Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

YZ 250 Karbec

#1 16.12.2010 18:14:31

1bandit
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 16
Založená vlákna
Motorka: Yamaha YZ 250
Věk: 24
0 0

YZ 250 Karbec


Prosím o radu má Yamahau YZ 250 (4XL)rok 97 a pořád se uchcává a to už jsem dal hladinu úplně na minimum.Po delší odstávce teče benzín po nastartování i z výfuku.
Chtěl jsem koupit opravnou sadu na karbec-těsnění,gumičky a hlavně ventil co zavírá benzín přes plovák.Ale yamaha to na tenhle model nedělá sad Neví někdo kde to sehnat
Předem dík už vážně nevím co stím?

 offline 

 

#2 16.12.2010 18:32:08

Martin993
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 763
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300
Věk: 24
0 0

Re: YZ 250 Karbec


1bandit:

koukni na partsdepot.com

 offline 

 

#3 16.12.2010 20:30:54

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

Re: YZ 250 Karbec


tohl;e ale nemusí být problém s hladinou. To by tekl benzin z motorky při nenastartované motorky. Co poloha jehly a velikost trysek? je všecko ok?


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

#4 16.12.2010 20:34:06

miyamoto
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 632
Založená vlákna
Místo: Beroun
Věk: 31
1 0

Re: YZ 250 Karbec


Ať se práší za kočárem!

 offline 

 

#5 16.12.2010 21:43:16

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: YZ 250 Karbec


Tak to se dá určitě opravit vylučovací metodou. Nejdřív zkusit jestli ten jehlový ventil těsní a dobře zavírá, což je celkem jednoduchý. Potom nastavit hladinu do základní polohy podle manuálu a zjistit, jestli to nepřetéká přepadem, když je motorka v klidu. Omrkni jestli máš standartní trysky a jestli někdo náhodou ty trysky něším neprošťouch. Občas někteří kumáci čistí trysky drátem, nebo klidně i vrtáčkem a pak ten jejich průměr vůbec nemusí odpovídat tomu co má.  Pak nastav jehlu (v tvym případě) co nejníž a šroub bohatosti na základní pozici. Projeď to a případně dolaď výšku jehly.
Jo ještě bych omrknul správnou funkci sytiče. Některé karburátory můžou mít sytičový kanálek oddělen o-kroužkem a v případě že kroužek odejde, tak to furt přisává benzín. Pak to nejde seřídit ani za nic

Editoval Semis (16.12.2010 21:45:15)


Dej koním pít...

 offline 

 

#6 17.12.2010 20:21:55

1bandit
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 16
Založená vlákna
Motorka: Yamaha YZ 250
Věk: 24
0 0

Re: YZ 250 Karbec


Semis:

Dík za radu ale bohužel nevím jaká tryska tam patří v originál nastavení a manuál na tu svoji mrchu nikde nemužu najít.Ale asi to je jediná možnost jak to odstranit.Protože se to šíleně přeplavuje.Asi to bude ten ventil ale jistej si nejsem.Zkusím někde sehnat co tam patří za trysku v základu a vše nastavit od základu.Zatim dík všem

 offline 

 

#7 18.12.2010 18:40:56

1bandit
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 16
Založená vlákna
Motorka: Yamaha YZ 250
Věk: 24
0 0

Re: YZ 250 Karbec


Tak jsem to rozhodil a je to ten ventil ale zároveň jsem koukal na trysky.Nevíte někdo jaké tam patří na základní nastavení.
Nemám o na závody jen občas lítam po lese a po polích(vím že tryskou toho můžu hodně zmršit) vyk! 
Ty co tam jsou to mají za sebou. Jedna tam je 50 a druhá 172.Na PARTSDEPOT jsem koukal a jsou tam tryksy jedna od 42 až po 55 a druhá od 165 až po 188.
Tak vážně nevím co tam dát a30 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů