Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (125)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i

#881 21.11.2022 13:49:24

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11296
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


No, ono je to otázka.
Každej jezdí svůj styl, míchá svůj olej podle svého uvážení, pere filtr dle uvážení atd. Ale co vidím na 2020 HQ, tak 80mth a je to na přehonování + další větší píst. On by tam vydržel i do 110mth, ale pak už budeš dávat místo rozměru B třeba hned C. Ony se po větších nájezdech dělají na HU a DU ty kruhy a to pak honování nevyřeší vždycky.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/14_314999_wp20151006003.jpg


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#882 21.11.2022 14:38:19

Vojta_410
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 356
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 250 TPI
0 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Raduz TT600r:

Podle mě tohle způsobuje nakládání za studena. Holt TPi prostě mažou míň než když mícháš olej přímo do benzínu, proto si myslím, že je potřeba startovat nejlépe vždy se ,,sytičem" (vím, není to sytič, ale nevím jak to nazvat) protože by to mělo dávat i víc oleje. A samozřejmě tomu dát čas na ohřátí.
KTM sice předepisuje startovat s tím sytičem až od určité venkovní teploty, ale myslím si, že se tím nic nezkazí při každým startu, spíš naopak.

 offline 

 

#883 22.11.2022 22:05:42

Frank
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 99
Založená vlákna
Motorka: Ktm 300 Tpi, gsxr 1000, KTM 790 R, SMCR 690
Věk: 43
0 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Raduz TT600r:
HQ by měla být jako KTM a v mém okolí je větší polovina TPI a všichni dělaji píst mezi 100 a 140mth a všichni bez problémů a znova píst A. Já sám dělal ve 110mth , válec absolutně bez poškození . Teď mám na další moto 97mth , tak uvidíme ... jinak za 4 roky co to tady v okolí dost lidí jede , tak to kleklo jen jednomu , poté co to utopil , tak na ložiskách , jednomu TPS senzor a pár lidem ten kabelový svazek .Jinak nic . Podotýkám že se nejedná jen o 3-4 motorky. A tak i kdyby jedna klekla , tak bych to bral jako normalni věc . Když to někomu klekne , tak lidi říkají , no jo no , TPI ,ale z 90 % ta závada nemá s TPI nic společného , jen se to holt říká , nebo mám spíš pocit že říkávalo , když ještě hodně lidí mělo klasické kerbce , dneska už většina lidí jede vstřikování...

 offline 

 

#884 22.11.2022 22:12:50

Frank
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 99
Založená vlákna
Motorka: Ktm 300 Tpi, gsxr 1000, KTM 790 R, SMCR 690
Věk: 43
0 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Vojta_410:
Jj TPI mi chytne na brnknutí bez sytiče i v mrazu , ale v manuálu je pod 10st sytič právě kvůli tomu , že to pak víc na volnoběh maže . Jinak 22ky už mají nahranou jinou mapu , která dává víc oleje , protože to byl prý často problém , nedostatečné ohřátí vs málo oleje a moc plynu ...

 offline 

 

#885 23.11.2022 13:41:14

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 515
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Frank: A nevíš jak je to tedy s tím originálním pístem ("zajížděcím") resp. jak vychází měření válce kolem těch 100mht?  Dáváte "B" VERTEX 71,935?

 offline 

 

#886 29.11.2022 16:11:14

Mysynko
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 21
Založená vlákna
Motorka: FSR450
0 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Po naozaj blatistom tréningu sa rozsvietila kontrolka 3 dlhé a 3 krátke bliknutia. Po umytí všetko ok. 210mth
Dnes po pár metroch opäť kontrolka. Tentokrát 4dlhe 2 krátke.
Zhodil som sedlo a plech s ukostrenim mal praskliny v mieste zvaru k pomocnemu rámu. Natiahnutá nová kostra a všetko je ok.

Editoval Mysynko (29.11.2022 16:16:05)


cesta je cieľ

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů