Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAJak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo#21 03.11.2019 13:57:26
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivoJanek: Já to vyřešený mám, jsem v klidu. Editoval JirkaR (03.11.2019 13:59:03) offline #22 03.11.2019 14:04:35
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivoliba23: Narozdíl od Janka nemám problém přiznat, že máš pravdu. Ano sekundárně může částečně plnit i tuhle funkci, protože tam z logiky věci bude méně místa, kam se voda dostane. offline #23 03.11.2019 14:45:36
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo
A jak dlouho Janku teda musí stát to auto aby to byl hrob pro ložiska? offline #24 03.11.2019 15:03:57
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivoLuxusní a naprosto odborná debata o úplným hovně offline #25 03.11.2019 15:55:14
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivoJanek: Proč mažeš svoje příspěvky? Proto že jsou to bludy? Copak tady gufero drží nějaký tlak?
Líbí se mi, jak se najednou oháníš předpisem výrobců, který si jinde popisoval, že je naprosto k ničemu. Vážně směšné. Editoval JirkaR (03.11.2019 15:57:39) offline #26 03.11.2019 16:19:08
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivoJanek: Nepřekrucuj co kdo napsal - o tom vytlačení krytek ložiska jsem psal já a nepsal jsem NIKDE, že se to stane v kolech motorky. Naopak jsem napsal, že je to u ložisek namáhaných rychlostí a teplotou (a to ty v kolech fakt nejsou). Stačí číst co je psáno, ne co si myslíš, že tam je.
NIKDE v původním příspěvku nepíšu, že cokoliv z toho platí pro kola - to si si vztahovačně domyslel ty a vztáhl na sebe - ego je svině, viď. A pak díky tomu takhle zasviníš celou debatu.
Tohle platí třeba v potravinářství, kde by mohlo dojít ke kontaminaci normální vazelínou a dává se speciální pro potravinářský průmysl. Ale to jsem tam nedopisoval - to bylo pro doplnění tématiky a nesouvisí to s moto. offline #27 03.11.2019 16:21:16
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivoJanek:
Podle sebe soudím tebe? Já uražený vůbec nejsem, naopak mě baví, jak s tebou cvičí ego a potřeba mít za každou cenu poslední slovo. offline #28 03.11.2019 16:45:18
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo
To je celou dobu porad dokola tvoje teorie z doslechu vs praxe ... kolik měsíců musí stát auto aby to byl hrob pro ložiska???O tom jsem nikdy neslyšel ani u aut co stojí x let to nebyl problém po opětovném uvedeni do provozu ke všemu mas milion chytrejch komentářů a vysvětlení tak vysvětli a dolož tohle svoje podle mě zcestné tvrzení... Editoval roxteedy (03.11.2019 16:46:08) offline #29 03.11.2019 17:11:23
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivoJe až k neuvěření, čemu jsou tady lidi schopni uvěřit, a co jsou schopni praktikovat na základě rady kosmickýho hovada, který tu plodí blbosti, a dělá ze sebe hlupáka. Vede mě k tomuto úsudku to, že veškeré rozumy co tu vyplodí, a které by mě ukázali , že asi ví o čem mluví, pak pohřbí totální kravinou, která mě utvrdí spíše o jeho hlouposti a o tom, že nerozumí technickým věcem a řídí se jen tím, co kde od někoho pochytí. Neumím si jinak vysvětlit, proč, když je tak inteligentní,a všemu tak dokonale rozumí, a preventivně mění ložiska, protože nechce jezdit s vůlí, protože si myslí, že to způsobuje opotřebení náboje, pak na základě slov motomechanika, který mu řekne, že vůle v ložisku je normální, jezdí dál. Viz příspěvek 5 tohoto vlákna. Dle toho jak se tady dotyčný prezentuje, by si nic takového nenechal namluvit. Takže buď lže, a nebo je hlupák. Pokud lže, což se zde v mnoha na mě mířených příspěvcích stalo, tak bych se dalšímu vymýšlení nedivil, a je to zkrátka průser. Pokud je hlupák, a radí zde lidem, pak je to taky průser. Takže je to vlastně průser tak či tak. Už jen to, dát tam nerezová ložiska, jež se obecně vyznačují celkově nižší únosností, nižší zatížitelností v případě vibrací a rázů, je absolutní hloupost. Neboť právě to je činitel, který ložisko v kolech motorky zlikviduje. A to tento pán ví, neboť to v rozporu s názorem většiny, i výrobců tvrdí, že? A tvrdí, že jsou ložiska poddimenzovaná. A pak si tam dá nerezové ložisko. Korozivzdorná ocel, se používá pro ložiska určená pro provoz v oxidačním prostředí, například pro leteckou techniku nebo potravinářský průmysl. Tak proč je tento pán dává do náboje kola v offroadové motorce, a proč tento nápad vůbec někdo realizuje. A tento borec, tu bude tvrdit, a radit a přesvědčovat. A bohužel, mu to někteří skutečně baští i s navijákem. A to je smutný lidi, že tyhle bláboly od tohoto pána, tu shledáváte za užitečné, a praktikujete je. Nepochybuji o rozhledu tohoto jedince. Ale tím to končí.
Když si chvilku sednete, a bude hledat, tak sami zjistíte, že ložiska se vyrábí dle jejich použití, podle mezinárodních norem ISO - International Organization for Standardization ( mezinárodní organizace pro normalizaci) , které určují, z jakého materiálu, mohou být ložiska pro danou oblast použití vyrobeny. Nekupujte levný náhrady, a o kvalitě materiálu pak nemusíte pochybovat. Že CX jakkoliv zatěsněný nevydrží to, co NSK. Ano, a to je ještě rozdíl v tom, v jakém provedení si ložisko stejného označení koupíte. Tvrdit zde, viz. příspěvek 18, že koncern KTM, má poddimenzovaná ložiska v kolech,a je to nezpochybnitelné, je jako jít do stáje formule 1, a tvrdit jim, že mají špatně konstruované motory, a proto jim vydrží pouze několik tisíc kilometrů. Myslím, že kdyby autor příspěvku 5 šel dělat do stáje formule 1, způsobil by revoluci v oblasti životnosti jednotlivých komponentů formule 1 a celkově by jistě dokázal odjet celý seriál závodů s jedním vozem. To tvrdím i na základě toho, že se tady prezentoval tím, že když dělal v jedné nejmenované firmě v Plzni, tak za ním chodili páni inženýři s prototypy, které jim házel do koše, a smál se jim. Což pak ve finále smazal, neboť asi usoudil, že i na něj byla tato věta silné kafe. Předpokládám že tuto větu vyvrátí, jelikož bohužel, není čím podložit. Ale nemohu si odpustit to nepřipomenout. Ale zpět k motorkám. KTM dle mého názoru je špičkou ve vývoji offroadových motorek. Když se nad tím zamyslíme, tyto motorky nejsou konstruovány na nájezd desítek tisíc kilometrů. Jsou to formule1, které mají odjet závod, a projít servisem. Proč, by měli dimenzovat ložiska na nájezd desetitisíce kilometrů? Takže, proč tvrdit, že jsou ložiska poddimenzována. Chápete to lidi ???? Tyto ložiska, jsou navržena v souladu s využitelností motorky dobře. Vydrží tam přesně tolik, kolik vydržet mají. A naopak, vydrží tam víc, než musí. Že si to chudí pitomci koupí a pak kritizují co a jak málo vydrží, to zde není na místě. Uvědomte si to prosím Vás. Je to závodní stroj. To není stroj, který po celou dobu vašeho užívání vydrží bez zásahu. !!! Lidi, to, že tu nějaký borec napíše pár věcí, některý pravdivý, politý nějakou omáčkou, se může zdát jakkoliv přesvědčivý, ale je potřeba vědět víc. Mnohem víc. Dvě navenek stejně vypadající ložiska mohou být zcela odlišná. Nenechte se zmást nedostatkem informací co jsou všeobecně na fórech, a nenechte se mást chytrákama co si rozeberou dvoutaktní motor a jsou to servisáci tělem i duší. Na fóru si najděte vodítka, vytahněte si pravdu, a ověřujte. A jakkoliv chytře to zní, prověřujte. Nebuďte blbý a nedělejte nesmysly s domazáváním ložisek, který nejsou nutný. A už vůbec ne v krku řízení motorky proboha. Když už sháníte info, ptejte se lidí co tomu rozumí. Já byl kdysi tady tím pánem označen za pejska co vše odkýve když se s ním někdo baví. No, a proč bych se měl s někým dohadovat a přesvědčovat ho že ? Neboť blbce nepřesvědčíš, a moudrému radit netřeba. Na závěr rychlé video, kde vidíte vyndání ložiska z motorky.Hudbu si k tomu nějakou pusťte, na to kašlu. Už tak mi tahle kravina s psaním na fórum zabírá víc času než jsem chtěl a utíká mi plno práce. To ložisko má 103 mth. Na konci je vidět jak je naplněné originálním mazivem. Ložisko je zcela bez vůle. Kvalitu videa omluvte. Po zjištění kvality nahraného videa jsem nijak nechtěl znovu přetáčet v lepší kvalitě. Je nesetřihané, jen z větší části zrychlené. Motorku meju po každé vyjížďce vapem. Peru to do nábojů, řetězu, všude. Lepší voda než hlína a písek. Ona sama voda není problém. Problém je to, co po mytí následuje. Co to může být, se zamyslete. 0:25 část guferka která je omytá vapem. Jinak je tam poměrně hodně nečistot co tam po obvodě gufera zůstali. Někdy meju motorku na stojanu a otáčím kola, tentokrát to bylo rychlé mytí od nejhoršího aby v garáži neopadávalo bahno. Od toho mytí stojí motorka v garáži již týden. 1:40 koukám, zda je pod osou nečistota, prach, hlína, písek, voda. Vše čistý. 1:56 detail na osu s vazelínou. Osa je pěkně čistá a namazaná. 2:22 rozpěrka, čistá, namazaná. 3:13 druhá rozpěrka. čistá, namazaná, a malé kapky vody. Bohužel detailně je kamera není schopná zabrat. 4:02 záběr na guferko a vazelínu pod ním ! Následuje vyndání guferka a záběr na vazelínu pod ním. A to, je dámy a pánové, alfa a omega utěsnění ložiska. Ne že z něho budete kuchat prachovku a domazávat, což je pitomost. Vyplňte prostor mezi guferem a ložiskem. Zabraňte tomu, aby se k ložisku dostala nečistota. Vyměňte preventivně guferka. Ale nekuchejte ložisko. Fakt. Kašlete na to. Nedomazávajte. A nepleťte si domazání s přemazáním a přemazáním. Stejně jako ložisko 6005 a 6005 je rozdílné, tak přemazání a přemazání může mít také dva významy Pak už je to o vyndání ložiska, a vykuchání prachovky. O náplni si udělejte obrázek sami. Připomínám že ložisko má 103 mth a je ježděné v bahně, vodě, písku, a mytí vapem, a podléhá prostě všemu co k offroad ježdění na motorce patří. 9:12 sejmutí prachovky z ložiska, a světe div se. No a nebo ne, to je na vás. Tak ať se daří. Zdar https://youtu.be/TAFqxvFlTtE Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #30 03.11.2019 17:31:52
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivoMichalEXC: Díky za vyčerpávající komentář! offline #31 03.11.2019 18:32:56
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivoA dost! Tohle nebudu tolerovat - okamžitě odstraňte všechny sračky, které nesouvisí s tématem. Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 offline #32 03.11.2019 18:42:18
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo
A to já bych tady tohle zrovna nechal aspoň se konečně ukázalo co a jak a kam patří většina Jankovych rad viz. “Hrob pro ložiska při několikaměsíčním stání” offline #33 03.11.2019 18:53:14
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivoSračky tu furt píše jeden jedinec a to furt dokola. offline #34 03.11.2019 20:43:43
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivoJanku i když je to promazany od tvých komentářů nic to nemění na tom ze jsi tu napsal cituji: “ stačí nechat auto stát pár měsíců a jednostranný tlak na ložiska je hrob i při malým nájezdu. “ a neodpověděl jsi kolik je to měsíců je to k tématu a určitě to zajímá hodně lidi tak jestli by jsi mohl odpovědět a podložit svoje tvrzení offline #35 03.11.2019 21:13:59
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo
Na tuhle blbost snad nejde rozumně odpovědět . Tuhle perlu si Janku fakt nech. To by byla škoda hodit sviním. Co shoří neshnije offline #36 03.11.2019 21:31:45
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivoKluci a roxano, myslete si co chcete offline #37 03.11.2019 23:19:23
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo
Všechno tu vysvětluješ, fotíš, všemu rozumíš, to co napíšou ostatní vyvracíš, nebo prekroutis, snažíš se ze všech udělat hlupáky a pak nejsi schopen obhájit vlastní tvrzení? Jediný co mě napadá je ze tohle je první věc kterou jsi nikde neslyšel ani neokopiroval ale vymyslel sám a proto ji nedokážeš obhájit... offline #38 04.11.2019 05:21:02
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivoroxteedy: offline #39 04.11.2019 07:11:28
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo
Tvoje dohady a nepodložené obviněni nikoho moc nezajímají, všichni tady vědí ze si nevidíš do huby, drz se tématu a vysvětli jak je to s tím poškozením ložisek auta při několikaměsíčním stání offline #40 05.11.2019 19:37:17
Re: Jak a proč mazat ložiska správně - plastické mazivo
Tema je offline
|