INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Servisní manuál TT600S
- Lasky
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 878
- Založená vlákna
- Místo: Lišov u Č.Budějovic
- Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
- Věk: 35
- 2 0
Servisní manuál TT600S
Zdravím. Má někdo manuál k TT600S r.v.1996?
Mikrofiche mám,ale potřebuju přímo dílenskou příručku kde najdu jaké hodnoty mám naměřit na cívkách,CDI,snímači,atd. Mám tam nějakej dost velkej bordel v elektrice a bez manuálu budu asi v řiti.
Tu samou dílenskou příručku bych potřeboval i na TT600 59X r.v.1992
Snažím se googlovat ze všech sil,ale jsem na to asi levej,páč jsem zatím nenašel nic co by se dalo stáhnout zadarmo.
Díky za informace.
Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja
- Lasky
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 878
- Založená vlákna
- Místo: Lišov u Č.Budějovic
- Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
- Věk: 35
- 2 0
Re: Servisní manuál TT600S
ViTTek:
Díky moc. Zkusil jsem proměřit ty cívky a snímač. Vypadají,že jsou v pořádku. To je špatný. Tím pádem všechno pořád směruje k vadnýmu CDI,takže budu muset sehnat klasickou dílenskou příručku,kde budou i hodnoty co mají být na CDI. Navíc to vypadá,že už tam je CDI z nějaký jiný motorky a v elektrice parta úprav,tak si nejspíš půjdu uvázat lano k nejbližšímu stromu.
Nebo ví někdo jak přezkoušet CDI,jestli je o.k.?
Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja
- Lasky
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 878
- Založená vlákna
- Místo: Lišov u Č.Budějovic
- Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
- Věk: 35
- 2 0
Re: Servisní manuál TT600S
Steves2:
Neháže jiskru. Všechno začlo nehodou při který řadička prorazila víko zapalování viz. http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=2891
Kromě víka to odnesla i cívka na statoru. Tu jsem nechal převinout,víko koupil nový a motorka jela. Bohužel ne moc dlouho. Za cvíli to bylo jede nejede. A nemůžu příjít na to kde je problém.Jednou chytne a jede,pak jí druhej den zkusím a nic.Jiskru nedá. Už se s tím patlám dost dlouho a bez výsledku.
Myslel jsem,že je špatně převinutá ta cívka, ale to jsem proměřil a jsou tam hodnoty který píšou v tý tabulce co poslal ViTTek. Proměřil jsem všechny cívky a snímač jak je to v tý tabulce. Drobnou odchylku má jen cívka na světla,ale ta funguje a světlo rozsvítí i při šlapání.Zkusil jsem na obě cívky připojit voltmetr a šlapat.Napětí z nich leze. Zkontroloval,pročistil,proměřil a promazal jsem všechny kontakty a spoje co jsem našel. Když strčím prst přímo do indukční cívky a šlapu,tak nic. Jen občas, spíš velice zřídka slabě zabrní.
To CDI mi leží v hlavě,protože už se to řešilo jinde. viz http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=3368&p=2
Mám kamaráda co motorky dělá a docela dost tomu rozumí,jenže nemá věčně čas. Řek mi,že pomůže,ale nemá servisní manuál na TT a tudíž prej neví co by měl naměřit. Tak mi nakázal ať se ho pokusím nejdřív sehnat a pak na to kouknem. Mě už totiž nápady dochází.
Ještě navíc je tam evidentně CDI z jiný motorky. Celej svazek je uštíplej a naletovaný kabely. Jsou tam ovšem úplně jiný barvy kabelů. Na motorce pak je několik dalších neorig.nastavení kabelů.
Editoval Lasky (04.02.2011 23:26:37)
Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Servisní manuál TT600S
Lasky:
já bych nevěřil tomu převinutýmu statoru, on ten mezizávitovej zkrat se může projevovat jen občas, případně při zahřátí, pokud strčíš prst do faje a nekopne to, tak to napětí co dává ta cívka co napájí CDI musi být hodně mizerný, případně mrtvé CDI nebo indučka, ale nezdá se mi, že by to pak občas jeho a občas ne
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
- Lasky
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 878
- Založená vlákna
- Místo: Lišov u Č.Budějovic
- Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
- Věk: 35
- 2 0
Re: Servisní manuál TT600S
Honza:
Mě už to s tím statorem taky napadlo.Chtěl bych to zkusit připojit místo cívky na baterku co to udělá. Teď je motorka pořád ve stavu,že nejede,tak s ní ani nechci moc hejbat dokud nepřijdu na to kde je problém.
Jenže abych to připojil na baterku,tak bych zas nejdřív potřeboval servisní manuál,kde bude nejlépe el.schéma. Nerad bych to přepóloval,popř.připojil někam jinam,než by to bylo vhodné a tím pravděpodobně zničil CDI,pokud je ještě v pořádku.
Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Servisní manuál TT600S
Lasky: na baterku to z principu připojit nelze, to napětí je malý přepólovat ten napájecí vstup co nabijí kondenzátor z principu nejde, jelikož původní napájení je střídavé napětí generované cívkou na statoru alternátoru, tohle napětí je pak usměrněno a jím je nabit kondenzátor , to napětí z té napájecí cívky je pro představu kolem 80 V střídavých, když motorem točím startérem u mojí motorky takže nevím jak to tím kick starem moc de roztočit a odměřit u TTR, ale to by ti moh někdo z místního osazenstav oměřit , pokud motor jede tak s rostoucíma otáčkama to napětí roste až někam ke 300-400 V (bych řekl, že pak je tam nějaký omezujcí obvod, aby to napětí nebylo zas příliš velké a mamáhalo zbytečně dielektrikum kondenzátoru) a na tohle napětí se nabijí kondenzátor, ve vhodný okamžik je řídícím pulzem od snímače kondenzátor připojem a vybit do indukční cívky a náselduje jiskra na zapalovací svíčce
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
- Lasky
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 878
- Založená vlákna
- Místo: Lišov u Č.Budějovic
- Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
- Věk: 35
- 2 0
Re: Servisní manuál TT600S
Honza:
Díky za rady. Koukám na to a máš asi pravdu.
Na statoru jsou 2 svazky cívek. Na světla a k zapalování. Z těch světelných cívek vedou 3kabely do regulátoru a z něj už pak jen jeden na kondík a dál do spínačky. Z druhýho svazku vedou 2 kabely rovnou do CDI,ze snímače 3kabely,taky všechny do CDI. Na indukční cívku jde +kabel z CDI a - jde na kostru. Takže s nějakou baterkou bych tam asi fakt byl hovno platnej.
Naštěstí zejtra snad přijde kamarád,co mi s tím pomůže.
Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja
- Lasky
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 878
- Založená vlákna
- Místo: Lišov u Č.Budějovic
- Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
- Věk: 35
- 2 0
Re: Servisní manuál TT600S
Tak jsem koumal ten manuál a vypadá to,že není k týhle motorce. Je to TT600S rok 96(podle techničáku) VIN BL*4GV-002564*
Je to celý nějaký divný. Podle infomací co jsou na www.TT600S.de je tohle model 1993 (sedí to i podle barev). V roce 1994 už měl být typ 4LW a od roku 1995 do 2000 se mělo vyrábět TT600E typ 4LW. To by nebylo nic divnýho,ale v tom servisním manuálu co jsem stáhnul se píše že je pro TT600 (E) ´94, 4LW Což mi nějak nesedí,když se v tom roce ečko ještě nemělo vyrábět.
Je tu někdo,kdo se v tom vyzná a ví co je špatně?
Ještě jeden dotaz: Podle toho manuálu tam má být baterka. V týhle motorce ovšem žádná není. Mělo TT600S v originálu baterku?
Ptám se protože elektrika je tam už značně upravená a např.moje TT600 59X baterku má,ovšem není vůbec potřeba. Mám jí úplně mrtvou a motorka chodí v pohodě.
Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja
- ViTTek
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2017
- Založená vlákna
- Místo: SeveroVýchod
- Motorka: TT 600S
- Věk: 37
- Tel: 731 587 67nula
- Web
- 0 0
Re: Servisní manuál TT600S
Lasky:
Někdo tady psal že viděl tts s baterkou - já tedy ještě ne (ne živo rozuměj). Ale v nějakých prospektech ta bat byla zakreslena myslim..... TT 600S (4gv)se mělo vyrábět od 93-95 a E (4lw)od 95 do 00. zdroj: http://rallye-tenere.net/Stamb_tt_600_s-e.htm
XT 600 2kf má bat a bez ní chodí taky ok - krom blinkrů.
Pojedeme zkratkou...
- Steves2
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 30
- Založená vlákna
- Motorka: TT600S
- Věk: 24
- 0 0
Re: Servisní manuál TT600S
Já mám typ podle techničáku 4LW rv.94 s origo baterkou viz foto. Typ motoru 4GV. Je to zajímavý ale to co psal Víttek by mělo odpovídat.
Nezáleží kolik ses dožil ale kolik si prožil.
- Lasky
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 878
- Založená vlákna
- Místo: Lišov u Č.Budějovic
- Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
- Věk: 35
- 2 0
Re: Servisní manuál TT600S
Tak jsme to dneska s kámošem proměřili a vypadá to skutečně na CDI.
Ze statoru leze dostatečný napětí. Je to různý podle švihu,ale je to kolem 80V,jednou se to podařilo vyhnat až na 180V. Všechny odpory na cívkách sedí s tím co se uvádí v manuálu. Zkoušeli jsme měnit i indukční cívku z jiný motorky a nic. Jedinej divnej údaj je napětí na indukční cívce.Je tam napětí pouze v řádu pár voltů. Na jiných motorkách je napětí mnohem vyšší. Jelikož na indukční cívku jde kabel přímo z CDI tak soudíme,že problém bude právě v CDI.
Ten kámoš mi říkal,že určitě musí existovat servisní manuál,kde je tabulka v který jsou uvedený hodnoty odporů jednotlivých kabelů z CDI. Na TT to prej nikdy nedělal,ale na jiných motorkách to prej už podle takový tabulky měřil. Ví někdo něco o tom jestli takovej manuál existuje?
Dál by mě zajímalo z jaký motorky by mohlo pasovat CDI na TT600S?
Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11379
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: Servisní manuál TT600S
Já jsem už vadné CDI na TT600S řešil - bylo opravdu odpálené. Ideální je zajet za někým poblíž a zkusit jeho CDI ve vaší motorce. Ihned víte co a jak.
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
|