtas
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1318
- Založená vlákna
- Motorka: FE450
- Věk: 25
- Tel: NokiaN8
- 7 0
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
chlapi, nestrašte, jsem na kritický hranici 28tkm :-D pera vyměněný, start plechy taky (oboje dvoje bylo jak nový, ale pro ten pocit) Moto bylo servisováno poctivě, zatím jsem nenašel žádnou past nenašel... díkybohu ten borec předemnou se v tom moc nevrtal a najezdil na tom jen něco málo po asfaltu .. prodával to s tím, že má nějaký rozjebaný záda a nemůže to nastartovat (stačilo seřídit dekompres ) a pak že vůbec nebrzdí zadní brzda, i když vyměnil kotouč i desky... (problém byl ve zohlý páce, která se zastavovala o stupačku ) Moto v pěkném stavu... motor ani rám nebyl ošoupanej, v nových plastech, nepoškrábaná nádrž... stála mě 55tisíc a jediná investice do "servisu" byla nová spojka, zmíněné pera a plíšky a servis vidlí... dle mě standartní "spotřební" věci.... teď tu klepu na dřevo, aby to mi něco náhle nepodalo ruku
Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!!
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11381
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
Vojtas:
V tvém případě bych byl klidnej. Sypou se vesměs ty kusy, které jejich majitele učili naprosté bezúdržbě. Pokud tam byl olej, tak jezdili...
Já jsem s nima potíže neměl a měl jsem třeba od rukama Brucovo TTRko a to 23tkm bylo v naprostým klidu. Frantovo TTR taky, dodnes ke mě jezdí Mira s Kačermanovym TTR a to samé.... a další. Válec vydrží i 50.000km bez brusu, ale musí se měnit olej podle toho, kde a jak jezdíte a samozřejmě seštelovanej dekompres+směs. To je celej kámen úrazu. Jo a taky občas mrknout na filtr. Když někdo ani neví, že se ten filtr má čistit, co po něm pak čekáte za další údržbu na stroji....
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- KuBBiK
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 15
- Založená vlákna
- Motorka: Yamaha TT600R
- Věk: tak na první krizi středního věku
- 0 0
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
Zdravim, tak trvalo to dlouho, ale příběh pokračuje.
motor byl rozpulen a onen kousek kovu uvnitř byl opravdu klinek z vyvažovací hřídele, který tam někdo zapomněl při předchozí výměně... bez komentáře... Takže půlení motoru úplně zbytečně, ale aspoň se zkontrolovalo jak to vypadá vevnitř, všechny díly krásný jako nový. Opět složeno. Pro jistotu vyměněny spojkové lamely, zbytek spojky vypadal dobře. Po poskládání motorka naskočila na druhé šlápnutí, parádní komprese díky ošetření válce. Odjel jsem, zaplatil a jezdil.
Po dvou měsících jsem tak kde jsem byl než jsem to poprvé začal řešit. To jest .... než nastartuju ještě v garáži ... při zmáčklé spojce jde přez rychlost ... nerozpojí ... párkrát houpnu motorkou dopředu dozadu co komprese dovolí .... těžce se rozpojí ale i tak davá obrovskej odpor v porovnání s neutrálem....našlápnu bez problému ... vymáčknu spojku zkusím na místě lehce rukou řadit ... jednička v podstatě chcípne motor bez nějakého cuknutí, dvojka jde přez zuby..... sednu...s plynem tam tu dvojku dostanu ... hodně z toho "bolí" uši .... rozjedu a jedu ... když se ohřeje tak je to lepší ale i tak je cejtit že kdykoliv zastavim tak z toho neutrálu to jde špatně. Tu spojku jsem opravdu na vlastní oči vyděl, lamely jsou nový, koš má hladký hrany .... vše ok. Přemyšlel jsem jestli tohle muže být olejem, jestli nějak nelepí ... mám tak 10W40 silkolene. Zkusím dát nějaký obrázky z toho půlení a pokud se Vam na nich něco nezda nebo se někdo s obdobným problémem setkal budu moc vděčný za radu. Motorka jinak jede skvěle a i ja se pomalu učím Díky
- Vojtas
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1318
- Založená vlákna
- Motorka: FE450
- Věk: 25
- Tel: NokiaN8
- 7 0
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
podle mě ti moc dotáhli matici na spojkovým koši.. je tam obyčejný kluzný ložisko na silonu , lehce do kužele a pokud to stáhli moc než je mám dojem 60Nm, tak se může stát že to bude přenášet moment a unášet...proto se ti zdá že spojka nevystavuje
Editoval Vojtas (28.10.2012 23:24:24)
Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!!
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11381
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
Vojtas napsal(a):podle mě ti moc dotáhli matici na spojkovým koši.. je tam obyčejný kluzný ložisko na silonu , lehce do kužele a pokud to stáhli moc než je mám dojem 60Nm, tak se může stát že to bude přenášet moment a unášet...proto se ti zdá že spojka nevystavuje
Správně Druhá možnost je, že ti poskládali špatně spojku a ten kovovej kroužej nepracuje tam, kde má. Olej bych řešil až na posledním místě. Jen otázka: Jak vypadala drážka pro ten klínek na vyvažovací hřídel? Podle fotky vypadá omačkaně, ale detail se těžko rozpoznává - není to ostrá fotka.
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- _Vlk_
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1163
- Založená vlákna
- Místo: Valašsko
- Motorka: Husaberg FE 550 09, Husaberg TE 250 12, Husqvarna TE 300 15
- Věk: 28
- Tel: 776588125
- Web
- 8 3
Re: POMÓC! resp. POZNÁVAČKA - Co to je
Padám sám,zvedám se sám...
|