Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (120)
Srazy (70)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo

#21 03.11.2019 13:57:26

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


Janek: Já to vyřešený mám, jsem v klidu.
Nájezd 65000 km není z mojí hlavy (psal to Jenda11 - stačí pořádně číst a přestat si plést pojmy s dojmy) ale pokud motorka není vystavena extrému (voda, prach, špína) a do ložisek se nedostane voda nebo bordel, tak by vydržet mohly.
Viz. reportáž chlapíka, který na EXC 500 najel víc než 100.000 km, na který jsem tady dával odkaz v minulosti. Na rozdíl od tvojí teorie - on těch 100.000 km fakt najel a popisoval všechny opravy, které dělal.
Stačí mi, když vydrží 120 mth jako kámošovi, co jezdí MX tak, že mu z kol lítají dráty - a to nic nedomazává. Ale nejezdí brody a bažiny a o motorku se stará.

Zapomněl si odpovědět roxteedymu na otázku "Janku kolik měsíců je potřeba nechat stát auto aby to byl hrob pro ložiska ???"
Docela mě to taky zajímá, protože jsem teď koupil skladovku, co stála na salonu skoro 10 měsíců, tak abych jí když tak vrátil, že má podle tebe v prdeli ložiska...  a1 

Editoval JirkaR (03.11.2019 13:59:03)

 offline 

 

#22 03.11.2019 14:04:35

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


liba23: Narozdíl od Janka nemám problém přiznat, že máš pravdu. Ano sekundárně může částečně plnit i tuhle funkci, protože tam z logiky věci bude méně místa, kam se voda dostane.
Nicméně i zbytek vody v prostoru kolem osy bude mít za následek, že uvnitř bude vše náchylnější na korozi - bude tam vlhko. Ale v první řadě se tam voda nesmí dostat přes gufera. Když napereš
neopatrně wapkou přímo na náboj, tak ten tlak vazelína neustojí a voda se tam stejně dostane - ověřeno na mojí první motorce.

 offline 

 

#23 03.11.2019 14:45:36

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1480
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


Janek napsal(a):

JirkaR napsal(a):

1) vazelína je v ložisku proto, aby ložisko mazala a ne ho chránila proti vniknutí vody  a30 
2) proti vniknutí vody a bordelu ložisko chrání gufero, ne vazelína (!!!) ano 
3) proti vniknutí vody z wapky chrání ložisko RaceCaps wink 

Nejdřív vlivem bordelu přestane plnit účel gufero a pak se do ložiska dostane snadno voda a bordel. Rez dílo dokončí.

No vidis, mas to vyreseny a pred sebou krasnych 60-65000 km
Kdyby to nahodou nedopadlo, dej vedet  ano 

A jak dlouho Janku teda musí stát to auto aby to byl hrob pro ložiska?  a14 

 offline 

 

#24 03.11.2019 15:03:57

Hoždy jitrnice :D
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 542
Založená vlákna
Motorka: Ktm 350 SD, TM 144 EN
Věk: 32 +
Tel: s pavoukem
1 0

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


Luxusní a naprosto odborná debata o úplným hovně   ano  lol 

 offline 

 

#25 03.11.2019 15:55:14

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


Janek: Proč mažeš svoje příspěvky? Proto že jsou to bludy? Copak tady gufero drží nějaký tlak?

Janek napsal a po Hoždyho komentáři raději smazal:

JirkaR: neprijde ti zvlastni, ze se gufera do naboju montuji plochou tesneni (strana s pruzinkou) smerem k lozisku? Pokud by to melo tesnit proti vstupu vody jak ty si myslis, gufero by muselo byt v naboji obracene. Nebo snad napr. gufero vystupni hridele, hridelky radicky, ... davas tesnici plochou smerem ven od motoru? Vis, co by se stalo, kdybys to tak udelal? Co vlastne vis o tom, co pises?
Ono to samo tesni, ale ne tak, jak si myslis.
Loziska u ostrych endur v nabojich koncern KTM a vsude tam, kde je jen jedno lozisko u rozety, jsou poddimenzovany. Predni loziska to same. Resp. nejsou poddimenzovany, protoze neznam vyrobce moto, ktery uvadi najezd nekolik desitek tisic km.
KTM kontrola kazdych 20 mth, pri zavodnim pouziti po kazdem zavodu. Vyrobce ti tedy garantuje zivotnost lozisek naboju kol jeden zavod nebo max 20 mth a na to jsou opravdu dimenzovany dobre  ano  lol
Vymena lozisek v motoru, ojnice, cepy po kazdych 80 mth. Kde tedy jsou ty vypocty s hausnumerama?
Kdo z tech, co se tu holedbaji tim, ze dodrzuji doporuceni vyrobce, tohle dodrzuje? lol

Líbí se mi, jak se najednou oháníš předpisem výrobců, který si jinde popisoval, že je naprosto k ničemu. Vážně směšné.

A pořád čekám na tu odpověď: "kolik měsíců je potřeba nechat stát auto aby to byl hrob pro ložiska ???.

Editoval JirkaR (03.11.2019 15:57:39)

 offline 

 

#26 03.11.2019 16:19:08

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


Janek: Nepřekrucuj co kdo napsal - o tom vytlačení krytek ložiska jsem psal já a nepsal jsem NIKDE, že se to stane v kolech motorky. Naopak jsem napsal, že je to u ložisek namáhaných rychlostí a teplotou (a to ty v kolech fakt nejsou). Stačí číst co je psáno, ne co si myslíš, že tam je.

Velké množství maziva může způsobit vytlačení prachovky a pak se naopak do ložiska může dostat voda a nečistoty (hlavně u ložisek namáhaných rychlostí a teplotou).

NIKDE v původním příspěvku nepíšu, že cokoliv z toho platí pro kola - to si si vztahovačně domyslel ty a vztáhl na sebe - ego je svině, viď. A pak díky tomu takhle zasviníš celou debatu.
Můj příspěvek platí jako všeobecné doporučení pro všechna ložiska mazaná plastickým mazivem. A každému rozumnému došlo, že pomaluběžné ložisko je třeba ložisko v krku, kyvce a přepáčku. Kromě tebe.

A pro doplnění:

- Vyjímečně - ložisko budete provozovat v jiném prostředí, než pro které bylo ložisko původně navrženo. Původní mazivo odstranit, vymýt a nahradit novým, vhodnějším pro dané podmínky.

Tohle platí třeba v potravinářství, kde by mohlo dojít ke kontaminaci normální vazelínou a dává se speciální pro potravinářský průmysl. Ale to jsem tam nedopisoval - to bylo pro doplnění tématiky a nesouvisí to s moto.

A pořád si zapomněl odpovědět roxteedymu na otázku "Janku kolik měsíců je potřeba nechat stát auto aby to byl hrob pro ložiska ???"  usch 

 offline 

 

#27 03.11.2019 16:21:16

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


Janek:

Až se oprostíš od své uraženosti, tak možná, někdy, .... ano

Podle sebe soudím tebe? Já uražený vůbec nejsem, naopak mě baví, jak s tebou cvičí ego a potřeba mít za každou cenu poslední slovo.

 offline 

 

#28 03.11.2019 16:45:18

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1480
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


Janek napsal(a):

roxteedy napsal(a):

Janek napsal(a):

No vidis, mas to vyreseny a pred sebou krasnych 60-65000 km
Kdyby to nahodou nedopadlo, dej vedet  ano 

A jak dlouho Janku teda musí stát to auto aby to byl hrob pro ložiska?  a14 

U tebe a dalších jedinců bez základního povědomí je to jako "házet perly sviním" ano 

To je celou dobu porad dokola  lol  tvoje teorie z doslechu vs praxe ... kolik měsíců musí stát auto aby to byl hrob pro ložiska???O tom jsem nikdy neslyšel ani u aut co stojí x let to nebyl problém po opětovném uvedeni do provozu ke všemu mas milion chytrejch komentářů a vysvětlení tak vysvětli a dolož tohle svoje podle mě zcestné tvrzení...

Editoval roxteedy (03.11.2019 16:46:08)

 offline 

 

#29 03.11.2019 17:11:23

MichalEXC
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 805
Založená vlákna
Motorka: 2T
Věk: 37
3 2

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


Je až k neuvěření, čemu jsou tady lidi schopni uvěřit, a co jsou schopni praktikovat na základě rady kosmickýho hovada, který tu plodí blbosti, a dělá ze sebe hlupáka. Vede mě k tomuto úsudku to, že veškeré rozumy co tu vyplodí, a které by mě ukázali , že asi ví o čem mluví, pak pohřbí totální kravinou, která mě utvrdí spíše o jeho hlouposti a o tom, že nerozumí technickým věcem a řídí se jen tím, co kde od někoho pochytí. Neumím si jinak vysvětlit, proč, když je tak inteligentní,a všemu tak dokonale rozumí, a preventivně mění ložiska, protože nechce jezdit s vůlí, protože si myslí, že to způsobuje opotřebení náboje, pak na základě slov motomechanika, který mu řekne, že vůle v ložisku je normální, jezdí dál. Viz příspěvek 5 tohoto vlákna. Dle toho jak se tady dotyčný prezentuje, by si nic takového nenechal namluvit. Takže buď lže, a nebo je hlupák. Pokud lže, což se zde v mnoha na mě mířených příspěvcích stalo, tak bych se dalšímu vymýšlení nedivil, a je to zkrátka průser. Pokud je hlupák, a radí zde lidem, pak je to taky průser. Takže je to vlastně průser tak či tak.  Už jen to, dát tam nerezová ložiska, jež se obecně vyznačují celkově nižší únosností, nižší zatížitelností v případě vibrací a rázů, je absolutní hloupost. Neboť právě to je činitel, který ložisko v kolech motorky zlikviduje. A to tento pán ví, neboť to v rozporu s názorem většiny, i výrobců tvrdí, že? A tvrdí, že jsou ložiska poddimenzovaná. A pak si tam dá nerezové ložisko. Korozivzdorná ocel, se používá pro ložiska určená pro provoz v oxidačním prostředí, například pro leteckou techniku nebo potravinářský průmysl. Tak proč je tento pán dává do náboje kola v offroadové motorce, a proč tento nápad vůbec někdo realizuje. A tento borec, tu bude tvrdit, a radit a přesvědčovat. A bohužel, mu to někteří skutečně baští i s navijákem. A to je smutný lidi, že tyhle bláboly od tohoto pána, tu shledáváte za užitečné, a praktikujete je. Nepochybuji o rozhledu tohoto jedince. Ale tím to končí.
A to si tento pán ještě napíše toto :Klidně piš svý zkušenosti, ale nepiš, že můžou někomu pomoct, leda k problémům popř. poškození důležitých dílů.
Lidi, jestli si tam na motorce pácháte zločiny dle jeho rad, a bůh ví, co tam pere za ložiska, a co radí lidem aby si tam dali, já říkám, dávejte tam to, co tam jako originální díl bylo, a nebo to, co je v porovnání s originálním dílem kvalitnější. Nikdy nenásledujte pokusy člověka, který sám žije tím, že dělá pokusy, a dle toho ložiska na obrázku, nerezového, co vyndal z motorky, a bylo zcela na kaši, je to hazardování s vašim zdravím, protože až se vám to ložisko, které přemažete, které tam třeba ani nemá bejt, dosere někde ve 100km/h na louce, tak si akorát tak rozbijete držku, a v tom lepším případě se jen vyválíte. Snad dříve, než k tomu rozpadu ložiska z nerezu došlo, neporadil někomu aby si ho tam dal taky.

Janek napsal(a):

novej napsal(a):

....ložisko jako takový se samo nikdy neopotřebuje.

Tento mylný názor pramení z elementární neznalosti např. tak složitýho mechanismu, jako je kolečko na hnůj natož potom z něčeho složitějšího.
Ložisko se samozřejmě opotřebuje i v sebelíp těsněným prostoru, jediný rozdíl jsou volba typu ložiska a kvalita materiálu různých značek, .... ale opotřebovává se každý ložisko už z principu a fyzikálních zákonitostí .....

Když si chvilku sednete, a bude hledat, tak sami zjistíte, že ložiska se vyrábí dle jejich použití, podle mezinárodních norem ISO - International Organization for Standardization ( mezinárodní organizace pro normalizaci) , které určují, z jakého materiálu, mohou být ložiska pro danou oblast použití vyrobeny. Nekupujte levný náhrady, a o kvalitě materiálu pak nemusíte pochybovat. Že CX jakkoliv zatěsněný nevydrží to, co NSK. Ano, a to je ještě rozdíl v tom, v jakém provedení si ložisko stejného označení koupíte. 
Například ložisko 6005 RS má jinou plastickou náplň než ložisko 6005 ZR. A proto je u těchto ložisek i jiná mezní hodnota maximálních otáček. Tím jsou maximální otáčky RS ložiska 9400ot/min, a ZR s použitím jiného plastického maziva 14000 a s olejem 17000ot/min !!!!!!!   Kterou jste zde mimochodem zcela nepodstatně řešili, protože pokládat otázku co je pomaloběžné ložisko, když se bavíme o náboji kola, to je excelentní hovadina. A divím se uživateli, co na tuto otázku odpověděl, že se tím vůbec zabýval. Informace absolutně k ničemu. To je na místě ve chvíli, kdy na hřídeli s 10 000 ot/min budu nahrazovat, né měnit, ale nahrazovat ložisko, a bude mě zajímat jeho maximum otáček. A jak jsem napsal výše, můžu tam dát stejné ložisko, stejného typu, ale s jinou náplní. Tak. A dalo by se v tom šťourat hlouběji a hlouběji.Tyto dvě ložiska mají i rozdílné těsnění wink A třeba v tomto tématu zrovna o tom utěsnění by jste se měli bavit lidi. A ne o tom co je pomaloběžné ložisko proboha. A tohle všechno svědčí o tom, co se tu řeší za nesmysly.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/3716_opera_snimek_2019-11-03_142157_wwwzklcz.png http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/3716_opera_snimek_2019-11-03_142234_wwwzklcz.png




Tvrdit zde, viz. příspěvek 18, že koncern KTM, má poddimenzovaná ložiska v kolech,a je to nezpochybnitelné, je jako jít do stáje formule 1, a tvrdit jim, že mají špatně konstruované motory, a proto jim vydrží pouze několik tisíc kilometrů. Myslím, že kdyby autor příspěvku 5 šel dělat do stáje formule 1, způsobil by revoluci v oblasti životnosti jednotlivých komponentů formule 1 a celkově by jistě dokázal odjet celý seriál závodů s jedním vozem. To tvrdím i na základě toho, že se tady prezentoval tím, že když dělal v jedné nejmenované firmě v Plzni, tak za ním chodili páni inženýři s prototypy, které jim házel do koše, a smál se jim. Což pak ve finále smazal, neboť asi usoudil, že i na něj byla tato věta silné kafe. Předpokládám že tuto větu vyvrátí, jelikož bohužel, není čím podložit. Ale nemohu si odpustit to nepřipomenout.
  Ale zpět k motorkám. KTM dle mého názoru je špičkou ve vývoji offroadových motorek. Když se nad tím zamyslíme, tyto motorky nejsou konstruovány na nájezd desítek tisíc kilometrů. Jsou to formule1, které mají odjet závod, a projít servisem. Proč, by měli dimenzovat ložiska na nájezd desetitisíce kilometrů? Takže, proč tvrdit, že jsou ložiska poddimenzována. Chápete to lidi ???? Tyto ložiska, jsou navržena v souladu s využitelností motorky dobře. Vydrží tam přesně tolik, kolik vydržet mají. A naopak, vydrží tam víc, než musí. Že si to chudí pitomci koupí a pak kritizují co a jak málo vydrží, to zde není na místě. Uvědomte si to prosím Vás. Je to závodní stroj. To není stroj, který po celou dobu vašeho užívání vydrží bez zásahu. !!!


Lidi, to, že tu nějaký borec napíše pár věcí, některý pravdivý, politý nějakou omáčkou, se může zdát jakkoliv přesvědčivý, ale je potřeba vědět víc. Mnohem víc. Dvě navenek stejně vypadající ložiska mohou být zcela odlišná. Nenechte se zmást nedostatkem informací co jsou všeobecně na fórech, a nenechte se mást chytrákama co si rozeberou dvoutaktní motor a jsou to servisáci tělem i duší. Na fóru si najděte vodítka, vytahněte si pravdu, a ověřujte. A jakkoliv chytře to zní, prověřujte. Nebuďte blbý a nedělejte nesmysly s domazáváním ložisek, který nejsou nutný. A už vůbec ne v krku řízení motorky proboha. Když už sháníte info, ptejte se lidí co tomu rozumí. Já byl kdysi tady tím pánem označen za pejska co vše odkýve když se s ním někdo baví. No, a proč bych se měl s někým dohadovat a přesvědčovat ho že ? Neboť blbce nepřesvědčíš, a moudrému radit netřeba.


Na závěr rychlé video, kde vidíte vyndání ložiska z motorky.Hudbu si k tomu nějakou pusťte, na to kašlu. Už tak mi tahle kravina s psaním na fórum zabírá víc času než jsem chtěl a utíká mi plno práce.
  To ložisko má 103 mth. Na konci je vidět jak je naplněné originálním mazivem.  Ložisko je zcela bez vůle.
Kvalitu videa omluvte. Po zjištění kvality nahraného videa jsem nijak nechtěl znovu přetáčet v lepší kvalitě. Je nesetřihané, jen z větší části zrychlené.
Motorku meju po každé vyjížďce vapem. Peru to do nábojů, řetězu, všude. Lepší voda než hlína a písek. Ona sama voda není problém. Problém je to, co po mytí následuje. Co to může být, se zamyslete.

0:25 část guferka která je omytá vapem. Jinak je tam poměrně hodně nečistot co tam po obvodě gufera zůstali. Někdy meju motorku na stojanu a otáčím kola, tentokrát to bylo rychlé mytí od nejhoršího aby v garáži neopadávalo bahno.  Od toho mytí stojí motorka v garáži již týden.

1:40 koukám, zda je pod osou nečistota, prach, hlína, písek, voda. Vše čistý.

1:56 detail na osu s vazelínou. Osa je pěkně čistá a namazaná.
2:22 rozpěrka, čistá, namazaná.
3:13 druhá rozpěrka. čistá, namazaná, a malé kapky vody. Bohužel detailně je kamera není schopná zabrat.
4:02 záběr na guferko a vazelínu pod ním !
Následuje vyndání guferka a záběr na vazelínu pod ním. A to, je dámy a pánové, alfa a omega utěsnění ložiska. Ne že z něho budete kuchat prachovku a domazávat, což je pitomost. Vyplňte prostor mezi guferem a ložiskem. Zabraňte tomu, aby se k ložisku dostala nečistota. Vyměňte preventivně guferka. Ale nekuchejte ložisko. Fakt. Kašlete na to. Nedomazávajte. A nepleťte si domazání s přemazáním a přemazáním. Stejně jako ložisko 6005 a 6005 je rozdílné, tak přemazání a přemazání může mít také dva významy wink
Pak už je to o vyndání ložiska, a vykuchání prachovky. O náplni si udělejte obrázek sami. Připomínám že ložisko má 103 mth a je ježděné v bahně, vodě, písku, a mytí vapem, a podléhá prostě všemu co k offroad ježdění na motorce patří. 
9:12 sejmutí prachovky z ložiska, a světe div se. No a nebo ne, to je na vás.
Tak ať se daří. Zdar

https://youtu.be/TAFqxvFlTtE


Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.

 offline 

 

#30 03.11.2019 17:31:52

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


MichalEXC: Díky za vyčerpávající komentář!  ano  ano  ano 

 offline 

 

#31 03.11.2019 18:32:56

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 10750
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


A dost! Tohle nebudu tolerovat - okamžitě odstraňte všechny sračky, které nesouvisí s tématem.


Řiť, ať jedeš lip    Skype: raduz161  tel.: 723151102

 offline 

 

#32 03.11.2019 18:42:18

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1480
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


Raduz TT600r napsal(a):

A dost! Tohle nebudu tolerovat - okamžitě odstraňte všechny sračky, které nesouvisí s tématem.

A to já bych tady tohle zrovna nechal aspoň se konečně ukázalo co a jak a kam patří většina Jankovych rad viz. “Hrob pro ložiska při několikaměsíčním stání”

 offline 

 

#33 03.11.2019 18:53:14

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


Sračky tu furt píše jeden jedinec a to furt dokola.

 offline 

 

#34 03.11.2019 20:27:13

spacy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 687
Založená vlákna
Motorka: Honda spacy 125
Věk: 41
Tel: 775384502
2 0

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


s přimazáváním ložisek to sice nesouvisí, tak že taky píšu mimo téma...
výrobce u elektromotorů udává předpis na dobu uskladnění 1rok, pak se musí s rotorem otočit. U dlouhodobě odstaveného auta bych měl spíš starost o zatuhlé brzdy a o zničenou baterku.
Jinak to video je s ložisky SKF. Mají ve výrobním programu speciálně těsněný, který by měli zvládnout i tlakovou vodu.
Jinak jsem už slyšel názor, že se voda do náboje nedostane přes gufera, ale okolo hřídele. Když se najede do nějakého potoka a náboj je zahřátý, tak se ve vodě ochladí a tudy nasaje vodu, která se pak z náboje už nedostane.
Jinak výrobci jsou kokoti a nechápu, proč tam nemají lepší ochranu.
Už staří japonci měli "race cup"

 offline 

 

#35 03.11.2019 20:43:43

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1480
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


Janku i když je to promazany od tvých komentářů nic to nemění na tom ze jsi tu napsal cituji: “ stačí nechat auto stát pár měsíců a jednostranný tlak na ložiska je hrob i při malým nájezdu. “ a neodpověděl jsi kolik je to měsíců  je to k tématu a určitě to zajímá hodně lidi tak jestli by jsi mohl odpovědět a podložit svoje tvrzení  a2 

 offline 

 

#36 03.11.2019 21:13:59

Fireman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 502
Založená vlákna
Místo: J.Č.
Motorka: KTM 525 exc
Věk: 32
Tel: 150
8 0

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


roxteedy napsal(a):

Janku i když je to promazany od tvých komentářů nic to nemění na tom ze jsi tu napsal cituji: “ stačí nechat auto stát pár měsíců a jednostranný tlak na ložiska je hrob i při malým nájezdu. “ a neodpověděl jsi kolik je to měsíců  je to k tématu a určitě to zajímá hodně lidi tak jestli by jsi mohl odpovědět a podložit svoje tvrzení  a2 

Na tuhle blbost snad nejde rozumně odpovědět . Tuhle perlu si Janku fakt nech. To by byla škoda hodit sviním.


Co shoří neshnije

 offline 

 

#37 03.11.2019 21:31:45

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


Kluci a roxano, myslete si co chcete  ano 

 offline 

 

#38 03.11.2019 23:19:23

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1480
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


Janek napsal(a):

Kluci a roxano, myslete si co chcete  ano 

Všechno tu vysvětluješ, fotíš, všemu rozumíš, to co napíšou ostatní vyvracíš, nebo prekroutis, snažíš se ze všech udělat hlupáky a pak nejsi schopen obhájit vlastní tvrzení? Jediný co mě napadá je ze tohle je první věc kterou jsi nikde neslyšel ani neokopiroval ale vymyslel sám a proto ji nedokážeš obhájit...   ano 

 offline 

 

#39 04.11.2019 05:21:02

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


roxteedy:

Jo tebe neco napada  lol 
Tak konecne myslis po tech letech, ze jsi neco objevil a chytas se toho jak hovno kosile  lol 
100x usvedceny lhar .... lol 

 offline 

 

#40 04.11.2019 07:11:28

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1480
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo


Janek napsal(a):

roxteedy:

Jo tebe neco napada  lol 
Tak konecne myslis po tech letech, ze jsi neco objevil a chytas se toho jak hovno kosile  lol 
100x usvedceny lhar .... lol 

Tvoje dohady a nepodložené obviněni  nikoho moc nezajímají, všichni tady vědí ze si nevidíš do huby, drz se tématu a vysvětli jak je to s tím poškozením ložisek auta při několikaměsíčním stání   ano 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů