Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

KTM 125 EXC karburátor

#1 07.07.2013 20:31:22

Richichichi
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 515
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: Fantic Caballero 200
Věk: 22
1 5

KTM 125 EXC karburátor


Tak jsem dnes ještě na večer rozhodil karburátor, abych ho zítra narval klukům v práci do ultrazvukové čističky.

No co říct. Po demontáži a rozborce se jevilo vše v normě, ale povrch vně po odvětrání benzínu vykazoval drsný povrch, tedy jako by byl v karburátoru ultra jemný písek. Motor mi začal o víkendu "kuckat" ve středních otáčkách tak doufám že to bylo jen usazeným karburátorem.

Zítra pokud příjdu z práce v rozumnou dobu ukážu hotový výsledek z čističky.


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3700_dscn1517.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3700_dscn1518.jpg


Fantic Caballero 200 r.v. 2008

 offline 

 

#2 07.07.2013 20:40:59

Richichichi
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 515
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: Fantic Caballero 200
Věk: 22
1 5

Re: KTM 125 EXC karburátor


Jo a nenašel jsem v manuálu nastavení plováků. Může mi někdo poradit jaké jsou hodnoty?


Fantic Caballero 200 r.v. 2008

 offline 

 

#3 14.07.2013 10:42:47

MichalEXC
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 809
Založená vlákna
Motorka: 2T
Věk: 37
3 2

Re: KTM 125 EXC karburátor


Já bych potřeboval ohledně 125EXC zjistit jak má být naladěný karburátor. Věděl by někdo ?


Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.

 offline 

 

#4 14.07.2013 12:08:41

Misstral
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 67
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 200
Věk: 20
0 0

Re: KTM 125 EXC karburátor


Richichichi:

Nastavení plováků na základ je takhle, podle obrázku:


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3524_float-level.jpg

 offline 

 

#5 14.07.2013 12:14:48

MichalEXC
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 809
Založená vlákna
Motorka: 2T
Věk: 37
3 2

Re: KTM 125 EXC karburátor


Tak plovák by jsme měli. A trysky by někdo věděl ? O kolik otáček mají být od utažení ? smile Mohl by to někdo zjistit třeba na svojí a napsat ?


Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.

 offline 

 

#6 14.07.2013 12:36:35

Richichichi
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 515
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: Fantic Caballero 200
Věk: 22
1 5

Re: KTM 125 EXC karburátor


MichalEXC: Mi neříkej že to nemáš v manuálu. U staršího modelu to bylo - jehla na 3 zářezu, šroub bohatosti dotáhnout a vyšroubovat o 1,5 otáčky, volnoběh tak nějak dle potřeby.


Fantic Caballero 200 r.v. 2008

 offline 

 

#7 14.07.2013 14:03:51

MichalEXC
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 809
Založená vlákna
Motorka: 2T
Věk: 37
3 2

Re: KTM 125 EXC karburátor


V manuálu to právě nemůžu najít sad Potřebuju vědět hlavně tu bohatost.
Když jsem moto koupil, byl vytočený o 2,5 otáčky. Svíčka byla furt uchcaná, nedržela za boha volnoběh, a hulilo to jak lokomotiva. Když jsem ji otočil tak, aby moto nekouřila, dostal jsem se na 5 otáček. Jede to jak píchlá svině, drží volnoběh za studena za tepla, a nekouří. Ale těch pět otáček se mě nějak nezdá.  nee1 


Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.

 offline 

 

#8 14.07.2013 14:56:56

foxdive
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3324
Založená vlákna
Místo: UH
Motorka: exc 300
Věk: 31
8 6

Re: KTM 125 EXC karburátor


MichalEXC:

tak 5 otacek je pekna blbost


Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce
život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby smile

 offline 

 

#9 14.07.2013 16:28:45

MichalEXC
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 809
Založená vlákna
Motorka: 2T
Věk: 37
3 2

Re: KTM 125 EXC karburátor


foxdive napsal(a):

MichalEXC:

tak 5 otacek je pekna blbost

A můžeš mi to nějak zdůvodnit prosím ?


Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.

 offline 

 

#10 14.07.2013 19:08:25

Richichichi
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 515
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: Fantic Caballero 200
Věk: 22
1 5

Re: KTM 125 EXC karburátor


MichalEXC: Si říkal že jsi ji koupil zadřenou, tak se nediv že to bylo v háji.


Fantic Caballero 200 r.v. 2008

 offline 

 

#11 14.07.2013 19:16:28

MichalEXC
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 809
Založená vlákna
Motorka: 2T
Věk: 37
3 2

Re: KTM 125 EXC karburátor


Richichichi napsal(a):

MichalEXC: Si říkal že jsi ji koupil zadřenou, tak se nediv že to bylo v háji.

Zadřená nebyla. Jezdila normálně. Ale píst vypadal tak jak jsi viděl na fotkách. A nastavení šroubu bylo 2,5 otáčky. Podle manuálu co jsem našel by měl být o 2,75 otáčky. Takže to bylo ok. Až já jej vytočil o 5 otáček. Rozdíl ve výkonu je dost velkej, ale dal jsem to zpátky a teď pátram po zbytku nastavení karburátoru.


Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.

 offline 

 

#12 14.07.2013 19:18:07

MichalEXC
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 809
Založená vlákna
Motorka: 2T
Věk: 37
3 2

Re: KTM 125 EXC karburátor


Misstral napsal(a):

Richichichi:

Nastavení plováků na základ je takhle, podle obrázku:


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3 … -level.jpg

Prosím Tě a z tohoto se má vyčíst co ? není tam míra mezi přímkama. Nebo to značí rovnoběžnost ?  A je to karburátor z EXC 125 ?


Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.

 offline 

 

#13 14.07.2013 19:21:01

Richichichi
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 515
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: Fantic Caballero 200
Věk: 22
1 5

Re: KTM 125 EXC karburátor


MichalEXC: Ten šroub nemá zase tak zásadní význam pro výkon. Jeho význam je pouze jen do otočení rukojeti plynu cca do 1/4, z přechodu od volnoběžných otáček do "částečného zatížení"

Kua tak jsi říkal že jsi to kupoval s tím, že je zadřená. Fotografie souhlasí.


Fantic Caballero 200 r.v. 2008

 offline 

 

#14 14.07.2013 19:50:23

XDeeKsanR
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 113
Založená vlákna
Místo: Bystré City(SVK)
Motorka: GasGas EC 250
Věk: 20
0 0

Re: KTM 125 EXC karburátor


Práve naopak,šrúba bohatosti má vplyv na zmes do 1/8 otočenia rukoväte a menší vplyv aj  pri plnom otočení plynu .Pokiaľ sa nedá nastaviť v rozmedzí 1-2,5 otáčky ,je potrebné vymeniť voľnobežnú trysku . 5 otáčok je zbytočných,ten kužel je už aj tak úplne vytočený. Hlavne pozor na chudobnú zmes. 2T ju nemá rád  tull 


Keď sa chce, dá sa všetko..

 offline 

 

#15 14.07.2013 19:55:05

Richichichi
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 515
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: Fantic Caballero 200
Věk: 22
1 5

Re: KTM 125 EXC karburátor


XDeeKsanR: No počkej a na co má tedy vlil volnoběžná tryska při částečném nebo plném zatížení? Myslel jsem že hlavní roli pak hraje výška nastavení jehly, hlavní tryska a velikost difuzoru.


Fantic Caballero 200 r.v. 2008

 offline 

 

#16 15.07.2013 14:23:15

XDeeKsanR
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 113
Založená vlákna
Místo: Bystré City(SVK)
Motorka: GasGas EC 250
Věk: 20
0 0

Re: KTM 125 EXC karburátor


Voľnobežná tryska sama so vzdušníkom  má vplyv len do tej 1/8 plynu a potom pri úplnom otvorení ,kde je už ihla mimo komínu a záleží len na priemere hlavnej trysky + ten malý účinok voľnobežnej a vzdušníka. Percentuálne neviem ale určite vplyv má. Pri zlom nastavení vzdušníka je to poznať tak,že motorka napr. 30s beží na voľnobeh a potom ide ťažko do otáčok ako keď je studená . V princípe sa má najprv nastaviť ihla a potom doladi vzdušník. Základná poloha je cca 1,5 otáčky a po ohriatí motorky sa pritáča alebo odtáča po 1/4 otáčkach pokiaľ niesú otáčky najpravidelnejšie.


Keď sa chce, dá sa všetko..

 offline 

 

#17 15.07.2013 20:39:58

Misstral
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 67
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 200
Věk: 20
0 0

Re: KTM 125 EXC karburátor


MichalEXC:

Z toho obrázku se dá vyčíst to že to má být rovnoběžně, nevím jestli to je přesně z EXC 125 ale i v manuálu na 125/200 to tak je, někde jsem našel i hodnotu ale vychází to stejně. Ten karburátor se musí naklopit tak, aby se tryska zaklapla, ale jenom lehce, ne až na doraz přes pružinku - v ten moment by to mělo být rovnoběžné

Editoval Misstral (15.07.2013 20:41:22)

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů