Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (120)
Srazy (70)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Motor Suzuki DR350 / BETA Alp - reference / výdrž motoru

#1 28.11.2019 11:13:06

milanosor
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 278
Založená vlákna
Místo: Hulín
Motorka: Cross prodany :-( , BMW R1150GS ADV
Věk: 34
0 0

Motor Suzuki DR350 / BETA Alp - reference / výdrž motoru


Ahojte, v dnešní době je to už archaický motor + karbec, ale kdo jste ho vlastnili v jakémkoliv stroji, má nějaké výrazné slabiny nebo konstrukční nedodělky? Za těch 20 let výroby typuji že již ne. Pokud případně máte typ na nějakou skupinu přímo provozujícíc Suzuki DR 350 nebo Beta ALP 4.0, bud rád za nasměrování. Nacházím převážně jen všeobecné informace. Spíš bych rád věděl, uvařil to někdo? Starty, ulité + teplé ok? Byly nutné opravy vnitřností, převodovky? Zvažuji nějaký servisně nízkonákladový druhý bike do rodiny na učení, pro moje občasné výlety off a hlavně pro manželku s malou světlou výškou big_smile  Jsem staromilec, vzducháč mi nevadí. Spíš bych stříkačku, ale s karbecem si taky poradím. Yamaha Tricker už se dle všeho nedělá a moc jiných nenáročný biků s motorem 250+ prostě nění. Ano jsou i adepti AJP / CRF250L / WR 250R / Freeride, tam už bude ale problém výška sedla ( pro drahou polovičku ).

Tohle uvaření přisuzuji přehřátemu oleji a netěsnosti v hadici vratky oleje do rámu: 8:20 min:
https://www.youtube.com/watch?v=_KZUQ8U … e=youtu.be


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/1990_alp40-bianco.jpg

 offline 

 

#2 28.11.2019 11:40:41

Re: Motor Suzuki DR350 / BETA Alp - reference / výdrž motoru


milanosor:

Měl jsem 3 DR 350. Kamarád má doma zánovní kousek ALPa 4.0. Krom toho, že je to klasický karbec a na téhle motorce jezdí jednou za 3 měsíce, tak vždy musí dojíždět s vypnutým benzínem ať si to vysaje z karbecu a po 3 měsících napustit čerstvý benzín. Nazul na to uni špalky co snesou i asfalt i terén a hlavně projedou sněhem do 30 cm zhruba a je to bomba univerzál motorka.
Já na svých 3ch DRkách měnil max. rozvoďák, když byl vytahaný a štěloval ventily. První DR zažilo asi i druhou světovou, protože to bylo dodělaný na ultimum, ale do poslední chvíle sloužilo a nikdy nezklamalo! Startování bylo u každýho DRka jiné! U prvního jsem jednou položil nohu na páku, že najdu HÚ a noha sjela s pákou dolů rychlostí spomaleného záběru a DRko chytlo! Druhé DRko chtělo vyloženě najít HÚ stoupnout do stupaček a pořádně hrábnout (prostě brutální komprese oproti prvnímu), třetí DRko bylo doma jen chvíli, ale to bylo takový zlatý střed pro nastartování, normálně sem našel HÚ a jednoduše ze sedla kopl a nastartoval. S ulitím jsem neměl nikdy problém, prostě se chce naučit to vyflustat přes dekompresor a potom chytne hned. Obecně každý motor to tak musí mít. Je to jen o grifu! XR 400 se vykládá, že byla kurva na starty. Já tam měl dodělávaný ochuzovač, který otevřel ventil aby nasál více vzduchu. To XR startovalo lípe než moje druhé DRko... Je to jen o tom mít to v pořádku (karbec, dekompres) a každá motorka musí startovat na šup. Kdybys chtěl něco vědět, tak se ptej. Klidně SZ. Nemáš to k nám totiž daleko  gp 

E: Co se týče výšky, tak pro holku to moc není. DRko možná, když má vyčvachtaný centrál jako mělo moje první, tak ano. Ale zbytek je klasická výška kdy člověk do 180 cm dosáhne, tak nějak akorát skoro na celé chodidlo, ale jakákoli osoba do 160 cm, nemá šanci kloudně dosáhnout na zem. Je to vždycky o špičce a druhá noha vysí přes sedlo :-D

Editoval Small (28.11.2019 11:42:36)

 offline 

 

#3 28.11.2019 20:55:04

milanosor
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 278
Založená vlákna
Místo: Hulín
Motorka: Cross prodany :-( , BMW R1150GS ADV
Věk: 34
0 0

Re: Motor Suzuki DR350 / BETA Alp - reference / výdrž motoru


Small napsal(a):

milanosor:

Měl jsem 3 DR 350. Kamarád má doma zánovní kousek ALPa 4.0. Krom toho, že je to klasický karbec a na téhle motorce jezdí jednou za 3 měsíce, tak vždy musí dojíždět s vypnutým benzínem ať si to vysaje z karbecu a po 3 měsících napustit čerstvý benzín. Nazul na to uni špalky co snesou i asfalt i terén a hlavně projedou sněhem do 30 cm zhruba a je to bomba univerzál motorka.
Já na svých 3ch DRkách měnil max. rozvoďák, když byl vytahaný a štěloval ventily. První DR zažilo asi i druhou světovou, protože to bylo dodělaný na ultimum, ale do poslední chvíle sloužilo a nikdy nezklamalo! Startování bylo u každýho DRka jiné! U prvního jsem jednou položil nohu na páku, že najdu HÚ a noha sjela s pákou dolů rychlostí spomaleného záběru a DRko chytlo! Druhé DRko chtělo vyloženě najít HÚ stoupnout do stupaček a pořádně hrábnout (prostě brutální komprese oproti prvnímu), třetí DRko bylo doma jen chvíli, ale to bylo takový zlatý střed pro nastartování, normálně sem našel HÚ a jednoduše ze sedla kopl a nastartoval. S ulitím jsem neměl nikdy problém, prostě se chce naučit to vyflustat přes dekompresor a potom chytne hned. Obecně každý motor to tak musí mít. Je to jen o grifu! XR 400 se vykládá, že byla kurva na starty. Já tam měl dodělávaný ochuzovač, který otevřel ventil aby nasál více vzduchu. To XR startovalo lípe než moje druhé DRko... Je to jen o tom mít to v pořádku (karbec, dekompres) a každá motorka musí startovat na šup. Kdybys chtěl něco vědět, tak se ptej. Klidně SZ. Nemáš to k nám totiž daleko  gp 

E: Co se týče výšky, tak pro holku to moc není. DRko možná, když má vyčvachtaný centrál jako mělo moje první, tak ano. Ale zbytek je klasická výška kdy člověk do 180 cm dosáhne, tak nějak akorát skoro na celé chodidlo, ale jakákoli osoba do 160 cm, nemá šanci kloudně dosáhnout na zem. Je to vždycky o špičce a druhá noha vysí přes sedlo :-D

Ahoj, a odkud jsi, že píšeš nedaleko? Rád bych se i někdy mrkl. Třeba na jarě, když bude kámoš svolný  a1 Alpa jsem na živo nikde nepotkal.

Jen s tou výškou jsi mě dostal. Asi jsem se před tím podíval špatně. Ona totiž ALP 200 na sedlo 800cm, ale ta 350 píšou 870cm. To už je pravda koza. To by asi žena nedošlápla. To by pak už jediná možnost byl te Tricker. Ten má sedlo 790cm. ALe těch je jak šafránu a za vcelku nesmyslné peníze na ty roky.

Velký alpík vypadá fakt solidně, už i kvůli tomu motoru. Má startér, takže tam už nejaký kopání netřeba řešit. Navíc na tom není pomalu co rozbít  usch A normální rozměr kol  ano 

 offline 

 

#4 29.11.2019 08:07:04

Re: Motor Suzuki DR350 / BETA Alp - reference / výdrž motoru


milanosor:

Čau přesně, jak píšeš není tak co rozbít. Luxusní traktorový motor. Na 6 se stím dá relativně i dobře cestovat. Dá se s tím kravit dost v terénu. Startér jasná věc. Normální rozměr kol. Za mě největší UNI motorka (dostatek výkonu do terénu, váha se rovná ostrým 450 což je dobré a díky luxusní převodovce to na 6 fakt jede dobře i po cestě) moje první DRko bylo extra očesané a mělo něco kolem 120 kg, což je zatraceně dobrej UNI strojek. Nevim, kolik má reálně ten ALP. Beru reálné hodnoty a i výšku sedla se nedívám na papírový hodnoty, ale reálný pocit. Můžu ti to vyfotit, jak na tom sedí člověk 180 cm vs. 160 cm...
PS: více SZ

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů