Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 2 KTM EXC 300#1 15.07.2013 21:17:49
KTM EXC 300KTM EXC 300
KTM EXC 300 r.v. 2009-Po dlouuuuhém uvažování a i tak si nejsem jistej,jestly dělám dobře,nabízím k prodeji svoji krasavici.Je to z důvodu absolutní nevyužitelnosti,prostě minimum času a motorka mi stojí doma.Jen pro zasvěcení-dělal jsem přes zimu komplet GO motoru a to né jen píst a hotovo,ale komplet.To znamená Pístní sada,nikasil,ojniční sada,ložiska na klice,nějaké ložiska v převodovce,dvě řadící vidličky a pár dalších věcí.Všechno doložím.Od generálky do teď jsem najel 9,5mth(odpřísáhnu) při Go jsem sundal tachometr a místo něj dal nový měřič mth.Samozřejmně tachometr mám.Po 3mth mi začaly propouštět přední tlumiče,tak udělány(Bureš) taky doložím. offline #2 11.08.2014 22:11:35
Re: KTM EXC 300Tak chlapi a je to tady znova a teď už vážně Z důvodu že budu měnit stroj,tak prodávám svůj stávající,aktuální fotky přihodím,motorka má vše co je tu napsáno.Má po go najeto 47mth a to klidně odpřísáhnu,je používaná na CC hoby,občas maraton a občas les.Dostává veškerou servisní péči a vše většinou preventivně.Při go bylo děláno vše a od té doby najeto opravdu jen těch 47 hodin.Před 8mth dělány kloubky pds,ložiska kol,řetězovka,př.vidle(ty začaly rosit,tak se udělaly).Myslím že motorka bude fungovat ještě dlouho bez zásahu do motoru.Ježděno motul 710.Motorka má samozřejmně TP. offline #3 11.08.2014 23:10:04
Re: KTM EXC 300Muzu vrele doporucit, ta motka je vonavka, nez to sem Dutohlav dal, nabizel jsem kamaradovi, lec nejsou penize... offline #4 12.08.2014 22:10:04
Re: KTM EXC 300Prodáno offline #5 13.08.2014 11:45:25
Re: KTM EXC 300
Tak este furt za nama muzes aspon behat, natrenujes :-) offline #6 06.10.2014 06:43:15
Re: KTM EXC 300xfany: offline #7 06.10.2014 12:31:56
Re: KTM EXC 300ty jo 160 mth a GO motoru jo... to se jezdilo pořád jen plnej ne / fakt pořád / Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan offline #8 06.10.2014 15:21:13
Re: KTM EXC 300xfany: offline #9 06.10.2014 15:24:42
Re: KTM EXC 300To je normal, vsude je doporuceno menit cele vForce 3 i s kleci, pokud se v kleci meni planzety, lamou se pak. Idealni je vymenit cele za vForce4, tam jsou dosedaci plochy a nic se nelame. offline #10 06.10.2014 15:54:21
Re: KTM EXC 300
Taky jsem pro vypustit hrdinství a vlastní pochvalu že to funguje a dat nove. Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #11 06.10.2014 16:45:32
Re: KTM EXC 300
Přesně stejný problém byl na Táty KTM 300/2010. Poprvé po cc 40Mth,po druhé cc 50Mth.oboje na vForce 3 a uštípnul se cc 1MM čtvereční a pokaždé to bylo hned poznat na průběhu motoru(volnoběch,spodek), takže se to poprvé podchytilo včas a stačilo jen vyměnit planžety... podruhé malé škody a rovnou se to spojilo s GO motoru a bylo doporučeno od Kotrby vyměnit celé klapky za vForce 4 protože ty tam mají dosedaci plochy a od té doby pohoda.(doufám že aspoň 100MTH vydržej ). offline #12 06.10.2014 17:53:27
Re: KTM EXC 300No ja mam na vForce4 ted 97mth a sou jak nove a pokud jsem zaznamenal ve FlashTeamu a od Kotrby tak nikdo s nimi strjne veci neresi offline #13 06.10.2014 18:42:22
Re: KTM EXC 300xfany: offline #14 06.10.2014 19:08:57
Re: KTM EXC 300xfany: offline #15 06.10.2014 19:16:59
Re: KTM EXC 300Ono ty klapky se nici pri plnym plynu, kdyz dosedaji na dno kanalu, pry to zkouseli i pribrusovat aby dosedaci plochy byly hladke a lamalo se stejne. Pokud dali 160mth, pak to urcite nebylo po vymene planzet, ale na originalech koupenych s kleci ne? A netahaji za to nijak extra moc ne? offline #16 06.10.2014 19:36:15
Re: KTM EXC 300
Asi kluci kolem tebe jsou šikovný ,nebo citliví na plyn jinak si nedokážu vysvětlit těch 180 Mth ,ale možná měli štěstí. offline #17 06.10.2014 21:16:01
Re: KTM EXC 300
zřejmě dobrej oddíl offline #18 07.10.2014 07:52:47
Re: KTM EXC 300Jenom přileju vlastní zkušenost do zdejšího ohně.. Měl sem 300exc s natočenejma 160h /Po GO/ a za mýho vlastnictví sem s klapkama ani s ničim jinym neměl víceméně žádnej problém. Rozhodl sem se pro 250exc a tak 300 šla o barák dál kolegovi. Hned pár dní po prodeji na společný vyjíždce ,,rup" spodní planžety, násl. rozhození , zjištění že ulítli planžety na domečku. Koupili sme nový, omylem přišli 2x za jednu cenu. Dali sem nový a jezdili sme dál. Na druhý vyjížďce se toto všechno opakovalo /max po 2mth na nových planžetách/ ,,rup" zase spodní klapky ulítli. Když sme dávali zase nový tak sem si všimli že planžety sou na spodním uchycení dost odchlíplí, neměli by prosvítat nic proti světlu, absolutní tma. Při bližšim zkoumání jsme zjistili, že lišta, co drží u patky planžety je zkroucená /teplem/ a proto tam planžeta nedrží. Tedy, další možnost může být ta, že domeček se po určitých mth nějakym těm vystaveným teplotám a teplotním rozdílům zdeformuje.. A to má za příčinu odcházení klapek. Celkově, než se tohle začlo opakovaně dít, ta motorka /klapky/ mohla mít přes 300mth. Já mám na svý 250 ted nějakejch 170mth a když sme to porovnávali, ty moje jsou v naprostym pořádku. U toho 300exc to byly V3 rok 08, já mám 250exc 2010 V3. Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan offline #19 07.10.2014 10:27:45
Re: KTM EXC 300
Já nevím co bys chtěl furt na těch 2t kontrolovat a rozebírat je to přece dokonalý ....2t ... s přivřenýma očima .... a radši moc netahat aby neulítly klapky offline #20 07.10.2014 11:48:53
Re: KTM EXC 300Sojkin86: Co na to říkal motor, když do něj co 2 motohodiny vlítly karbon-kevlar planžety? offline |